یخچال-فریزر-ترنسپرنت

یخچال های هوشمند امروزه یکی از کاربردی ترین وسایل برقی هستند که در خانه ها و مکان های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. شاید تا به حال با برند های مختلفی از این دستگاه ها در بازار رو به رو شده باشید. اما ما در این بخش به بررسی یخچال های ویترینی هوشمند صحبت می کنیم. سیستم هایی که از آن ها در فروشگاه ها و مارکت های بزرگ برای نمایش محصولات در قفسه ها استفاده می شوند. شرکت های بزرگ معمولا برای آنشنایی مخاطبان هدف خود با محصولات جدیدشان می توانند از این دستگاه ها برای معرفی آن ها استفاده کنند. 

امروزه شیوه تبلیغات تغییرات زیادی را به همراه داشته است. از جمله این تغییرات می تواند به هوشمند سازی تجهیزات برای نمایش بهتر خدمات و محصولات اشاره کرد. توجه به این نکته بسیار اهمیت دارد که در یخچال های هوشمند تبلیغاتی شما می توانید محتوا هایی را به نمایش بگذارید تا معرفی کننده محصولات شماست. به عنوان مثال یخچال های ویترینی نمونه ای از این سیستم های هوشمند هستند. در ادامه به بررسی بیشتر این تکنولوژی خواهیم پرداخت.

یخچال های هوشمند ترنسپرنت

گسترش فروشگاه ها و مارکت های بزرگ، مکان و مزایایی را برای صاحبین مشاغل و افراد فراهم می نماید تا با صرف هزینه کمتر، بهتر و با کیفیتی متفاوت دیده شوند. در دنیای رقابتی امروز هر چقدر که از ابزاری استفاده نمایید تا بتوانید در میان رقبا بهتر دیده شوید به همان میزان در بهره وری شما تاثیر گذار خواهد بود. 

مزایای استفاده از این یخچال های هوشمند عبارتند از: 

  • معرفی آسان محصولات شما
  • صرف هزینه کمتر نسبت به سایر روش های تبلیغات
  • بازدهی مناسب در زمان کمتر 
  • جذب مخاطب بیشتر 
  • استفاده از روش های مدرن به جای روش های سنتی
  • نمایش هر گونه محتوا مناسب با خدمات و محصولات شما

چرا یخچال های فورسین

مجموعه فورسین به عنوان اولین طراح و تولید کننده یخچال های جادویی هوشمند مفتخر است که توانسته است در ابعاد مختلف ویترین های فروشگاه های متفاوتی را برای مخاطبانشان جذاب و در افزایش بهره وری کسب و کار ها کمک شایانی نماید. مارکت های بزرگ برای تولید کنندگان مکان های مهمی محسوب می شوند. چرا که مزایای متعددی را برای افراد به همراه خواهد داشت. 

مشاورین و طراحان مجموعه تبلیغاتی فورسین همیشه در ابتدا متناسب با میزان بودجه و هدف شما برای استفاده از این سیستم ها بهترین راهکار ها را ارائه می نمایند. در گام بعدی متناسب با نیاز شما طراحی انجام می شود و در نهایت یخچال ها به مرحله هوشمند سازی می رسند. 

ال سی دی ترنسپرنت در یخچال

ال سی دی ترنسپرنت یا نمایشگر شفاف تکنولوژی است که در یخچال های ویترینی فروشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد. در این فناوری شما می توانید تمامی محتوا های خود را به صورت عکس یا ویدئو در آن به نمایش درآورید. ویژگی بسیار جالبی که این محصول را متمایز می نماید، نمایش داخل یخچال در هنگام پخش محتوا است. به این صورت که شما هم می توانید آبجکت های داخل یخچال را ببینید و هم محتوایی را که برای معرفی محصول در قالب ویدئو است. 

نکته قابل توجهی که وجود دارد این است که بسیاری از مخاطبان شما به صورت کامل تصور می نمایند که انگار محصول شما به صورت دو و سه بعدی است. چرا که تلاقی بین محصول داخل یخچال هوشمند و محتوای شما ایلوژنی را ایجاد می نماید تا ذهن مخاطب دچار یک توهم شود. این توهم باعث می شود که مخاطب احساس نماید تصویری از محصول را می بیند به صورت کاملا متفاوت از کالایی معمولی و همین عامل جذب افراد می شود. به عنوان مثال در ویدئو رو به رو می توانید جذب شدن مخاطبان به دستگاه را کاملا مشاهده نمایید.

روش ساخت این دستگاه ها

فرآیند ساخت این یخچال ها به این صورت است که در ابتدا متناسب با ویترین خود باید یخچال مورد نظرتان را انتخاب نمایید. دومین مرحله زمانی است که یخچال را برای مجموعه ما ارسال می کنید. سپس با توجه به ابعاد آن مشاورین ما به شما بهترین مشاوره و راه کار را ارائه می نمایند. سومین مرحله مجموعه ما اقدام به جمع آوری وسایل مورد نیاز برای ساخت و طراحی های لازم می نماید.و در آخر برای نمایش محتوا متناسب با کسب و کار شما سناریو مناسب نوشته می شود. در صورت تایید شما اقدام به طراحی انیمیشن های دو و سه بعدی می نماییم. انیمیشن ها معمولا در حدود یک هفته الی 10 روز زمان نیاز دارند تا طراحی برای تایید به کارفرما نمایش داده شود. 

پس از تایید انیمیشن ها و ساخت و جاگذاری قطعات بر روی یخچال ها کارفرما باید به صورت حضوری در دفتر مرکزی مجموعه حاضر شود تا کار را از نزدیک مشاهده نماید. در صورت تایید هزینه نهایی را پرداخت می نماید تا یخچال برای وی ارسال گردد. در اینجا لازم است که به بررسی نکاتی در مورد دستگاه ها بپردازیم.

  • یخچال های هوشمند دارای یک سال گارانتی در صورت عدم سوختگی بر اثر نوسانات برق می باشد. 
  • به هیچ عنوان به نمایشگر آن نباید ضربه یا فشاری وارد گردد.
  • هزینه ساخت با توجه به ابعاد یخچال ها متفاوت هستند. 
  • هزینه انیمیشن ها بر اساس میزان دقیقه و سناریو شما محاسبه می شود که به صورت جدا گانه پرداخت می شود. 

شما می توانید برای دریافت راهنمایی بهتر در مورد کسب و کار خود و ویترین مناسب برای ارائه خدمات و محصولاتتان با کارشناسان مجموعه فورسین تماس حاصل نمایید.

نکاتی در مورد یخچال های جادویی

مکان های مورد استفاده از یخچال های ترنسپررنت

فروشگاه ها و هایپرمارکت ها
رستوران ها 
باشگاه های ورزشی
ایستگاه های مترو و راه آهن 
بوفه های موسسات و شرکت ها

مزایای استفاده از یخچال های جادویی

مهم ترین مزیت هایی که می توان به آن ها اشاره کرد:
جذب مخاطب با بیشترین بازدهی
معرفی آسان محصولات از طریق محتوا

نمونه های خارجی از یخچال های جادویی ترنسپرنت

سوالات متداول

ساخت این دستگاه ها بسته به نوع و اندازه آن ها متفاوت است. زمان بندی دقیق را می توانید در هنگام سفارش از مشاوران ما پرس و جو نمایید.

شما می توانید در ابعاد مختلفی این دستگاه ها را سفارش دهید. ما در تمامی ابعادی که یخچال شما داشته باشد می توانیم سفارش بگیریم.

در ابتدا شما یخچال مورد نظر خود را برای ما ارسال کرده و کارشناسان ما با توجه به ابعاد آن برآورد هزینه را برای شما انجام می دهند و در صورت تایید شروع به ساخت مطابق با زمانبندی گفته شده می نمایند.

شرکت فورسین تمام محتوا های مورد نیاز شما را با توجه به سناریو مرتبط با کار شما طراحی می نماید که هزینه آن به صورت جداگانه دریافت می گردد.

به تعداد نامحدود محتوای ویدئویی در ال سی دی های این یخچال ها به نمایش درآورید.

تمامی فرمت های قابل پخش در ال سی دی ها را می توانید در این دستگاه ها به نمایش درآورید.