باکس هوش مصنوعی اولین و برجسته ترین محصول هوشمند تبلیغاتی مجموعه فورسین است. این دستگاه همانطور که از نامش پیداست.از طریق هوش مصنوعی کار می کند. به عنوان اولین تولید کننده تجهیزات هوشمند مفتخریم.که توانسته ایم در تمامی زمینه ها و دستگاه های خود از به روز ترین و آخرین تکنولوژی های روز دنیا استفاده کنیم. شعار ما برای ارائه خدمات به مشتریان خود همواره حرکت به جلو با بهتر دیده شدن است. بر این اساس ما در مجموعه تبلیغاتی فورسین تمام تلاش خود را در این سال ها کرده ایم.تا بتوانیم بخشی از اعتمادی که مشتریان عزیز به ما دارند را جبران نماییم.

این باکس هوشمند و جذاب بازخورد های بسیار بیشتری نسبت به سایر دستگاه ها دارد. به این صورت که می توانید به صورت همزمان با کاربران و مخاطبان هدفتان گفتگو نمایید. این ویژگی منحصر به فرد کار را برای شما کارفرمایان عزیز بسیار راحت می نماید. چرا که در روند جذب مشتری و رفع نیاز های او می توانید در زمان کمتر با کیفیت بهتر خدمات و محصولات خود را ارائه نمایید.

باکس هوش مصنوعی

سوالاتی که ممکن است برای شما پیش آید، تعریفی از خود دستگاه و اینکه اصلا این سیستم چگونه کار می کند؟ برای پاسخ به تمامی این سوالات ما در ادامه به بررسی بخش های مختلفی می پردازیم. در این بخش ها مزایا و معایب این سیستم، نحوه کار کردن و بسیاری مورد دیگر را مورد بررسی قرار می دهیم. ویترین هوش مصنوعی که نام دیگر این محصول بسیار جذاب است در واقع باکسی هست که در آن می توانید علاوه بر ارائه محصول محتوا های مختلف متناسب با آن آبجکت را به نمایش درآورید. این گونه مخاطب می تواند علاوه بر محصول از این که چگونه امکاناتی را در اختیار خواهد داشت، آگاه می شود. 

هدف از ساخت این محصول هوشمند، نمایش هم زمان کارایی محصول به همراه خودش است. این کار باعث ایجاد آشنایی بهتر کاربر با کالا می شود. همچنین از این طریق می تواند برای استفاده از این محصول در جای مناسب تصمیم بهتری بگیرد. علاوه بر تمامی این موارد خاطره خوبی را در ذهن مخاطب می گذارد تا بتواند برند شما را بهتر در حافظه خود نگه دارد. معمولا استفاده از این دستگاه در نمایشگاه ها باعث می شود تا حضور شما به صورت کاملا منحصر به فرد نسبت به سایر رقبایتان احساس شود. همین امر به سادگی شما را در میان مخاطبان بسیار پر رنگ تر جلوه می دهد. 

مزایای استفاده از ویترین هوش مصنوعی

همان طور که در بالا به برخی از مزایای این دستگاه بسیار جذاب اشاره کردیم، در اینجا به صورت کامل تمامی موارد را نام می بریم. این مزایا عبارتند از:

  • نمایش هم زمان محصول و کارایی آن
  • اجرا در ابعاد سفارشی مورد نظر حداکثر تا 85 اینچ
  • امکان مکالمه با مخاطب به صورت زنده
  • امکان پاسخ گویی به سوالات مشتریان 
  • پرزنتور 24 ساعته هوشمند
  • اجرا در نمایشگاه هایی با دستگاه های بزرگ
  • امکان نمایش بی نهایت محتوا به صورت دو و سه بعدی
باکس-هوش-مصنوعی

نحوه عملکرد و کارایی باکس هوش مصنوعی

این دستگاه در واقع باکسی است که به آن ویترین گفته می شود. تکنولوژی به کار رفته در آن به گونه ای است که شما می توانید به صورت هم زمان از طریق پنلی که در مقابلتان قرار دارد، تمامی بخش های داخل ویترین را مشاهده نمایید. 

همچنین در کنار آن محتوا های متفاوتی را می توانید به نمایش درآورید. با توجه به این که سیستم قابلیت دریافت سوالات شما را دارد، می توانید از آن برای ارائه پاسخ سوالات به شیوه ای نوین استفاده نمایید. به این صورت که یک شخص از نمایندگان شرکتتان می تواند از راه دور با افراد مکاتبه داشته باشد.

این ارتباط باعث حس راحتی میان کاربران شما برای دریافت خدماتتان می شود. مهم ترین نکته برای مخاطبان هدفتان رسیدن به پاسخ سوالشان در مدت زمان کوتاه است. چرا که محدودیت بازه زمانی نمایشگاه ها سبب می شود که افراد بخواهند در مدت کوتاه از تمامی بخش ها دیدن کنند. رعایت همین امر باعث ایجاد یک خاطره خوب برای آن ها می شود. 

نحوه سفارش دهی ویترین هوشمند

برای سفارش باکس هوش مصنوعی می توانید از طریق لینک زیر با کارشناسان فروش در ارتباط باشید. مشاوران ما آماده ارائه خدمات و پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند. نحوه سفارش شما عزیزان به این صورت است که شما پس از ارتباط با متخصصین مجموعه بهترین راهکار ها و پیشنهادات را دریافت می نمایید. در ادامه پس از تایید گزینه مورد نظر می توانید برای ثبت سفارش خود اقدام فرمایید. به این ترتیب که با توجه به مکانی که می خواهید از دستگاه استفاده نمایید، طرح و موقعیت را به طراحان ما ارائه می نمایید. سپس ابعاد مورد نظرتان را انتخاب می نمایید. 

پس از انجام این روند به مدت 15 الی 20 روز کاری زمان نیاز است تا سفارش شما آماده تحویل گردد. پس از آماده شدن کارشناسان ما مراتب را به شما گزارش داده و جلسه ای برای تحویل یاکس هوش مصنوعی برای شما در نظر گرفته می شود. زمانی که در دفتر مرکزی حضور به عمل آورید تست های لازم برای اجرا و سالم بودن دستگاه انجام شده و به نماینده شما تحویل داده می شود. در صورتی که شما باکس هوش مصنوعی را برای نمایشگاه بخواهید باید مراتب را به کارشناسان ما شرح دهید تا برای زمان دقیق شروع نمایشگاه محصول را آماده نماییم. 

مجموعه فورسین برای نصب و راه اندازی این دستگاه در مکانی که مورد نظر شماست حاضر می شود و پس از نصب گارانتی مورد نیاز را به شما می دهد. باکس هوش مصنوعی به مدت یکسال گارانتی دارد، که در صورت عدم سوختن پنل بر اثر نوسانات برق و یا شکستن بر اثر ضربه از گارانتی خارج خواهد شد. علاوه بر این شرکت فورسین برای شما تمامی انیمیشن هایی را که بخواهید در این دستگاه به نمایش بگذارید را نیز طراحی می نماید. 

سوالات متداول

هر دو این نام ها در واقع معرف یک محصول هستند و تفاوتی ندارند. ما برای این که افراد بتوانند در هنگام جستجو به راحتی محصول را بیابند از این نام ها استفاده نموده ایم.

ما می توانیم این محصول را تا حداکثر 85 ینچ و حداقل تا 24 اینچ طراحی و تولید نماییم. البته برای استفاده از هوش مصنوعی بهتر است که ازابعاد بزرگ استفاده نمایید.

در حال حاضر از افراد حقیقی برای انجام مکاتبات استفاده می شود. 

شما می توانید تمامی محتوا های خود را داخل یک فلش ریخته و در دستگاه اجرا نمایید.

برای ساخت باکس هوش مصنوعی 15 الی 20 روز کاری زمان لازم است.

به تعداد بی نهایت محتوا می توانید به صورت دو بعدی و سه بعدی نمایش دهید.

بر اساس سناریو شما قیمت های متفاوتی دارند. 

در ابعاد پایین تر می توانید اجاره نمایید. اما در ابعاد بزرگ خرید آن به صرفه تر است.