Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

نمایشگاه آرد و نان 1403 / 16مین دوره IBEX

نمایشگاه آرد و نان 1403- نمایشگاه ibex - نمایشگاه بین المللی غلات

نمایشگاه آرد و نان و صنعت غلات 1403 IBEX

 

نمایشگاه صنعت آرد و نان تهران از 28 الی 31 شهریور 1403 در شهر تهران کشور ایران برگزار می گردد. کشوری با جمعیتی قریب به هشتاد میلیون نفر و مصرف سرانه ١٦٤ کیلوگرم در سال نمی تواند از تلاش برای ارتقای کیفی نان و صنایع مربوطه دست بردارد. نمایشگاه نان و آرد ایران با چنین چشم اندازی برگزار می شود تا فعالیت های مربوط به تولید و خرید و فروش زمینه های آرد و نان را اصولی و استاندارد کند. استانداردهای پروسه ی تولید نان را بهبود ببخشد و در زمینه ماشین آلات تولید آرد و نان بتواند مستقل و خودکفا شود. نمایشگاه صنعت آرد و نان به واسطه اهمیت نان در زندگی مردم، یکی از بزرگترین رویدادهای ایران به شمار می آید.

 

زمان و تاریخ برگزاری نمایشگاه آرد و نان

 

تاریخ شمسی: ۲۸ الی ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۳

تاریخ میلادی: 2024 21-18 Sep

زمان بازدید ۸ صبح الی ۱۵ عصر

محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران

برگزار کننده: گروه تجارت و اطلاعات کوشا

راه های ارتباط با ستاد برگزاری نمایشگاه:

تلفن:    982188070844+

واتساپ:   989905533829+

 

تجربه ای قدرتمند در نمایشگاه را با ما تجربه کنید 

 

مجموعه فورسین در حال درخشش و رقابت با دنیای نوین تبلیغات

شماره تماس: 09195120186

 

 

تاریخ نمایشگاه-محل برگزاری-نمایشگاه نفت و گاز

در دوره های نمایشگاهی یک دستگاه آینده نگرانه مانند هرم مجازی سه بعدی برای تبلیغ کسب و کارتان، ایده بسیار خوبی است. بیشتر

 

 

 

نمایشگاه نفت و گاز-تاریخ نمایشگاه-محل برگزاری

ویترین مجازی یکی از جدیدترین سیستم های نمایش است. بوسیله ویترین مجازی برند شما با جلوه ای خاص به نمایش درخواهد آمد. بیشتر

 

 

نمایشگاه نفت و گاز

 

این ویترین مجازی، مبتنی بر هوش مصنوعی می باشد. قابلیت تعامل و برقراری ارتباط با بازدیدکنندگان و مشتریان شما را دارد. بیشتر

 

 

 

نمایشگاه نفت-تاریخ نمایشگاهویترین مجازی مدل آواتار تصاویر حقیقی مشتریان را در لحظه، به انیمیشن و آواتار تبدیل می کند. برای جذب مشتریان و بازدید هر چه بیشتر از غرفه شما، گزینه مناسبی است. این ویترین جنبه سرگرمی دارد. بیشتر

 

 

 

یخچال هوشمند می تواند بصورت خاص و بسیار ویژه در نمایشگاه مورد استفاده قرار بگیرد.یخچال:برند،محصولات و خدمات شما را به شیوه ای جذاب نمایش و جمعیت را به سمت غرفه شما روانه خواهد کرد. بیشتر

 

 

 

هولوفن-محل برگزاری- تاریخ نمایشگاه

هر مصرف کننده ای که تبلیغات شما را با فن هولوگرافی یا هولوفن ببیند، قطعا برند شما را بخاطر خواهد سپرد. بیشتر

 

 

 

پروموتر مجازی فرصت های فراوان استفاده از این سیستم چند رسانه ای، ذهن را منفجر می کند. بیشتر

 

 

شومینه بخار سرد-تبخیری-تاریخ نمایشگاه-نمایشگاه نفت و گاز-محل برگزاری

 

می توانید از شومینه دکوراتیو درون دیوار، پیشخوان غرفه و یا در بخش VIP استفاده کنید. شومینه دکوراتیو باعث درخشش غرفه شما را خواهد شد. بیشتر

 

خدمات مجموعه تبلیغاتی فورسین

 

شماره تماس: 09195120186

پروژه مپینگ:

تصاویر ایجاد شده باعث می شود احساس کنید در ته اقیانوس هستید یا به آسمان درخشان و ستاره ای نگاه می کنید. پروژه مپینگ یک طرح و برنامه موفقیت آمیز برای آینده کسب و کار شما خواهد بود. بیشتر

 

ساخت غرفه نمایشگاهی:

یکی از بهترین سرمایه‌گذاری‌هایی که می‌توانید هنگام برنامه‌ریزی یک نمایشگاه انجام دهید، داشتن بهترین طراحی غرفه است. بیشتر

 

دیوار مه:

دیوار مه یک فناوری جدید و مهیج است که به شما امکان می دهد تصاویر و ویدیوها را بر روی صفحه نمایشی از مه پخش کنید. بیشتر

 

درباره نمایشگاه بین المللی نان و آرد

 

نمایشگاه بین المللی صنعت آرد و نان نیز همچون 15 دوره قبل، به اهمیت نان در زندگی مردم و همچنین اهمیت های این غلات دوست داشتنی در زندگی جوامع مختلف پرداخته شد. نمایشگاه صنعت آرد و نان و غرفه سازی نمایشگاهی در این نمایشگاه یکی از رویدادهای فوق العاده مهم کشور در زمینه غلات به حساب می آید که با توجه به جمعیت 80 میلیون نفری ما و همچنین سرانه مصرف سالیانه 164 کیلوگرم ایران به نظر یکی از جذاب ترین نمایشگاه های ایرانی در ابعاد بین المللی می تواند لقب بگیرد. در این نمایشگاه هر آنچه شما در صنعت آرد و نان به دنبالش هستید را می توان یافت.
عمده فعالیت های شرکت کنندگان این اجتماع بزرگ غلاتی در جهت ارتقا و افزایش سطح کیفی محصولات نهایی می باشد و در این میان تلاش های قابل تحسینی از سوی سازمان ها و اصناف کشور عزیزمان ایران نیز صورت می گیرد تا شرایط کاری در این زمینه روز به روز به استانداردهای روز جهانی نزدیک و نزدیک تر شود.
البته شایان به ذکر است در این دوره از برگزاری نمایشگاه بین المللی صنعت آرد و نان ما شاهد پافشاری شرکت کنندگان داخلی برای تعامل با دیگر شرکت کنندگان خارجی و همچنین کوشش برای دستیابی به ماشین آلات تولیدی آرد و نان بودیم که این نشان از تمایل به خودکفایی در صنعت آرد و نان می باشد.

 

گروه های کالایی و غرفه داران نمایشگاه غلات، آرد و نان

 

تولید کنندگان نان به صورت صنعتی

تولید کنندگان نان به صورت سنتی

سازندگان و تولید کنندگان ماشین آلات مورد نیاز در صنعت نان

تولید کنندگان نان های شیرین و کیک های مختلف

تولید کننده و شرکت های عرضه کننده وسایل قنادی و کافه

شرکت های تولید کننده آرد

تولید کنندگان و سازندگان ماشین آلات و دستگاه های آردسازی

تولید کنندگان قهوه و نسکافه و همچنین شرکت های گوناگون بازاریابی

شرکت های طراحی و سازندگی سیلو

تولید کنندگان خمیر مایه و بهبود دهنده

تولید کنندگان آنزیم های پرکاربرد و مصرفی در صنایع غذایی

شرکت های تولیدی و فعال در عرصه لباس های کاری

تولید کنندگان مواد افزودنی

تولید کنندگان دکوراسیون های مرتبط با صنعت

نمایندگانی از شرکت ها و سازمان های مرتبط با این صنعت

شرکت های مشاوره ای و سازندگی

تولید کنندگان امولسیفایرهای خوراکی

شرکت های فعال در بخش بسته بندی

تولید کنندگان تجهیزات بخش آزمایشگاهی مرتبط با صنعت آرد و نان

و همچنین طیف گسترده ای مطبوعات و سایر ارگان های وابسته

 

مهم ترین اهداف حضور در نمایشگاه آرد و نان

 

یقینا یکی از مهم ‌ترین اقدامات برای پیشرفت یک کشور، تلاش در جهت رشد و توسعه صنایع مختلف آن خواهد بود. برگزاری سالانه انواع نمایشگاه‌ های داخلی و بین المللی در حوزه ‌های مختلف علمی و صنعتی نقش بسزایی در جهت توسعه و رشد صنایع خواهد داشت. به همین منظور می ‌توان گفت برگزاری نمایشگاه بین المللی صنعت غلات، آرد و نان یکی از مهم‌ترین اقدامات در راستای پیشرفت این صنعت به شمار می‌رود.

 

اصلی ترین اهداف:

 

ایجاد فرهنگ سازی برای طیف گسترده مصرف کنندگان و همچنین تولید کنندگان

تلاش برای توسعه صنعت نان و همچنین جذب سرمایه گذار در این حوزه

ایجاد اصلاحات الگوی تولیداتی در صنعت آرد و نان

ایجاد بسترهای مناسب حمایتی برای واحدهای مختلف تولیدی نان در کل کشور

افزایش میزان مبادلات و معاملات تجاری در حوزه صنعتی آرد و نان

تلاش برای جلب نظر سازمان ها و شرکت های خصوصی برای انتقال قسمتی از این صنعت به بخش آنان

ارائه راهکارهای مصرفی برای استفاده حداکثری از منابع نانی

نمایش دستاوردها و خلاقیت های نیروهای توامند داخلی

ارائه و معرفی دستگاه ها و روش های نوین پخت نان و سایر متعلقات آردی

تلاش برای توسعه سیستم ها و ماشین آلات صنعتی

ایجاد پل های ارتباطی و تعاملی با کمپانی ها و سایر شرکت های خارجی حاضر در نمایشگاه

نزدیک تر کردن شرایط فعلی موجود در صنعت آرد و نان به استانداردهای روز جهانی

ارائه موارد آموزشی به مخاطبان و بازدید کنندگان حاضر در محیط نمایشگاهی

 

اهمیت استراتژیک نان و آرد در کشور

 

در سه دهه گذشته تولید نان در ایران به صورت کاملا تجربی به چشم خورده است و این در حالی است که کشورهای مختلفی در جهان برای تولید این غلات با ارزش از دانش های روز و شناخت های مطلوب بهره گیری می نمایند تا به بهترین نان ممکن با کمترین ضایعات دور ریز مواجه شوند.
در خصوص قسمت بسته بندی نان نیز باید به این نکته کاملا توجه کنیم که روند بسته بندی ایران در چند سال گذشته واقعا متحول شده است و به دلیل بسته بندی های درست و بدون نقص، میزان دور ریز نان های مردم بسیار ناچیز شده است. طبق تاریخچه موجود در صنعت آرد و نان، در ابتدا نان ها نازک و کاملا تخت بودند و با گذر زمان اندک اندک حجیم شدند و در حال حاضر نیز در بسیاری از شهرهای جهان از جمله شهرهای خودمان می توانیم با نان هایی کاملا حجیم رو به رو شویم.
خوشبختانه در کشور ما با این که هنوز هم حس می شود در بخش های آموزشی بهتر است به مردم نکات بیشتری را منتقل کرد اما بی توجهی مطلق به نان، این برکت خدایی وجود ندارد و این طور نیز که از نمایشگاه ها و فعایت های مختلف انجام شده در این صنعت مشاهده می کنیم، باید این نوید را بدهیم که به زودی شاهد خلاقیت ها و پیشرفت های چشمگیری در حوزه آرد و نان میهن عزیزمان ایران خواهیم بود. البته ناگفته نماند که پیشرفت زمانی حاصل می شود که ما بتوانیم نقاط ضعف و کمبودهای موجود در این صنعت را به شکل کامل برطرف و ریشه کن کنیم.

که یکی از مهمترین آن ها

ارائه آموزش و افزایش سطح آگاهی صنف نانوایی های کل کشور است که اغلبشان هنوز هم که هنوز است به شکل کاملا سنتی در حال پخت و تهیه نان می باشند و این یعنی اینکه ما در تمامی این سال ها به جز رساندن آرد به نانوا و داشتن انتظار پخت نان با برکت و خوشمزه، هیچ برنامه جانبی دیگری برای ارتقا سطح کاری آنان معین نکرده ایم.
همچنین باید اظهار داشت که در کنار تمام کارهای مربوط به افزایش و ارتقا سطح کیفی، باید به مسائل مختلف بهداشتی موجود در این صنعت نیز بپردازیم چرا که آلوده شدن نان به معنی بیمار شدن یک جامعه می باشد! باید سعی کنیم برای سالم زندگی کردن خود و حتی آسیب نرساندن به محیط زیست پیرامون خود، از مواد غذایی سالم و به ویژه نان های بهداشتی استفاده کنیم و در این خصوص از نیروهای متخصص و آموزش دیده بهره بگیریم. نیروهایی که درس این صنعت را مطالعه کرده اند و از نظر عملی موفق به اخذ گواهی های مربوطه گشتند و به خوبی می توانند راه تولید نان آن هم به روش های نوین جهانی را در پیش بگیرند و سبب افزایش سطح کیفی نان های ایران شوند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *