تبلیغ کننده مجازی (Virtual Promoter) یا آدمک مجازی چیست؟

با یک تازگی مطلق یعنی تبلیغ کننده مجازی در دنیای تبلیغات دیجیتالی آشنا شوید!

تبلیغ کننده مجازی یا Virtual Promoter یک مفهوم منحصر به فرد است. پروموتر مجازی توسط آژانس آلمانی Ameria درسال 2015 توسعه یافته است. شرکت فورسین مفتخر است که مفهوم Virtual Promoter یا آدمک مجازی را در همان سال 2015، همگام با شرکت آلمانی در ایران توسعه داده است. شما یک شانس منحصر به فرد دارید تا مشتریان خود را به روشی کاملاً غیر استاندارد و تازه جذب کنید. پروژه تبلیغ کننده مجازی یا دستیار مجازی عملا به ویترینی برای ارائه برند شما تبدیل شده است.

گاهی اوقات همگامی با فناوری در سطحی که در حال پیشرفت است سخت است، اما با انجام آن مطمئن می شوید که کسب و کار شما در رقابت باقی می ماند و همچنان مشتریان وفادار بیشتری به دست می آورد. در این زمینه، صنعت خرده‌فروشی به یکی از رقابتی‌ترین و پویاترین حوزه‌های کاری تبدیل شده است، که برندها به صورت دیجیتالی، برای بدست آوردن بهترین نقطه در ذهن مصرف‌کنندگان مبارزه می‌کنند.

با تبلیغ کننده مجازی به دنیای دیجیتال و هوشمندسازی بپیوندید!

زمان آن فرا رسیده است که شرکت ها حتی به مشتریان خود نزدیک تر شوند و به آنها کمک کنند تا به هدف تجاری خود برسند. در خرده فروشی، آدمک مجازی به یک نمایشگر ایده آل و تعاملی برای اطلاع رسانی به مشتریان، بازدیدکنندگان و مهمانان تبدیل شده است.
تبلیغ کننده مجازی می تواند یا خود شما، یا یکی از کارکنان یا یک بازیگر استخدامی باشد. Virtual Promoter یک «مدل هولوگرام» ایجاد می‌کند که فروشگاه‌ها و برندها را قادر می‌سازد تا به‌طور پیوسته و بدون خستگی: فروش، پیام‌های تبلیغاتی و اطلاعاتی قدرتمند و جذاب را به نمایش بگذارد.
پروموتر مجازی را می توان در مراکز خرید، سوپرمارکت ها، بانک ها، فرودگاه ها، نمایندگی های خودرو، هتل ها، رستوران ها و بسیاری از مناطق دیگر استفاده کرد.

ویترین مجازی یا نمایشگر تبلیغاتی

ویترین مجازی یا نمایشگر تبلیغاتی محصولی سفارشی و یکی از بهترین ابزارها برای ارتقای محصولات شما بویژه در نمایشگاه ها می باشد. این نمایشگر سه بعدی یک پلت فرم عالی برای جلب توجه در هر محیط تجاری شلوغ است. ما با استفاده از این فناوری، انیمیشن را طراحی و نمونه سازی می کنیم تا به محصولات شما جان ببخشیم.

با آدمک تبلیغاتی مجازی همه نگاه ها را متوجه برند خود کنید

سخنگوی مجازی از نظر زیبایی شناسی دلپذیر هستند و به راحتی توجه مصرف کنندگان رهگذر را به خود جلب می کنند. ماهیت جذاب سخنگوی مجازی، مصرف کنندگان را کنجکاو می کند و آنها را تشویق به کشف فناوری می کند.
یادتان باشد که در کنار پروسه بصریِ جذب مشتری، تمام جزئیات محصول شما در حال تبلیغ شدن می باشد.
چه ارائه اطلاعات محصول باشد، چه پیشنهادات ویژه، چه خدمات یا حتی حفظ طولانی مدت مشتری باشد، هیچ راه بهتری برای جلب توجه مشتریان در محل فروش وجود ندارد بجز استخدام یک کارمند 24 ساعته و خستگی ناپذیر.

آیا این شدنی است؟

بله! نام این کارمند وظیفه شناس که بی وقفه در حال تبلیغ برند شما می باشد: تبلیغ کننده مجازی، آدمک مجازی،Virtual Promoter، پروموتر مجازی یا دستیار مجازی است.

هرم هولوگرافیک مجازی (هرم مجازی)

یک نمایشگر ایده آل، برای اطلاع رسانی به مشتریان و بازدیدکنندگان است. شما می توانید با خرید یا اجاره این محصول هوشمند و بسیار کاربردی، در عرصه رقابت از همتایان خود پیشی بگیرید. برای دیدن تصویر درون هرم یا درون شیشه، نیازی به عینک خاص یا تجهیزات خارجی ندارد.

تبلیغ کننده مجازی همیشه در حال انجام وظیفه است

با توجه به روش جدیدی که آدمک مجازی اطلاعات را نمایش می دهد، مصرف کنندگان اطلاعات بسیار بیشتری را دریافت می کنند. این یک مزیت بزرگ برای برندهایی است که در یک محیط رقابتی فعالیت می کنند.
Virtual Promoter پیشنهاد می کند که تبلیغات یا محدوده محصولات شما را به روشی کاملاً جدید و اصلی نشان دهد. با استفاده از فرمت‌های کاربردی خلاقانه و سرگرم‌کننده، می‌توان از طریق دستیار مجازی با اطلاعات بسیار بیشتری با مشتری و به روشی کاملاً غیر تهاجمی، که توسط مشتریان بسیار مثبت ارزیابی می شود، ارتباط ویژه برقرار کرد.
دلیل استفاده از فناوری هوشمند در کسب و کار این است که به برندها درک عمیق تری از نحوه تجربه مشتریان در محیط خرده فروشی بدهد، که به نوبه خود هوش تجاری آنها را افزایش می دهد و به آنها اجازه می دهد تا تغییرات استراتژیک برای اجرای صرفه جویی در هزینه و افزایش فروش ایجاد کنند.

برخی از مزایای استفاده از آدمک تبلیغاتی مجازی:

  • جذابیت محل کسب و کار خود را افزایش دهید. توجه را به مغازه خود جلب کنید.
  • تبلیغات و محصولات جدید را پردازش کنید و مشتریان را به فروشگاه خود جذب کنید.
  • اطلاعاتی را در مورد محصولات در محل کسب و کار خود ارائه دهید.
  • با استفاده از یک دستیار مجازی، می توانید خدمات خود را در خارج از ساعات کاری ارائه دهید.
  • فناوری تبلیغ کننده مجازی به دلیل تازگی و جذابیت بصری، می تواند بسیار سرگرم کننده باشد.
  • توجه رهگذران را به خود جلب می کند.
  • عملکرد تبلیغاتی بدون مزاحمت در پس زمینه با ارائه اطلاعات یا از طریق یک برنامه سرگرم کننده انجام می شود.
  • می توانید پیشنهادات خود را به روشی اصولی پردازش و معرفی کنید.
فن هولوگرافی

نوع دیگر تبلیغات دیجیتالی و هوشمند استفاده از فن هولوگرام است. که به صورت طرح ریزی سه بعدی تعریف می شود و تصویر سه بعدی از محصولات شما آزادانه در فضا به چرخش در می آید و بدون نیاز به عینک سه بعدی برای همه قابل مشاهده است.

پروموتر مجازی یا Virtual Promoter

پروموتر مجازی یک «مدل هولوگرافیک» ایجاد می‌کند که فروشگاه و یا شرکت ها را قادر می‌سازد تا پیام‌های قدرتمند، تبلیغاتی یا اطلاعاتی را به‌طور مؤثر و پیوسته با مشتریان به اشتراک بگذارد.
شرکت ارائه دهنده آدمک مجازی (شرکت فورسین) از ویدیوهای از پیش آماده شده استفاده می کند. که می تواند هر شخصی را نشان دهد. بنابراین به روشی که شما محصولات یا خدمات خود را تبلیغ می کنید، جلوه ای منحصر به فرد و متمایز می دهد.

تبلیغ کننده مجازی یکی از بهترین راه حل های دیجیتالی برای پیام های تبلیغاتی شما می باشد

پروموتر مجازی یا آدمک هوشمند طرحی از پلکسی شفاف است که بیش از یک سانتی متر ضخامت ندارد. روی آن مواد خاصی کشیده می شود. به لطف فیلم تبلیغاتی با ویژگی های خاص، در شرایط نور مصنوعی شدید، تصویر ارائه شده بسیار روشن باقی می ماند. پروموتر مجازی به ستون هایی برای انتقال ردیف صدا مجهز شده است.

فرصت های فراوان استفاده از این سیستم چند رسانه ای، ذهن را منفجر می کند.

تبلیغ کننده مجازی یا دستیار مجازی با اکثر فناوری های ارائه شده در بازار متفاوت است. ویژگی بصری بالایی دارد که به لطف بهترین اجزا و استفاده از دانش شرکت فورسین به دست می آید. این فناوری مزایای غیر قابل انکاری دارد. بر خلاف موقعیت هایی که در آن مُبلغین زنده به عنوان نمایندگان شرکت عمل می کنند.

تبلیغ کننده مجازی یا همان آدمک مجازی:
  • عاملی از اشتباهات انسانی را حذف می کند.
  • او در معرض نقص دانش یک محصول نیست.
  • گروگان و اسیر حالات و اعتیادهای خود نیست.
  • همچنین خستگی و تاخیر در تحقق برنامه عملیاتی را نمی شناسد.
  • در یک خط صاف و نتیجه بخش، اطلاعات مفیدی در مورد یک محصول ارائه می دهد.
پروژه مپینگ

سیستم پروژه مپینگ یک فناوری غیر معمول، هیجان انگیز و مدرن است که کاربران را مجذوب خود می کند.

سیستم پروژه مپینگ شرکت فورسین فضاهای شما را به یک تجربه مداوم از حرکت، سرگرمی و هیجان تبدیل می کند.

ما با ترکیبی از سخت افزار و نرم افزار، می توانیم یک عنصر پویا و تعاملی به کسب و کار شما اضافه کنیم.

بوسیله پروژه مپینگ، تبلیغات را در یک تجربه سرگرمی شگفت انگیز ادغام کنید و بازخورد تبلیغاتی قوی بگیرید.

Virtual Promoter نه تنها می تواند جایگزین فروشنده یا مدیر شود

بلکه هزینه را کاهش داده و کارایی ارائه شما را افزایش می دهد. پروموتر مجازی قادر است بدون کمک خارجی به مشتریان درباره محصولات و خدمات شما بگوید. می توان از آن در نمایشگاه ها و ارائه ها، در مراکز خرید و تجاری و غیره استفاده کرد.

آدمک مجازی ثابت می کند که دیجیتالی کردن یک نقطه فروش چقدر موثر است!

تصور کنید در مرکز خرید شلوغی این فناوری با صدایی بلند به صدا درآید. مردمی که از کنار آن رد می‌شوند چه واکنشی از خود نشان می دهند؟
قطعا از یکدیگر خواهند پرسید و سرشان را خواهند ‌چرخاند.
به زودی متوجه منبع صدا خواهند شد و پی می برند که صدای بلند از یک تبلیغ‌کننده مجازی جدید می‌آید، صفحه‌ای تخت با وضوح و کیفیت بصری بالا، راه‌حلی جمع‌وجور برای تبلیغ برند شما است.

Virtual Promoter

اطلاعات حاکی از آن است که تبلیغ کننده مجازی علاقه زیادی را در بین مشتریان ایجاد می کند. بر اساس دادههای هوشمند می دانیم که در طول دوره فعالیت تقریباً 5300 نفر برای بیش از 5 ثانیه توسط پروموتر مجازی متوقف شدند. از این تعداد 25٪ به طور فعال در برنامه شرکت کردند. کاربران فعال به طور متوسط تقریباً 80 ثانیه را در مقابل Virtual Promoter سپری کردند که تأثیر بسیار مهمی است. هم کارفرمایان و هم مشتریان این فعالیت را بسیار مثبت ارزیابی کردند.

از طریق دستیار مجازی در اندازه واقعی با مشتریان ارتباط برقرار کنید و با خرید آدمک مجازی، 24 ساعته از برند خود پشتیبانی کنید و حامی قدرتمند و متعصب برند خود باشید چون این دستگاه بیش از هر نوع رسانه دیگری توجه مشتریان را به خود جلب می کند.

در پایان لازم است این سوال را از خود بپرسید و جوابی منطقی و درست به خودتان بدهید:

آیا خود را با دوران مدرن وفق می دهید؟ آیا قصد دارید به مشتریان خود چهره جدیدی نشان دهید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *