مقالات به روز در مورد فناوری و تکنولوژی های روز دنیا و نیز اطلاعات مفید در مورد تجهیزات تبلیغاتی را می توانید در اینجا مطالعه کنید. در مجموعه تبلیغاتی فورسین می توانید همیشه از به روز ترین اخبار مطلع شوید. در دنیای امروز بسیاری از افراد ایده های جذاب و کمیاب خود را برای راحتی افراد و کسب درامد مطرح می کنند. این ایده ها به بهترن شکل ممکن برای دستیابی مخاطبان به امکانات بیشتر طراحی می شوند که منجر به پیشرفت جهان و علم و فناوری می گردد. برای یافتن بهترین ایده ها و اطلاع از اخرین پیشرفت های تکنولوژی می توایند مقالات ما را مشاهده کنید. 

پروژه نمایشگاه دانش بنیان

مجموعه تبلیغاتی فورسین در نمایشگاه معرفی دستاوردهای شرکت های خلاق و دانش بنیان شرکت کرد.   محل برگزاری: در دانشگاه علم و فرهنگ تاریخ برگزاری: 30 آبان ماه 1402 الی 02 آذرماه 1402  هدف این نمایشگاه تبادل تجربه بین دانشگاهیان

ادامه مطلب

پروژه نمایشگاه تخصصی بانکداری

شرکت ملی انفورماتیک در نمایشگاه تخصصی بانکداری که در تاریخ 28 آبان ماه 1402 برگزار شد، حضور بهم رساندند.   هدف این نمایشگاه خارج شدن از سیستم بانکداری سنتی و ورود به بانکداری هوشمند بود.   شرکت فورسین ویترین مجازی

ادامه مطلب
آموزش کودکان-فناوری
کودکان

آموزش کودکان برای شناخت فناوری

6 راه برای شروع آموزش کودکان جهت شناخت فناوری آموزش کودکان و شناخت فناوری، سختی های خودش را دارد. در دنیایی که فناوری دائماً در حال پیشرفت است، مهم‌ترین مسئله این است که باید آموزش کودکان خود را در سنین

ادامه مطلب
هوش مصنوعی

وبسایت ساز هوش مصنوعی/برترین ها2023

وبسایت ساز هوش مصنوعی در سال 2023 وبسایت ساز هوش مصنوعی، از لحاظ بصری خیره کننده تر، سریعتر و کارآمدتر وبسایت شما را طراحی می کند. سازندگان هوش مصنوعی، ایجاد یک سایت حرفه‌ای و بهینه‌شده برای موبایل را در کمترین

ادامه مطلب
تفاوت انیماتور و موشن دیزاینر-انیمیشن-موشن-تفاوت
تبلیغات

تفاوت انیماتور و موشن دیزاینر چیست؟

تفاوت انیماتور و موشن دیزاینر؟ تفاوت میان این دو شغل، شامل انواع پروژه هایی است که روی آنها کار می کنند، مهارت هایی که استفاده می کنند و مسیرهای شغلی آنها. مشاغل یک انیماتور و یک موشن دیزاینر ممکن است

ادامه مطلب
انیمیشن-انیمه-موشن گرافیک-استاپ موشن-دیجیتال
تبلیغات

انیمیشن چیست/تعریف/تاریخچه

انیمیشن چیست؟ انیمیشن روشی برای عکاسی از نقاشی ها، مدل ها یا حتی عروسک های متوالی برای ایجاد توهم حرکت در یک سکانس است. از آنجایی که چشم‌های ما فقط می‌توانند یک تصویر را برای تقریباً 10/1 ثانیه حفظ کنند،

ادامه مطلب
موشن گرافیک-موشن گرافی-موشن-
تبلیغات

موشن گرافی چیست/تعریف/تاریخچه

موشن گرافی چیست؟ موشن گرافی شامل ایجاد گرافیک و جابجایی آنها در زمان و مکان برای رسیدن به هدف مورد نظر یا روایت داستان است. عناصر موشن گرافیک در یک دنباله از فریم ها قرار می گیرند تا یک توهم

ادامه مطلب
تیزر تبلیغاتی-تیزر تلویزیونی-ساخت تیزر
تبلیغات

ساخت تیزر تبلیغاتی یا تیزر تلویزیونی چیست؟

ساخت تیزر تبلیغاتی ساخت تیزر تبلیغاتی یا تیزر تلویزیونی، یک ویدیوی تبلیغاتی کوتاه است که یک نگاه اجمالی یا پیش نمایش یک محصول، خدمات، ویژگی جدید یا رویداد را ارائه می دهد. این برنامه برای ایجاد علاقه، انتظار و کنجکاوی

ادامه مطلب
طراحی وبسایت-طراحی وب سایت-طراحی-وبسایت-طراحی و توسعه
تبلیغات

طراحی و توسعه وبسایت چیست؟

طراحی و توسعه وبسایت طراحی و توسعه وبسایت یک اصطلاح است که فرآیند ایجاد یک وبسایت را توصیف می کند. همانطور که از نام آن پیداست، شامل دو مجموعه مهارت اصلی: طراحی وب و توسعه وب است. طراحی وب ظاهر

ادامه مطلب
خدمات-خدمات شرکت-خدمات شرکت فورسین
تبلیغات

خدمات فورسین در یک نگاه

خدمات شرکت فورسین خدمات مجموعه تبلیغاتی فورسین نیز در کنار محصولات هوشمند این شرکت مکمل بسیار خوب و مفیدی برای مشتریان عزیز است. فورسین با ارائه بهترین خدمات در زمینه تبلیغات، متریال با کیفیت را در ساخت ابعاد مختلفی از

ادامه مطلب
محصولات هوشمند-محصولات-فورسین
تبلیغات

محصولات هوشمند فورسین در یک نگاه

محصولات هوشمند شرکت فورسین محصولات هوشمند همگام با تکنولوژی های روز دنیا، توسط گام موثر شرکت فورسین وارد دنیای کسب و کار کشورمان ایران شد. مجموعه فورسین در زمینه تبلیغات، نقش به سزایی را از سال 1385 در انواع فعالیت

ادامه مطلب
آبنما-آبنمای معلق-آبنمای دیواری
تبلیغات

آبنمای معلق مدرن/ساخت و اجرا

آبنمای معلق چیست؟ آبنمای معلق، آبنماهای تزئینی هستند که برای نصب روی دیوار و یا بعنوان جداکننده فضای داخلی طراحی می شوند. معمولاً در اتاق نشیمن، راهرو یا سایر فضای داخلی استفاده می شوند. این فواره ها معمولاً از یک

ادامه مطلب
بازاریابی رسانه اجتماعی-بازاریابی دیجیتال
تبلیغات

بازاریابی رسانه اجتماعی با بازاریابی دیجیتال تفاوت دارد؟

بازاریابی رسانه اجتماعی در مقابل بازاریابی دیجیتال: کدام یک بهتر کار می کند؟ بازاریابی رسانه اجتماعی و بازاریابی دیجیتال نباید با هم اشتباه گرفته شوند. این دو با هم متفاوت هستند. فعالیت در رسانه اجتماعی به معنای بازاریابی دیجیتال نیست.

ادامه مطلب
متاورس-تفاوت متاورس-اینترنت
تکنولوژی

متاورس چیست؟تفاوت آن با اینترنت

تفاوت بین اینترنت و متاورس چیست؟ متاورس با اینترنت رقابت نمی کند، بلکه بر روی آن ساخته می شود. اینترنت چیزی است که مردم آن را “مرور” می کنند اما مردم می توانند تا حدی در متاورس “زندگی” کنند. رشد

ادامه مطلب
روند تجاری-2024
تبلیغات

روند تجاری سال 2024

روند تجاری سال ۲۰۲۴ که همه باید برای آن آماده شوند روند تجاری در دنیای تجارت دائماً در حال تغییر است و برای موفقیت مهم است که جلوتر از نمودارها بمانید. امروزه روندهای تجاری عمدتاً توسط فناوری هدایت می شوند.

ادامه مطلب
بازاریابی آنلاین-بازاریابی دیجیتال
تبلیغات

بازاریابی آنلاین در سال 2024

روندهای بازاریابی آنلاین یا دیجیتال در سال 2024 بازاریابی آنلاین به دلیل پیشرفت های تکنولوژیکی و تغییر رفتار مصرف کننده، همواره در حال تحول است. همانطور که وارد سال 2024 می شویم، برای کسب و کارها بسیار مهم است که

ادامه مطلب
بازاریابی دیجیتال-دیجیتال مارکتینگ-بازاریابی-دیجیتال
تبلیغات

بازاریابی دیجیتال در چهار نوع فعالیت

4 نوع مختلف از فعالیت های بازاریابی دیجیتال بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ مجموعه ای از تمام فعالیت های بازاریابی است که در فضای دیجیتال برای بازاریابی یک محصول یا خدمات انجام می شود. این نه تنها شامل فعالیت های

ادامه مطلب
دیجیتال مارکتینگ-بازاریابی-بازاریابی دیجیتالی
تبلیغات

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتالی

دیجیتال مارکتینگ دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتالی معمولاً به کمپین های بازاریابی اطلاق می شود که در رایانه، تلفن، تبلت یا دستگاه های دیگر ظاهر می شوند. بازاریابان و متخصصان بازاریابی می‌توانند از دستگاه های الکترونیکی برای انتقال پیام‌های تبلیغاتی

ادامه مطلب
ماکت معماری-مدل معماری-ماکت-ماکت سازی
تبلیغات

ماکت معماری چیست؟ نکات مهم ماکت سازی

ماکت معماری چیست؟ ماکت معماری یک نمایش سه بعدی از یک طرح ساختمانی پیشنهادی است. ساخت ماکت معماری یک رسانه هنری است. یک تصویر هزاران کلمه را می گوید، اما یک ماکت معماری سه بعدی خوش ساخت، میلیون ها کلمه

ادامه مطلب
طراحی غرفه-غرفه نمایشگاهی-غرفه
تبلیغات

طراحی و غرفه سازی نمایشگاه

هر آنچه که باید در مورد طراحی و غرفه سازی موثر بدانید طراحی و غرفه سازی نمایشگاهی خوب، باید فراتر از جلب توجه رهگذران در نمایشگاه باشد. باید مردم را مجذوب خود کند تا آنها به آنچه شما ارائه می

ادامه مطلب
شومینه دکوراتیو-شومینه-شومینه بخار سرد
تبلیغات

شومینه دکوراتیو یا شومینه بخار سرد

چند نکته برای طراحی دکوراسیون با بودجه مناسب شومینه دکوراتیو یا شومینه تبخیری (جهت معرفی) و چندین نکته برای طراحی داخلی، در این مقاله به شما کمک خواهد کرد بهترین تصمیم را بگیرید. همه دوست دارند خانه ای با دکوراسیون

ادامه مطلب
یخچال هوشمند-ویترین مجازی-ترنسپرنت-یخچال تبلیغاتی
تکنولوژی

یخچال هوشمند رقیب تازه نفس بازار سنتی

یخچال هوشمند یا یخچال تبلیغاتی چیست؟ یخچال هوشمند یا یخچال ترنسپرنت با ادغام بازاریابی فیزیکی و دیجیتال، فضای خرده فروشی را متحول خواهد کرد. برای اینکه نگاه مشتریان را به برند خود خیره کنید، یک یخچال تبلیغاتی یا یخچال نمایشگر

ادامه مطلب
بازاریابی چریکی
تبلیغات

بازاریابی چریکی چیست؟

بازاریابی چریکی Guerilla Marketing: بازاریابی چریکی راهی برای ایجاد تبلیغات و در نتیجه آگاهی از برند است. با استفاده از روش های غیر متعارف طراحی شده و با تکنیک غافلگیری و یا ایجاد شوک، انجام می شود. بازاریابی چریکی از

ادامه مطلب
پروژه مپینگ
تجهیزات نمایشگاهی

پروژه مپینگ چیست؟

پروژه مپینگ پروژه مپینگ یک پروژه بصری است که در حال حاضر دارای آخرین هنر جلوه های صوتی، تصویری و نور می باشد. یکی از فناوری های مدرن است که به دلیل ماهیت قانع کننده و در عین حال مقرون

ادامه مطلب
دیوار مه
تجهیزات نمایشگاهی

دیوار مه چیست؟

دیوار مه یا Fog Screen دیوار مه یک فناوری جدید و مهیج است که به شما امکان می دهد تصاویر و ویدیوها را بر روی صفحه نمایشی از مه پخش کنید و این توهم را ایجاد کنید که تصاویر در

ادامه مطلب
آینه هوشمند-آیینه
تجهیزات نمایشگاهی

آینه هوشمند چیست؟

آینه هوشمند چیست؟ آینه هوشمند یک آینه دو طرفه با نمایشگر داخلی در پشت شیشه است. این نمایشگر می‌تواند هر چیزی را که می‌خواهید روی سطح آینه نشان دهد، مانند زمان فعلی، پیش‌بینی آب‌ وهوا، تیتر اخبار، قرار ملاقات‌های آینده

ادامه مطلب
فن هولوگرافی-هولوفن-هولوگرافی
تجهیزات نمایشگاهی

فن هولوگرافی یا هولوفن چیست؟

فن هولوگرافی یا هولوفن در تبلیغات فن هولوگرافی یا هولوفن (Holofan) تنها یک فن نیست، بلکه یک راه حل پیشرفته برای ایجاد محتوای ویدئویی سه بعدی منحصر به فرد با جلوه های هولوگرافیک است. هولوفن ها یا فن هولوگرافی انواعی

ادامه مطلب
ویترین-ویترین مجازی-صفحه نمایش شفاف
تجهیزات نمایشگاهی

ویترین مجازی چیست؟

ویترین مجازی یا صفحه نمایش شفاف ویترین مجازی یا صفحه نمایش شفاف (Transparent Display Screen) یک محصول تبلیغاتی هوشمند مبتنی بر هولوگرام است. صفحه نمایش شفاف یا باکس مجازی یک صفحه نمایش هولوگرام زنده و واقعی به شما ارائه می

ادامه مطلب
هرم هولوگرافیک مجازی
تجهیزات نمایشگاهی

هرم هولوگرافیک مجازی چیست؟

هرم هولوگرافیک مجازی در دنیای تبلیغات دیجیتال یک واقعیت است هرم هولوگرافیک مجازی یا هرم هوشمند و هرم هولوگرافیک غول پیکر یک صفحه نمایش سه بعدی خیره کننده می باشد که در حال حاضر در دسترس است. این دستگاه سه

ادامه مطلب
هوش مصنوعی فایرفلای فتوشاپ
هوش مصنوعی

هوش مصنوعی فایرفلای چیست؟

Adobe Firefly چیست؟ هوش مصنوعی فایرفلای (Adobe Firefly)، یک سیستم هوش مصنوعی مولد، برای ادغام یکپارچه با برنامه های Adobe Creative Cloud در حال توسعه است. هوش مصنوعی فایرفلای (Firefly) را می توان از طریق وب سایت فایرفلای یا داخل

ادامه مطلب
هوش مصنوعی فتوشاپ-generative fill
هوش مصنوعی

هوش مصنوعی فتوشاپ چیست؟ Photoshop AI Generative Fill

نحوه استفاده از هوش مصنوعی فتوشاپ Photoshop AI Generative Fill in 2023 هوش مصنوعی فتوشاپ در اوایل سال 2023، در زمینه ویرایش تصویر در جدیدترین نسخه Adobe منتشر شد. با استفاده از آخرین نسخه فتوشاپ، می‌توانید عناصری را اضافه یا

ادامه مطلب
تبلیغ کننده مجازی، آدمک مجازی،virtual promoter
تجهیزات نمایشگاهی

تبلیغ کننده مجازی (Virtual Promoter) یا آدمک مجازی چیست؟

با یک تازگی مطلق یعنی تبلیغ کننده مجازی در دنیای تبلیغات دیجیتالی آشنا شوید! تبلیغ کننده مجازی، پروموتر مجازی یا Virtual Promoter یک مفهوم منحصر به فرد است. توسط آژانس آلمانی Ameria درسال 2015 توسعه یافته است. شرکت فورسین مفتخر

ادامه مطلب
واقعیت مجازی واقعیت افزوده
تکنولوژی

واقعیت مجازی واقعیت افزوده و واقعیت ترکیبی چیست؟

واقعیت مجازی و واقعیت افزوده و واقعیت ترکیبی چیست؟ واقعیت مجازی واقعیت افزوده و واقعیت ترکیبی فناوری هایی هستند که نحوه استفاده از صفحه نمایش را تغییر می دهند و تجربیات تعاملی جدید و هیجان انگیزی را ایجاد می کنند.

ادامه مطلب