نمایشگاه تبلیغات بازاریابی برندینگ 1403 / 20مین دوره

نمایشگاه تبلیغات بازاریابی برندینگ 1403 (A+M)

نمایشگاه تبلیغات بازاریابی برندینگ و صنایع وابسته یکی از مهم ترین و معتبرترین رویدادها در حوزه تبلیغات و بازاریابی کشور است. این نمایشگاه مهم هر ساله با هدف آشنایی با تکنیک های روز بازاریابی و فروش، برقراری ارتباط با ارائه دهندگان خدمات و متقاضیان این حوزه، انتقال دانش و تخصص در تهران برگزار می شود.

بیستمین دوره نمایشگاه بین المللی تبلیغات بازاریابی برندینگ و صنایع وابسته امسال در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد. فعالان و علاقه مندان به فراگیری اطلاعات و دانش در این حوزه می توانند از ساعت 8 صبح الی 15 عصر از این نمایشگاه حائز اهمیت بازدید کنند.

 

زمان و تاریخ برگزاری نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی

تاریخ شمسی: 23 الی 26 آذر ماه 1403

تاریخ میلادی: 2024 / 16-13 / Dec

زمان بازدید ۸ صبح الی ۱۵ عصر

محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران

برگزار کننده: شرکت آوین افراز

 

حضوری چشمگیر در نمایشگاه را تجربه کنید 

 

مجموعه فورسین در حال درخشش و رقابت با دنیای نوین تبلیغات

شماره تماس: 09195120186

 

 

تاریخ نمایشگاه-محل برگزاری-نمایشگاه نفت و گاز

در دوره های نمایشگاهی یک دستگاه آینده نگرانه مانند هرم مجازی سه بعدی برای تبلیغ کسب و کارتان، ایده بسیار خوبی است. بیشتر

 

 

 

نمایشگاه نفت و گاز-تاریخ نمایشگاه-محل برگزاری

ویترین مجازی یکی از جدیدترین سیستم های نمایش است. بوسیله ویترین مجازی برند شما با جلوه ای خاص به نمایش درخواهد آمد. بیشتر

 

 

نمایشگاه نفت و گاز

 

این ویترین مجازی، مبتنی بر هوش مصنوعی می باشد. قابلیت تعامل و برقراری ارتباط با بازدیدکنندگان و مشتریان شما را دارد. بیشتر

 

 

 

نمایشگاه نفت-تاریخ نمایشگاهویترین مجازی مدل آواتار تصاویر حقیقی مشتریان را در لحظه، به انیمیشن و آواتار تبدیل می کند. برای جذب مشتریان و بازدید هر چه بیشتر از غرفه شما، گزینه مناسبی است. این ویترین جنبه سرگرمی دارد. بیشتر

 

 

 

یخچال هوشمند می تواند بصورت خاص و بسیار ویژه در نمایشگاه مورد استفاده قرار بگیرد.یخچال:برند،محصولات و خدمات شما را به شیوه ای جذاب نمایش و جمعیت را به سمت غرفه شما روانه خواهد کرد. بیشتر

 

 

 

هولوفن-محل برگزاری- تاریخ نمایشگاه

هر مصرف کننده ای که تبلیغات شما را با فن هولوگرافی یا هولوفن ببیند، قطعا برند شما را بخاطر خواهد سپرد. بیشتر

 

 

 

پروموتر مجازی فرصت های فراوان استفاده از این سیستم چند رسانه ای، ذهن را منفجر می کند. بیشتر

 

 

شومینه بخار سرد-تبخیری-تاریخ نمایشگاه-نمایشگاه نفت و گاز-محل برگزاری

 

می توانید از شومینه دکوراتیو درون دیوار، پیشخوان غرفه و یا در بخش VIP استفاده کنید. شومینه دکوراتیو باعث درخشش غرفه شما را خواهد شد. بیشتر

 

خدمات مجموعه تبلیغاتی فورسین

 

شماره تماس: 09195120186

 

پروژه مپینگ:

تصاویر ایجاد شده باعث می شود احساس کنید در ته اقیانوس هستید یا به آسمان درخشان و ستاره ای نگاه می کنید. پروژه مپینگ یک طرح و برنامه موفقیت آمیز برای آینده کسب و کار شما خواهد بود. بیشتر

 

ساخت غرفه نمایشگاهی:

یکی از بهترین سرمایه‌گذاری‌هایی که می‌توانید هنگام برنامه‌ریزی یک نمایشگاه انجام دهید، داشتن بهترین طراحی غرفه است. بیشتر

 

دیوار مه:

دیوار مه یک فناوری جدید و مهیج است که به شما امکان می دهد تصاویر و ویدیوها را بر روی صفحه نمایشی از مه پخش کنید. بیشتر

 

 

گروه های کالایی شرکت کننده در این رویداد

غرفه انواع تبلیغات (محیطی، دیجیتالی و رایانه ای)

غرفه تبلیغات و بازاریابی کالاها و خدمات عمومی و تخصصی

آژانس ها،مـشاورین و مجریان تبلیغاتی

گروه رسانه ها و وسایل ارتباط جمعی (تصویری، نوشتاری و گفتاری)

غرفه فن آوری اطلاعات (IT)

غرفه علائم تبلیغاتی

گروه تبلیغ مشهورترین محصولات، خدمات و نشانه های تجاری و فرهنگی

غرفه تبلیغات کالاهای صادراتی

غرفه برندهای تجاری و تبلیغاتی

گروه روابط عمومی ها، سازمان ها و مراکز اطـلاع رسـانی

غرفه فعـالیت های بازاریـابی و تحقیق در بازار

غرفه تکنیـک های بازاریابی و پیشبـرد فروش

گروه ارتقا فـروش

غرفه سمپلـینگ

گروه چـاپ و خدمات دیجیتالی

غرفه ماشیـن های چاپ الکترونیکی

غرفه تجهیزات و مـواد اولیـه

گروه طراحـی بسته بنـدی

غرفه طراحی و ا یده پردازی

غرفه تکنولوژی نور پردازی و چراغ های تبلیغاتی

گروه صـنایع و تجهیزات نمایشگـاهی و تبلیغاتی

غرفه معمـاری داخلی فروشگاه ها

غرفه هدایای تبلیغاتی

گروه هدایای تجاری

غرفه رایانه و ماشین آلات مورد استفاده در صنعت تبلیغات

غرفه ماشین آلات لیزری

گروه تجهیزات و خدمات صوتی ، تصویری، سینمایی و عکاسی

غرفه ماشـین های اداری و تبلیغاتی و تجهیزات مربوطه

غرفه سخت افزار و نرم افزارهای کامپیوتری (مرتبط با موضوع نمایشگاه)

گروه مجریان و برگزار کنندگان نمایشگاه ها ، همایشها و سمینارها

غرفه فعالیت های علمی و تحقیقاتی و نشریات تخصصی

غرفه انجمن ها، اتحادیه ها و سازمانهای داخلی و خارجی

 

مهمترین اهداف برگزاری در این نمایشگاه

حمایت از صنعت بازاریابی و تبلیغات

ارتقای سطح دانش جامعه و فعالان حوزه

ایجاد شرایطی مطلوب برای عرضه و نمایش جدیدترین ایده های تبلیغات و بازاریابی

معرفی و نمایش تجهیزاتی برای استفاده در فرایند بازاریابی و تبلیغات

معرفی آخرین دستاوردهای به دست آمده توسط شرکت‌ ها و آژانس های فعال در حوزه بازاریابی و تبلیغات

انتقال دانش و اطلاعات فنی بین بازدیدکنندگان و غرفه داران در نمایشگاه

تشویق شرکت های داخلی به استفاده از ابزارهای روز دنیا در حوزه بازاریابی

فراهم اوردن فضایی مناسب برای آشنایی علاقه مدان و فعالان این عرصه با روش های تبلیغاتی و بازاریابی

ایجاد بستری مناسب به منظور حمایت از آژانس ها و شرکت های داخلی برای رشد و تعالی اقتصادی کشور در این زمینه

برقراری ارتباط با شرکت های خارجی

ایجاد فضایی مناسب برای عقد قراردادهای بین المللی

 

درباره برگزار کننده

برگزارکننده بیستمین دوره نمایشگاه بین المللی تبلیغات بازاریابی برندینگ و صنایع وابسته تهران شرکت آوین افراز است. این شرکت فعالیت خود را از سال 1384 در زمینه فناوری اطلاعات، بازرگانی و خدمات نمایشگاهی آغاز کرده است. یکی از مهم ترین اهداف شرکت آوین افراز تدوین استاندارهایی برای حضور موثر در نمایشگاه های تخصصی برای مشارکت کنندگان است. در همین راستا با ایجاد مجموعه ای از کارکنان متخصص و کارآمد در تمامی زمینه های فعالیت خود و با بهره مندی از امکانات تخصصی و مدرن در حهت رسیدن به تمامی اهداف خود گام بر می دارد.

اشتراک گذاری:

مطالب دیگر

تماس با ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *