نمایشگاه صنعت برق 1403 / 24مین دوره

نمایشگاه صنعت برق |24مین نمایشگاه بین المللی صنعت برق 1403 (IEE)

نمایشگاه صنعت برق ایران بعنوان بزرگترین رویداد صنعتی و تجاری در حوزه برق است که سالانه با حضور تعداد زیادی از شرکت های داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد. این رویداد تجاری مهم و بین المللی فرصت بسیار خوبی است تا شرکت های فعال در حوزه برق دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید متخصصان و علاقه مندان این حوزه قرار دهند. یکی از مهمترین فاکتورهای شرکت نمایشگاه صنعت برق این است که شرکت ها و مجموعه ها می توانند با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارهای داخلی و خارجی، برای فعالیت های آتی خود برنامه ریزی کنند و دستاوردهای آینده را در مسیر درستی هدایت کنند.

زمان و تاریخ برگزاری نمایشگاه صنعت برق

تاریخ شمسی: 3 الی 6 آبان ماه 1403

تاریخ میلادی: Oct /  24-27  / 2024

زمان بازدید: ۸ صبح الی ۱۵ عصر

محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران

برگزار کننده: راهکار تجارت، مدیریت کوشا

 

حضوری بی نظیر و درخشان در نمایشگاه را تجربه کنید 

 

مجموعه فورسین در حال درخشش و رقابت با دنیای نوین تبلیغات

شماره تماس: 09195120186

 

 

تاریخ نمایشگاه-محل برگزاری-نمایشگاه نفت و گاز

در دوره های نمایشگاهی یک دستگاه آینده نگرانه مانند هرم مجازی سه بعدی برای تبلیغ کسب و کارتان، ایده بسیار خوبی است. بیشتر

 

 

 

نمایشگاه نفت و گاز-تاریخ نمایشگاه-محل برگزاری

ویترین مجازی یکی از جدیدترین سیستم های نمایش است. بوسیله ویترین مجازی برند شما با جلوه ای خاص به نمایش درخواهد آمد. بیشتر

 

 

نمایشگاه نفت و گاز

 

این ویترین مجازی، مبتنی بر هوش مصنوعی می باشد. قابلیت تعامل و برقراری ارتباط با بازدیدکنندگان و مشتریان شما را دارد. بیشتر

 

 

 

نمایشگاه نفت-تاریخ نمایشگاهویترین مجازی مدل آواتار تصاویر حقیقی مشتریان را در لحظه، به انیمیشن و آواتار تبدیل می کند. برای جذب مشتریان و بازدید هر چه بیشتر از غرفه شما، گزینه مناسبی است. این ویترین جنبه سرگرمی دارد. بیشتر

 

 

 

یخچال هوشمند می تواند بصورت خاص و بسیار ویژه در نمایشگاه مورد استفاده قرار بگیرد.یخچال:برند،محصولات و خدمات شما را به شیوه ای جذاب نمایش و جمعیت را به سمت غرفه شما روانه خواهد کرد. بیشتر

 

 

 

هولوفن-محل برگزاری- تاریخ نمایشگاه

هر مصرف کننده ای که تبلیغات شما را با فن هولوگرافی یا هولوفن ببیند، قطعا برند شما را بخاطر خواهد سپرد. بیشتر

 

 

 

پروموتر مجازی فرصت های فراوان استفاده از این سیستم چند رسانه ای، ذهن را منفجر می کند. بیشتر

 

 

شومینه بخار سرد-تبخیری-تاریخ نمایشگاه-نمایشگاه نفت و گاز-محل برگزاری

 

می توانید از شومینه دکوراتیو درون دیوار، پیشخوان غرفه و یا در بخش VIP استفاده کنید. شومینه دکوراتیو باعث درخشش غرفه شما را خواهد شد. بیشتر

 

خدمات مجموعه تبلیغاتی فورسین

 

شماره تماس: 09195120186

 

پروژه مپینگ:

تصاویر ایجاد شده باعث می شود احساس کنید در ته اقیانوس هستید یا به آسمان درخشان و ستاره ای نگاه می کنید. پروژه مپینگ یک طرح و برنامه موفقیت آمیز برای آینده کسب و کار شما خواهد بود. بیشتر

 

ساخت غرفه نمایشگاهی:

یکی از بهترین سرمایه‌گذاری‌هایی که می‌توانید هنگام برنامه‌ریزی یک نمایشگاه انجام دهید، داشتن بهترین طراحی غرفه است. بیشتر

 

دیوار مه:

دیوار مه یک فناوری جدید و مهیج است که به شما امکان می دهد تصاویر و ویدیوها را بر روی صفحه نمایشی از مه پخش کنید. بیشتر

 

گروه های کالایی حاضر در نمایشگاه صنعت برق:

غرفه تولید انرژی الکتریکی

الکترونیک قدرت

غرفه توزیع و کنترل برق

غرفه محصولات کنترل فرآیند

اندازه گیری، سنجش و کنترل برق

غرفه سیستم ها و تجهیزات خودکار

غرفه نورپردازی و سیستم های روشنایی

حفاظت و خدمات

غرفه انرژی های تجدید پذیر

غرفه انرژی های نو

جهت تعلیم و آموزش

غرفه پیمانکاری پروژه کلید در دست

غرفه جهت ارائه خدمات مشاوره

 

مهم ترین اهداف حضور در نمایشگاه صنعت برق تهران

قطعا یکی از مهمترین اقدامات لازم در راستای پیشرفت یک کشور، تلاش در جهت رشد و توسعه صنایع مختلف آن خواهد بود. از گذشته تا کنون صنعت برق بعنوان یکی از صنایع حائز اهمیت مورد توجه ویژه قرار دارد. از همین رو سنجش توسعه یافتگی یک کشور، تعیین میزان رشد صنایع مهم در آن است. بر همین اساس میتوان گفت برگزاری نمایشگاه بین المللی صنعت برق یکی از مهم ترین اقدامات در راستای پیشرفت این صنعت به شمار می رود.

فراهم آوردن شرایطی مطلوب برای عرضه و نمایش جدیدترین محصولات صنعت برق و تجهیزات وابسته

معرفی آخرین دستاوردهای شرکت های داخلی و خارجی حوزه نمایشگاه صنعت برق

ایجاد بستری مناسب برای حمایت از تولیدکنندگان داخلی و مجموعه های وابسته به صنعت برق در جهت رشد و توسعه این صنعت و اقتصاد کشور

فراهم آوردن بستری پویا جهت ارائه نتایج حاصل از پژوهش های دانش یافتگان و نخبگان این صنعت

ایجاد بستری مناسب برای همکاری و عقد قراردادهای b2b و b2c

فراهم کردن فضایی مناسب برای تبادل اطلاعات در حوزه برق و حوزه های وابسته

برقراری ارتباط با شرکت های خارجی و کسب اطلاعات لازم درمورد نحوه عملکرد انها در این حوزه

 

دیدگاهتان را بنویسید