نمایشگاه لوازم خانگی 1403 / Hamex
نمایشگاه لوازم خانگی یکی از رویدادهای بزرگ کشور است که هر ساله در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپا می شود. بیست و چهارمین دوره این نمایشگاه از 19 الی 22 مرداد ماه 1403 توسط انجمن صنایع لوازم خانگی ایران برگزار خواهد شد. گفتنی است که صنعت لوازم خانگی در ایران قدمتی 70 ساله دارد و جزء صنایع مهم کشورمان محسوب می شود. این صنعت نه تنها باعث اشتغال زایی برای افراد زیادی شده است بلکه تاثیر زیادی بر روی صنایع بالادستی و قطعه سازی در راستای اشتغال زایی داشته است. این رویداد موثر مثل اغلب نمایشگاه های مهم داخلی و بین المللی فرصت بسیار خوبی را برای شرکت ها فراهم کرده است تا بتواننده علاوه بر رشد کسب و کار خود، عقد قرارداد همکاری و تبادل اطلاعات، منجر به رشد و توسعه صنعت لوازم خانگی کشور شوند.
زمان و تاریخ برگزاری نمایشگاه لوازم خانگی
تاریخ شمسی: ۱۹ الی ۲۲ مرداد ماه ۱۴۰۳
تاریخ میلادی: 2024 / Aug 12 – 9
۴ روز نمایشگاه
زمان بازدید ۸ صبح الی ۱۵ عصر
محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران
برگزارکننده : انجمن صنایع لوازم خانگی ایران
حضوری بی نظیر در نمایشگاه را تجربه کنید
مجموعه فورسین در حال درخشش و رقابت با دنیای نوین تبلیغات
شماره تماس: 09195120186
در دوره های نمایشگاهی یک دستگاه آینده نگرانه مانند هرم مجازی سه بعدی برای تبلیغ کسب و کارتان، ایده بسیار خوبی است. بیشتر
ویترین مجازی یکی از جدیدترین سیستم های نمایش است. بوسیله ویترین مجازی برند شما با جلوه ای خاص به نمایش درخواهد آمد. بیشتر
این ویترین مجازی، مبتنی بر هوش مصنوعی می باشد. قابلیت تعامل و برقراری ارتباط با بازدیدکنندگان و مشتریان شما را دارد. بیشتر
ویترین مجازی مدل آواتار تصاویر حقیقی مشتریان را در لحظه، به انیمیشن و آواتار تبدیل می کند. برای جذب مشتریان و بازدید هر چه بیشتر از غرفه شما، گزینه مناسبی است. این ویترین جنبه سرگرمی دارد. بیشتر
یخچال هوشمند می تواند بصورت خاص و بسیار ویژه در نمایشگاه مورد استفاده قرار بگیرد.یخچال:برند،محصولات و خدمات شما را به شیوه ای جذاب نمایش و جمعیت را به سمت غرفه شما روانه خواهد کرد. بیشتر
هر مصرف کننده ای که تبلیغات شما را با فن هولوگرافی یا هولوفن ببیند، قطعا برند شما را بخاطر خواهد سپرد. بیشتر
پروموتر مجازی فرصت های فراوان استفاده از این سیستم چند رسانه ای، ذهن را منفجر می کند. بیشتر
می توانید از شومینه دکوراتیو درون دیوار، پیشخوان غرفه و یا در بخش VIP استفاده کنید. شومینه دکوراتیو باعث درخشش غرفه شما را خواهد شد. بیشتر
خدمات مجموعه تبلیغاتی فورسین
شماره تماس: 09195120186
پروژه مپینگ:
تصاویر ایجاد شده باعث می شود احساس کنید در ته اقیانوس هستید یا به آسمان درخشان و ستاره ای نگاه می کنید. پروژه مپینگ یک طرح و برنامه موفقیت آمیز برای آینده کسب و کار شما خواهد بود. بیشتر
ساخت غرفه نمایشگاهی:
یکی از بهترین سرمایهگذاریهایی که میتوانید هنگام برنامهریزی یک نمایشگاه انجام دهید، داشتن بهترین طراحی غرفه است. بیشتر
دیوار مه:
دیوار مه یک فناوری جدید و مهیج است که به شما امکان می دهد تصاویر و ویدیوها را بر روی صفحه نمایشی از مه پخش کنید. بیشتر
غرفه داران و گروه های محصول در نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی عبارتند از:
انواع محصولات گرمایشی و سرمایشی
بخاری، سماور، آبگرمکن، پکیج، شومینه، هیتر، سیلندر گاز، یخچال، یخچال فریزر، آبسردکن، کولر، پنکه و ..
انواع محصولات صوتی و تصویری
تلویزیون، ضبط صوت، دی وی دی، سی دی، رادیو، نمایشگرهای مختلف و …
انواع ماشین های شوینده
ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، کهنه شور و …
انواع ظروف
ظروف پلاستیکی، چینی، کریستال، نقره، چدن، استیل، سیلور، لعابی، آبکاری شده، ملامین، تفلون، بلور، سرامیک، آرکوپال و …
انواع سرویس و لوازم آشپزخانه
قاشق، چنگال، کتری، قوری، چای ساز، قهوه ساز، ظروف ادویه، جا ظرفی، سطل، سبد، آبکش، سینک، لیوان، بشقاب، کارد، چاقو، ترازو آشپزخانه، نظم دهنده و …
انواع محصولات پخت و پز
اجاق گاز، ماکروفر، کباب پز، هواپز، پخارپز، باربیکیو، سرخکن، ساندویچ ساز، تخم مرغ آبپز کن و …
لوازم خانگی برقی
جاروبرقی، اتو، سشوار، آبمیوه گیری، آسیاب، چرخ گوشت، چرخ خیاطی، مخلوط کن، گوشت کوب برقی، همزن برقی، بخار شو، جارودستی برقی و …
انواع قطعات
کمپرسور، شیرآلات، ترموکوپل، انواع الکتروموتور، رگولاتور، سیم، انواع کلید برق، انواع پریز برق، بردهای الکترونیکی، هواکش، شیر کنترل، جرقه زن و … حال بیایید ببینیم هدف از برگزاری نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی چیست و شرکت ها و گروه های کالایی داخلی و خارجی به چه منظور در این رویداد مهم گرد هم جمع می شوند.
شماره تماس: 09195120186
مهم ترین اهداف حضور در نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی
مهمترین رویداد صنعت لوازم خانگی تحت عنوان نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران همه ساله با حضور شرکت های داخلی و خارجی برگزار می گردد. سوال اینجاست که:
مهم ترین اهداف برگزاری چنین نمایشگاهی چیست؟
ویترینی برای معرفی دستاوردها و محصولات با کیفیت لوازم خانگی
استفاده بهینه از ظرفیت سازی های سنگینی که در رشته های مختلف صنعت لوازم خانگی
کمک به ارتقا درآمدهای ارزی و توسعه صادرات غیرنفتی کشور
رشد و توسعه بازار داخلی لوازم خانگی کشور
تقویت روحیه تولید کنندگان این صنعت و ترغیب آنها به حضور در بازارهای رقابتی
ایجاد بستری مناسب برای شرکت کنندگان جهت آشنایی با مسائل تجارت بین الملل
فضایی مناسب جهت شناخت بازارهای دنیای معاصر برای تولید کنندگان و صادرکنندگان
هم افزایی در بخش تولیدات لوازم خانگی
انتقال دانش و ارائه اطلاعات و همچنین فرهنگ سازی در این حوزه برای بازدیدکنندگان