نمایشگاه فناوری نانو 1403 / 15مین دوره

پانزدهمین دوره نمایشگاه فناوری نانو تهران 1403 (Iran Nano)

نمایشگاه فناوری نانو (Iran nano 2024) در اواسط آبان ماه سال 1403 برگزار خواهد شد. این رویداد معتبر را می‌توان یکی از مهم‌ترین ایونت‌های سالیانه در حوزه نانو به شمار آورد. این نمایشگاه طبق روال سال‌های گذشته در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود. برگزار کننده دوره پانزدهم رویداد بین المللی نانو، موسسه توسعه خدمات فناوری تا بازار ایرانیان می‌باشد. برگزارکنندگان فناوری نانو از طریق برگزاری نمایشگاه‌های سالانه در همین زمینه، سعی در رشد و توسعه این صنعت تجاری در کشور را دارند. در همین راستا با تمرکز بر روی اهداف از پیش تعیین شده‌ای مانند فراهم کردن امکانی برای تبادل اطلاعات در بین شرکت‌های پژوهشی و تولیدکننده؛ فرصتی را برای پیشرفت به فعالان حوزه نانو می‌دهند.

 

زمان و تاریخ برگزاری نمایشگاه فناوری نانو

تاریخ شمسی: ۱۳ تا ۱۶ آبان 1403

تاریخ میلادی: 2024 / Nov / 3-6

زمان بازدید ۸ صبح الی ۱۵ عصر

محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران

برگزار کننده:موسسه توسعه خدمات فناوری تا بازار ایرانیان

 

حضوری درخشان و بی بدیل در نمایشگاه را تجربه کنید 

 

مجموعه فورسین در حال درخشش و رقابت با دنیای نوین تبلیغات

شماره تماس: 09195120186

 

 

تاریخ نمایشگاه-محل برگزاری-نمایشگاه نفت و گاز

در دوره های نمایشگاهی یک دستگاه آینده نگرانه مانند هرم مجازی سه بعدی برای تبلیغ کسب و کارتان، ایده بسیار خوبی است. بیشتر

 

 

 

نمایشگاه نفت و گاز-تاریخ نمایشگاه-محل برگزاری

ویترین مجازی یکی از جدیدترین سیستم های نمایش است. بوسیله ویترین مجازی برند شما با جلوه ای خاص به نمایش درخواهد آمد. بیشتر

 

 

نمایشگاه نفت و گاز

 

این ویترین مجازی، مبتنی بر هوش مصنوعی می باشد. قابلیت تعامل و برقراری ارتباط با بازدیدکنندگان و مشتریان شما را دارد. بیشتر

 

 

 

نمایشگاه نفت-تاریخ نمایشگاهویترین مجازی مدل آواتار تصاویر حقیقی مشتریان را در لحظه، به انیمیشن و آواتار تبدیل می کند. برای جذب مشتریان و بازدید هر چه بیشتر از غرفه شما، گزینه مناسبی است. این ویترین جنبه سرگرمی دارد. بیشتر

 

 

 

یخچال هوشمند می تواند بصورت خاص و بسیار ویژه در نمایشگاه مورد استفاده قرار بگیرد.یخچال:برند،محصولات و خدمات شما را به شیوه ای جذاب نمایش و جمعیت را به سمت غرفه شما روانه خواهد کرد. بیشتر

 

 

 

هولوفن-محل برگزاری- تاریخ نمایشگاه

هر مصرف کننده ای که تبلیغات شما را با فن هولوگرافی یا هولوفن ببیند، قطعا برند شما را بخاطر خواهد سپرد. بیشتر

 

 

 

پروموتر مجازی فرصت های فراوان استفاده از این سیستم چند رسانه ای، ذهن را منفجر می کند. بیشتر

 

 

شومینه بخار سرد-تبخیری-تاریخ نمایشگاه-نمایشگاه نفت و گاز-محل برگزاری

 

می توانید از شومینه دکوراتیو درون دیوار، پیشخوان غرفه و یا در بخش VIP استفاده کنید. شومینه دکوراتیو باعث درخشش غرفه شما را خواهد شد. بیشتر

 

خدمات مجموعه تبلیغاتی فورسین

 

شماره تماس: 09195120186

 

پروژه مپینگ:

تصاویر ایجاد شده باعث می شود احساس کنید در ته اقیانوس هستید یا به آسمان درخشان و ستاره ای نگاه می کنید. پروژه مپینگ یک طرح و برنامه موفقیت آمیز برای آینده کسب و کار شما خواهد بود. بیشتر

 

ساخت غرفه نمایشگاهی:

یکی از بهترین سرمایه‌گذاری‌هایی که می‌توانید هنگام برنامه‌ریزی یک نمایشگاه انجام دهید، داشتن بهترین طراحی غرفه است. بیشتر

 

دیوار مه:

دیوار مه یک فناوری جدید و مهیج است که به شما امکان می دهد تصاویر و ویدیوها را بر روی صفحه نمایشی از مه پخش کنید. بیشتر

 

اهداف اصلی نمایشگاه فناوری نانو

به صورت کلی تمرکز بر روی محورهای اصلی هر نمایشگاه علمی، پژوهشی و یا صنعتی از دلایل با اهمیت ارتقا سطح کیفی آن رویداد است. در همین راستا شاید بتوان گفت مهم‌ترین هدف برگزارکنندگان و دست اندکاران نمایشگاه بین المللی فناوری نانو، ایجاد زمینه‌ای مناسب برای انتقال تجربیات و تبادل اطلاعات در بین مجموعه‌های مشارکت کننده است.

اهداف اصلی نمایشگاه فناوری نانو

فراهم کردن شرایط مناسب برای شناخت و بررسی پتانسیل‌های صنعتی و تحقیقاتی

ایجاد بستری مطلوب به منظور ارتقای همکاری‌های موجود در بین دانشگاه و صنعت

استفاده و بهره‌گیری بهینه از فناوری‌های توسعه یافته در محصولات و صنایع حال حاضر

آماده کردن شرکت‌های داخلی فعال در حوزه فناوری نانو برای حضور در رویدادهای بین المللی سایر کشورها

رشد و توسعه سطح دانش عمومی در زمینه نانو

ایجاد شرایطی مطلوب برای تقدیر از بهترین‌های حوزه فناوری نانو

تاریخچه نمایشگاه فناوری نانو

یکی از مواردی که افراد را برای حضور در یک نمایشگاه تخصصی ترغیب می‌کند، دانستن نحوه برگزاری و حاضرین در سال‌های اخیر آن رویداد است. در همین راستا برای شناخت بیش‌ترتان از نمایشگاه بین المللی فناوری نانو، دوره اخیر این نمایشگاه را بررسی کرده‌ایم.

در دوره چهاردهم نمایشگاه فناوری نانو، 200 نهاد و مجموعه فعال داخلی حضور داشتند. بیش‌ترین تمرکز مجریان این دوره از نمایشگاه نانو تجاری سازی و صنعتی کردن محصولات تولید شده نانو بود. محل دوره چهاردهم نیز مطابق نمایشگاه پیش رو در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی پایتخت بود.

دست اندرکاران چهاردهمین دوره نمایشگاه فناوری نانو برای بهتر دیده شدن دستاوردهای شرکت‌های داخلی هماهنگی‌های لازم را در جهت بازدید نمایندگانی از کشورهای دیگر انجام دادند. به همین دلیل بازدیدکنندگانی از کشورهای ترکیه، عراق، آفریقا، اندونزی، آذربایجان، اتیوپی، افغانستان و کشورهای حوزه C I S در این دوره حضور داشتند.

گذری بر چهاردهمین نمایشگاه بین المللی فناوری نانو

برگزار کننده چهاردهمین دوره نمایشگاه بین المللی فناوری نانو، ستاد فناوری نانو می‌باشد. لازم به یادآوری است که تا به حال سیزده دوره موفق در پایتخت برگزار شده است.

با بررسی حاضرین ادوار گذشته نمایشگاه فناوری نانو، متوجه مشارکت مجموعه‌های نام آشنا در زمینه نانو خواهیم شد. بر همین اساس می‌توان نتیجه گرفت امسال نیز شاهد نمایشگاه سطح بالایی به همت برگزارکنندگان باشیم.شرکت‌های فعال در زمینه فناوری نانو لازم است در نظر داشته باشند که با حضور در این ایونت صنعتی می‌توانند علاوه بر ارائه آخرین دستاوردهای خود به سایرین، با بروزترین تکنولوژی‌ها در این حوزه آشنا شوند. همچنین با قرارگیری در این موقعیت می‌توانند از فضایی که در جهت رقابت سالم با دیگر مجموعه‌های فعال نانو به وجود آمده است؛ در جهت ارتقای سطح کیفی خود بهره‌مند شوند.

علاوه بر موارد گفته در قسمت بالا با حضور در نمایشگاه فناوری نانو چه به عنوان شرکت‌کننده و یا بازدیدکننده می‌توانید از طرح‌های آماده شده که مناسب سرمایه‌گذاری هستند مطلع شوید. بنابراین اگر شرایط مطلوبی برای سرمایه‌گذاری در این زمینه دارید می‌توانید از فرصت به دست آمده استفاده کنید.

نهاد های فعال

اگر به لیست حاضرین در دوره‌های مختلف نمایشگاه فناوری نانو دقت کنید، مشاهده خواهید کرد که طی سال‌های برگزاری این رویداد صنعتی و تجاری؛ همیشه علاوه بر غرفه‌هایی مربوط به شرکت‌های تولیدکننده و مجموعه‌های فعال، نهادهای مختلفی حضور داشتند.

مراکز علمی از جمله آزمایشگاه، دانشگاه، پژوهشگاه، مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری

غرفه‌هایی مختص به شرکت‌ها و مجموعه‌های صنعتی که در 12 بخش تقسیم بندی می‌شوند که شامل: سازندگان خودرو، تولیدکنندگان تجهیزات، آب و محیط زیست، ساختمان، نفت و صنایع مرتبط به آن، مجموعه‌های مشاوره‌ای و خدماتی، شرکت‌های کارگزاری خدمات فناوری، کشاورزی و بسته بندی، نساجی، نانو مواد، بهداشت و سلامت و غرفه‌های مربوط به بخش بین الملل.

وجود نهادهایی برای ترویج این صنعت در بین گروه‌های سنی مختلف؛ مانند باشگاه دانش آموزی و انجمن‌های دانشگاهی

غرفه‌های مربوط به فروش کتاب‌های تخصصی در حوزه فناوری نانو

غرفه‌های اختصاص یافته به شرکت‌های آموزش محور

اشتراک گذاری:

مطالب دیگر

تماس با ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *