نمایشگاه پوشاک ایران مد 1403

نمایشگاه پوشاک ایران مد 1403

 

نمایشگاه پوشاک ایران مد(پوشاک فاخر) یک رویداد 4 روزه است که از تاریخ ۲۳ تا ۲۶ مهر ماه 1403 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد. در این رویداد بین المللی شرکت کنندگان کالاها و محصولاتی مثل پوشاک، پارچه و اکسسوری و موارد مرتبط با صنعت مد و پوشاک را در معرض نمایش قرار می دهند.

همچنین زمان برپایی این نمایشگاه که به همت شرکت سامع پاد نوین برگزار می گردد، از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ عصر می باشد. به علاوه بازدید از این نمایشگاه آزاد و رایگان است و همه علاقه مندان یا فعالین حوزه مد و پوشاک می توانند از این‌ نمایشگاه بازدید به عمل آورند.

در واقع دوازدهمین نمایشگاه بین المللی پوشاک فاخر 1403، فضایی مناسب و رقابتی خواهد بود تا شرکت ها و فعالان صنعت مد و پوشاک بتوانند با حضور در این رویداد بزرگ نمایشگاهی، موجبات توسعه حرفه و کسب و کار خود را فراهم آورده و مشکلات و محدودیت هایی که با آن مواجه هستند را بهبود بخشند. همچنین قابل توجه است بدانید که هر ساله در خلال نمایشگاه بین المللی پوشاک، کارگاه های آموزشی مختلف با موضوعات مربوط به حوزه پوشاک اعم از طراحی لباس و پارچه و فرآیند تولید آن برگزار می گردد.

 

زمان و تاریخ برگزاری نمایشگاه پوشاک ایران مد 

 

تاریخ شمسی: ۲۳ الی ۲۶ مهر ماه ۱۴۰۳

تاریخ میلادی: Oct 14 – 17 , 2024

زمان بازدید ۸ صبح الی ۱۵ عصر

محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران

 

برگزارکننده: شرکت سامع پاد نوین

 

حضوری بی نظیر در نمایشگاه را تجربه کنید 

 

مجموعه فورسین در حال درخشش و رقابت با دنیای نوین تبلیغات

شماره تماس: 09195120186

 

 

تاریخ نمایشگاه-محل برگزاری-نمایشگاه نفت و گاز

در دوره های نمایشگاهی یک دستگاه آینده نگرانه مانند هرم مجازی سه بعدی برای تبلیغ کسب و کارتان، ایده بسیار خوبی است. بیشتر

 

 

 

نمایشگاه نفت و گاز-تاریخ نمایشگاه-محل برگزاری

ویترین مجازی یکی از جدیدترین سیستم های نمایش است. بوسیله ویترین مجازی برند شما با جلوه ای خاص به نمایش درخواهد آمد. بیشتر

 

 

نمایشگاه نفت و گاز

 

این ویترین مجازی، مبتنی بر هوش مصنوعی می باشد. قابلیت تعامل و برقراری ارتباط با بازدیدکنندگان و مشتریان شما را دارد. بیشتر

 

 

 

نمایشگاه نفت-تاریخ نمایشگاهویترین مجازی مدل آواتار تصاویر حقیقی مشتریان را در لحظه، به انیمیشن و آواتار تبدیل می کند. برای جذب مشتریان و بازدید هر چه بیشتر از غرفه شما، گزینه مناسبی است. این ویترین جنبه سرگرمی دارد. بیشتر

 

 

 

یخچال هوشمند می تواند بصورت خاص و بسیار ویژه در نمایشگاه مورد استفاده قرار بگیرد.یخچال:برند،محصولات و خدمات شما را به شیوه ای جذاب نمایش و جمعیت را به سمت غرفه شما روانه خواهد کرد. بیشتر

 

 

 

هولوفن-محل برگزاری- تاریخ نمایشگاه

هر مصرف کننده ای که تبلیغات شما را با فن هولوگرافی یا هولوفن ببیند، قطعا برند شما را بخاطر خواهد سپرد. بیشتر

 

 

 

پروموتر مجازی فرصت های فراوان استفاده از این سیستم چند رسانه ای، ذهن را منفجر می کند. بیشتر

 

 

شومینه بخار سرد-تبخیری-تاریخ نمایشگاه-نمایشگاه نفت و گاز-محل برگزاری

 

می توانید از شومینه دکوراتیو درون دیوار، پیشخوان غرفه و یا در بخش VIP استفاده کنید. شومینه دکوراتیو باعث درخشش غرفه شما را خواهد شد. بیشتر

 

خدمات مجموعه تبلیغاتی فورسین

 

شماره تماس: 09195120186

پروژه مپینگ:

تصاویر ایجاد شده باعث می شود احساس کنید در ته اقیانوس هستید یا به آسمان درخشان و ستاره ای نگاه می کنید. پروژه مپینگ یک طرح و برنامه موفقیت آمیز برای آینده کسب و کار شما خواهد بود. بیشتر

 

ساخت غرفه نمایشگاهی:

یکی از بهترین سرمایه‌گذاری‌هایی که می‌توانید هنگام برنامه‌ریزی یک نمایشگاه انجام دهید، داشتن بهترین طراحی غرفه است. بیشتر

 

دیوار مه:

دیوار مه یک فناوری جدید و مهیج است که به شما امکان می دهد تصاویر و ویدیوها را بر روی صفحه نمایشی از مه پخش کنید. بیشتر

 

اهمیت نمایشگاه بین المللی پوشاک

نمایشگاه ها یک عنصر ضروری بازاریابی برای تسریع مکانیسم ایجاد روابط و فروش در یک فضای بزرگ رقابتی هستند. همچنین احتمال اینکه مشتریان بالقوه علاقه مند به محصولات یا خدماتی مانند خدمات ارائه شده توسط شرکت شما، شما را در یک نمایشگاه صنعتی بیابند، بسیار بیشتر از هر روش دیگری است. و اصولا یکی از اصلی ترین دلایلی که امروز به نمایشگاه ها و کنگره ها جان می دهد نیز همین است. در واقع نمایشگاه های تجاری در حال حاضر بخشی از دنیای تجارت هستند که معاملات تجاری بین شرکت ها را تسهیل می کنند.

حال اینکه شاید شما یک کسب و کار در حوزه صنعت پوشاک یا مرتبط با آن داشته باشید و بخواهید از اهمیت حضور در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی پوشاک مطلع شوید. که در این خصوص باید بگوییم این رویداد نمایشگاهی می تواند منجر به جذب مشتریان بیشتر در زمان کمتر شود، تعامل مستقیم با مخاطبان و مشتریان ایجاد کند، بازگشت سرمایه بیشتری داشته باشد.

معمولا این بازگشت سرمایه در رویدادهای نمایشگاهی بیشتر از هر نوع بازاریابی مستقیم یا تبلیغات دیگر است، به نوعی به مطالعه بازار می انجامد و اینکه یکی از رویدادهای نمایشگاهی بزرگ در سطح خاورمیانه است و می تواند پتانسیل ها و ظرفیت های موجود در کشور را بشناساند و انها را با دانش و تکنولوژی روز در حوزه صنعت پوشاک آشنا و همگام سازد.

 

گروه کالایی یا خدمات نمایشگاه بین المللی پوشاک

پوشاک مردانه

گروه کالایی پوشاک زنانه

گروه کالایی پوشاک بچه گانه

انواع پارچه اعم پارچه های ساخته شده از الیاف طبیعی یا مصنوعی

نخ

الیاف

اکسسوری لباس

لوازم و قطعات وابسته

کارگاه های آموزشی طراحی لباس و پارچه و فرآیند تولید

 

نمایشگاه بین المللی پوشاک ایران مد یکی از بزرگترین و مهمترین نمایشگاه های پوشاک در ایران است که نه تنها بازدیدکنندگان زیادی را از داخل کشور بلکه افراد زیادی را از کشورهای خارجی برای بازدید جذب میکند.

 

مهم ترین اهداف حضور در نمایشگاه بین المللی پوشاک

 

این رویداد مهم در صنعت مد و پوشاک با اهداف مهمی آغاز به کار کرده است که هرساله تمامی ارگان ها و مجموعه ها و شرکت هایی که در آن حاضر می شوند در جهت تحقق این اهداف و همچنین اهداف تجاری کسب و کار خود تلاش می کنند. این رویداد از مهم ترین برنامه های راهبردی در دنیای مد و پوشاک ایران در سال های اخیر است.

برخی از مهمترین اهداف دوازدهمین نمایشگاه بین المللی پوشاک (ایران مد) عبارتند از؛

 

تبادل اطلاعات میان شرکت های داخلی و خارجی در زمینه مد و پوشاک

برقراری ارتباط بین تولیدکنندگان و صادرکنندگان پوشاک و صنایع وابسته

ارتقای سطح تولید داخلی کشور

کمک به توسعه اشتغال زایی در صنعت پوشاک کشور

افزایش آگاهی بازدیدکنندگان در حوزه مد و پوشاک

آشنایی با جدیدترین روندهای صنعت پوشاک

آشنایی با آخرین دستاوردها در زمینه مد و همچنین تکنولوژی های وابسته

افزایش صادرات و همچنین افزایش راندمان تولید داخلی

ایجاد رقابت بین شرکت های تولیدکننده و عرضه کننده داخلی و خارجی

آشنایی با ماشین آلات وابسته به دوخت و بافندگی

آموزش هایی مرتبط با حوزه پوشاک به علاقه مندان

ایجاد پل ارتباطی بین شرکت های داخلی و خارجی

 

ایران مد نمایشگاه مرجع صنعت مد تهران

نمایشگاه بین المللی پوشاک یک نمایشگاه جامع و بزرگ در صنعت مد و پوشاک ایرانی و اسلامی است که بواسطه گستردگی و عمق، بستر مناسب برای شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان است تا بتوانند از جدیدترین روندهای این حوزه اطلاعات کسب کنند و از دانش و تخصص شرکت کنندگان بهره مند شوند. این رویداد بزرگ مثل تمامی رویدادهای مشابه و دیگر نمایشگاه های بین المللی دارای اهداف و رویکردهایی است که در نهایت در راستای افزایش آگاهی و رشد صنعت پوشاک در ایران در تلاش است.

در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی پوشاک تهران 1403 شرکت های مختلفی از داخل و خارج از ایران در این رویداد شرکت خواهند کرد تا جدیدترین محصولات مرتبط با این صنعت و همینطور آخرین دستاوردهای تکنولوژی در حوزه مد و لباس را به نمایش بگذارند. رویداد بین المللی ایران مد فرصت بسیار خوبی برای شرکت ها و بطور کلی تمامی دست اندرکاران صنعت مد و لباس است تا ارتباط نزدیکتری با مشتریان و هم تایان خود در این حوزه چه در داخل کشور و چه خارج از آن داشته باشند. تولیدکنندگان لباس، پوشاک و منسوجات خانگی و تولیدکنندگان نخ و همچنین عرضه کنندگان مواد اولیه و الیاف در این حوزه باید این فرصت را مغتنم شمرده تا علاوه بر رشد کسب و کار خود منجر به رشد و توسعه صنعت پوشاک و مد ایرانی شوند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *