نمایشگاه نفت و گاز 1403 – نمایشگاه پتروشیمی 2024

تاریخ نمایشگاه نفت و گاز – محل برگزاری

نمایشگاه نفت و گاز 2024 از تاریخ 19 تا 22 اردیبهشت ماه 1403 براي بیست و هشتمین دوره متوالي برگزار خواهد شد. محل برگزاری نمایشگاه نفت و گاز در محل دائمی نمايشگاه های بين المللی تهران می باشد.

 

THE 28th IRAN INTERNATIONAL OIL , GAS , REFINING & PETROCHEMICAL EXHIBITION

 

درباره نمایشگاه نفت و گاز

نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران به عنوان بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری ایران در این حوزه كه سالانه با حضور جمع كثیری از شركتهای توانمند داخلی و خارجی در زمینه صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برپا می گردد، فرصت بسیار مغتنمی است تا شركتهای فعال در این صنعت دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید دست اندركاران و متخصصان این صنعت قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این صنعت، فعالیتها و نوآوری های آتی خود را هدایت نمایند.

با توجه به اهمیت نمایشگاه نفت و گاز تهران، در این مقاله، مجموعه تبلیغاتی فورسین سعی دارد شما را با اطلاعات مورد نیاز همچون: تاریخ نمایشگاه، محل برگزاری، سامانه ثبت نام، اخذ مجوز غرفه، نقشه سالن و… برای شرکت در نمایشگاه نفت و گاز آشنا کند.

محل برگزاری و تاریخ نمایشگاه نفت و گاز

تاریخ نمایشگاه (شمسی): 19 تا 22 اردیبهشت ماه 1403

تاریخ نمایشگاه (میلادی): May 8-11 , 2024

4 روز نمایشگاه

محل برگزاری: محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران

 

آدرس محل برگزاری نمایشگاه بین المللی نفت و گاز

نمایشگاه نفت و گاز، پالایش و پتروشیمی معمولا در محل دائمی نمايشگاه‌های بين‌المللی تهران به آدرس: بزرگراه شهید چمران (حوالی منطقهٔ جنوب‌شرقی دانشگاه شهید بهشتی) برگزار می‌شود. نمایشگاه بین‌المللی تهران سه درب ورودی دارد که دو درب جنوبی و جنوب‌غربی از سمت خیابان سئول و درب شمالی نیز از بزرگراه چمران (بزرگراه چمران به‌سمت چهارراه پارک‌وی – پل عابر پیاده نمایشگاه بین‌المللی یا خیابان یمن – خیابان رشید فضل‌الله) قابل دسترسی است.

سامانه ثبت نام بیست و هشتمین نمایشگاه نفت و گاز

اخذ مجوز غرفه سازی

نقشه سالن ها

 

exhibition tehran oil- نمایشگاه نفت و گاز-تاریخ نمایشگاه-محل برگزاری

شرکت ملی نفت ایران در یک نگاه:

شرکت ملی نفت ایران از سال 1330 تاکنون عهده دار سامان بخشیدن و سیاستگذاری فعالیت های صنعت نفت اعم از اکتشاف، حفاری، تولید، پژوهش و توسعه، پالایش و توزیع نفت، گاز و فرآورده های نفتی و صادرات آن بوده است.
این شرکت با در اختیار داشتن ذخیره های عظیم هیدروکربوری، یکی از بزرگترین شرکت های نفتی جهان به شمار می آید. با پیشرفت دانش و فنآوری صنعت نفت و پیچیده تر شدن مناسبت های اقتصادی و سیاسی، جایگاه شرکت ملی نفت ایران نیز ارتقا یافته است. از این رو سیاست های ملی، منطقه ای و همکاری با کشورهای مهم صنعتی در زمینه تامین انرژی و ایجاد ثبات در بازارهای جهانی نفت در دستور کار این شرکت قرار دارد.

اصل 44 قانون اساسی

شرکت ملی نفت ایران بر اساس اصل 44 قانون اساسی با تفویض اختیار به بخش های گوناگون، ضمن نظارت عالی بر فعالیت صنعت نفت، اقدام موثر در زمینه تاسیس بنگاه های اقتصادی به انجام رسانده است. همچنین با تامین منابع مالی و اقلام مورد نیاز توسعه و رشد در راستای به روز رسانی دانش و فنآوری در زمینه اکتشاف، حفاری و بهره برداری با اعتماد به متخصصان و کارکنان ایرانی، گام های بلندی در این راه برداشته است.

ساختار سازمانی

شرکت ملی نفت ایران مجموعه ای سازمان یافته از واحدهای مدیریتی (مدیریت امور بین الملل، مدیریت پژوهش و فناوری، مدیریت برنامه ریزی تلفیقی. مدیریت هماهنگی و نظارت بر تولید نفت و گاز، مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات مدیریت توسعه منابع انسانی، مدیریت امور مالی، مدیریت امور حقوقی، مدیریت اکتشاف. مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست، طرح کمک به عمران مناطق نفت خیز)، واحد های ستادی (روابط عمومی، هسته گزینش. حراست،امور بازرسی و پاسخگویی به شکایات،حسابرسی داخلی). سازمانی ( پژوهشگاه صنعت نفت،سازمان بهداشت و درمان، شرکت ملی صادرات گاز ایران، سازمان بهینه سازی مصرف سوخت کشور، صندوق های بازنشستگی، پس انداز و رفاه کارکنان). شرکت های تولیدی (شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، شرکت نفت و گاز پارس، شرکت نفت فلات قاره ایران، شرکت نفت و گاز اروندان، شرکت نفت خزر) و شرکت های خدمات فنی (شرکت ملی حفاری ایران، شرکت مهندسی و توسعه نفت، شرکت پشتیبانی ساخت و تهیه کالای نفت تهران. شرکت پایانه های نفتی ایران، سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس) است.

تجهیزاتی که می تواند برگ برنده شما در نمایشگاه باشد

برنده بودن و موفق شدن در نمایشگاه ها فقط به محصولات، خدمات و ظاهر زیبای غرفه شما برنمی گردد بلکه به عوامل دیگری هم بستگی دارد. در نظر داشته باشید که این نمایشگاه یک نمایشگاه بین المللی است و بازدیدکنندگان و شرکت کنندگان خارجی نیز دارد. آنها همواره مجهز به بهترین و جدیدترین ابزار و تجهیزات تبلیغاتی هستند. بخصوص حالا که هوش مصنوعی تمام باورهای ما را دستخوش تغییر کرده، آیا استفاده از روش های سنتی بازاریابی و تبلیغات، کار عاقلانه ایست؟!

 

مجموعه فورسین در حال درخشش و رقابت با دنیای نوین تبلیغات

 

تاریخ نمایشگاه-محل برگزاری-نمایشگاه نفت و گاز

در دوره های نمایشگاهی یک دستگاه آینده نگرانه مانند هرم مجازی سه بعدی برای تبلیغ کسب و کارتان، ایده بسیار خوبی است. بیشتر

 

 

 

نمایشگاه نفت و گاز-تاریخ نمایشگاه-محل برگزاری

ویترین مجازی یکی از جدیدترین سیستم های نمایش است. بوسیله ویترین مجازی برند شما با جلوه ای خاص به نمایش درخواهد آمد. بیشتر

 

 

نمایشگاه نفت و گاز

 

این ویترین مجازی، مبتنی بر هوش مصنوعی می باشد. قابلیت تعامل و برقراری ارتباط با بازدیدکنندگان و مشتریان شما را دارد. بیشتر

 

 

 

نمایشگاه نفت-تاریخ نمایشگاهویترین مجازی مدل آواتار تصاویر حقیقی مشتریان را در لحظه، به انیمیشن و آواتار تبدیل می کند. برای جذب مشتریان و بازدید هر چه بیشتر از غرفه شما، گزینه مناسبی است. این ویترین جنبه سرگرمی دارد. بیشتر

 

 

یخچال هوشمند می تواند بصورت خاص و بسیار ویژه در نمایشگاه مورد استفاده قرار بگیرد.یخچال:برند،محصولات و خدمات شما را به شیوه ای جذاب نمایش و جمعیت را به سمت غرفه شما روانه خواهد کرد. بیشتر

 

 

هولوفن-محل برگزاری- تاریخ نمایشگاه

هر مصرف کننده ای که تبلیغات شما را با فن هولوگرافی یا هولوفن ببیند، قطعا برند شما را بخاطر خواهد سپرد. بیشتر

 

 

 

پروموتر مجازی فرصت های فراوان استفاده از این سیستم چند رسانه ای، ذهن را منفجر می کند. بیشتر

 

شومینه بخار سرد-تبخیری-تاریخ نمایشگاه-نمایشگاه نفت و گاز-محل برگزاری

 

می توانید از شومینه دکوراتیو درون دیوار، پیشخوان غرفه و یا در بخش VIP استفاده کنید. شومینه دکوراتیو باعث درخشش غرفه شما را خواهد شد. بیشتر

 

 

خدمات مجموعه تبلیغاتی فورسین

 

پروژه مپینگ:

تصاویر ایجاد شده باعث می شود احساس کنید در ته اقیانوس هستید یا به آسمان درخشان و ستاره ای نگاه می کنید. پروژه مپینگ یک طرح و برنامه موفقیت آمیز برای آینده کسب و کار شما خواهد بود. بیشتر

 

ساخت غرفه نمایشگاهی:

یکی از بهترین سرمایه‌گذاری‌هایی که می‌توانید هنگام برنامه‌ریزی یک نمایشگاه انجام دهید، داشتن بهترین طراحی غرفه است. بیشتر

 

دیوار مه:

دیوار مه یک فناوری جدید و مهیج است که به شما امکان می دهد تصاویر و ویدیوها را بر روی صفحه نمایشی از مه پخش کنید. بیشتر

 

کلام پایانی

با شرکت در نمایشگاه نفت و گاز، پالایش و پتروشیمی شبکه ارتباطات تجاری خود را در تمام زمینه‌های شراکت، بازاریابی و فروش تقویت کنید.
بهتر است برای موفقیت و بازدید بیشتر، تجهیزات تبلیغاتی مدرن مجموعه تبلیغاتی فورسین را بشناسید و از کاربرد و اهمیت استفاده از آن آگاه شوید.

راههای تماس با فورسین

تهران – شریعتی- بالاتر از سید خندان – خیابان سیمرغ شرقی – نبش کوچه مقدم – پلاک 38 – واحد 2
۲۶۷۰۰۸۰۴ ۲۱ ۹۸+
۲۶۷۰۰۹۱۳ ۲۱ ۹۸+
186 0 512 919 98+

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *