هرم هولوگرافیک یا سه بعدی و یا باکس سه بعدی ابزار بسیار کاربردی در زمینه تبلیغات می باشد. این محصول شیوه ای جدید و جذاب است که به دلیل خلق تصاویر مجازی در زمینه تبلیغات بسیار مورد توجه قرار گرفته است. هولوگرافیک با انعکاس، تصاویر جذاب را از طریق یک نمایشگر بر روی شیشه (هولوگرافی دیسپلی) تصویری غیر واقعی و سه بعدی داخل آن ایجاد می کند. همین تصویر توهمی را به ببیننده القا می کند که آن را به همان حالت که در فضا می باشد، معلق بپندارد. در اصل این محصول برای نمایش اشیا کوچک مانند جواهرات، عطر، ساعت، اسباب بازی، تلفن و غیره طراحی شده است اما محصولات بزرگ تر را نیز می تواند نمایش دهد. امکان قرار دادن یک محصول فیزیکی در داخل ویترین برای ترکیب آن با محتوای هولوگرافی سه بعدی وجود دارد.

هرم هولوگرافیک روشی جدید از بازاریابی و ارتباط با مشتریان می باشد که قادر به انتقال پیامی چشمگیر به مشتریان است. همه کسب و کار های کوچک و بزرگ و نیز برند های مطرح جهان از طرفداران این تکنولوژی هستند.و دلیل انتخاب هولوگرافیک توسط برندهایی همچون Adidas، Apple و شرکت های مطرح دیگر تنوع در کیفیت، مدل و اندازه این محصول است که سبب شده تا در قیمت های مختلف نیاز مشتریان را برآورده سازد.

این محصول در ابعاد مختلف برای خرید و اجاره در دسترس مشتریان می باشد. صفحه نمایش را می توان با توجه به نیاز شرکت شما سفارشی نمود و درعین حال می توانیم تصاویر سه بعدی را با اشیاء فیزیکی واقعی ترکیب کنیم. تیم حرفه ای مجموعه تبلیغاتی فورسین به شما بهترین مشاوره، شخصی سازی و تطبیق محصول با نیازهایتان را ارائه می دهد. برای مشاهده انواع ابعاد و نمونه کار ها می توانید از لینک های زیر استفاده کنید.

هرم های هولوگرافیک

هرم هولوگرافیک سه بعدی چگونه کار می کند؟

هنگامی که صفحه نمایش در مرکز هرم قرار می گیرد پس از مشاهده از هر طرف، تصویر زیر آن سمت بر روی نزدیکترین وجه، پخش و به چشم بیننده منعکس می شود. با توجه به این که بیننده می داند که هرم شفاف است باز هم چشم فریب می خورد و تصویر را آن طوری می بیند که گویی در داخل آن است و ظاهرا در هوا معلق است به طورکلی این کار در یک اتاق بدون نور مستقیم انجام می شود. در این صورت با مشاهده همزمان در طرف دیگر محصول این توهم تقویت می شود. در نهایت زمانی که بیننده به سمت دیگری حرکت می کند، تصویر همچنان در وسط است. بنابراین تا حدودی شبیه یک شی سه بعدی به نظر می رسد. به خصوص اگر این همان چیزی باشد که بیننده انتظار دارد ببیند.

اگر این تصاویر از چهار طرف مختلف یک شی باشد، اثر خیلی بهتری دارد. همانطور که در بالا ذکر شده است حتی بهترین تصویر که از نمایشگر هولوگراف اجرا می شود دو بعدی است اما وقتی این کار به درستی انجام شود، این توهم  به اندازه ای قوی می شود که تصویر سه بعدی به نظرمیرسد و اکثرا مردم معمولا به این نتیجه می رسند که این یک تصویر سه بعدی است

این محصول یک ابزار فناوری قدرتمند است که به شما این امکان را می دهد تا تصاویر خود را بصورت سه بعدی و شناور مشاهده کنید و در هنگام استفاده شگفت زده شوید. از این فناوری دانشجویان گرافیک می توانند برای زنده کردن مدلهای سه بعدی خود استفاده کنند. مدیران در شرکت می توانند لوگو یا دموهای شرکت را ایجاد کنند تا در نمایشگاه بعدی یا جلسه فروش از آن استفاده کنند.

هرم های هولوگرافیک هوشمند

همانطور که در ویدئو می بینید شما می توانید از سیستم های هوشمند برای ارائه محصولات خود در هولوگرافیک های ما استفاده کنید. با استفاده از این تجهیزات می توانید تجربه خوبی را برای کاربران خود و نیز برای خودتان در معرفی خدمات و پروژه های خود داشته باشید. 

هرم های هولوگرافیک هوشمند دارای یک سیستم تاچ هستند که از طریق آن به شما این امکان را می دهد که بتوانید بدون نیاز به هیچ وسیله اضافی و تنها با حرکت دست در میان اشیا و انیمیشن ها جا به جا شوید. همچنین از طریق ریموت کنترل ها می توانید از راه دور نیز بر روی دستگاه کنترل داشته باشید. 

شما می توانید برای سفارس این دستگاه ها در ابعاد مختلف و در صورت نیاز به هر گونه مشاوره با کارشناسان مجموعه فورسین در ارتباط باشید. کارشناسان ما برای راهنمایی شما در هر لحظه پاسخگوی سوالات شما هستند.

هرم-هولوگرافیک

مزایای استفاده از هولوگرافیک باکس

  • نمایش بصری خیره کننده محصولات
  • امکان ترکیب محتوای سه بعدی هولوگرافیک با محصولات فیزیکی
  • قرارگرفتن مخاطب در معرض برند و نام تجاری
  • راه اندازی آسان
  • عمر طولانی برای استفاده
  • تغییر آسان محتوا
  • موجود در اندازه های مختلف کوچک، متوسط، بزرگ و یا سفارشی
  • طراحی باریک تر و ظریف تر
  • صدای داخلی
  • وضوح FULL HD
  • امکان تولید در رنگهای سفارشی 
  • اتصال VGA, HDMI
  •  قابلیت آپدیت محتوا متناسب با زمان و مکان.
  • هزینه محدود و پایین تعمیر و نگهداری، آسانی حمل و نقل.
  • عدم نیاز به عینک یا ابزار خاص جهت دیدن تصاویر سه بعدی
  • جذابیت فوق العاده سیستم سه بعدی برای مخاطبین
  • قابلیت نمایش هر شخصیت انیمیشنی یا حقیقی در ابعاد بزرگ تر این سیستم

چالش های صاحبین مشاغل

محدودیت در فضای ویترین و کمبود جا از بزرگ ترین چالش های صاحبین کسب و کار جهت معرفی و نمایش محصولات می باشد. امروزه ایجاد جذابیت برای بیننده در این بازار رقابتی بزرگ امری ضروری است که شرکت فورسین توانسته به واسطه تکنولوژی های جدید و ویژه خود برای معرفی محصولات شما به بازار ارائه دهد.و این مساله را برطرف و جذابیت فوق العاده ای برای بینندگان فراهم نماید. نمایشگرهای هولوگراف سه بعدی مجموعه فورسین، از فناوری نمایشگر سه بعدی بسیار منحصر به فردی استفاده می کند.که به مشتریان شما اجازه می دهد همیشه محصولات شما را به خاطر بسپارند.

ابعاد-هرم-هوشمند

برای نمایش هولوگراف های سه بعدی در هرم چه چیزهایی لازم است؟

وجود سه مورد برای نمایش هولوگراف های سه بعدی از اهمیت ویژه ای برخوردار است:

نمایشگر های هولوگرافی: که امکان نمایش هولوگرافی سه بعدی را فراهم می سازند.

هولوگراف های سه بعدی: که نور را مستقیما به داخل می تابانند و مضمون کلی آن را نمایش می دهند. به عنوان مثال کالا های نوشیدنی

اجسام واقعی: که با هولوگراف نمایش داده می شوند. برای مثال لیوان

نمایشگر های هولوگرافیک کاربرد های بیشتری دارند که در سایز ها و مدل های مختلف وجود دارند شما می توانید متناسب با نیاز خود آن ها را تهیه کنید

انواع هرم و ابعاد آنها

هولوگرافیک های سه بعدی در سایز ها و نوع های مختلف ساخته می شوند که هر کدام آنها جذابیت مخصوص به خود را دارند. انواع هولوگرافیک شامل :

 تک وجهی، سه وجهی، چهار وجهی به صورت پشت باز و پشت بسته می باشد. فضایی که در آن محصولات قرار می گیرد و می تواند تک وجهی باشد که تصویر بزرگ تر باشد و در سه وجهی تصویر کوچک تر است. ولی از سه زاویه، دید سه بعدی دارد. مثلا اگر سر یک انسان وسط آن تصویر قرار گیرد، در وجه روبرو نمای تمام رخ و در وجه راست نیمرخ راست و در وجه چپ نیمرخ چپ دیده می شود. در نوع چهار وجهی در وجه پشت (پشت سر هم دیده می شود.) علاوه بر آن شما می توانید انیمیشن های مختلف را بر روی محصولات خود در هرم ها به اجرا در آورید که می توانید از طریق لینک زیر نمونه کار ها را مشاهده نمایید.

مجموعه فورسین به عنوان اولین سازنده هرم هولوگرافیک چهار وجهی در ابعاد بزرگ می باشد. این هرم در ابعاد 320 در 320 ساخته شده که در ویدیو می توانید آن را ملاحظه کنید.

نکات مربوط به استفاده از ویترین مجازی

کاربرد هرم هولوگرافیک

تبلیغات
معرفی محصولات
جهت اطلاع رسانی
معرفی و جلوه های ویژه 
ایجاد فضای هولوگرافیک در مراسم

هولوگرافیک سه بعدی می تواند هر اشیایی را به صورت سه بعدی نمایش دهد. از این رو در آن می توانید از اختراع یا طرح جدید خود رونمایی کنید و اجسام و تصاویر را به گونه ای به نمایش بگذارید که مخاطب تصور کند اشیا در هوا معلق هستند. این فناوری کاربرد های فراوانی در مکان های مختلف از جمله در همایش ها، کنفرانس ها، دانشگاه ها و موسسات و سازمان ها و شرکت ها دارد.

امروزه با تحولات سریعی که در فناوری ارتباطات و اطلاعات تکنولوژی (ICT) از جمله ایده و خلق هولوگرافی و فناوری هولوگراف سه بعدی ایجاد شده، تغییرات زیادی در زمینه های مختلف زندگی انسان ها رخ داده  است. به طور کل از این دستگاه برای اهدافی چون تبلیغ، بازاریابی، کسب و کار، اطلاع رسانی، رقابت، برند سازی، تجاری و فرهنگی و کودک می توان استفاده نمود. در کسب و کار ها نیز برای تمامی مشاغل مناسب و کاربردی است که در ادامه به معرفی مکان های مختلف استفاده از آن می پردازیم.

ضمانت هرم هولوگرافیک

گارانتی و پشتیبانی باکس هوشمند در مجموعه تبلیغاتی فورسین شامل چک ماهیانه محصول و یا تنظیمات مجدد دستگاه ( در صورت بهم ریختگی ) می باشد.
مدت زمان گارانتی 8 ماه می باشد.
سوختگی بر اثر نوسانات برق و شکستگی شامل گارانتی نمی باشد. 

مکان های مناسب هرم هولوگرافیک

فروشگاهها و مغازه ها بعنوان ویترین مجازی
فرودگاهها
رستورانها
سالن های سینما و تئاتر
بیمارستانها و آزمایشگاهها
پاساژ و مال های بزرگ
مکانهای پرتردد
نمایشگاهها، سمینارها و همایشها

بررسی کاربرد هرم های سه بعدی با توجه به مکان

مکان های آموزشی

موسسات آموزشی همراه با مشاغل در دنیای شرکت ها سریعا از خدمات فناوری هولوگرافیک سه بعدی در ارائه آموزش ترکیبی برای توصیف نحوه یادگیری الکترونیکی همراه با روش های سنتی کلاس درس و مطالعه مستقل برای ایجاد یک متدولوژی آموزشی استفاده می کنند. در مسئله آموزش، این فناوری در حوزه های فراوانی استفاده می شود و عمده کاربرد آن در نمایش گذاشتن یک شی برای درک بهتر و توضیح مفهومی تر است.

استفاده در گالری های هنری و موزه ها

از آن جایی که موزه ها، کتیبه ها و اجسام تاریخی بسیار خاصی را دارند، به راحتی می توان از این دستگاه برای نمایش آن استفاده کرد. به کمک این دستگاه می توان تصاویر هولوگرافی سه بعدی ایجاد کرده و در معرض دید عموم قرار داد. این دستگاه با نمایش 360 درجه ای که دارد به قدری کاربردی است که جوانان و نوجوانان را به موزه و دستاورد های آن علاقه مند می کند. 

هرم هولوگرافیک سه بعدی در کنفرانس ها

با استفاده از فناوری هولوگرافیک سه بعدی زنده می توان با مخاطبان خود از راه دور ارتباط برقرار کرد. چه آن ها گروهی باشند که به روی صحنه در حال اجرا باشند و یا یک سیاستمداری باشد که یک سخنرانی کلیدی و مهم را ارائه می دهد و یا یک مدیر عاملی که جلسه تعاملی با همکارانش در سرتاسر جهان را برگزار می کند.

استفاده در تبلیغات

در زمینه تبلیغات از تکنیک های جدید هولوگرافیک برای ایجاد تصاویر هولوگرافی سه بعدی به جای تصاویر و گرافیک های دو بعدی قدیمی بهره گرفته است. تبلیغ با هولوگراف های سه بعدی برای هر محصولی جذاب است و باعث جلب توجه مشتریان می شود. تبلیغات با استفاده از این هولوگراف ها در انواع مختلف از جمله اشکال ، اندازه ها و رنگ های مختلف می توانند طراحی شوند.

هرم

بررسی نمایشگر های هولوگراف

نمایشگر های سه بعدی در واقع تصویر دلخواه شما را به صورت چهار وجهی به نمایش می گذارد و می توانید با استفاده از آن یک تصویر غیر واقعی را به صورت واقعی نشان دهید. زمانی که افراد به آن نگاه می کنند، متوجه می شوند که آن یک جسم واقعی است که زیبا و با کیفیت به نمایش در آمده است. در نمایشگر انواع تصاویر دیجیتال و نیز انواع اجسام فیزیکی و فانتزی امکان نمایش دارند و بدون محدودیت می توانید تصویر یا جسم مورد نظر خود را انتخاب کنید. زمانی که در این محفظه ی شیشه ای به نمایش در می آید، کنجکاوی بسیاری را بر می انگیزد و حتی باعث فروش بیشتر محصول نیز خواهد شد.

بهترین محل برای قرار دادن نمایشگرهای هولوگرافی کجاست؟

در استفاده از نمایشگر های سه بعدی در هولوگراف انتخاب بهترین محل برای قرارگیری آن نکته قابل اهمیت است. همچنین بهتر است نوع قابل حمل و ثابت آن را در مکان های شلوغ، به همراه حفاظ نصب کنید و از قرار دادن در مکان های خلوت بپرهیزید. چرا که بازدهی نخواهد داشت. هر چه مکان مورد نظر فضای باز تری داشته باشد به طوری که از پنج طرف بالا، چپ و راست و عقب و جلو دید داشته باشد، بهتر است. چرا که کاربر می تواند از تمامی زوایا به تماشای داخل آن بپردازد. همچنین عده ی بیشتری از مخاطبان می توانند نظاره گر آن باشند. در نهایت با قرار دادن آن در فضاهای بسته مانند پشت به دیوار و جلوی ستون ممکن است نیمی از کارایی خود را از دست بدهد.

برخی از نمونه کار های شرکت فورسین

در صورت درخواست محصول و یا کسب اطلاعات فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

سوالات متداول

در مدل تک وجهی محصول بصورت 3 بعدی از یک زاویه و در مدل چند وجهی بصورت 3 بعدی از چند زاویه دیده می شود.

بله این امکان در بازه های زمانی گوناگون فراهم است.

در مدلها و سایزهای گوناگون برای سلیقه های مختلف وجود دارد 

ویترین مجازی همان هولوگرافیک سه بعدی است که داخل فضای فروشگاهی و یا ویترین فروشگاه نصب می شود و داخل آن محصولات قرار می گیرند.

در صورت هماهنگی تا یک هفته قبل از تاریخ مورد نظر در همه سایزها قابل اجاره می باشد. 

یک دوره 4 روزه نمایشگاهی ولی با توجه به درخواست مشتری امکان اجاره از 1 روز تا 30 روز هم فراهم می باشد.

 به عهده مجموعه تبلیغاتی فورسین می باشد.

در نسخه های 24 و 32 اینچ بله امکان جابجایی وجود دارد.

بله در کنار تصویر سه بعدی محصولات شما می توانید از امکانات مذکور بر روی محصولات خود بهره مند شوید.

بله، بصورت اختصاصی و سفارشی برای مشتریان در ابعاد، رنگ ها و بدنه های مختلف تولید می نماید. این سفارشی سازی هزینه های مربوط به آن نیز در فاکتور اضافه خواهد شد.