Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

نمایشگاه ایران کمیکال 1403 / دومین دوره

ایران کمیکال - نمایشگاه ایران کمیکال 1403

نمایشگاه ایران کمیکال صنایع پایین دستی پتروشیمی و مواد شیمیایی

 

نمایشگاه ایران کمیکال فرصت بزرگی برای شرکت های فعال در حوزه صنعت شیمیایی و پتروشیمی می باشد تا آخرین دستاورد ها و محصولاتشان را در معرض نمایش بین المللی قرار دهند. این نمایشگاه راهی ست برای فعالین این حوزه تا محصولات و خدماتشان را به بازارهای بین المللی ارائه دهند و به بازار های بین المللی راه پیدا کنند. یکی از مهم ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه توسعه صادرات این صنعت در کشور است. فعالین با ارائه هر چه بهتر محصولات و خدمات راهی برای حضور در بازار منطقه و جهان خواهند یافت.

 

زمان و تاریخ برگزاری نمایشگاه ایران کمیکال 1403

 

تاریخ شمسی: 13 بهمن تا 16 بهمن 1403

تاریخ میلادی:  2025 / Feb / 1 4

زمان بازدید ۸ صبح الی ۱۵ عصر

محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران

مجری: اتاق تعاون ایران

 

 

حضوری درخشان در نمایشگاه را تجربه کنید 

 

مجموعه فورسین در حال درخشش و رقابت با دنیای نوین تبلیغات

شماره تماس: 09195120186

 

 

تاریخ نمایشگاه-محل برگزاری-نمایشگاه نفت و گاز

در دوره های نمایشگاهی یک دستگاه آینده نگرانه مانند هرم مجازی سه بعدی برای تبلیغ کسب و کارتان، ایده بسیار خوبی است. بیشتر

 

 

 

نمایشگاه نفت و گاز-تاریخ نمایشگاه-محل برگزاری

ویترین مجازی یکی از جدیدترین سیستم های نمایش است. بوسیله ویترین مجازی برند شما با جلوه ای خاص به نمایش درخواهد آمد. بیشتر

 

 

نمایشگاه نفت و گاز

 

این ویترین مجازی، مبتنی بر هوش مصنوعی می باشد. قابلیت تعامل و برقراری ارتباط با بازدیدکنندگان و مشتریان شما را دارد. بیشتر

 

 

 

نمایشگاه نفت-تاریخ نمایشگاهویترین مجازی مدل آواتار تصاویر حقیقی مشتریان را در لحظه، به انیمیشن و آواتار تبدیل می کند. برای جذب مشتریان و بازدید هر چه بیشتر از غرفه شما، گزینه مناسبی است. این ویترین جنبه سرگرمی دارد. بیشتر

 

 

 

یخچال هوشمند می تواند بصورت خاص و بسیار ویژه در نمایشگاه مورد استفاده قرار بگیرد.یخچال:برند،محصولات و خدمات شما را به شیوه ای جذاب نمایش و جمعیت را به سمت غرفه شما روانه خواهد کرد. بیشتر

 

 

 

هولوفن-محل برگزاری- تاریخ نمایشگاه

هر مصرف کننده ای که تبلیغات شما را با فن هولوگرافی یا هولوفن ببیند، قطعا برند شما را بخاطر خواهد سپرد. بیشتر

 

 

 

پروموتر مجازی فرصت های فراوان استفاده از این سیستم چند رسانه ای، ذهن را منفجر می کند. بیشتر

 

 

شومینه بخار سرد-تبخیری-تاریخ نمایشگاه-نمایشگاه نفت و گاز-محل برگزاری

 

می توانید از شومینه دکوراتیو درون دیوار، پیشخوان غرفه و یا در بخش VIP استفاده کنید. شومینه دکوراتیو باعث درخشش غرفه شما را خواهد شد. بیشتر

 

خدمات مجموعه تبلیغاتی فورسین

 

شماره تماس: 09195120186

پروژه مپینگ:

تصاویر ایجاد شده باعث می شود احساس کنید در ته اقیانوس هستید یا به آسمان درخشان و ستاره ای نگاه می کنید. پروژه مپینگ یک طرح و برنامه موفقیت آمیز برای آینده کسب و کار شما خواهد بود. بیشتر

 

ساخت غرفه نمایشگاهی:

یکی از بهترین سرمایه‌گذاری‌هایی که می‌توانید هنگام برنامه‌ریزی یک نمایشگاه انجام دهید، داشتن بهترین طراحی غرفه است. بیشتر

 

دیوار مه:

دیوار مه یک فناوری جدید و مهیج است که به شما امکان می دهد تصاویر و ویدیوها را بر روی صفحه نمایشی از مه پخش کنید. بیشتر

 

 

درباره اولین دوره نمایشگاه بین المللی ایران کمیکال

 

نمایشگاه ایران کمیکال برای اولین بار با 70 شرکت کننده در فضایی به ابعاد 7400 متر مربع در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران در سال 1402 برگزار شد. حوزه این نمایشگاه به طور اختصاصی شیمی یا همان کمیکال می باشد. این رویداد اتفاق بزرگی برای کسب و کارها و فعالین حوزه صنعت شیمی کشور بود.
هدف از این نمایشگاه توسعه و پیشرفت حوزه صنایع شیمیایی کشور  و همچنین توانمند سازی صنعت شیمیایی ایران و توسعه صادرات این صنعت به کشورهای منطقه و جهان می باشد.

 

گروه کالایی حاضر در نمایشگاه ایران کمیکال

فعالین حوزه مواد پایه شیمیایی

پوشش های حفاظتی صنعت شیمیایی

فعالین حوزه صنایع غذایی

فعالین حوزه کشاورزی

تولید صنعتی (ساخت)

صنایع نساجی

فعالین حوزه چرم مصنوعی

تولید و توزیع کننده های مواد سلولزی و بهداشتی و آرایشی

دارو

تجهیزات پزشکی و تجهزات آزمایشگاهی

فرآورده ها و مشتقات نفتی

فرآورده های پارافینی

کالا های شیمیایی

پلیمرها

لاستیکی و پلاستیکی

ماشین آلات و تجهیزات

شرکت های ارائه دهنده خدمات و محصولات این حوزه شامل دانش بنیان ها و پارک های علم و فناوری

تولیدکنندگان و توزیع کنندگان

واردکنندگان مواد شیمیایی و پتروشیمی

آزمایشگاه‌ها

مراکز علمی این حوزه

تولیدکنندگان تجهیزات پتروشیمی و صنایع وابسته

 

 

مهم ترین اهداف 

 

افزایش سطح کیفیت خدمات و محصولات حوزه این صنعت

معرفی آخرین محصولات و دستاورد ها

معرفی آخرین و به روزترین دانش و تکنولوژی و فناوری حوزه پتروشیمی و مواد شیمیایی

نمایش توانمندی های حوزه صنعت پتروشیمی و مواد شیمیایی به دنیا

بازکردن درهای صادرات و بازار بین المللی در این حوزه

فراهم کردن بستری برای ارتباط بین شرکت ها و مصرف کنندگان و جذب مخاطبین هدف بیشتر

فراهم شدن بستری برای ارتباط شرکت ها و فعالین با بازدیدکنندگان به صورت مستقیم

شناخت بازار و نیاز بازار این صنعت و مصرف کنندگان

فراهم کردن بستری برا ی همکاری های B2B و B2C

پرده برداری از محصولات جدید و آنالیز آن در بین بازدیدکنندگان قبل از تولید نهایی محصول یا خدمات

ایجاد فضایی برای اشتغال زایی علاقه مندان و متخصصین این صنعت

امکان جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای کسب و کارهای شرکت کننده در نمایشگاه

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *