نمایشگاه عراق-لیست نمایشگاه عراق-لیست نمایشگاه های مهم

لیست نمایشگاه های مهم عراق

مزایای نمایشگاه‌ های برگزار شده در عراق

 

نمایشگاه عراق: عراق به دلیل موقعیت جغرافیایی خاص خود، یکی از مراکز مهم برای برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی است. نمایشگاه‌هایی که در این شهر برگزار می‌شوند، فرصت‌های زیادی را برای شرکت‌ها فراهم می‌آورند تا محصولات و خدمات خود را به بازارهای جدید معرفی کنند.

 

مزایای کلیدی این نمایشگاه‌ها عبارتند از:

 

1. افزایش ارتباطات بین‌المللی:

برگزاری نمایشگاه‌ در عراق باعث می‌شود، شرکت‌ها بتوانند با سایر کسب‌وکارها از سراسر جهان ارتباط برقرار کنند و همکاری‌های تجاری جدیدی را شکل دهند.

2. دسترسی به بازارهای جدید:

این نمایشگاه‌ها به شرکت‌ها امکان می‌دهد تا محصولات خود را به بازارهای جدید و در حال رشد معرفی کنند. عراق با جمعیت جوان و بازار مصرف بزرگ، یک مقصد جذاب برای کسب‌وکارها است.

3. افزایش شناخت برند:

حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی به شرکت‌ها کمک می‌کند تا شناخت برند خود را در سطح جهانی افزایش دهند و اعتماد مشتریان بین‌المللی را جلب کنند.

 

 

نام فورسین در تجارت بین الملل معتبر می شود

شماره تماس: 09195120186

 

مهمترین نمایشگاه های عراق

 

1- Iraq International Building Fair

نمایشگاه بین المللی ساختمان عراق

درباره نمایشگاه:

نمایشگاه بین المللی Iraq Build، بزرگترین نمایشگاه ساختمانی در خاورمیانه است. این رویداد با حمایت وزارت ساختمان و مسکن، وزارت برق، وزارت بازرگانی و سایر نهادهای بزرگ و با هدف ارائه بهترین خدمات به مشتریان در تمامی مراحل ساخت و ساز و تجهیزات شهری در کشور عراق برگزار می گردد.

موفقیت دوره قبلی نمایشگاه:

چهاردهمین دوره نمایشگاه Iraq Build شاهد شرکت 408 غرفه دار از 13 کشور در سراسر جهان بود و از حضور چشمگیر 20 هزار بازدیدکننده حرفه ای، استقبال شد. این موفقیت بزرگ گواهی بر اهمیت و تاثیر این رویداد دارد. با حضور در این نمایشگاه شما می توانید بخشی از این رویداد عظیم باشید که در حال متحد کردن رهبران صنعت و سهامداران کلیدی و معتبر است و آینده ساخت و ساز و مهندسی را شکل خواهد داد.

 

2- Iraq Agro Pack Fair

نمایشگاه آگرو پک

درباره نمایشگاه:

آگروپک یک نمایشگاه تجاری معتبر برای مواد غذایی، محصولات کشاورزی و بسته بندی است. در این نمایشگاه غرفه داران، مجموعه متنوعی از محصولات و خدمات را به نمایش می گذارند که از جدیدترین فناوری های غذایی، ماشین آلات غربال و مواد خام، افزودنی های غذا، طعم دهنده ها، تجهیزات پذیرایی، اطلاعات و سیستم های صورتحساب رونمایی می شود.

تاکید ویژه نمایشگاه آگروپک عراق بر تکنیک های بسته بندی: از جمله فناوری چاپ و برچسب گذاری، پردازش کاغذ، فناوری تولید بسته بندی و خدمات مرتبط است. این نمایشگاه نه تنها شرکت ها و کارشناسان داخلی را جذب کرده بلکه بستری مناسب را برای تبادل بین المللی فراهم می کند.

 

3- Iraq International Oil & Gas Fair

نمایشگاه بین المللی نفت و گاز عراق

درباره نمایشگاه:

از نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و انرژی در کشور عراق، به عنوان یک نمایشگاه منحصر به فرد یاد می شود. زیرا این رویداد با همکاری بیش از 24 فدراسیون، اتحادیه و اتاق بازرگانی از سراسر جهان در کشور عراق، برگزار می شود. نمایشگاه نفت و گاز دروازه ای برای ورود به بخش نفت و گاز با موقعیت استراتژیک است.

در این نمایشگاه بزرگ راه حل های نوآورانه و آخرین فناوری ها در صنعت انرژی ارائه داده می شود. این رویداد با حضور 400 غرفه دار از سراسر جهان برگزار می شود و این امر باعث شده است به یک رویداد تجاری کلیدی تبدیل شود.

 

 

تاریخ نمایشگاه-محل برگزاری-نمایشگاه نفت و گاز

در دوره های نمایشگاهی یک دستگاه آینده نگرانه مانند هرم مجازی سه بعدی برای تبلیغ کسب و کارتان، ایده بسیار خوبی است. بیشتر

 

 

 

 

4- Iraq International Defense Fair

نمایشگاه بین المللی صنایع دفاعی عراق

درباره نمایشگاه:

نمایشگاه صنایع دفاعی عراق یکی از نمایشگاه های بین المللی دفاعی پیشرو در خاورمیانه است، که آخرین فناوری، تکنولوژی و تسلیحات را در بخش دفاعی زمینی، دریایی و هوایی برای ارتقای توان دفاعی کشورها، در رویارویی با چالش ها، نمایش می دهد. نمایشگاه بین المللی صنایع دفاعی در عراق یک رویداد منحصر به فرد برای ایجاد و تقویت روابط با ادارات دولتی، کسب و کار و نیروهای مسلح در سراسر منطقه است.

تمامی دوره های برگزار شده این نمایشگاه، شاهد مشارکت گسترده شرکت های خارجی، سفارتخانه ها، شرکت های محلی و دولتی بوده است.

 

5- Iraq Construct Fair

نمایشگاه ساخت و ساز عراق

درباره نمایشگاه:

نمایشگاه Iraq Construct یک نمایشگاه تجاری بین المللی است که صنایع مرتبط با ساختمان و مسکن را پوشش می دهد.  مصالح و فناوری های ساختمانی، خدمات پیمانکاری، زیرساخت های الکتریکی، گرمایش، تهویه، تهویه مطبوع (HVAC) و سیستم های پمپ، برخی از موضوعاتی است که در این نمایشگاه به آنها پرداخته می شود. این نمایشگاه به عنوان بزرگترین رویداد در کشور عراق، خود را از سایر نمایشگاه ها متمایز کرده است.

یکی از نکات ویژه این رویداد، مراسم افتتاحیه است که بسیاری از سیاستمداران برجسته از منطقه دعوت می شوند. این سطح بالای حضور سیاسی بر اهمیت این رویداد نه تنها در بخش ساخت و ساز بلکه بر روی توسعه اقتصادی عراق تاکید دارد. آمار نشان می دهد که حدود 205 غرفه دار و 7889 بازدیدکننده در سال گذشته از نمایشگاه ساخت و ساز استقبال کردند.

این رویداد بر آخرین نوآوری ها، محصولات، خدمات ساخت و ساز و راه حل های معماری پیشرفته، تمرکز دارد.

 

6- Iraq Agro Animal Tech Fair

نمایشگاه کشاورزی و دام و طیور عراق

درباره نمایشگاه:

نمایشگاه بین المللی غذا، کشاورزی، دام، طیور، آبزی پروری، با حضور تولیدکنندگان و با هماهنگی وزارتخانه های بازرگانی و کشاورزی عراق و همچنین سفارت این کشور برگزار می شود. گروه های کالایی حاضر در این نمایشگاه عبارتند از: مواد غذایی و آشامیدنی، ادوات کشاورزی و سیستم های آبیاری، طیور و دام، شیلات و آبزی پروری، ماشین آلات، تجهیزات و صنایع وابسته. بسته بندی، چاپ، برچسب زدن، حمل و نقل، ذخیره سازی و فناوری های کشاورزی، آب و زباله می باشد. بهبود ارائه خدمات بهداشتی حیوانات و بهبود نظارت بر بیماری های دامی از اهداف مهم برگزاری این نمایشگاه است.

عراق کشوری پر از فرهنگ و تنوع است و بهترین راه برای گرد هم آوردن مردم، از طریق غذاهای خانگی است.

 

 

نمایشگاه نفت و گاز-تاریخ نمایشگاه-محل برگزاری

ویترین مجازی یکی از جدیدترین سیستم های نمایش است. بوسیله ویترین مجازی برند شما با جلوه ای خاص به نمایش درخواهد آمد. بیشتر

 

 

 

7- Iraq HVAC Fair

نمایشگاه HVAC عراق

درباره نمایشگاه:

نمایشگاه بین المللی گرمایش، تهویه مطبوع، سیستم نصب، تصفیه آب، عایق کاری، فناوری های شهری و محیطی، فناوری خورشیدی، سیستم های ساختمانی، انرژی حرارتی در کشور عراق برگزار می شود. این رویداد با جذب حدود 20 هزار غرفه دار و مشارکت متخصصان، معماران، مهندسان و پیمانکاران از عراق، خاورمیانه، آسیا، اروپا و آمریکا به عنوان رویداد تخصصی پیشرو در عراق شناخته می شود و آخرین نوآوری ها و فناوری ها از طریق این نمایشگاه به بازار جهانی معرفی می شود.

 

8- Iraq Invest Fair

نمایشگاه سرمایه گذاری و املاک و مستغلات

درباره نمایشگاه:

نمایشگاه بین المللی اینوست یک نمایشگاه بین المللی است که دامنه فعالیت خود را در مکان های مختلفی از جمله اربیل، نینوا، بغداد، ترکیه و دبی گسترش داده است. این رویداد بسیار مهم در مکان های نمایشگاهی معتبر برگزار می شود و شرکت های زیادی را در بخش های مختلف املاک و مستغلات به خود جذب می کند. نمایشگاه بین المللی تخصصی سرمایه گذاری و املاک عراق سالانه توسط شرکت Loyal Show و با حمایت دولت های منطقه ای برگزار می شود.

 

9- Iraq Aviation Fair

نمایشگاه هوانوردی عراق

درباره نمایشگاه:

از مهم ترین نمایشگاه های عراق میتوان به نمایشگاه هوانوردی اشاره کرد. نمایشگاه بین المللی هوانوردی عراق یکی از برجسته ترین نمایشگاه های عراق در حوزه هوانوردی و صنعت هواپیمایی است.

 

 

نمایشگاه نفت و گاز

 

این ویترین مجازی، مبتنی بر هوش مصنوعی می باشد. قابلیت تعامل و برقراری ارتباط با بازدیدکنندگان و مشتریان شما را دارد. بیشتر

 

 

 

 

10- Iraq Auto Show

نمایشگاه خودرو عراق

درباره نمایشگاه:

بازار جهانی خودرو با افزایش فروش خودروهای سبک، در آستانه رشدی قوی است. عراق مکان مناسبی برای ورود به بازار خودرو می باشد. نمایشگاه خودرو در کشور عراق با مشارکت متخصصان داخلی و بین المللی، محصولات با کیفیتی را ارائه می دهد. از طریق قوی ترین شبکه یعنی Pyramid Group نمایشگاه خودرو سالانه، هزاران بازدیدکننده را از خاورمیانه، خلیج فارس، اروپا، روسیه و کشورهای مشترک المنافع به خوذ جذب می کند.

در این نمایشگاه محصولاتی مرتبط با قطعات یدکی، خودرو، وسایل نقلیه، تجهیزات نگهداری خودرو، سوخت جایگزین و سیستم های گاراژ و غیره درحوزه صنعت خودرو به نمایش گذاشته می شود.

 

11- Iraq Finance Fair

نمایشگاه اقتصاد عراق

درباره نمایشگاه:

نمایشگاه اقتصاد عراق که سالانه به طور رسمی با حمایت بانک مرکزی عراق برگزار می شود، به معرفی آخرین فناوری ها و نوآوری های مالی در بازار اقتصادی عراق اختصاص دارد. طیف کاملی از موسسات خدمات مالی عراق از جمله بانک های عراقی و بانک های بین المللی، ارائه دهندگان خدمات پرداخت، استارت آپ های فین تک، فناوری های دیجیتال، شرکت های سرمایه گذاری، بازارهای سرمایه و غیره در این نمایشگاه حضور دارند.

این رویداد به صنعت خدمات مالی و بانکی عراق که به سرعت در حال توسعه است، توجه زیادی دارد.

 

12- Iraq Health Fair

نمایشگاه بهداشت و سلامت عراق

درباره نمایشگاه:

نمایشگاه بهداشت و سلامت یک رویداد مهم است که می تواند چشم انداز مراقبت های بهداشتی در عراق را متحول کند. در این رویداد متخصصان مراقبت های بهداشتی، پزشکان، کارشناسان، رهبران صنعت، سهامداران، تولیدکنندگان محصولات مراقبتی و بهداشتی شرکت می کنند تا با فناری های پیشرفته و راه حل های پیشگامانه به آینده کشور عراق و سایر جوامع بین الملل، با هدف ارتقاء سلامت و بهداشت مردم، کمک کنند.

ارائه اطلاعات مربوط به بیمارستان ها، مراکز زیبایی، وسایل پزشکی، تجهیزات پزشکی یکبار مصرف و کالاهای مصرفی، زیرساخت های بهداشت و درمان، مدیریت مراقبت های بهداشتی، تصویربرداری های بیمارستانی، آزمایشگاه، داروسازی و مکمل ها از اهداف مهم این رویداد است.

 

 

 

نمایشگاه نفت-تاریخ نمایشگاه

ویترین مجازی مدل آواتار تصاویر حقیقی مشتریان را در لحظه، به انیمیشن و آواتار تبدیل می کند. برای جذب مشتریان و بازدید هر چه بیشتر از غرفه شما، گزینه مناسبی است. این ویترین جنبه سرگرمی دارد. بیشتر

 

 

 

 

13-  Baghdad – Turkish Build Fair

نمایشگاه ساخت و ساز بغداد – ترکیه

درباره نمایشگاه:

بغداد ترکیش بیلد یک نمایشگاه بین المللی است که با همکاری عراق و ترکیه در شهر بغداد برگزار می شود و خریداران، فروشندگان، مهندسان ساخت و ساز، مصالح ساختمانی، ماشین آلات ساختمانی، تجهیزات گرمایشی، سرمایشی، انرژی بادی و خورشیدی و دیگر فناوری ‌ها را دور هم جمع می کند. این نمایشگاه برای تبدیل شدن به یک پلتفرم تجاری آماده است.

 

14- Iraq Jewellery Fair

نمایشگاه طلا و جواهرات عراق

درباره نمایشگاه:

نمایشگاه طلا و جواهرات، یکی ار نمایشگاه های معتبر کشور عراق است. طلا و جواهرات، محصولات الماس، سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی، فلزات گرانبها، محصولات مروارید، جواهرات نقره، ساعت، مواد جواهرسازی، مواد ویترین، ماشین آلات و فناوری های جواهرات، نرم افزارهای جواهرسازی و سیستم های بازسازی جواهرات، قالب و محصولات مرتبط با جواهرات؛ اینها بخشی از مواردی است که در نمایشگاه جواهرات به نمایش گذاشته می شود.

 

15-  Iraq Fashion Show

نمایشگاه بین المللی مُد عراق

درباره نمایشگاه:

نمایشگاه مُد، مقصد مناسبی برای خرید است که خریداران می توانند جدیدترین و چشم نوازترین مجموعه برندهای لباس را ببینند. مشتریان می توانند از میان مجموعه عظیم پوشاک بهترین و به روزترین مدل ها را انتخاب کنند که مطابق با بودجه و سلیقه فعلی بازار است. نمایشگاه مد عراق ترکیبی از مد، کیفیت و طرح های مرسوم است و این تنها دلیلی است که هر ساله بازدیدکنندگان زیادی در این رویداد شرکت می کنند.

همچنین غرفه داران می توانند یک رابطه تجاری بلندمدت و راحت با مشتریان و خریداران ایجاد کنند و فرصتی را برای تبدیل شدن به فروشنده یا تامین کننده مورد اعتماد خود پیدا کنند.

 

 

هولوفن-محل برگزاری- تاریخ نمایشگاه

هر مصرف کننده ای که تبلیغات شما را با فن هولوگرافی یا هولوفن ببیند، قطعا برند شما را بخاطر خواهد سپرد. بیشتر

 

 

 

16- Iraq Furniture & Home Design Fair

نمایشگاه طراحی داخلی و دکوراسیون عراق 

درباره نمایشگاه:

نمایشگاه دکوراسیون عراق رویدادی بین المللی است که جدیدترین طراحی داخلی و دکوراسیون خانه را به نمایش می گذارد. این نمایشگاه فرصتی ایده آل برای غرفه داران است تا قدرت خود را در صنعت طراحی داخلی به نمایش در بیاورند. این رویداد بزرگ شامل طیف وسیعی از محصولات و خدمات، از مبلمان گرفته تا لوازم روشنایی خواهد بود. شرکت کنندگان می توانند از آخرین دستاوردها و نوآوری ها در بخش طراحی داخلی و دکوراسیون مطلع شوند.

همچنین با متخصصان صنعت از سراسر جهان ارتباط برقرار کنند. نمایشگاه دکوراسیون یک رویداد بزرگ و ضروری برای هر کسی است که می خواهد جلوتر از رقبا باشد. غرفه داران این شانس را خواهند داشت تا محصولات خود را به مخاطبان گسترده و متنوعی ارائه دهند و آن را به یک رویداد ایده آل برای تبلیغ برند خود و ایجاد روابط با مشتریان بالقوه تبدیل کنند.

 

17- Iraq International General Trade & Consumer Goods Fair

نمایشگاه بین المللی کالاهای مصرفی 

درباره نمایشگاه:

نمایشگاه بین المللی تجارت عمومی و کالاهای مصرفی، بازارهای تجاری عظیمی را در عراق ارائه می کند. این نمایشگاه یکی از بزرگترین نمایشگاه های تجاری است. این رویداد توسط گروه بین المللی Pyramid برگزار می شود.

 

18- Iraq Machinex Fair

نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و ابزارآلات

درباره نمایشگاه:

نمایشگاه ماشین آلات عراق می تواند فرصتی شگفت انگیز برای بازرگانان بین المللی و مبتکران، برای ملاقات با خریداران، تامین کنندگان و توزیع کنندگان در بازار در حال گسترش ماشین آلات باشد.

هدف این رویداد ایجاد انگیزه و تقویت کارآفرینان و تولیدکنندگان برای ورود به بازار پر سود عراق است. همچنین مهندسان، سرمایه گذاران، تولیدکنندگان، کارآفرینان، مدیران تولید و مدیران ارشد این فرصت را خواهند داشت تا با هم درباره جزئیات و نوآوری های روبه رشد ماشین آلات، صحبت کنند.

غرفه داران با ماشین آلات عمومی، ابزار آلات، ماشین آلات صنایع سبک و سنگین، ماشین آلات جوش و برش، ماشین آلات ساختمانی، ماشین آلات کشاورزی، در این رویداد بین المللی که مرکز فرصت های تجاری جدید است، حضور خواهند داشت.

 

 

 

پروموتر مجازی فرصت های فراوان استفاده از این سیستم چند رسانه ای، ذهن را منفجر می کند. بیشتر

 

 

 

19- Iraq Beauty & Hygiene Fair

نمایشگاه بین المللی زیبایی عراق

درباره نمایشگاه:

نمایشگاه زیبایی با همکاری EIF وزارت عراق برگزار می شود. بازار عراق به سرعت در حال توسعه است و به دلیل امنیت و ثبات فعلی، قوی ترین مرکز اقتصادی و توزیع در منطقه محسوب می شود. این رویداد بسیار حائز اهمیت است. زیرا بازار عراق در وهله اول سهم عظیمی را برای بخش لوازم آرایشی و محصولات بهداشتی، قائل شده است.

نوآورانه ترین و پیشرفته ترین ابزارهای بهداشت شخصی در این نمایشگاه یافت می شود. گروه مواد بهداشتی، محصولات زیبایی گیاهی و مصنوعی، لوازم آرایشی، محصولات مراقبت از پوست، مو، محصولات مراقبت شخصی، عطرها، محصولات و تجهیزات تناسب اندام، مواد شوینده و غیره از جمله غرفه داران اصلی و مهم در این نمایشگاه هستند.

 

20-  Iraq Household Fair

نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی عراق

درباره نمایشگاه:

نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی، لوازم شیشه ای، کادویی، مبلمان و دکوراسیون خانه، یکی از نمایشگاه های پیشرو است که هر ساله در اربیل عراق برگزار می شود.

 

21- Iraq International Book Fair

نمایشگاه بین المللی کتاب 

درباره نمایشگاه:

نمایشگاه کتاب در اربیل عراق برگزار می شود تا ویژگی های شهر و تمام فضاهای روشن منطقه کردستان را به تصویر بکشد و هویت آن را به خود اختصاص دهد و در روند احیای آن، دخیل باشد. کتاب مانند سایر ابزارهای فرهنگی، در چارچوب آنچه دولت، نهادهای جامعه و سایر فعالیت های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی برای دستیابی به اهداف، به آن نیازمند است، جایگاه پیشرو و بالایی دارد. در این راستا نقش نمایشگاه کتاب فراتر از فرمول های سنتی مخرب است که تاثیر منفی بر فرهنگ و اندیشه آزاد جوامع گذاشته است.

کتاب از آغاز ابزاری برای گسترش فرهنگ است. کتاب همیشه حامل دغدغه های فرهنگی و آئینی است و بی تردید برای تبادل آزاد دیدگاه ها و عمق بخشیدن به آن از طریق مشارکت و تعامل، ابزاری مناسب است.

 

 

یخچال هوشمند می تواند بصورت خاص و بسیار ویژه در نمایشگاه مورد استفاده قرار بگیرد.یخچال:برند،محصولات و خدمات شما را به شیوه ای جذاب نمایش و جمعیت را به سمت غرفه شما روانه خواهد کرد. بیشتر

 

 

 

 

22- Iraq International Electricity & Renewable Energy Fair

نمایشگاه بین المللی برق و انرژی های تجدیدپذیر عراق

درباره نمایشگاه:

نمایشگاه بین المللی Iraq Elect نمایشگاهی است که در آن کالاهای بسیار مهمی نمایش داده می شود. بیشتر این کالاها و محصولات با انرژی، نیرو، روشنایی، مهندسی برق، صنعت انرژی، فناوری آب و انرژی های جایگزین، مرتبط هستند. این رویداد یک تجربه آموزشی ارزشمند است و برای برقراری ارتباط با ذهن های برتر در این زمینه، فرصتی مناسب است.

 

23- Iraq Plast Fair

نمایشگاه بین المللی عراق پلاست

درباره نمایشگاه:

در نمایشگاه عراق پلاست می توانید به دنیای نوآوری پلاستیک وارد شوید، جایی که فناوری پایداری و خلاقیت با هم همگام هستند. این رویداد به عنوان برترین نمایشگاه صنعت پلاستیک، آخرین محصولات، فناوری ها و راه حل های نوآورانه در بخش پلاستیک را نمایش می دهد.

 

کلام پایانی

شرکت تبلیغاتی فورسین حضور در نمایشگاه بین المللی عراق را تجربه کرده است. این حضور زمینه ساز موفقیت ها و دستاوردهای جدید و همچنین باعث بیشتر دیده شدن برند و تجارت شرکت فورسین شده است.

 

جهت سفارش تجهیزات هوشمند نمایشگاهی با ما تماس بگیرید

 

09195120186

 

خدمات مجموعه تبلیغاتی فورسین

 

شماره تماس: 09195120186

 

پروژه مپینگ:

تصاویر ایجاد شده باعث می شود احساس کنید در ته اقیانوس هستید یا به آسمان درخشان و ستاره ای نگاه می کنید. پروژه مپینگ یک طرح و برنامه موفقیت آمیز برای آینده کسب و کار شما خواهد بود. بیشتر

 

ساخت غرفه نمایشگاهی:

یکی از بهترین سرمایه‌گذاری‌هایی که می‌توانید هنگام برنامه‌ریزی یک نمایشگاه انجام دهید، داشتن بهترین طراحی غرفه است. بیشتر

 

دیوار مه:

دیوار مه یک فناوری جدید و مهیج است که به شما امکان می دهد تصاویر و ویدیوها را بر روی صفحه نمایشی از مه پخش کنید. بیشتر

 

اشتراک گذاری:

تازه ترین ها

دیدگاهتان را بنویسید