تیزر تلویزیونی یکی از موثرترین روشهای تبلیغات برای معرفی برند، خدمات و محصولات شما می باشد. مجموعه تبلیغاتی فورسین با سابقه ۱۳ ساله در زمینه ساخت آگهی تبلیغاتی به صورت دو بعدی و سه بعدی و یا رئال انیمیشن می تواند بهترین خدمات را به شما مشتریان عزیز ارائه دهد. امروزه صاحبین برند برای ساخت آگهی و پخش آن در شبکه های سراسری کشور هزینه های هنگفتی می پردازند. که متاسفانه در خیلی موارد پاسخگوی آنها نیست. دلیل این مسئله این است که باید یک تیم فنی، حرفه‌ای و با سابقه کافی برنامه ریزی آنها را انجام داده باشد.  

تنها در این صورت است که شما مشتریان عزیز می توانید، نسبت به بازدید محصول و پخش با کیفیت آن در تلویزیون رضایت کافی را بدست آورید. برای اعتماد به مجموعه فورسین حتی لحظه ای درنگ نکنید. ما برای جلب رضایت شما عزیزان و ارائه خدمات با کیفیت آماده هستیم.

ویژگی های تیزر تبلیغاتی

در دنیای امروز تیزرهای خلاقانه و حرفه ای عاملی تأثیر گذار در جذب مشتری شده اند و نیز تأثیر گذاری خاصی بر مردم دارند. گاهی افراد به عنوان مدیر یک مجموعه در بازار های امروزه رقابت بسیار شدیدی با رقبان خود دارند که در این تورنومنت ها تنها برندی موفق خواهد بود که بتواند بهتر از سایر مجموعه ها پیام خود را از طریق تبلیغات به مخاطبین انتقال دهد. 

هر تیزر تبلیغاتی نیازمند شناخت درست از مخاطب خود می باشد. یعنی شما باید قشری را که برای آن ها تبلیغ می کنید را بشناسید به عنوان مثال تبلیغ برای نوجوانان قالب فکری و سلیقه ای مرتبط با روحیه جوانان را در بر میگیرد. توجه به این نکته که تیزر باید از نظر استراژی بی نقص باشد و نیز مفهومی خلاقانه داشته باشد نیز بسیار مهم است.

تیزر تبلیغاتی باید از چنین ویژگی هایی را شامل شود:

مدل های مختلف تیزرهای تبلیغاتی

آگهی تبلیغاتی را معمولا در دو نوع رئال و انیمیشن می توان تقسیم کرد که در هر دو نوع هدف یکسان است ولی نحوه ارائه و ساختار فنی آن ها با یکدیگر تفاوت دارد:

تیزر موشن گرافیک و انیمیشن

تیزر تبلیغاتی انیمیشنی یکی از روش های تبلیغات با ایده ای فوق العاده جذاب است که یک داستان را به شکلی خلاقانه به تصویر می کشد. سازندگان آن از ویدیو های موشن گرافیک و جلوه های ویژه، انیمیشن های جذابی را برای بیننده به نمایش می‌گذارند. به این صورت این خصوصیات مانند روش جلوه های ویژه و افکت های قرار گرفته بر روی انیمیشن و کاراکترها، تاثیر زیادی بر روی جذابیت کلیپ دارد. نکته مثبت این نوع از تیزرها باز بودن دست شما در تعریف سناریوی تبلیغاتی تان است که این خود از اهمیت بالایی برخوردار است.. شما با زبان انیمیشن ها می توانید هر چیزی که در ذهن دارید را برای مخاطبان خود به تصویر بکشید.

تیزر رئال (تیزر واقعی یا حقیقی)

همانطور که از اسم آن پیداست برای ساخت نوع رئال از افراد واقعی استفاده می شود و با استفاده از بازیگران هر داستانی را در قالب های مختلفی می توان ارائه کرد. ویژگی بارز این ویدئو ها در این است که بدون آنکه بیننده متوجه بشود، برایش جنبه تبلیغاتی خواهد داشت.

هنوز هم تیزر های رئال مخاطبین بیشتری را به خود جذب می کنند و در صورتی که به صورت خلاقانه و با ایده ای جذاب ساخته شود، بازخورد بیشتری را نیز به همراه خواهد داشت. مخاطب با مشاهده این نوع آگهی ها بهتر به شما نزدیک می شود و در ادامه به شما اعتماد می کند. حال اگر این تیزر تبلیغاتی رئال به حرفه ای ترین حالت ممکن ساخته شود، مخاطب درگیر جلوه های بصری و حرفه ای بودن برند شما می شود.

نکات مهم در طراحی آگهی های تبلیغاتی

برای این که یک آگهی تبلیغاتی بتوانند موفق باشد تا ابزار مناسبی برای تبلیغ محصولات یا خدمات شما به شمار بیاید، نیازمند رعایت نکات و اصول خاصی است. اگر شما انتظار موفقیت از طریق آگهی را دارید باید روی آن از جنبه مالی و حرفه ای سرمایه گذاری کنید. به همین دلیل در ادامه به بررسی این نکات خواهیم پرداخت.

نکته اول: برای آگهی تبلیغاتی خود یک طرح و خط داستانی ویژه انتخاب کنید. برای این کار می توانید از عناصر طنز استفاده کنید. اما مراقب باشید از عنصر طنز به شکلی ظریف در داستان استفاده کنید، که به سطح کاریتان لطمه وارد نکند. برای همین امر پیشنهاد ما به شما این است که این کار را به تیم متخصص شرکت فورسین بسپارید تا بهترین خدمات را برای بهتر دیده شدن دریافت کنید.

نکته دوم: باید یک شعار کوتاه و بیادماندنی برای تیزر تان در نظر بگیرید. مخصوصا اگر قصد معرفی برندتان را دارید. این کار باعث می شود این شعار در خاطره افراد به جا بماند و برند شما در ذهن افراد نقش ببندد.

نکته سوم: هنگام ساخت انواع آگهی های تبلیغاتی باید در کنار معرفی محصول، مشاهداتی هم به بیننده ارائه کنید، که او را متقاعد کند محصول شما بهترین گزینه برای انتخاب می باشد. از هر ایده ای برای اینکه محصول شما جزو گزینه انتخابی مخاطب باشد استفاده کنید، تا نیاز افراد را به آن ها یادآور شوید. ایده های جدید تاثیرات بالایی روی این امر دارند.

نکته چهارم: برای جلب اعتماد بیننده می توانید از افتخارات محصولات و یا شرکت خود صحبت کنید، تا این اعتماد به شما بالاتر رود.

ساخت تیزر تلویزیونی و پخش آن در شبکه های سراسری

داشتن برنامه جهت ساخت آگهی به المان های گوناگونی بستگی دارد. نوع خدمات و یا محصول ارائه شده و طریقه فروش آن که خود باعث ایجاد فلوچارتی خاص برای پخش زمانی و نوع ساخت آگهی می باشد. شرکت فورسین با ارائه برنامه ای مناسب برای خدمات شما آماده ساخت و پخش تیزر های تلویزیونی داخلی، خارجی، انیمیشن و ترکیبی و موزیکال می باشد. شرکت فورسین در تمامی این گام ها در کنار شما خواهد بود و آگهی ها و انیمیشن های موجود در آن را برایتان به زیباترین شکل طراحی می کند. برای دیدن نمونه کار های موشن گرافیک می توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید.

روش ساخت و تولید آگهی تلویزیونی

تیم فورسین با گام هایی که در زیر بیان می کنیم برای شما برای جذب مخاطبان هدفتان بهترین ایده های ممکن را در مورد برند و خدمات شما ارائه می کند. این گام ها عبارتند از:

  • مشخص نمودن ایده اصلی
  • داشتن یک متن با محتوای قوی و مناسب
  • وجود بازیگران مسلط به محتوا
  • داشتن برنامه برای تیزر تبلیغاتی
  • هماهنگ بودن تصاویر با مفاهیم مورد نظر

پیش تولید

خوب است بدانید که روش ساخت و تولید تیزر و آگهی تلویزیونی شامل برنامه ریزی اتاق فکر و سناریو مشخصات آگهی می باشد و چیدمان عوامل و بازیگران و یا کادر فنی مخصوص آن پروژه است

تولید

این مرحله نسبت به طرح کانسپت و سناریو فیلم برداری و ویژوال آماده می شود

برخی از نمونه کارهای ساخت تیزر تلویزیونی

یک ویدئو کوتاه است که به صورت خلاصه محصول، خدمت یا برند شما را برای جلب توجه بیننده معرفی می کند.

رئال – رئال انیمیشن – انیمیشن

 در ساخت تیزرهای انیمیشنی، تماما از انیمیشن استفاده می شود و نیازی به حضور فیزیکی شخص نیست. اما در ساخت رئال انیمیشن مهم ترین نکته، حضور افراد حقیقی در فضای زنده است تا تصاویر جاندار باشند.

در ابتدا سناریو کوتاهی آماده و پس از تایید، بصورت کامل نوشته و استوری بورد آن تهیه می شود و در نهایت فیلمبرداری، عکاسی، ضبط نریشن و یا ساخت انیمیشن، انتخاب موسیقی و تدوین به همراه پک شات انجام می شود.

بسته به سناریو و محتوای تولیدی در پروژه بطور معمول بین ۱۰ تا ۲۰ روز کاری زمان برای ساخت یک آگهی تبلیغاتی لازم است.

بله در تمام نقاط کشور و با توجه به تیزرهای ساخته شده این امکان فراهم می باشد.

نسبت به پخش در سوشیال، تلویزیون و یا دیگر محیط ها بطور معمول ۳۰ از ثانیه تا ۶۰ ثانیه می باشد.

بله در صورت تمایل مشتری در شبکه های تلویزیونی، شرکت فورسین با داشتن نمایندگی و ارتباطات خود این امکان را در اختیار دارد.

بله، %۵۰ از کل مبلغ قرارداد در زمان عقد قرارداد بعنوان پیش پرداخت

۲۵% از کل مبلغ قرارداد پس از تصویربرداری

۲۵% الباقی پس از تدوین