نمایشگاه الکامپ 1403| بیست و هفتمین دوره

تاریخ و محل برگزاری نمایشگاه الکامپ

نمایشگاه الکامپ با هدف ارائه آخرین دستاوردهای کشورمان در حوزه فناوری اطلاعات، معرفی جدیدترین محصولات و دستاوردهای شرکت‌های داخلی، توسعه تجارت الکترونیک، فراهم کردن زمینه‌های جذب سرمایه خارجی برای شرکت‌های دانش بنیان و یا استارتاپ‌های داخلی. ترویج فرهنگ استفاده از فناوری و محصولات تجارت الکترونیک در زندگی روزمره، فراهم شدن بستری برای تعاملات و همکاری‌ها برای شرکت‌های حوزه تجارت الکترونیک و کامپیوتر و ارتباطات و جذب بازارهای منطقه برگزار می‌شود.

نمایشگاه الکامپ به عنوان بزرگ‌ترین رویداد فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور، عرصه طراحی، ساخت، تولید و پشتیبانی از محصولات، خدمات، محتوا و راهکارهای صنایع الکترونیک، کامپیوتر و دیجیتال کشور است.

تاریخ شمسی: ۸ تا ۱۱ تیر ماه 1403

تاریخ میلادی: 2024 June 28 – July 1

زمان بازدید: ۸ صبح الی ۱۵ عصر

محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران

برگزار کننده: راهکار تجارت، مدیریت کوشا

 

برگ برنده شما در نمایشگاه ها

 

مجموعه فورسین در حال درخشش و رقابت با دنیای نوین تبلیغات

شماره تماس: 09195120186

 

تاریخ نمایشگاه-محل برگزاری-نمایشگاه نفت و گاز

در دوره های نمایشگاهی یک دستگاه آینده نگرانه مانند هرم مجازی سه بعدی برای تبلیغ کسب و کارتان، ایده بسیار خوبی است. بیشتر

 

 

 

نمایشگاه نفت و گاز-تاریخ نمایشگاه-محل برگزاری

ویترین مجازی یکی از جدیدترین سیستم های نمایش است. بوسیله ویترین مجازی برند شما با جلوه ای خاص به نمایش درخواهد آمد. بیشتر

 

 

نمایشگاه نفت و گاز

 

این ویترین مجازی، مبتنی بر هوش مصنوعی می باشد. قابلیت تعامل و برقراری ارتباط با بازدیدکنندگان و مشتریان شما را دارد. بیشتر

 

 

 

نمایشگاه نفت-تاریخ نمایشگاهویترین مجازی مدل آواتار تصاویر حقیقی مشتریان را در لحظه، به انیمیشن و آواتار تبدیل می کند. برای جذب مشتریان و بازدید هر چه بیشتر از غرفه شما، گزینه مناسبی است. این ویترین جنبه سرگرمی دارد. بیشتر

 

 

 

یخچال هوشمند می تواند بصورت خاص و بسیار ویژه در نمایشگاه مورد استفاده قرار بگیرد.یخچال:برند،محصولات و خدمات شما را به شیوه ای جذاب نمایش و جمعیت را به سمت غرفه شما روانه خواهد کرد. بیشتر

 

 

 

هولوفن-محل برگزاری- تاریخ نمایشگاه

هر مصرف کننده ای که تبلیغات شما را با فن هولوگرافی یا هولوفن ببیند، قطعا برند شما را بخاطر خواهد سپرد. بیشتر

 

 

 

پروموتر مجازی فرصت های فراوان استفاده از این سیستم چند رسانه ای، ذهن را منفجر می کند. بیشتر

 

 

شومینه بخار سرد-تبخیری-تاریخ نمایشگاه-نمایشگاه نفت و گاز-محل برگزاری

 

می توانید از شومینه دکوراتیو درون دیوار، پیشخوان غرفه و یا در بخش VIP استفاده کنید. شومینه دکوراتیو باعث درخشش غرفه شما را خواهد شد. بیشتر

 

خدمات مجموعه تبلیغاتی فورسین

 

پروژه مپینگ:

تصاویر ایجاد شده باعث می شود احساس کنید در ته اقیانوس هستید یا به آسمان درخشان و ستاره ای نگاه می کنید. پروژه مپینگ یک طرح و برنامه موفقیت آمیز برای آینده کسب و کار شما خواهد بود. بیشتر

 

ساخت غرفه نمایشگاهی:

یکی از بهترین سرمایه‌گذاری‌هایی که می‌توانید هنگام برنامه‌ریزی یک نمایشگاه انجام دهید، داشتن بهترین طراحی غرفه است. بیشتر

 

دیوار مه:

دیوار مه یک فناوری جدید و مهیج است که به شما امکان می دهد تصاویر و ویدیوها را بر روی صفحه نمایشی از مه پخش کنید. بیشتر

 

رویداد الکامپ چیست؟

الکامپ (ELECOMP)، اختصار از عبارت (Electronics, Computer & E-Commerce) است که بازگوی مفهوم تجارت الکترونیک، رایانه و تبلیغات می‌باشد. درواقع الکامپ یکی از نمایشگاه‌های بزرگ و مشهور کشورمان ایران است که فناوری، تجارت الکترونیک، خدمات دیجیتالی و عرصه تبلیغات را به بهترین نحو توسعه می‌دهد. این نمایشگاه که بستری شگفت‌انگیز برای فعالان حوزه تجارت الکترونیک محسوب می‌شود، همه ساله برگزار می‌شود. تمامی ارائه‌دهندگان محصولات IT، خدمات رایانه‌ای و ایده‌های نوآورانه دیجیتال در این نمایشگاه شرکت می‌کنند تا آوازه خود را به گوش جهانیان برسانند. چراکه در الکامپ شرکت‌ها و پروژه‌های خارجی بسیاری حضور دارند که خدمات خود را عرضه می‌کنند. نمایشگاه بین‌المللی الکامپ تحت‌نظر شرکت سهامی جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود که در این جایگاه تمامی علاقه‌مندان به عرصه فناوری شکوفا می‌شوند. همچنین الکامپ بستر مناسبی برای استارت‌آپ‌ها و شرکت‌ها نوظهور است که می‌خواهند از ایده‌های خلاقانه و محصولات جدید خود رونمایی کنند.

نمایشگاه الکامپ برای چه کسب‌وکارهایی مناسب است؟

نمایشگاه الکامپ همه ساله با رویکردی منحصربه‌فرد و متفاوت، فرصت شناخت اصناف و محصولات گوناگونی را ارائه می‌دهد که در زمینه رایانه و خدمات دیجیتال فعالیت می‌کنند. درواقع می‌توان گفت الکامپ برای استارت‌آپ‌ها بهترین نتیجه را در بر می‌گیرد. اما در کل این نمایشگاه برای ایجاد تعامل میان صنایع مختلف ایجاد شده است. در ادامه کسب‌وکارهایی که می‌توانند بازخورد مناسبی از نمایشگاه ELECOMP، دریافت کنند را نام بردیم:

  • رسانه، سرگرمی و تبلیغات
  • نرم‌افزار و سخت‌افزار
  • بانکداری و تجارت الکترونیک
  • آموزش و راهکارهای متنوع
  • هوش مصنوعی AI
  • ماشین‌آلات و تجهیزات اداری
  • اپراتورها
  • پایگاه‌های سیستمی
  • صنعت رباتیک
  • اینترنت و شبکه‌های اجتماعی
  • امنیت شبکه و ارتباطات (E-Commerce)
  • تجهیزات دیجیتالی
  • تجهیزات سمعی بصری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *