ویترین-تلکام-بنر

ویترین مجازی تلکام: شرکت فورسین مفتخر است نوع جدیدی از پیشرفته ترین فناوری و سازه خود را در ایران و در نمایشگاه بین المللی تلکام واقع در غرفه شرکت بزرگ مخابرات، به منصه ظهور رساند. این نوع جدید ویترین مجازی می تواند تصویر شما را بصورت فوری و زنده، تبدیل به انیمیشن کند. شما در کنار یک ویترین مجازی هوشمند می ایستید و تصویر شما در ویترین مجازی مجاور، به صورت انیمیشن نمایش داده می شود. این سیستم در کنار سایر تجهیزات هوشمند شرکت فورسین همچون هرم هوشمند، باکس مجازی هوشمند، ویترین مجازی هوش مصنوعی، آدمک مجازی هوشمند، هولوفن، پروژه مپینگ و دیوار مه بسیار مورد اقبال عموم بازدیدکنندگان و مدیران عالی رتبه کشورمان قرار گرفته است. وجود ویترین مجازی آن هم مجهز به جدیدترین فناوری در دنیای امروز، بازدیدکنندگان خارجی را نیز بسیار شگفت زده کرده است.

___پیشرفت در دنیای تبلیغات را به ما بسپارید. در جایی که دیگران قادر به ایجاد فضاهای تبلیغاتی نوین نیستند، شرکت فورسین راه حل های خلاقانه ای  خواهد داشت.

نمایشگاه تلکام | بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی ۱۴۰۲

تاریخ برگزاری نمایشگاه تلکام

۲ تا ۵ دی ماه ۱۴۰۲

ویترین مجازی تلکام یا ویترین هوشمند

ویترین مجازی یا باکس ترنسپرنت مجازی (Transparent Display Screen) یک محصول تبلیغاتی هوشمند مبتنی بر هولوگرام و هوش مصنوعی است.باکس مجازی تلکام یا باکس ترنسپرنت یک صفحه نمایش هولوگرام زنده و واقعی به شما ارائه می دهد. باکس ترنسپرنت یا ویترین هوشمند تمام جزئیات و هر حرکت را با نهایت دقت بر روی صفحه نمایش شفاف ارائه می دهد.

ویترین هوشمند به ما نشان داد که چگونه فن‌آوری جدید می‌تواند ارتباط با مشتری را با ارائه تجربه‌ای فراگیرتر و جذاب‌تر از روش‌های سنتی متحول کند.

ویترین مجازی تلکام در دنیای تبلیغات:

باکس مجازی تلکام یا باکس ترنسپرنت ابزاری برای پویایی بیشتر تبلیغات شما است. بدلیل داشتن امکانات بی پایان به عنوان یک ابزار تبلیغاتی مهم و پرکاربرد شناخته می شود.

تجهیزات هوشمند تعامل واقعی را فراهم می کنند و می توانند تجربه خرید و فروش را افزایش دهد.

ویترین مجازی یکی از جدیدترین سیستم های نمایش است که می تواند هر شیء دو بعدی و انیمیشن را نمایش دهد. با ترسیم هر شیء به صورت دو بعدی، می توان آن را در یک ویترین مجازی نشان داد. بوسیله ویترین مجازی برند شما با جلوه ای خاص به نمایش درخواهد آمد.

توضیحات فنی باکس مجازی:

ویترین هوشمند از انتشار اطلاعات از راه دور و مدیریت از راه دور پشتیبانی می کند. دارای یک سیستم مدیریت محتوای CMS رایگان است که از هاست اندروید و ویندوز پشتیبانی می کند.

همچنین دارای یک ماژول Wi-Fi داخلی و اسلات سیم کارت است که از دسترسی به اینترنت 4G در هر کشوری پشتیبانی می کند.

برد مدیا دارای یک پخش کننده رسانه داخلی است. بنابراین اگر می خواهید از رایانه شخصی، پخش کننده رسانه خود استفاده کنید، می توانید محتوای خود را از طریق درایو USB بارگذاری کنید یا برد دارای درگاه HDMI است.

توجه داشته باشید که نمایشگرها دارای نور پس زمینه نیستند، برای به دست آوردن شفافیت باید یک منبع نور در پشت نمایشگر ادغام کرد.

ویترین هوشمند خود را تعاملی کنید:

ما حتی می توانیم تعامل لمسی را با سنسورهای چند لمسی موجود برای همه نمایشگرهای شفاف اضافه کنیم. می توانیم ماژول های کنترلی مختلفی را به ویترین مجازی اضافه کنیم، که از طریق آنها کاربر می تواند با اشیاء تعامل داشته باشد: آنها را انتخاب کند، بچرخاند، بزرگ و یا کوچک کند.

شرکت ها می توانند با ابزارهای تبلیغاتی پیشرفته‌ای همچون ویترین مجازی یا هرم هولوگرافیک مجازی غرفه‌های خود را با نمای شیشه‌ای ارائه دهند که به کاربران اجازه می‌دهد تصاویر معلق و شناور محصولات شرکت را از طریق هولوگرام ببینند و تجربه های لذت بخشی در کنار شما داشته باشند.

 استراتژی های خرده فروشی و بازاریابی:

در دنیای بسیار رقابتی خرده‌فروشی و بازاریابی، هولوگرام‌ها با ارائه روشی فوق‌العاده منحصربه‌فرد به مشتریان برای تعامل با محصولات، تأثیر زیادی بر جای می‌گذارند. با استفاده از فناوری پیشرفته مشاهده دو بعدی، به آنها گزینه های بیشتری برای ارزیابی بصری می دهد.

استفاده از ابزارهای نوآورانه و خلاقانه منجر به مشارکت گسترده مصرف‌کنندگان خواهد شد. با ادامه پیشرفت فناوری‌های هولوگرام، هم خرده‌فروشان و هم بازاریابان باید استراتژی‌های خود را بر این اساس تطبیق دهند. بنابراین خریداران را قادر می سازد که در هنگام استفاده از این ابزارهای آینده نگر، تجربیات نوین تر و به یاد ماندنی تری داشته باشند.

کاربرد ویترین مجازی

ویترین مجازی یا باکس مجازی مدل های دو بعدی ایجاد می کند که با نشان دادن شکل محصولات و دارایی ها و برند شرکتتان، به تصمیم گیری هر چه بهتر مشتری کمک قابل توجهی می کند.

با ساخت این تجسم های دقیق، برنامه ریزی کارآمدتر به طور کلی امکان پذیر است و موضوع واضح و مشخص این است که حتی باعث رشد کسب و کارتان می شود.

ویترین هوشمند می تواند در برنامه های مختلف مانند:

استفاده درسازمان های تجاری: جواهر فروشی، اسباب بازی فروشی، فروشگاه کفش، غرفه نمایشگاه ها، بانک ها، مرکز طراحی، صندوق ها، شرکت های بیمه، فروشگاه تلفن همراه، دفاتر پست، مراکز همایش، مراکز قرعه کشی و سالن همایش ها و موزه ها و…
امکانات بی پایان هستند، از قرار دادن در مقابل یک محصول در فروشگاه، و نمایش ویدیوهای تبلیغاتی گرفته تا استفاده در مقابل آثار باستانی در موزه که اطلاعات مربوط به آن شی را نشان می دهد.

مزایا و معایب ویترین مجازی یا باکس مجازی به  شرح زیر است:

مزایا

  • کیفیت تصویر خوب
  • کیفیت رنگ خوب
  • ساخت مقرون به صرفه
  • کیفیت بالای محصول از لحاظ فنی و نرم افزاری
  • ظرفیت ذخیره سازی بالا
  • امنیت را در کاربردهای گسترده ارائه می دهند.
  • ایجاد تصاویر دو بعدی متعدد
  • جابجایی راحت کیوسک
  • باکس ترنسپرنت وسیله ای بسیار عالی برای جلب توجه در میان رقیبان
  • قابلیت بی نظیر در جمع آوری جمعیت
  • به هیچ صفحه نمایش دیگری نیاز ندارد
  • پشتیبانی دارد (یک سال گارانتی دارد. شکستگی، ضربه، سوختگی در اثر نوسانات برق شامل گارانتی نمی شود)
  • برای مشاهده تصاویر در باکس ترنسپرنت نیازی به عینک خاصی ندارد

معایب

تنها یک ایراد برای ویترین مجازی یا ویترین هوشمند وجود دارد. استفاده از آن در فضای باز امکان پذیر نیست. (بدلیل از دست دادن کیفیت و وضوح تصاویر در مواجهه با نور محیط)

پیشنهاد دیگر محصولات

فناوری هولوگرام همچنان یک گزینه فریبنده و واقع بینانه است، اگرچه هزینه اجرای آن اغلب زیاد است.

جایگزین‌هایی مانند هرم هولوگرافیک مجازی، هولوفن و پروژه مپینگ برای افرادی که مایل به استفاده از تجسم‌های سه‌بعدی هستند ایجاد شده‌اند.

ابزارهای امیدوارکننده‌ و خلاقانه دیگر مانند: کیوسک های تاچ اسکرین و پروموتر مجازی است که پتانسیل بالایی در جذب مشتری و ارائه اطلاعات دارند.

نمونه کار های باکس هوشمند مجازی

کلام پایانی

انواع زیادی از هولوگرام ها وجود دارد و من مطمئن هستم که همه به روش خود جالب هستند. با تمام تفاوت ها و منحصر به فرد بودنشان، آنها یکی از بهترین راه های اثبات شده برای تبلیغ برند شما، جمع آوری جمعیت و تحت تاثیر قرار دادن مصرف کنندگان شما هستند.

آیا به دنبال تجهیزات هوشمند و نوین برای کسب و کار خود هستید؟ اکنون با ما تماس بگیرید