نمایشگاه ایران هلث 1403

تاریخ برگزاری نمایشگاه ایران هلث

نمایشگاه ایران هلث یکی از بزرگترین و اصلی ترین رویداد ها در زمینه سلامت در ایران می باشد. این نمایشگاه در تاریخ 29 اردیبهشت ماه 1403 افتتاح می شود، یعنی اگر قصد شرکت در نمایشگاه ایران هلث رو دارین باید اقدام به ثبت نام برای اجاره غرفه کنید چون نمایشگاه ایران هلث از ۲۹ اردیبهشت لغایت ۱ خرداد ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

محل برگزاری نمایشگاه ایران هلث

این نمایشگاه بین المللی می باشد و در تهران و در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی برگزار خواهد شد. در این نمایشگاه شرکت های بزرگ و کوچک فعال در زمینه دارویی ، تجهیزات پزشکی و دارویی محصولات و خدماتشان را ارائه خواهند داد و همچنین هر شرکتی که تکنولوژی جدیدی در عرصه پزشکی ارائه کرده باشد در این نمایشگاه در معرض نمایش بازدید کننده ها خواهد گذاشت.

تاریخ نمایشگاه: 29 اردیبهشت ماه الی 1 خرداد ماه 1403

محل برگزاری : محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران

مجری نمایشگاه : پارک فناوری پردیس

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، مهدی صفاری نیا رئیس پارک فناوری پردیس در حکمی، امین رضا خالقیان مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل این پارک را به عنوان دبیر نمایشگاه ایران هلث 1403 منصوب کرد. لازم به ذکر است، بر اساس مجوز صادر شده از سوی سازمان توسعه تجارت ایران، برگزاری نمایشگاه ایران هلث در سال های 1403 الی 1405 بر عهده پارک فناوری پردیس است.

برگ برنده شما در نمایشگاه ها:

مجموعه فورسین در حال درخشش و رقابت با دنیای نوین تبلیغات

شماره تماس: 09195120186

 

تاریخ نمایشگاه-محل برگزاری-نمایشگاه نفت و گاز

در دوره های نمایشگاهی یک دستگاه آینده نگرانه مانند هرم مجازی سه بعدی برای تبلیغ کسب و کارتان، ایده بسیار خوبی است. بیشتر

 

 

 

نمایشگاه نفت و گاز-تاریخ نمایشگاه-محل برگزاری

ویترین مجازی یکی از جدیدترین سیستم های نمایش است. بوسیله ویترین مجازی برند شما با جلوه ای خاص به نمایش درخواهد آمد. بیشتر

 

 

نمایشگاه نفت و گاز

 

این ویترین مجازی، مبتنی بر هوش مصنوعی می باشد. قابلیت تعامل و برقراری ارتباط با بازدیدکنندگان و مشتریان شما را دارد. بیشتر

 

 

 

نمایشگاه نفت-تاریخ نمایشگاهویترین مجازی مدل آواتار تصاویر حقیقی مشتریان را در لحظه، به انیمیشن و آواتار تبدیل می کند. برای جذب مشتریان و بازدید هر چه بیشتر از غرفه شما، گزینه مناسبی است. این ویترین جنبه سرگرمی دارد. بیشتر

 

 

 

یخچال هوشمند می تواند بصورت خاص و بسیار ویژه در نمایشگاه مورد استفاده قرار بگیرد.یخچال:برند،محصولات و خدمات شما را به شیوه ای جذاب نمایش و جمعیت را به سمت غرفه شما روانه خواهد کرد. بیشتر

 

 

هولوفن-محل برگزاری- تاریخ نمایشگاه

هر مصرف کننده ای که تبلیغات شما را با فن هولوگرافی یا هولوفن ببیند، قطعا برند شما را بخاطر خواهد سپرد. بیشتر

 

 

 

پروموتر مجازی فرصت های فراوان استفاده از این سیستم چند رسانه ای، ذهن را منفجر می کند. بیشتر

 

 

شومینه بخار سرد-تبخیری-تاریخ نمایشگاه-نمایشگاه نفت و گاز-محل برگزاری

 

می توانید از شومینه دکوراتیو درون دیوار، پیشخوان غرفه و یا در بخش VIP استفاده کنید. شومینه دکوراتیو باعث درخشش غرفه شما را خواهد شد. بیشتر

 

خدمات مجموعه تبلیغاتی فورسین

 

پروژه مپینگ:

تصاویر ایجاد شده باعث می شود احساس کنید در ته اقیانوس هستید یا به آسمان درخشان و ستاره ای نگاه می کنید. پروژه مپینگ یک طرح و برنامه موفقیت آمیز برای آینده کسب و کار شما خواهد بود. بیشتر

 

ساخت غرفه نمایشگاهی:

یکی از بهترین سرمایه‌گذاری‌هایی که می‌توانید هنگام برنامه‌ریزی یک نمایشگاه انجام دهید، داشتن بهترین طراحی غرفه است. بیشتر

 

دیوار مه:

دیوار مه یک فناوری جدید و مهیج است که به شما امکان می دهد تصاویر و ویدیوها را بر روی صفحه نمایشی از مه پخش کنید. بیشتر

 

اهداف نمایشگاه پزشکی در ایران و جهان عبارتند از:

ارائه دستاوردها و معرفی محصولات و خدمات در ابعاد گسترده بین المللی
شناخت روش های نوین پزشکی و ارتباط مستقیم با کمپانی های بزرگ فعال در زمینه پزشکی
آشنایی و شناخت رقیبان تجاری و برنامه های سازمان یافته آن ها
ایجاد فرصت سرمایه گذاری برای پیشبرد فعالیت های مربوطه
شناخت مواد اولیه نوین و همچنین تعامل با گروه های خدمات رسانی مشغول در این زمینه
آشنایی و شناخت بازارهای خارجی و در صورت امکان ایجاد برنامه ریزی برای حضور برجسته در آن بازارها
ایجاد فرصت های شغلی مطلوب
به روز کردن دانش های فنی و آشنایی با دستاوردهای جدید صنعتی
امکان ملاقات با متخصصان و مدیران برجسته در زمینه پزشکی
حضور در جلسه ها، کنفرانس ها و کارگاه های آموزشی و تخصصی
امکان وجود کشف استعداد و یافتن نخبگان و متخصصان جدید

دیدگاهتان را بنویسید