شومینه بخار سرد (تبخیری) تحولی بزرگ را در صنعت رقم زده است که ایجاد شعله های طبیعی آتش را با استفاده از بخار سرد آب میسر می سازد. مدل های سنگی قدیمی که فضای بیشتری را اشغال می کردند، همیشه مساله ای بودند که درخانه ها افراد با آن سر و کار داشتند. اما حالا بهترین زمان برای استفاده از این مدل ها است تا علاوه بر جلوه زیبا فضای مناسبی را هم در بر می گیرند. شعله های انواع مختلف این محصول به واقعیت شعله های هیزم و گاز بوده و حس زیبایی از  شعله را در برابر چشمان شما به نمایش می گذارد.

امروزه پیشرفت تکنولوژی منجر به کشف ایده جدید و در نتیجه طراحی و تولید انواع شومینه بخار سرد گردیده است. شرکت فورسین به همراه تیمی با تجربه در تولید انواع مدل های دیواری و رومیزی پروژه های موفقی را به انجام رسانده است. در این نوع محصولات آنچه تولید شعله می نماید، در حقیقت سوخت گاز نیست، بلکه این آب است که به زیبایی شعله های گاز خودنمایی می نماید و شعله واقعی را به شما ارائه می نماید.  این امر زیبایی بصری فوق العاده را ایجاد می کند.

شومینه بخار سرد (دستگاه بخار)

اهمیت و مزایای استفاده در دکوراسیون

خط شومینه بخار سرد با شعله های نارنجی طبیعی، به شما این امکان را می دهد که آتش سوزی جدیدی را تجربه کنید. مدلی که طراحی معاصر و هماهنگ با سبک زندگی مدرن ما و مسکن های شهری به طور فزاینده ای سازگار است. اما این نوع طراحی چه مزایایی برای مخاطبان خود دارد؟

اولین مزیت محصول این است که با شعله سرد کاملا از امینت برخوردار است. از طریق آب کار می کند و گرمایی از خود ساطع نمی کند، بنابراین هیچ خطری ندارد. شما می توانید مدل های سه بعدی این دستگاه را به راحتی در هر مکانی نصب کنید، از آپارتمان ها و خانه ها گرفته تا فضاهایی که برای عموم باز هستند مانند هتل ها، رستوران ها، مشاغل، مکان های استراحت و غیره. به جرات می توان گفت که درج آن هرگونه مشکل ایمنی را حل می کند.

دومین مزیت، این است که هیچ گاز خروجی مضری را برخلاف مدل های سنتی. منتشر نمی کند این عامل برای سلامتی شما مضر نیست. چرا که بدون مونوکسید کربن، NOx، دوده یا گاز سمی است.

سومین مزیت، هیچ گونه رطوبت یا میعان ایجاد نمی کند. به این صورت که بخار آب بلافاصله در هوای محیط تبخیر می شود.

ما در واقع می توانیم این گونه بگوییم که یک شومینه هوشمند و سازگار با محیط زیست را در فضای دکوراسیون خود دارا هستیم که روی آب لوله کشی کار می کند.

شومینه-مزیت

بررسی کاربرد های شومینه بخار سرد

آپارتمان یا خانه

این مدل ها برای خانواده هایی که نمی خواهند در مورد عزیزان شان و وسایل شان ریسک کنند، عالی است. از آن جایی که در هر مکانی نصب می شوند، مانند آپارتمان های شهری بسیار مناسب است. تکنولوژی مورد استفاده در آن ها باعث می شود که با محیط زیست سازگاری بالا داشته باشند. به هیچ عنوان آلایندگی ندارد و این امر مورد توجه بسیاری از خانم های خانه دار می باشد. شعله سردی که ایجاد می کند، این امکان را می دهد که بتوان آن را در هر اتاقی حتی اتاق نشیمن در کنار تلویزیون نیز قرار داد.

هتل، رستوران، بار، مغازه ها و مکان های باز برای عموم

ایمنی صد درصدی که با شعله های سرد واقعی ایجاد می کند، برای فضا های شیک که برای عموم رفت و امد آزاد می باشد بسیار عالی به نظر می رسد. طراحان، معماران و دیزاینر های داخلی می توانند با شومینه های تبخیری فضاهای فوق العاده آتش را طراحی کنند. از این رو برای هتل ها، رستوران ها و بار ها مناسب است. علاوه بر این مکان ها در مراکز تناسب اندام، مغازه ها و نیز مراکز خرید نیز زیبای  خاص خود را دارند.

برای داشتن بهترین انتخاب مناسب با فضای مورد استفاده خود برای این محصول می توانید با کارشناسان مجموعه تبلیغاتی فورسین بهره مند شوید. 

شومینه-باکس
شومینه-آب-سرد
شومینه-نمونه

روش ساخت و آماده سازی

این محصول با استفاده از تکنولوژی اولتراسونیک برای ایجاد یک شعله و اثر دود واقعی ساخته شده است و می توان با قاطعیت گفت که شما شعله های شومینه بخار سرد را با شعله واقعی اشتباه خواهید گرفت. اما به چه صورت این اتفاق رقم می خورد؟ بخار آب حاصل از آن به صورت غبار بالا می رود و نور LED که در زیر آن تعبیه شده است، در برابر مولکول های آب، یک اثر طبیعی و قابل قبول از شعله های آتش و دود را منعکس می کند.

با انتخاب شومینه تبخیری از فروشگاه مجموعه فورسین، اثرات بی پایان از شعله و اثر دود در اختیار شماست و مطمئن باشید که محصول ما، یه صورت منحصر به فرد و برجسته در خانه شما خودنمایی می کند. دیگر عمر هیزم، ذغال و گاز پایان یافته و طراحی معاصر، سطوح آرامی از شعله های آتش را به نمایش گذاشته و زندگی و آرامش در آن در جریان است و در مرکزیت خانه شما با زیبایی خاصی خودنمایی خواهد کرد.

مکان های مناسب برای استفاده

آپارتمان ها و خانه ها
هتل ها و رستوران ها
مشاغل و نمایشگاه ها
مکان های استراحت 

گارانتی و پشتیبانی

گارانتی و پشتیبانی این دستگاه در شرکت فورسین:
شامل شش ماه ضمانت در صورت بروز مشکل می باشد.
سوختگی بر اثر نوسانات برق و شکستگی شامل گارانتی نمی باشد.

ویدیو معرفی و نحوه کار شومینه بخار سرد 

در این ویدیو ما سعی نموده ایم به تمامی سوالات شما در زمینه آشنایی با این محصول خاص و منحصر به فرد پاسخ دهیم. همچنین شما را با نحوه کار کرد این دستگاه شیک آشنا کرده ایم.تا بتوانید در انتخاب خود برای داشتن یک محیط جذاب در محل کار، خانه و یا هر محیطی که بیشترین زمان را در طول روز در آن جا سپری می نمایید، داشته باشید. 

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید. 

نمونه شومینه بخار سرد شرکت فورسین

در صورت درخواست محصول و یا کسب اطلاعات فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

سوالات متداول

در هر ابعادی بسته به سفارش مشتری بصورت سفارشی قابل اجرا می باشد. برای سفارش با قیمت مناسب هم می توانید از ماژول شرکت فورسین در سایز ثابت را سفارش دهید

خیر، این محصول همانند دستگاه بخور سرد خانگی می باشد که سبب افزایش رطوبت محیط بدون افزایش دما می شود.

بله، از این دستگاه در دکوراسیون داخلی منازل می توان استفاده نمود.

مخزن آب بصورت اتوماتیک پر می شود.

برای ماژول شرکتی در حدود ۵ تا ۱۰ روز کاری نسبت به ترافیک کاری و برای نسخه سفارشی نسبت به ابعاد درخواستی مشتری محاسبه و اعلام می گردد.

با توجه به سفارش مشتری با متریال های مختلف ( از جمله پلکسی- فلزی و یا آهنی ) ساخته می شود. در نسخه ی شرکتی از جنس فلزی ساخته می شود.

رنگ آتش و فول کالر که می شود با توجه به سلیقه کاربر رنگ آن را تغییر دهد. مثلا برای فصول گرم می تواند از رنگ آبی استفاده نماید که حس خنکی را انتقال دهد.

در یک فضای دکوراتیو با نور نسبتا کم

  • ریموت کنترل از راه دور
  • استفاده از تکنولوژی بروز
  • ایجاد یک شعله و اثر دود واقعی
  • نور LED زیر دستگاه در برابر مولکولهای آب، ایجاد یک اثر طبیعی را امکان میدهد
  • تغییر رنگ شعله ها به رنگ دلخواه