هوش مصنوعی در کسب و کار
حرفه ای های دیجیتال مارکتینگ چشم انداز کسب و کار را از طریق هوش مصنوعی افزایش می دهند چند سال پیش، بازاریابان تمایلی به استفاده از هوش مصنوعی در اخلاق بازاریابی دیجیتال خود نداشتند، اما اخیراً، اعتماد بیشتری در استفاده
مقالات به روز در مورد فناوری و تکنولوژی های روز دنیا و نیز اطلاعات مفید در مورد تجهیزات تبلیغاتی را می توانید در اینجا مطالعه کنید. در مجموعه تبلیغاتی فورسین می توانید همیشه از به روز ترین اخبار مطلع شوید. در دنیای امروز بسیاری از افراد ایده های جذاب و کمیاب خود را برای راحتی افراد و کسب درامد مطرح می کنند. این ایده ها به بهترن شکل ممکن برای دستیابی مخاطبان به امکانات بیشتر طراحی می شوند که منجر به پیشرفت جهان و علم و فناوری می گردد. برای یافتن بهترین ایده ها و اطلاع از اخرین پیشرفت های تکنولوژی می توایند مقالات ما را مشاهده کنید.
حرفه ای های دیجیتال مارکتینگ چشم انداز کسب و کار را از طریق هوش مصنوعی افزایش می دهند چند سال پیش، بازاریابان تمایلی به استفاده از هوش مصنوعی در اخلاق بازاریابی دیجیتال خود نداشتند، اما اخیراً، اعتماد بیشتری در استفاده
فناوری 2050 آینده ای امن تر را هموار خواهند کرد فناوری 2050 ما را به کجا خواهد برد؟ آیا ما مانند جتسون ها با ماشین های پرنده زندگی خواهیم کرد؟ و آیا کمبود مواد غذایی با مزارع شناور پایان می
جهان تا سال 2050 با پیشرفت های فناوری چگونه خواهد بود؟ تا سال 2023، بیش از 1.35 میلیون استارتآپ فناوری در سرتاسر جهان پراکنده خواهند شد که هدفشان رهبری جنبش دانشمندان و مهندسان است که آیندهای روشنتر برای جهان دارند.
اینترنت اشیا معنای واژه IOT(Internet Of Things) که مدتی است. وارد حوزه تکنولوژی و زندگی افراد شده است. بسیاری از افراد به درستی با معنای آن آشنا نیستند. اما باید بدانیم که این فناوری در آینده ای نه چندان دور
تکنولوژی فرایندی است که دنیای ما را وسیع تر، راحت تر، و هیجان انگیز تر می نماید. هر چیزی که ما آن را خیال می پنداریم، ممکن است روزی به خاطر پیشرفت های علمی به واقعیت تبدیل شوند. در حال
نشنال جئوگرافیک صدمین سالگرد کشف مقبره پادشاه توت فرعون مصر باستان را با تجربه ای فراگیر شامل نقشه برداری واقعیت مجازی و نمایشگاه های دیجیتال در شهرهای بزرگ در سراسر ایالات متحده گرامی می دارد
نشنال جئوگرافیک صدمین سالگرد کشف مقبره پادشاه توت فرعون مصر باستان را با تجربه ای فراگیر شامل نقشه برداری واقعیت مجازی و نمایشگاه های دیجیتال در شهرهای بزرگ در سراسر ایالات متحده گرامی می دارد
با یک تجربه واقعیت افزوده جدید برای فرو رفتن بیشتر در گودال La Brea آماده شوید
شرکت Snapchat با برنامه ردیابی تناسب اندام Strava همکاری کرد یک تجربه واقعیت افزوده که به کاربران اسنپ چت و Strava امکان می دهد سفر تناسب اندام خود را از طریق دوربین قبلی با خانواده و دوستان به اشتراک بگذارند
مجموعه فورسین از سال ۸۵ فعالیت خود را در حوزه تبلیغات در ایران و خارج از ایران آغاز نمود.
در سال ۹۵ و با توسعه فعالیت های مجموعه در بخش تجهیزات تبلیغاتی همچون سیستم های تاچ اسکرین و ساخت و طراحی اپلیکیشن تغییرات بنیادی در مجموعه فورسین اتفاق افتاد و هم اکنون با افتخار اعلام میکنیم ما بیشترین تنوع خدمات تبلیغاتی را بین همکاران داریم.