تاریخ نمایشگاه مواد غذایی و محل برگزاری – نمایشگاه اگروفود
نمایشگاه مواد غذایی، صنایع کشاورزی، ماشين آلات و صنايع وابسته – نمایشگاه اگروفود 2024. تاریخ نمایشگاه 19 تا 22 خرداد ماه 1403 می باشد. توسط شرکت پالار سامانه و همکاران خارجی آن با اخذ مجوز شماره 3948/320/1402 از سازمان توسعه تجارت ایران و با همکاری شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران براي سی و یکمین سال متوالي برگزار خواهد شد. محل برگزاری نمایشگاه اگروفود در محل دائمی نمايشگاه های بين المللی تهران می باشد.
Iran agrofood2024 will be held from 8-11 June, 2024 at Tehran International Permanent Fairgrounds
با توجه به اهمیت نمایشگاه مواد غذایی – نمایشگاه اگروفود تهران برای کشاورزان، تولیدکنندگان، و صنایع غذایی ایرانی، در این مقاله، مجموعه تبلیغاتی فورسین سعی دارد شما را با اطلاعات مورد نیاز همچون: تاریخ نمایشگاه اگروفود، محل برگزاری، فرم ارسال اطلاعات و… برای شرکت در نمایشگاه مواد غذایی – نمایشگاه اگروفود یا بازدید از نمایشگاه مواد غذایی تهران آشنا کند.
محل برگزاری و تاریخ نمایشگاه مواد غذایی 1403
تاریخ نمایشگاه (شمسی): 19 تا 22 خرداد ماه 1403
تاریخ نمایشگاه (میلادی): Jun 8-11 , 2024
4 روز نمایشگاه
زمان بازدید ۸ صبح الی ۳ عصر
محل برگزاری: محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران
آدرس محل برگزاری نمایشگاه بین المللی مواد غذایی تهران
محل برگزاری نمایشگاه صنایع کشاورزی، نمایشگاه موادغذایی، ماشین آلات – نمایشگاه اگروفود معمولا در نمايشگاههای بينالمللی تهران به آدرس: بزرگراه شهید چمران (حوالی منطقهٔ جنوبشرقی دانشگاه شهید بهشتی) می باشد . نمایشگاه بینالمللی تهران سه درب ورودی دارد که دو درب جنوبی و جنوبغربی از سمت خیابان سئول و درب شمالی نیز از بزرگراه چمران (بزرگراه چمران بهسمت چهارراه پارکوی – پل عابر پیاده نمایشگاه بینالمللی یا خیابان یمن – خیابان رشید فضلالله) قابل دسترسی است.
فرم ارسال اطلاعات و درخواست اولیه متقاضیان مشارکت در بخش داخلی
نمایشگاه مواد غذایی
نمایشگاه مواد غذایی – نمایشگاه اگروفود بهعنوان یکی از بزرگترین رویدادهای مرتبط با صنایع غذایی و کشاورزی، یکی از مهمترین نمایشگاههای تخصصی در حوزه صنایع غذایی محسوب میشود. در سطح جهانی توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. نمایشگاه اگروفود هرسال در کشورهای مختلفی برگزار میشود و شرکتکنندگان میتوانند محصولات خوراکی مختلفی را عرضه کنند و با دیگر شرکتهای مرتبط با این صنایع آشنا شوند. یکی از شناختهشدهترین و پرطرفدارترین نمایشگاههای اگروفود: نمایشگاه مواد غذایی تهران است.
نمایشگاه مواد غذایی تهران از نظر وسعت و تنوع گروههای کالایی، بزرگترین نمایشگاه خاورمیانه است.
تجهیزاتی که می تواند برگ برنده شما در نمایشگاه باشد
برنده بودن و موفق شدن در نمایشگاه ها فقط به محصولات، خدمات و ظاهر زیبای غرفه شما برنمی گردد بلکه به عوامل دیگری هم بستگی دارد. در نظر داشته باشید که نمایشگاه مواد غذایی – نمایشگاه اگروفود یک نمایشگاه بین المللی است و بازدیدکنندگان و شرکت کنندگان خارجی نیز دارد. آنها همواره مجهز به بهترین و جدیدترین ابزار و تجهیزات تبلیغاتی هستند. بخصوص حالا که هوش مصنوعی تمام باورهای ما را دستخوش تغییر کرده، آیا استفاده از روش های سنتی بازاریابی و تبلیغات، کار عاقلانه ایست؟!
تجهیزات هوشمند مجموعه تبلیغاتی فورسین
در حال درخشش و رقابت با تجهیزات نوین دنیای تبلیغات
هرم هوشمند:
با هرم هولوگرافیک سه بعدی قبل از اینکه همه گیرشود، کسب و کار خود را مدرن و متمایز کنید. در دوره های نمایشگاهی یک دستگاه آینده نگرانه مانند هرم مجازی سه بعدی برای تبلیغ کسب و کارتان، ایده بسیار خوبی است. بیشتر
ویترین مجازی یکی از جدیدترین سیستم های نمایش است که می تواند هر شیء دو بعدی و انیمیشن را نمایش دهد. با ترسیم هر شیء به صورت دو بعدی، می توان آن را در یک ویترین مجازی نشان داد. بوسیله ویترین مجازی برند شما با جلوه ای خاص به نمایش درخواهد آمد. بیشتر
باکس هوش مصنوعی:
این نوع از ویترین مجازی، مبتنی بر هوش مصنوعی می باشد. قابلیت تعامل و برقراری ارتباط با بازدیدکنندگان و مشتریان شما را دارد. بیشتر
ویترین مجازی مدل آواتار:
ویترین مجازی مدل آواتار تصاویر حقیقی مشتریان را در لحظه، به انیمیشن و آواتار تبدیل می کند. برای جذب مشتریان و بازدید هر چه بیشتر از غرفه شما، گزینه مناسبی است. این ویترین جنبه سرگرمی دارد. بیشتر
یخچال تبلیغاتی هوشمند:
یخچال هوشمند می تواند بصورت خاص و بسیار ویژه در نمایشگاه مورد استفاده قرار بگیرد. درب یخچال، برند-محصولات و خدمات شما را به شیوه ای جذاب نمایش خواهد داد و جمعیت را به سمت غرفه شما روانه خواهد کرد. بیشتر
هولوفن:
فن های هولوگرافیک ما داستان های تبلیغاتی شما را مستقیماً روی سطح تیغه و بصورت معلق و شناور در هوا پخش می کنند. هر مصرف کننده ای که تبلیغات شما را با فن هولوگرافی یا هولوفن ببیند، قطعا برند شما را بخاطر خواهد سپرد. بیشتر
پروموتر مجازی یک «مدل هولوگرافیک» ایجاد میکند که فروشگاه و یا شرکت ها را قادر میسازد تا پیامهای قدرتمند، تبلیغاتی یا اطلاعاتی را با مشتریان به اشتراک بگذارد. فرصت های فراوان استفاده از این سیستم چند رسانه ای، ذهن را منفجر می کند. بیشتر
شومینه بخار سرد:
می توانید از شومینه دکوراتیو درون دیوار، پیشخوان غرفه و یا در بخش VIP استفاده کنید. شومینه دکوراتیو یا شومینه بخار سرد زیبایی بصری فوق العاده ای را ایجاد می کند و باعث درخشش غرفه شما را خواهد شد. بیشتر
محصولات نمایشگاه مواد غذایی تهران
یکی از مهمترین و البته جذابترین مواردی که هرکسی دلش میخواهد بداند، محصولات و کالاهای مختلفی است که در نمایشگاه عرضه میشود. نمایشگاه مواد غذایی و صنایع کشاورزی تهران هم بهعنوان یکی از معتبرترین رویدادهای نمایشگاه اگروفود و بزرگترین نمایشگاه مواد غذایی در خاورمیانه محصولات مختلفی را در اختیار بازدیدکنندهها قرار میدهد.
همانطور که گفته شد، این نمایشگاه قرار است محصولات و خدمات مختلف در بخش کشاورزی و تولید مواد غذایی ایران را به نمایش بگذارد. برای همین هم طیف گستردهای از محصولات، فناوریها و خدمات مرتبط با مواد غذایی و کشاورزی از جمله ماشینآلات و تجهیزات کشاورزی (کاشت، داشت و برداشت، آبیاری، حفاظت از گیاه، سیستمهای ذخیرهسازی محصولات کشاورزی، کودها و…)، تجهیزات پرورش دام و طیور (نهادههای دام و طیور، تجهیزات دامداری، ماشینآلات فرآوری شیر، ماشینهای شیردوشی، سرنگهای دامپزشکی، و…)، تجهیزات پرورش ماهی و… در این نمایشگاه عرضه میشوند.
انواع مواد اولیه برای تولید خوراکیها و نوشیدنیها مثل طعمدهندهها، مواد خام قصابی، سسها، کره کاکائو، رنگهای خوراکی، عرقیجات، آنزیمها، ویتامینها، مواد معدنی، حلالها، طعمدهندهها، عطرها، ترکیبات میوه و… هم در نمایشگاه مواد غذایی تهران ارائه میشود.
نکات تجاری نمایشگاه مواد غذایی آگروفود
یکی از مواردی که شرکتکنندهها و بازدیدکنندهها را برای سرک کشیدن و ماندن در یک غرفه جذب میکند، نوع طراحی غرفه است. پس حتما به طراحی غرفه نمایشگاه و چیدمان آن توجه داشته باشید. همیشه میتوانید حتی در کمترین فضاها و متراژها و با کمترین بودجه هم یک دکوراسیون شیک و جذاب برای غرفه خود تهیه کنید.
بهتر است دکوراسیون و حتی رنگ غرفهتان با نوع کار و محصولات و خدمات شما همخوانی و هارمونی داشته باشد.
برای راحتی استراحت کارکنان و بازدیدکنندهها حتما میز، صندلی و مبلمان در غرفه داشته باشید. بهتر است محلی را هم بهعنوان بخش VIP در نظر بگیرید تا بتوانید در آن از دیگر همکاران و فعالان حوزه کاری خود پذیرایی کنید و مذاکرات تجاری خود را انجام دهید.
طبیعتا به یک قسمت بهعنوان انبار نیاز خواهید داشت. حواستان باشد که انبار غرفه شما در دید نباشد. بهطور کلی هرگونه وسایل اضافی را از جلوی چشم بازدیدکنندگان دور نگه دارید.
قبل از حضور در نمایشگاه مواد غذایی، نیازهای مشتریان و وضعیت رقبای خود را بررسی کنید و بعد از یک تجزیهوتحلیل کامل، برای تهیه و چاپ بروشورها، انتخاب کالا و خدماتی که میخواهید در غرفه عرضه کنید و… تصمیم بگیرید.
حتما میخواهید در مدت کوتاه زمان برگزاری نمایشگاه صنایع کشاورزی تا میتوانید بازدیدکننده بیشتری را به سمت غرفه خود بکشانید. پس حتما برای جذب مخاطب برنامه داشته باشید. برگزاری رویدادهای مختلف یا رونمایی از محصولات جدید میتواند گزینه خوبی برای جذب مخاطب باشد.
حتما تمام اطلاعات مورد نیاز مثل مشخصات فنی کالا و خدمات، قیمتها و پاسخ سوالات متداول درباره محصولات و خدماتتان را در اختیار افرادی که قرار است در غرفه با بازدیدکنندهها در ارتباط باشند، بگذارید.
برای ارتباط گرفتن با دیگر همکاران و فعالان شناختهشده در زمینه کار خود، برنامه روزانه داشته باشید. فرصت شما محدود است و باید از قبل مشخص کنید که میخواهید با کدام شرکتها و افراد مذاکره تجاری داشته باشید.
خدمات مجموعه تبلیغاتی فورسین
پروژه مپینگ:
تصاویر ایجاد شده باعث می شود احساس کنید در ته اقیانوس هستید یا به آسمان درخشان و ستاره ای نگاه می کنید. پروژه مپینگ یک طرح و برنامه موفقیت آمیز برای آینده کسب و کار شما خواهد بود. بیشتر
ساخت غرفه نمایشگاهی:
یکی از بهترین سرمایهگذاریهایی که میتوانید هنگام برنامهریزی یک نمایشگاه انجام دهید، داشتن بهترین طراحی غرفه است. بیشتر
دیوار مه:
دیوار مه یک فناوری جدید و مهیج است که به شما امکان می دهد تصاویر و ویدیوها را بر روی صفحه نمایشی از مه پخش کنید. بیشتر
کلام پایانی
اگر یک تولیدکننده مواد غذایی یا تامینکننده محصولات و صنایع کشاورزی و دامی هستید. میخواهید کسبوکار خود را گسترش دهید، نمایشگاه مواد غذایی و صنایع کشاورزی تهران یک گزینه عالی است. در نمایشگاه اگروفود شما میتوانید محصولات خود را به نمایش بگذارید. مشتریهای جدید پیدا کنید. شبکه ارتباطات تجاری خود را در تمام زمینههای شراکت، بازاریابی و فروش تقویت کنید.
راههای تماس با فورسین
تهران – شریعتی- بالاتر از سید خندان – خیابان سیمرغ شرقی – نبش کوچه مقدم – پلاک 38 – واحد 2
۲۶۷۰۰۸۰۴ ۲۱ ۹۸+
۲۶۷۰۰۹۱۳ ۲۱ ۹۸+
186 0 512 919 98+