طراحی-سایت-بنر

طراحی سایت در دنیای امروز برای بیشتر مشاغل از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اما تا به حال فکر کرده‌اید که وب سایت چیست؟

در واقع وب سایت صفحه ای در بستر اینترنت است که محتوا و اطلاعات مختلفی در آن قابل ارائه می باشد که در صفحات وب سایت به کاربران نمایش داده می شود. همانطور که ما یک قطعه زمین را در دنیای واقعی برای زندگی یا تجارت اجاره می کنیم، می توانیم در دنیای اینترنت نیز همین ساز و کار را داشته باشیم. یعنی می توانیم بخشی از اینترنت را اجاره کنیم و آن قسمت را برای مدتی برای خود داشته باشیم. که به آن وب سایت گفته می شود.

طراحی سایت و سئو با کمک طراحان متخصص می تواند در تبدیل برند شما به یک داستان بصری کمک شایانی کند. ما وب سایت شما را با روشی مؤثر، برای تعامل با مخاطبان و ابزار بازاریابی با عملکرد بالا، طراحی خواهیم کرد تا رضایت شما را بدست آوریم. چیزی فراتر از یک چهره زیبا. اگرچه ظاهر وب سایت شما اولین برداشتی است که یک مشتری از کسب و کار شما دارد. ولی به همان اندازه ای که زیبایی ظاهری اش را به رخ می کشاند، باید مفید و کاربردی بودنش را نیز نشان دهد.

معمولا طراحی سایت به زبان برنامه نویسی و نیز بدون کد نویسی انجام می‌شود. در طراحی به صورت کد نویسی در ابتدا، صفحات وب سایت‌ ها با استفاده از زبان HTML نوشته می‌شوند و پس از آن با استفاده از زبان CSS شکل ظاهری صفحه را تکمیل می کنند. و بعد با استفاده از زبان های برنامه نویسی سمت سرور صفحات طراحی شده پویا می شوند. در طراحی بدون کدنویسی متخصصان با ایجاد طرح های مختلف بر روی وردپرس وب سایت شما را راه اندازی می کنند.

طراحی-سایت-اول

بررسی انواع طراحی سایت

معمولا وب سایت ها را از زوایای مختلف مورد بررسی قرار می دهند. در حالت کلی می‌توان به انواع وب ‌سایت که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم اشاره کرد. این زوایا عبارتند از:

  • فنی: در این نگاه، معمولا سایت ها به دو دسته ایستاتیک و پویا تبدیل می شوند.
  • نحوه عملکرد: سایت های شرکتی، فروشگاهی، شرکتی و خدماتی را شامل می شوند.
  • برنامه نویسی: وب سایت هایی که برای یک کار مشخص با زبان های مختلف برنامه نویسی نوشته می شوند.

بر همین اساس و تنوع کسب و کارها، افراد با توجه به اهداف مختلفی برای خود اقدام به طراحی سایت می کنند. این تنوع در سایت ها، به عناوین زیر تقسیم می شوند:

  1. وب ‌سایت شخصی یا همان پرتفولیو برای به نمایش گذاشتن نمونه‌ کار ها
  2. وب سایت های فروشگاهی برای برند سازی و فروش محصولات
  3. وب‌ سایت های شرکتی برای معرفی و تبلیغ مجموعه خود
  4. وبلاگ ها برای اشتراک گذاری مطالب، دانسته‌ ها و اخبار با دیگران و مخاطبان هدف
  5. وب ‌سایت برای رستوران ها جهت رزرو و همچنین سفارش غذا
  6. وب ‌سایت های تبلیغاتی برای معرفی خدمات کسب و کار و به دست آوردن مشتریان جدید 

موضوعات اساسی وب سایت خود را به تیم خلاق فورسین بسپارید

طراحی-سایت

امروزه با حضور در اینترنت یکی از مهم ترین فاکتورها در پیشرفت هر کسب و کاری داشتن یک وب سایت است. از این جهت بسیاری از افراد برای معرفی و گسترش فعالیت های خود به طراحی سایت اهمیت بیشتری می دهند. تیم طراحی مجموعه تبلیغاتی فورسین با در نظر داشتن المان هایی برای مدیریت وب سایت شما به نکاتی اساسی توجه می کند که عبارتند از:

تمامی این موارد برای طراحی بدون کدنویسی و با کدنویسی انجام می شود. این بسته به نوع سفارش افراد و با توجه به میزان هزینه ای که برای سایت خود در نظر دارند، می توانند با کارشناسان مجموعه ما در ارتباط باشند تا از بهترین مشاوره ها بهره مند شوند. 

ویژگی های مهم یک طراحی سایت خوب

تیم طراحی فورسین با تجربه در زمینه طراحی وب سایت برای کسب و کار های مختلف به ویژگی های مهم آن اهمیت بسیاری می دهد. به همین دلیل در طراحی وب سایت، شما در هر دو حالت کدنویسی و بدون کدنویسی المان های زیر را در نظر می گیرد:

  • طراحی حرفه ای رابط کاربری
  • طراحی سایت شما با بروزترین متد های دنیا
  • بارگذاری مطالب در دستگاه های مختلف با سرعت مناسب
  • ریسپانسیو یا واکنشگرا بودن وب سایت
  • استفاده از تصاویر بهینه در سایت
  • کدنویسی تمیز و استاندارد
  • بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو گوگل
  • تامین امنیت بالا
طراحی-سایت-ویژگی

در طراحی تجربه چقدر می تواند مؤثر باشد؟

توسعه قوی وب سایت، فرصت هایی را برای کاربران فراهم می کند، تا اطلاعات مفید را به دست آورند. آنچه را که شما ارائه می دهید درک کنند و با شرکت خود ارتباط برقرار کنند.

یک وب سایت قوی و کارآمد باید بتواند سفر کاربر در دنیای وب سایت را، به یک تصمیم خریدارانه و کاملا بدون دردسر تبدیل کند. این موضوع در صورتی اتفاق می افتد که تیمی خلاق و با تجربه برای آن برنامه ریزی کرده باشند. ما در برنامه ریزی جهت طراحی سایت و سئو و اجرای جزئیات وب سایت تان به شما مشاوره خوب ارائه می کنیم. همچنین سعی می کنیم تا وب سایت شما با مخاطبان تان ارتباط برقرار کند. پیام شما را به کاربران سایت تان انتقال دهد و برند شما را هم زمان ارتقا خواهیم بخشید.

ما کارهایی فراتر از طراحی سایت و سئو انجام می دهیم

دیجیتال-مارکتینگ

داشتن یک وب سایت موثر و مفید تنها یکی از مؤلفه های استراتژی بازاریابی دیجیتال شماست. شما در دنیای حقیقی هرگز سعی نمی کنید خانه خود را بر روی یک زیربنای سست و لغزنده، بنا کنید. همین امر در مورد بازاریابی دیجیتال نیز صدق می کند. اگر می خواهید نتایج حاصل از تلاش های دیجیتالی خود را ببینید، باید به فراتر از وب سایت خود، فکر کنید.

در دیجیتال مارکتینگ توجه به برند حرف اول را می‌زند و یک اصل مهم به شمار می‌آید. در دنیای آنلاین امروز، تمام کسب و کارها برای خود وب ‌سایت دارند و داشتن آن را از واجبات حرفه خود می‌دانند. همچنین سعی می‌کنند تا در شبکه ‌های اجتماعی یا دیگر کانال‌ ها فعالیت داشته باشند. محتوای دیجیتال و بازاریابی به اندازه ای در میان مشاغل رایج شده که اکنون مصرف کنندگان از کسب و کار ها انتظار دارند تا یکی از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ را برای جلب اعتماد مشتری در اختیار داشته باشند.

فرض کنید به عنوان یک مالک کسب و کار قصد دارید تا در بازار و در میان رقبا بتوانید خود را بیشتر نمایان کنید، باید از ترفند ها و علم مارکتینگ در حرفه خود استفاده کنید.

از آن جایی که بازاریابی دیجیتال استراتژی ‌های بسیاری برای انجام را پیش روی شما قرار می دهد، اما با این حال می‌توانید خلاق باشید و از روش ‌های نوین و مواردی که سایر مشاغل از آن نتیجه گرفتند، استفاده کنید. مجموعه فورسین با طراحی سایت های قوی برای مشاغل گوناگون بهترین راه برای برندینگ محصول و خدمات شما را در نظر می گیرد تا در کنار رقیبان خود به موفقیت های بیشتری دست پیدا  کنید.

تولید محتوای با کیفیت در طراحی وب سایت

محتوای جذاب و با کیفیت اهمیت زیادی در به دست آوردن مشتری های متعهد دارد. اما چگونه محتوا می تواند منجر به فروش بیشتری شود؟ هر وقت با مشاغلی ملاقات می کنیم تا در مورد استراتژی بازاریابی دیجیتال آنها بحث کنیم، آنها معمولا به ما می گویند که به دو چیز نیاز دارند: محتوای بیشتر و فروش بیشتر. نکاتی که در طراحی سایت به آن اهمیت می دهیم.

ما وقت خود را برای درک سازمان و مشتریان شما اختصاص می دهیم. سپس یک استراتژی مهم و کاربردی ایجاد می کنیم و توانایی ارائه نتایج چشمگیر را داشته باشد. اگر قصد دارید تا برندتان در بستری جهانی دیده شود با تیم کارشناسان فورسین در ارتباط باشید.

اقدامات لازم برای برند سازی

اقداماتی که برای ساختن برند خود می توانید انجام دهید باید بر این اساس باشند:

  • به طور فعالانه و مستمر جستجو کنید، تا بفهمید مشتری های شما در اینترنت کجا هستند. 
  • سپس مطمئن شوید که آیا شما هم آنجا هستید؟ مشارکت مشتری در شبکه های اجتماعی با ایجاد روابط، درگیر شدن در مکالمه و ایجاد استراتژی در فروش باعث ایجاد آگاهی از نام تجاری شما می شود.
  • استفاده از تولید منظم محتوا.
  • استفاده از تصاویر بصری، محتوای تعاملی
  • ارسال پیام های اجتماعی و موارد دیگر.

ما می توانیم در طراحی سایت تان به برند شما کمک کنیم، تا شهرت خود را به عنوان یک مرجع معتبر، در میان کاربران و مشتریان خود بدست آورید و دارای جایگاه ویژه ای شوید.

وب سایت های بی اثر را بهبود می بخشیم

وب سایت خود را به یک ماشین پولساز برای تجارت خود تبدیل کنید. ما بیش از ده سال در حال ساخت و توسعه وب سایت های موفق هستیم. دوست داریم با شما همکاری کنیم. همانطور که در بالا مطرح کردیم طراحی سایت و تجربه کاربری شما را به گونه ای خواهیم ساخت که بیشترین تاثیر را در وب سایت شما داشته باشد.

بازدیدکنندگان وب سایت به راحتی می توانند در وب سایت شما پیمایش کنند. و آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا کنند. بسیار بیشتر وقت خود را در سایت شما سپری می کنند. این بدان معنی است که شما فرصت بیشتری برای ایجاد یک رابطه، جلب اعتماد آنها و در نهایت تبدیل آنها از یک مشتری احتمالی به یک مشتری دائمی دارید.

تاثیر طراحی سایت در تجزیه و تحلیل

وقتی وب سایت شما به درستی ساخته شود، می توانید از طریق داده ها و تجزیه و تحلیل ها آنچه را که در پس زمینه اتفاق می افتد، درک کنید. این بدان معنی است که شما می توانید به طور پیشگیرانه طراحی وب و عملکرد سایت را بهبود بخشید تا از تجربه بازدید کننده خود بهره مند شوید و نرخ تبدیل خود را افزایش دهید.

 

این گونه می توانید درآمد بالاتری ایجاد کنید. یعنی وب سایت هایی که به صورت حرفه ای طراحی شده اند، نه تنها ظاهر بهتری دارند و بهتر کار می کنند بلکه باعث جلب توجه و ایجاد ترافیک نیز می شوند. تجربه داشتن درآمد های بالا از طریق این بستر را با ما داشته باشید. ما با بهینه سازی و طراحی سایت شما یکی از بزرگترین ابزارهایی که برای پیشرفت کار خود دارید، را در اختیارتان قرار می دهیم تا بهره وری شما را به حداکثر برسانیم.

در صورت درخواست محصول و یا کسب اطلاعات فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

سوالات متداول

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا است که به دلیل امکانات زیاد، رایگان بودن آن، کاربری ساده این سیستم، تنوع قالب ها و صرفه جویی در هزینه از عوامل مجبوبیت وردپرس دارد. آمار نشان می دهد که حدود 23 درصد از سایت های جهان بر پایه وردپرس نوشته شده اند.

از عوامل تاثیر گذار در طراحی، می توان به نوع کاربرد سایت، روش طراحی، طراحی با کد نویسی یا بدون آن اشاره کرد. در صورتی که طراحی اختصاصی باشد، طبیعتا زمان و هزینه بیشتری را نیز در بر خواهد داشت. 

بسته به نوع سایت شما و ویژگی ها و امکاناتی که برای سایت خود در نظر می گیرید این بازه متفاوت خواهد بود. 

تیم برنامه نویسی مجموعه فورسین تمامی فایل های کدنویسی سایت شما را در اختیارتان قرار می دهد تا در آینده بتوانید هر گونه تغییری که می خواهید را بر روی آن اعمال نمایید. 

به روز رسانی تمامی امکانات، آموزش بخش های مختلف سایت به مدیران، توسعه و اعمال تغییرات در صورت نیاز و مواردی که افراد در حین کار با امکانات سایت با آن ها رو به رو می شوند.

در فورسین به مدت 6 ماه پشتیبانی به صورت کاملا رایگان صورت می گیرد و پس از آن برای تمدید مهلت پشتیبانی باید با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید تا هماهنگی های لازم را انجام دهند. 

مجموعه فورسین دامنه و هاست مورد نیاز را از بهترین شرکت های هاستینگ خریداری می نماید که هزینه آن بر عهده مشتری خواهد بود.