نشنال جئوگرافیک اولین تجربه ای همه جانبه را به مناسبت صدمین سالگرد پادشاه توت معرفی کرد.

اخبار تبلیغات
EXPERIENTIAL

نشنال جئوگرافیک اولین تجربه ای همه جانبه را به مناسبت صدمین سالگرد پادشاه توت معرفی کرد.

نمایشگاه پروجکشن جدیدترین مجموعه از تجربه‌های موزه‌پسند اینستاگرام است

نشنال جئوگرافیک صدمین سالگرد کشف مقبره پادشاه توت فرعون مصر باستان را با تجربه ای فراگیر شامل نقشه برداری، واقعیت مجازی و نمایشگاه های دیجیتال در شهرهای بزرگ در سراسر ایالات متحده گرامی می دارد.

به گفته مدیر خلاق این تجربه، با آثار واقعی – که در سال 1922 حفاری شدند – پس از دهه‌ها بازدید از نمایشگاه‌ها به خانه‌ای دائمی در مصر رفتند، انجمن نشنال جئوگرافیک به فناوری دیجیتال نگاه کرد تا یک منظره آموزنده و سرگرم‌کننده برای این مناسبت ایجاد کند. مارک لاخ. این شرکت از شرکت فعال‌سازی تجربی Paquin Entertainment Group استفاده کرد که قبلاً تجربیات نقشه‌برداری مشابهی را در مورد شب پرستاره وینسنت ون گوگ و آثار هنری کلود مونه تنظیم کرده است.

این نمایشگاه در حال حاضر در واشنگتن و نیویورک با افتتاحیه های بیشتر در لس آنجلس و ونکوور این هفته و هوستون، سانفرانسیسکو، سن دیگو و آتلانتا در ماه های آینده باز است. در نیویورک، واقع در اسکله 36، فضای 25000 فوت مربعی دارای نمایشگاه های دیجیتال، برخی از نمونه های مصنوع، یک تور نقشه برداری شده از دید مصریان باستان از زندگی پس از مرگ و یک تور واقعیت مجازی از مقبره است. این تجربه به اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی با فرصت های عکس گرفتن و تصاویر نمایشی ارائه می شود.

سرگرمی آموزشی

این نمایشگاه بازدیدکنندگان را از زندگی و مرگ پادشاه جوان – نحوه مومیایی شدن و دفن او، فرهنگ تمدن مصر باستان و اسرار پیرامون مرگ او – می برد و در عین حال منظره حفاری مقبره او در سال 1922 و اهمیت آن را به هم مرتبط می کند. مصر مدرن، جایی که آثار باستانی اکنون در حال بازگرداندن هستند. در حالی که مورخان می گویند پادشاه توت عنخ آمون، که در سن 19 سالگی درگذشت، از مهم ترین فرعون عصر خود دور بود، دفن کاملاً دست نخورده او دریچه ای ارزشمند به تمدن مصر باستان ارائه کرده است.

سازندگان این فضا بایگانی انجمن نشنال جئوگرافیک 134 ساله را برای عکاسی و محتوای تاریخی که این نمایشگاه را تشکیل می دهد استخراج کردند. سایر جنبه ها توسط شرکت Normal Studio مونترال بر اساس روایت های تاریخی و آثار هنری متحرک شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *