نمایشگاه لوستر و چراغ نمایشگاه لوستر 1403

نمایشگاه لوستر و چراغ های تزئینی 1403 / 30مین دوره

نمایشگاه لوستر و چراغ های تزئینی 1403

نمایشگاه لوستر و چراغ های روشنایی و تزئینی تهران از تاریخ ۳ الی ۶ آبان ماه 1403 در محل دائمی برگزاری نمایشگاه های بین المللی برگزار می شود. عموم افراد می‌توانند از سی امین دوره این نمایشگاه در ساعات ۸ صبح الی ۱۵ بعد از ظهر بازدید به عمل آورند.

زمان و تاریخ برگزاری نمایشگاه لوستر و چراغ های تزیینی

تاریخ شمسی: 3 آبان تا 6 آبان 1403

تاریخ میلادی: 2024 / 27 – 24 / Oct 

۴ روز نمایشگاه

زمان بازدید: ۸ صبح الی ۱۵ عصر

محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران

برگزار کننده: شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران

 

حضوری چشمگیر و درخشان در نمایشگاه را تجربه کنید 

 

مجموعه فورسین در حال درخشش و رقابت با دنیای نوین تبلیغات

شماره تماس: 09195120186

 

 

تاریخ نمایشگاه-محل برگزاری-نمایشگاه نفت و گاز

در دوره های نمایشگاهی یک دستگاه آینده نگرانه مانند هرم مجازی سه بعدی برای تبلیغ کسب و کارتان، ایده بسیار خوبی است. بیشتر

 

 

 

نمایشگاه نفت و گاز-تاریخ نمایشگاه-محل برگزاری

ویترین مجازی یکی از جدیدترین سیستم های نمایش است. بوسیله ویترین مجازی برند شما با جلوه ای خاص به نمایش درخواهد آمد. بیشتر

 

 

نمایشگاه نفت و گاز

 

این ویترین مجازی، مبتنی بر هوش مصنوعی می باشد. قابلیت تعامل و برقراری ارتباط با بازدیدکنندگان و مشتریان شما را دارد. بیشتر

 

 

 

نمایشگاه نفت-تاریخ نمایشگاهویترین مجازی مدل آواتار تصاویر حقیقی مشتریان را در لحظه، به انیمیشن و آواتار تبدیل می کند. برای جذب مشتریان و بازدید هر چه بیشتر از غرفه شما، گزینه مناسبی است. این ویترین جنبه سرگرمی دارد. بیشتر

 

 

 

یخچال هوشمند می تواند بصورت خاص و بسیار ویژه در نمایشگاه مورد استفاده قرار بگیرد.یخچال:برند،محصولات و خدمات شما را به شیوه ای جذاب نمایش و جمعیت را به سمت غرفه شما روانه خواهد کرد. بیشتر

 

 

 

هولوفن-محل برگزاری- تاریخ نمایشگاه

هر مصرف کننده ای که تبلیغات شما را با فن هولوگرافی یا هولوفن ببیند، قطعا برند شما را بخاطر خواهد سپرد. بیشتر

 

 

 

پروموتر مجازی فرصت های فراوان استفاده از این سیستم چند رسانه ای، ذهن را منفجر می کند. بیشتر

 

 

شومینه بخار سرد-تبخیری-تاریخ نمایشگاه-نمایشگاه نفت و گاز-محل برگزاری

 

می توانید از شومینه دکوراتیو درون دیوار، پیشخوان غرفه و یا در بخش VIP استفاده کنید. شومینه دکوراتیو باعث درخشش غرفه شما را خواهد شد. بیشتر

 

خدمات مجموعه تبلیغاتی فورسین

 

شماره تماس: 09195120186

 

پروژه مپینگ:

تصاویر ایجاد شده باعث می شود احساس کنید در ته اقیانوس هستید یا به آسمان درخشان و ستاره ای نگاه می کنید. پروژه مپینگ یک طرح و برنامه موفقیت آمیز برای آینده کسب و کار شما خواهد بود. بیشتر

 

ساخت غرفه نمایشگاهی:

یکی از بهترین سرمایه‌گذاری‌هایی که می‌توانید هنگام برنامه‌ریزی یک نمایشگاه انجام دهید، داشتن بهترین طراحی غرفه است. بیشتر

 

دیوار مه:

دیوار مه یک فناوری جدید و مهیج است که به شما امکان می دهد تصاویر و ویدیوها را بر روی صفحه نمایشی از مه پخش کنید. بیشتر

درباره لوستر (تاریخچه)

لوسترها یک ابزار روشنایی هستند که در موارد تزئینی و دکوراسیون مورد استفاده قرار می‌گیرند. لوسترها معمولاً به سقف آویزان می‌گردند، دارای قطعات کریستالی زیادی هستند و روشنایی بسیار زیادی به فضاها می‌بخشند. واژه لوستر اولین بار در سال 1736 وارد زبان انگلیسی شد، این کلمه معادل ترجمه واژه Chandelier در زبان فرانسوی می‌باشد. اولین لوسترها، لوسترهای شمع بودند که در قرون‌وسطی توسط ثروتمندان مورداستفاده قرار می‌گرفت، لوسترهای شمع قابل جابجایی بودند.

در قرن 15 لوسترهایی با طرح ‌های پیچیده‌تر، بر اساس طرح‌ های تاج و یا حلقه توسط اشرافیان در کاخ‌ها و خانه‌های اشراف، برای تزیین مورداستفاده قرار می‌گرفت. هزینه ‌های بالای ساخت این طرح ‌ها، لوسترها را نماد لوکس گرایی و تجمل قرار داده بود، همچنین این نوع لوسترها در خانه ‌های بازرگانان، روحانیون و ثروتمندان مورد استفاده قرار می‌گرفت.

در اوایل قرن 18، لوسترهای پرپیچ ‌و تاب ساخته ‌شده با آلیاژهای مس، برنز و طلا همراه با شمع‌های فراوان مورد توجه تجار و بازرگانان بود و از این‌ رو استفاده‌های زیادی از لوسترها در عمارت هایشان می‌کردند. در این دوره، روی بدنه و شاخه لوسترهای فلزی و همچنین چوبی با نقوش نوکلاسیک کار می‌شد. لوسترهایی که با این سبک ساخته می‌شدند، به علت داشتن ترکیب خطوط تمیز، ابعاد مناسب اجزای لوستر و استفاده از اجزای اساطیری در ساخت آن، در زیباسازی یونان و روم باستان مورداستفاده قرار می‌گرفتند.

پس‌ازاین در طول قرن 18 تحولاتی در تولید شیشه صورت گرفت

که موجب تولید لوسترهایی ارزان‌تر از جنس سرب و کریستال شد. قدرت پخش کردن نور و روشنایی در این لوسترها از انواع قدیمی آن بیشتر بود که موجب محبوبیت آنها شد و از این روز تولید لوسترهای کریستالی افزایش یافت.

تولیدکنندگان لوسترهای کریستالی در آن زمان، شیشه‌سازان Bohemians و Venetian بودند که از استادان این فن بشمار می‌آمدند. سبک غیرمتعارف Bohemian در اروپا تا حد زیادی موفق بود. بزرگ‌ترین لوستر کریستالی بوهمیا، هدیه ای از طرف ملکه ویکتوریا به کشور ترکیه است که امروزه در کاخ دلماباخچه استانبول قرار دارد، این لوستر دارای 750 لامپ است و وزنی معادل 4.5 تن دارد.

اهداف برگزاری سی امین نمایشگاه لوستر و چراغ های تزئینی تهران عبارتند از:

نمایشگاه لوستر و چراغ های روشنایی و تزئینی 1403 با اهدافی از جمله ایجاد بستر تعامل مابین طراحان، تولیدکنندگان و سرمایه گذاران، تقدیر از تولیدکنندگان داخلی، معرفی فعالان این حوزه، افزایش فرصت‌های شغلی این حوزه، بهبود بستر صادرات و ایجاد و فراهم کردن بستری جهت حضور فعالان این صنعت برای سی امین بار برگزار می‌شود.

شرکت‌های کوچک و بزرگ این صنعت می‌توانند جهت معرفی خدمات و محصولات خود و همچنین دانش به روز خود که طی تحقیقات بدست آورده‌اند در نمایشگاه بین المللی تهران (نمایشگاه سئول) حضور داشته باشند و همچنین از تجربیات و دستاوردهای سایر شرکت‌ها نیز بهره ببرند.

نمایشگاه لوستر یک نمایشگاه بین المللی است که فعالان صنعت چراغ‌های روشنایی و تزئینی از کشورهای مختلف حضور دارند به همین دلیل این نمایشگاه می‌تواند فرصت مناسبی جهت همکاری با شرکت‌های خارجی و صادرات باشد.

در نمایشگاه لوستر و چراغ تهران 1403 تولیدکنندگان و ارائه دهندگان این صنعت محصولاتی از جمله لوسترهای دیواری و سقفی، آباژور، شمعدانی، مدل‌های مختلف چراغ های تزئینی منازل، انواع چراغ های تزئینی ادارات، شرکت‌ها و هتل‌ها، چراغ‌های شهری و فضاهای باز، لوازم جانبی لوسترها و … را به نمایش می‌گذارند.

کلام پایانی

انتخاب لوستر زیبا و مناسب برای فضاهای مختلف خانه هم در زیبایی و هم در روشنایی‌بخشی نقش خیلی مهم و اساسی‌ دارد. اما همین‌طور که انتخاب بجا و درست لوستر در زیبا نشان دادن محیط موثر است، انتخاب نادرست و اشتباه هم باعث شلوغی و بدجلوه کردن آن می‌شود. به همین خاطر پیشنهاد می کنم که در هنگام خرید و انتخاب لوستر به نکات زیر توجه داشته باشید:

ابتدا باید بدانید که به چه دلیل می خواهید لوستر بخرید؟

برای روشنایی و نوردهی فضا می خواهید از آن استفاده کنید یا صرفا به دنبال وسیله ای برای زیباتر ساختن فضا هستید؟ پس از تعیین کردن هدفتان برای خرید لوستر می توانید، انتخاب مناسب تری داشته باشید.

نکته دیگری که بسیار مهم است، اندازه لوستر می باشد. باید با توجه به فضایی که در اختیار دارید نسبت به خرید لوستر اقدام کنید؛ چرا که اگر برای فضای بزرگ یک لوستر کوچک بخرید، از پس تامین نور بر نمی آید و جلوه بدی به فضا می دهد. از آن طرف هم اگر برای فضای کوچک اقدام به خرید یک لوستر بزرگ کنید، شدت نور زیاد خواهد بود و مجبور خواهید شد که چراغ ها را خاموش کنید.

یکی دیگر از نکاتی که باید هنگام خرید لوستر به آن توجه داشته باشید، سبک لوستر موردنیاز شماست. برای خرید لوستر مناسب باید سبک دکوراسیون فضا را در نظر داشته باشید و باتوجه به سبک دکوراسیون خود اقدام به خرید لوستر کنید.

همچنین در هنگام خرید لوستر باید توجه زیادی به رنگ لوستر داشته باشید، چرا که رنگ لوستر و بدنه آن باید متناسب با دیگر رنگ های دکوراسیون شما باشد.

تا حد امکان لوسترهایی با حباب های ساده و استاندارد بخرید. اگر در مواردی لازم باشد که یکی از حباب ها را تعویض کنید، باید بتوانید به راحتی نمونه مشابه را گیر بیاورید و همچنین این امر در نظافت و گردگیری لوستر موثر است.

 

اشتراک گذاری:

تازه ترین ها

دیدگاهتان را بنویسید