پروژه نمایشگاه دانش بنیان
مجموعه تبلیغاتی فورسین در نمایشگاه معرفی دستاوردهای شرکت های خلاق و دانش بنیان شرکت کرد. محل برگزاری: در دانشگاه علم و فرهنگ تاریخ برگزاری: 30 آبان ماه 1402 الی 02 آذرماه 1402 هدف این نمایشگاه تبادل تجربه بین دانشگاهیان
مقالات به روز در مورد فناوری و تکنولوژی های روز دنیا و نیز اطلاعات مفید در مورد تجهیزات تبلیغاتی را می توانید در اینجا مطالعه کنید. در مجموعه تبلیغاتی فورسین می توانید همیشه از به روز ترین اخبار مطلع شوید. در دنیای امروز بسیاری از افراد ایده های جذاب و کمیاب خود را برای راحتی افراد و کسب درامد مطرح می کنند. این ایده ها به بهترن شکل ممکن برای دستیابی مخاطبان به امکانات بیشتر طراحی می شوند که منجر به پیشرفت جهان و علم و فناوری می گردد. برای یافتن بهترین ایده ها و اطلاع از اخرین پیشرفت های تکنولوژی می توایند مقالات ما را مشاهده کنید.
مجموعه تبلیغاتی فورسین در نمایشگاه معرفی دستاوردهای شرکت های خلاق و دانش بنیان شرکت کرد. محل برگزاری: در دانشگاه علم و فرهنگ تاریخ برگزاری: 30 آبان ماه 1402 الی 02 آذرماه 1402 هدف این نمایشگاه تبادل تجربه بین دانشگاهیان
شرکت ملی انفورماتیک در نمایشگاه تخصصی بانکداری که در تاریخ 28 آبان ماه 1402 برگزار شد، حضور بهم رساندند. هدف این نمایشگاه خارج شدن از سیستم بانکداری سنتی و ورود به بانکداری هوشمند بود. شرکت فورسین ویترین مجازی
6 راه برای شروع آموزش کودکان جهت شناخت فناوری آموزش کودکان و شناخت فناوری، سختی های خودش را دارد. در دنیایی که فناوری دائماً در حال پیشرفت است، مهمترین مسئله این است که باید آموزش کودکان خود را در سنین
وبسایت ساز هوش مصنوعی در سال 2023 وبسایت ساز هوش مصنوعی، از لحاظ بصری خیره کننده تر، سریعتر و کارآمدتر وبسایت شما را طراحی می کند. سازندگان هوش مصنوعی، ایجاد یک سایت حرفهای و بهینهشده برای موبایل را در کمترین
تفاوت انیماتور و موشن دیزاینر؟ تفاوت میان این دو شغل، شامل انواع پروژه هایی است که روی آنها کار می کنند، مهارت هایی که استفاده می کنند و مسیرهای شغلی آنها. مشاغل یک انیماتور و یک موشن دیزاینر ممکن است
انیمیشن چیست؟ انیمیشن روشی برای عکاسی از نقاشی ها، مدل ها یا حتی عروسک های متوالی برای ایجاد توهم حرکت در یک سکانس است. از آنجایی که چشمهای ما فقط میتوانند یک تصویر را برای تقریباً 10/1 ثانیه حفظ کنند،
موشن گرافی چیست؟ موشن گرافی شامل ایجاد گرافیک و جابجایی آنها در زمان و مکان برای رسیدن به هدف مورد نظر یا روایت داستان است. عناصر موشن گرافیک در یک دنباله از فریم ها قرار می گیرند تا یک توهم
ساخت تیزر تبلیغاتی ساخت تیزر تبلیغاتی یا تیزر تلویزیونی، یک ویدیوی تبلیغاتی کوتاه است که یک نگاه اجمالی یا پیش نمایش یک محصول، خدمات، ویژگی جدید یا رویداد را ارائه می دهد. این برنامه برای ایجاد علاقه، انتظار و کنجکاوی
طراحی و توسعه وبسایت طراحی و توسعه وبسایت یک اصطلاح است که فرآیند ایجاد یک وبسایت را توصیف می کند. همانطور که از نام آن پیداست، شامل دو مجموعه مهارت اصلی: طراحی وب و توسعه وب است. طراحی وب ظاهر
خدمات شرکت فورسین خدمات مجموعه تبلیغاتی فورسین نیز در کنار محصولات هوشمند این شرکت مکمل بسیار خوب و مفیدی برای مشتریان عزیز است. فورسین با ارائه بهترین خدمات در زمینه تبلیغات، متریال با کیفیت را در ساخت ابعاد مختلفی از
محصولات هوشمند شرکت فورسین محصولات هوشمند همگام با تکنولوژی های روز دنیا، توسط گام موثر شرکت فورسین وارد دنیای کسب و کار کشورمان ایران شد. مجموعه فورسین در زمینه تبلیغات، نقش به سزایی را از سال 1385 در انواع فعالیت
آبنمای معلق چیست؟ آبنمای معلق، آبنماهای تزئینی هستند که برای نصب روی دیوار و یا بعنوان جداکننده فضای داخلی طراحی می شوند. معمولاً در اتاق نشیمن، راهرو یا سایر فضای داخلی استفاده می شوند. این فواره ها معمولاً از یک
بازاریابی رسانه اجتماعی در مقابل بازاریابی دیجیتال: کدام یک بهتر کار می کند؟ بازاریابی رسانه اجتماعی و بازاریابی دیجیتال نباید با هم اشتباه گرفته شوند. این دو با هم متفاوت هستند. فعالیت در رسانه اجتماعی به معنای بازاریابی دیجیتال نیست.
تفاوت بین اینترنت و متاورس چیست؟ متاورس با اینترنت رقابت نمی کند، بلکه بر روی آن ساخته می شود. اینترنت چیزی است که مردم آن را “مرور” می کنند اما مردم می توانند تا حدی در متاورس “زندگی” کنند. رشد
روند تجاری سال ۲۰۲۴ که همه باید برای آن آماده شوند روند تجاری در دنیای تجارت دائماً در حال تغییر است و برای موفقیت مهم است که جلوتر از نمودارها بمانید. امروزه روندهای تجاری عمدتاً توسط فناوری هدایت می شوند.
روندهای بازاریابی آنلاین یا دیجیتال در سال 2024 بازاریابی آنلاین به دلیل پیشرفت های تکنولوژیکی و تغییر رفتار مصرف کننده، همواره در حال تحول است. همانطور که وارد سال 2024 می شویم، برای کسب و کارها بسیار مهم است که
4 نوع مختلف از فعالیت های بازاریابی دیجیتال بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ مجموعه ای از تمام فعالیت های بازاریابی است که در فضای دیجیتال برای بازاریابی یک محصول یا خدمات انجام می شود. این نه تنها شامل فعالیت های
دیجیتال مارکتینگ دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتالی معمولاً به کمپین های بازاریابی اطلاق می شود که در رایانه، تلفن، تبلت یا دستگاه های دیگر ظاهر می شوند. بازاریابان و متخصصان بازاریابی میتوانند از دستگاه های الکترونیکی برای انتقال پیامهای تبلیغاتی
ماکت معماری چیست؟ ماکت معماری یک نمایش سه بعدی از یک طرح ساختمانی پیشنهادی است. ساخت ماکت معماری یک رسانه هنری است. یک تصویر هزاران کلمه را می گوید، اما یک ماکت معماری سه بعدی خوش ساخت، میلیون ها کلمه
هر آنچه که باید در مورد طراحی و غرفه سازی موثر بدانید طراحی و غرفه سازی نمایشگاهی خوب، باید فراتر از جلب توجه رهگذران در نمایشگاه باشد. باید مردم را مجذوب خود کند تا آنها به آنچه شما ارائه می
چند نکته برای طراحی دکوراسیون با بودجه مناسب شومینه دکوراتیو یا شومینه تبخیری (جهت معرفی) و چندین نکته برای طراحی داخلی، در این مقاله به شما کمک خواهد کرد بهترین تصمیم را بگیرید. همه دوست دارند خانه ای با دکوراسیون
یخچال هوشمند یا یخچال تبلیغاتی چیست؟ یخچال هوشمند یا یخچال ترنسپرنت با ادغام بازاریابی فیزیکی و دیجیتال، فضای خرده فروشی را متحول خواهد کرد. برای اینکه نگاه مشتریان را به برند خود خیره کنید، یک یخچال تبلیغاتی یا یخچال نمایشگر
بازاریابی چریکی Guerilla Marketing: بازاریابی چریکی راهی برای ایجاد تبلیغات و در نتیجه آگاهی از برند است. با استفاده از روش های غیر متعارف طراحی شده و با تکنیک غافلگیری و یا ایجاد شوک، انجام می شود. بازاریابی چریکی از
پروژه مپینگ پروژه مپینگ یک پروژه بصری است که در حال حاضر دارای آخرین هنر جلوه های صوتی، تصویری و نور می باشد. یکی از فناوری های مدرن است که به دلیل ماهیت قانع کننده و در عین حال مقرون
دیوار مه یا Fog Screen دیوار مه یک فناوری جدید و مهیج است که به شما امکان می دهد تصاویر و ویدیوها را بر روی صفحه نمایشی از مه پخش کنید و این توهم را ایجاد کنید که تصاویر در
آینه هوشمند چیست؟ آینه هوشمند یک آینه دو طرفه با نمایشگر داخلی در پشت شیشه است. این نمایشگر میتواند هر چیزی را که میخواهید روی سطح آینه نشان دهد، مانند زمان فعلی، پیشبینی آب وهوا، تیتر اخبار، قرار ملاقاتهای آینده
فن هولوگرافی یا هولوفن در تبلیغات فن هولوگرافی یا هولوفن (Holofan) تنها یک فن نیست، بلکه یک راه حل پیشرفته برای ایجاد محتوای ویدئویی سه بعدی منحصر به فرد با جلوه های هولوگرافیک است. هولوفن ها یا فن هولوگرافی انواعی
ویترین مجازی یا صفحه نمایش شفاف ویترین مجازی یا صفحه نمایش شفاف (Transparent Display Screen) یک محصول تبلیغاتی هوشمند مبتنی بر هولوگرام است. صفحه نمایش شفاف یا باکس مجازی یک صفحه نمایش هولوگرام زنده و واقعی به شما ارائه می
هرم هولوگرافیک مجازی در دنیای تبلیغات دیجیتال یک واقعیت است هرم هولوگرافیک مجازی یا هرم هوشمند و هرم هولوگرافیک غول پیکر یک صفحه نمایش سه بعدی خیره کننده می باشد که در حال حاضر در دسترس است. این دستگاه سه
Adobe Firefly چیست؟ هوش مصنوعی فایرفلای (Adobe Firefly)، یک سیستم هوش مصنوعی مولد، برای ادغام یکپارچه با برنامه های Adobe Creative Cloud در حال توسعه است. هوش مصنوعی فایرفلای (Firefly) را می توان از طریق وب سایت فایرفلای یا داخل
نحوه استفاده از هوش مصنوعی فتوشاپ Photoshop AI Generative Fill in 2023 هوش مصنوعی فتوشاپ در اوایل سال 2023، در زمینه ویرایش تصویر در جدیدترین نسخه Adobe منتشر شد. با استفاده از آخرین نسخه فتوشاپ، میتوانید عناصری را اضافه یا
با یک تازگی مطلق یعنی تبلیغ کننده مجازی در دنیای تبلیغات دیجیتالی آشنا شوید! تبلیغ کننده مجازی، پروموتر مجازی یا Virtual Promoter یک مفهوم منحصر به فرد است. توسط آژانس آلمانی Ameria درسال 2015 توسعه یافته است. شرکت فورسین مفتخر
واقعیت مجازی و واقعیت افزوده و واقعیت ترکیبی چیست؟ واقعیت مجازی واقعیت افزوده و واقعیت ترکیبی فناوری هایی هستند که نحوه استفاده از صفحه نمایش را تغییر می دهند و تجربیات تعاملی جدید و هیجان انگیزی را ایجاد می کنند.
مجموعه فورسین از سال ۸۵ فعالیت خود را در حوزه تبلیغات در ایران و خارج از ایران آغاز نمود.
در سال ۹۵ و با توسعه فعالیت های مجموعه در بخش تجهیزات تبلیغاتی همچون سیستم های تاچ اسکرین و ساخت و طراحی اپلیکیشن تغییرات بنیادی در مجموعه فورسین اتفاق افتاد و هم اکنون با افتخار اعلام میکنیم ما بیشترین تنوع خدمات تبلیغاتی را بین همکاران داریم.