نمایشگاه صنعت مالی 1403 / 16مین دوره بورس-بانک-بیمه

شانزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه تهران ۱۴۰۳)

نمایشگاه صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد. ارائه دستاوردها و چشم‌اندازهای صنعت مالی کشور از مهمترین اهداف برپایی این نمایشگاه است. شرایط اقتصادی کشور در سال های گذشته به گونه ای بوده که لزوم برقراری ارتباط مستقیم و بدون واسطه و افزایش دانش مالی در بین مدیران، تصمیم سازان و فعالان اقتصادی کشور و همین طور آحاد جامه به خوبی احساس می شود. ایجاد تلاطم های اقتصادی، تحریم های ظالمانه و وقوع منازعات بین المللی باعث شده لزوم ارتقا جایگاه صنعت مالی کشور بیش از گذشته موردنظر قرارگیرد. از این رو گردهمایی سالانه اهالی بازار، دست اندرکاران، مدیران و علاقه مندان این حوزه در قالب نمایشگاه بین المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) به یک رسم دیرین و نام آشنا تبدیل شده است.

محل برگزاری و تاریخ نمایشگاه بورس 1403

تاریخ شمسی: ۱۹ الی ۲۲ مرداد ماه ۱۴۰۳

تاریخ میلادی: Aug 9 – 12 , 2024

۴ روز نمایشگاه

روزهای برگزاری: چهارشنبه تا شنبه

زمان بازدید: ۸ صبح الی ۱۵ عصر

محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران

برگزار کننده: شرکت برنامه ریزی نمایشگاهی بانیان امید

 

حضوری قدرتمند و درخشان در نمایشگاه با تجهیزات هوشمند 

 

مجموعه فورسین در حال درخشش و رقابت با دنیای نوین تبلیغات

شماره تماس: 09195120186

 

 

تاریخ نمایشگاه-محل برگزاری-نمایشگاه نفت و گاز

در دوره های نمایشگاهی یک دستگاه آینده نگرانه مانند هرم مجازی سه بعدی برای تبلیغ کسب و کارتان، ایده بسیار خوبی است. بیشتر

 

 

 

نمایشگاه نفت و گاز-تاریخ نمایشگاه-محل برگزاری

ویترین مجازی یکی از جدیدترین سیستم های نمایش است. بوسیله ویترین مجازی برند شما با جلوه ای خاص به نمایش درخواهد آمد. بیشتر

 

 

نمایشگاه نفت و گاز

 

این ویترین مجازی، مبتنی بر هوش مصنوعی می باشد. قابلیت تعامل و برقراری ارتباط با بازدیدکنندگان و مشتریان شما را دارد. بیشتر

 

 

 

نمایشگاه نفت-تاریخ نمایشگاهویترین مجازی مدل آواتار تصاویر حقیقی مشتریان را در لحظه، به انیمیشن و آواتار تبدیل می کند. برای جذب مشتریان و بازدید هر چه بیشتر از غرفه شما، گزینه مناسبی است. این ویترین جنبه سرگرمی دارد. بیشتر

 

 

 

یخچال هوشمند می تواند بصورت خاص و بسیار ویژه در نمایشگاه مورد استفاده قرار بگیرد.یخچال:برند،محصولات و خدمات شما را به شیوه ای جذاب نمایش و جمعیت را به سمت غرفه شما روانه خواهد کرد. بیشتر

 

 

 

هولوفن-محل برگزاری- تاریخ نمایشگاه

هر مصرف کننده ای که تبلیغات شما را با فن هولوگرافی یا هولوفن ببیند، قطعا برند شما را بخاطر خواهد سپرد. بیشتر

 

 

 

پروموتر مجازی فرصت های فراوان استفاده از این سیستم چند رسانه ای، ذهن را منفجر می کند. بیشتر

 

 

شومینه بخار سرد-تبخیری-تاریخ نمایشگاه-نمایشگاه نفت و گاز-محل برگزاری

 

می توانید از شومینه دکوراتیو درون دیوار، پیشخوان غرفه و یا در بخش VIP استفاده کنید. شومینه دکوراتیو باعث درخشش غرفه شما را خواهد شد. بیشتر

 

خدمات مجموعه تبلیغاتی فورسین

 

شماره تماس: 09195120186

پروژه مپینگ:

تصاویر ایجاد شده باعث می شود احساس کنید در ته اقیانوس هستید یا به آسمان درخشان و ستاره ای نگاه می کنید. پروژه مپینگ یک طرح و برنامه موفقیت آمیز برای آینده کسب و کار شما خواهد بود. بیشتر

 

ساخت غرفه نمایشگاهی:

یکی از بهترین سرمایه‌گذاری‌هایی که می‌توانید هنگام برنامه‌ریزی یک نمایشگاه انجام دهید، داشتن بهترین طراحی غرفه است. بیشتر

 

دیوار مه:

دیوار مه یک فناوری جدید و مهیج است که به شما امکان می دهد تصاویر و ویدیوها را بر روی صفحه نمایشی از مه پخش کنید. بیشتر

 

درباره نمایشگاه

نمایشگاه بین المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) به عنوان بزرگترین رويداد مالی منطقه خاورمیانه و یکی از مهمترین اجتماعات فعالان اقتصادی کشور به ایستگاه شانزدهم خود رسیده است.

حضور منطقی سه ضلع اثرگذار بازارهای مالی شامل بازار پول، بازار بیمه و بازار سرمایه در کنار هم توانسته نمایشگاهی غنی و پر محتوا در ادوار گذشته آن بوجود آورد و زمینه های توسعه همکاری برای تامین مالی پروژه ها، افزایش دانش و بینش سرمایه گذاری فعالان اقتصادی را به ارمغان آورد.

مشارکت کنندگان نمایشگاه

بانکهای دولتی و خصوصی، موسسات اعتباری، تعاونی های اعتبار، صرافی، لیزینگ، صندوق قرض الحسنه، خدمات مرتبط و استارتاپها

ارکان بازار سرمایه، کانون‌ها، کارگزاران، شرکتهای تأمین سرمایه، صندوق‌های سرمایه گذاری، شرکتهای مشاوره و سرمایه‌گذاری، شرکتهای سبد‌گردان، شرکتهای اطلاعات مالی، شرکتهای سرمایه‌گذاری، شرکتهای مادر (هولدینگ)، مؤسسات رتبه‌بندی، حسابرسی معتمد، خدمات مرتبط و استارتاپها

بیمه‌ها، کارگزاران بیمه، ارزیابان خسارت، خدمات مرتبط و استارتاپها

خدمات فناوری اطلاعاتی، مؤسسات آموزشی، دانشگاهها، انجمن‌ها، سایر، خدمات و تجهیزات فنی و مهندسی، ناشران بورس، خبرگزاری‌ها و پایگاههای بورس، نهادهای عمومی، نهادهای دولتی، نهادهای حاکمیتی

اهداف نمایشگاه صنعت مالی

این نمایشگاه در راستای معرفی قابلیت ها، دستاوردها و نهایتا هم افزایی مابین نهاده های مالی داخلی و خارجی برگزار می شود. بر این اساس، مهمترین اهداف نمایشگاه بین المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) عبارت است از:

  • ارائه آخرین دستاوردها و توانمندی های کشور در زمینه صنعت مالی
  • آشنایی شرکتها و سازمان های ایرانی با آخرین تکنولوژی روز جهان در موضوع نمایشگاه
  • جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی
  • توسعه فرهنک تعاملی به واسطه برقراری ارتباط مستقیم و جلب اعتماد عمومی
  • جمع آوری نقدینگی‌های سرگردان در جامع و سوق‌دهی به مسیر‌های سازنده از طریق پس‌انداز در بانک‌ها، سرمایه‌گذاری در بورس و اعتماد به بیمه و امنیت حاصل از آن
  • توسعه مبادلات بازرگانی – فناوری ما‌بین شرکت‌کنندگان از یک طرف و بازدید‌کنندگان و شرکت کنندگان از طرف دیگر
  • آموزش در جهت ایجاد و توسعه کانال‌های ارتباط مالی بین بانک‌ها و سازمان ‌سرمایه‌گذاری داخلی با طرف‌های خارجی
  • ارتقاء کیفیت فعالیت بانکداری، بیمه و بورس در ارتباط با نحوه ارائه خدمات به مخاطبین
  • توسعه اشتغال از طریق توسعه صنایع و خدمات
  • آشنایی مدیران تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز کشور در بخش دولتی و خصوصی با توانمندی ها و دستاوردهای دست اندرکاران
  • انتقال اطلاعات و تکنولوژی های روز دنیا به واسطه برگزاری انواع کارگاهها و همایش‌های علمی – بازرگانی در حوزه موضوع نمایشگاه
  • توسعه صنایع و خدمات موضوع نمایشگاه در حوزه‌های مکانیزه نمودن و استفاده از فن‌آوری‌های حوزه IT

 

اضلاع مهم صنعت مالی کشور

بازار پول:

میتوان گفت از 140 سال قبل که مفهوم بانک در اقتصاد ایران شکل گرفت تاکنون به عنوان مهمترین ابزار تامین مالی برای بخش واقعی اقتصاد نقش ایفا کرده است. نظام بانکی کشور همچنان محل رجوع تعداد زیادی از فعالان حقیقی و حقوقی برای تامین مالی مورد نیاز است. از این رو لزوم شناخت ابزارها، مقررات و روح حاکم بر شبکه بانکی کشور کاملا احساس می شود.

بیمه:

امروز آحاد افراد جامعه خود را در معرض انواع مخاطرات می بینند و برای مدیریت آن به انواع خدمات بیمه ای نیاز دارند. روند روبه رشد ضریب نفوذ بیمه در کشور خود نشان دهنده فرصت ها و زمینه های افزایش نقش بیمه در اقتصاد و توسعه کشور است. صنعت بیمه به عنوان یک نهاد حمایتی و مالی توانایی توسعه انواع خدمات حوزه های مختلف اجتماعی و اقتصادی را فراهم آورد. صنعت بیمه اثرگذارترین نهاد حمایتی و اجتماعی در لایه های مختلف جامعه از فرد، خانواده، کسب و کارهای کوچک و بزرگ دولت در ایران می باشد.

بورس:

شاید عمر پنجاه و پنج ساله بورس در ایران به نسبت کشورهای توسعه یافته چندان زیاد نباشد، با این حال بازار سرمایه ایران توانسته با عبور از مشکلات و تنگناها، اکنون به یکی از مهمترین بازارهای مالی کشور تبدیل شود و توجه بخش قابل ملاحضه ای از جمعیت کشور را به خود جلب نماید.

افزایش سواد مالی

موضوع آزاد سازی سهام عدالت و افزایش حضور مردم در چند سال گذشته، بورس ایران را به یکی از مهمترین عناوین خبری اقتصادی تبدیل کرده است. از این رو افزایش سواد مالی در بین مردم و توسعه فرهنگ سرمایه گذاری می تواند این اقبال را فرصتی مناسب برای تامین بنگاه های اقتصادی تبدیل کند.

با افزایش دانش مالی در بین فعالان اقتصادی و همینطور سرمایه گذاران می توان بخشی از بار تامین مالی بخش واقعی اقتصاد را بر عهده بازار سرمایه گذاشت تا سرمایه گذاران طعم شیرین شراکت در پروژه های اقتصادی را بچشند و صاحبان بنگاه ها و تولید کنندگان هم از این مشارکت فرصتی برای توسعه و رشد اقتصادی بسازند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *