جستجو کردن
Close this search box.
نمایشگاه خشکبار گیاهان دارویی زعفران 1403 - نمایشگاه گیاهان دارویی - نمایشگاه خشکبار - نمایشگاه زعفران

نمایشگاه خشکبار گیاهان دارویی زعفران | 3مین دوره

نمایشگاه خشکبار گیاهان دارویی زعفران و صنایع وابسته تهران

 

نمایشگاه خشکبار گیاهان دارویی زعفران و صنایع وابسته تهران از 13 الی 16 بهمن ماه سال 1403 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد. ایران یکی از کشورهای صادر کننده و مهم در صنعت خشکبار و زعفران در دنیا به حساب می آید. نام زعفران با نام ایران گره خورده است، از این رو نمایشگاه خشکبار و زعفران و گیاهان دارویی ایران از پر طرفداران ترین نمایشگاه های این حوزه برای کشور ها و شرکت های خارجی محسوب می شود. این نمایشگاه دریچه ایی برای صادرات محصولات این حوزه به کشورهای خارجی می باشد.

خشکبار ایران به صورت تقریبی به بیش از 50 کشور دنیا از جمله : قطر، امارات متحده عربی، عربستان، کویت، کشورهای اروپایی و آسیایی و روسیه صادر می شود. صنعت خشکبار ایران به دلیل محصولاتی مانند: زعفران و پسته، خرما، بادام، گردو، کشمش و فندق در بازارهای جهانی شناخته شده می باشد. این نمایشگاه فرصتی برای کسب و کارهای فعال در این زمینه برای نمایش و ارائه آخرین دستاورد هایشان به دنیا و همچنین فرصتی برای توسعه و ارتقاء این صنعت در ایران است.

 

زمان و تاریخ برگزاری نمایشگاه خشکبار گیاهان دارویی زعفران 1403

 

تاریخ شمسی: 13 بهمن تا 16 بهمن 1403

تاریخ میلادی:  2025 / 4 1 / Feb

زمان بازدید: ۸ صبح الی ۱۵ عصر

محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران

مجری: شرکت پالار سامانه

 

 

حضوری پرشور و درخشان در نمایشگاه را تجربه کنید 

 

مجموعه فورسین در حال درخشش و رقابت با دنیای نوین تبلیغات

شماره تماس: 09195120186

 

 

تاریخ نمایشگاه-محل برگزاری-نمایشگاه نفت و گاز

در دوره های نمایشگاهی یک دستگاه آینده نگرانه مانند هرم مجازی سه بعدی برای تبلیغ کسب و کارتان، ایده بسیار خوبی است. بیشتر

 

 

 

نمایشگاه نفت و گاز-تاریخ نمایشگاه-محل برگزاری

ویترین مجازی یکی از جدیدترین سیستم های نمایش است. بوسیله ویترین مجازی برند شما با جلوه ای خاص به نمایش درخواهد آمد. بیشتر

 

 

نمایشگاه نفت و گاز

 

این ویترین مجازی، مبتنی بر هوش مصنوعی می باشد. قابلیت تعامل و برقراری ارتباط با بازدیدکنندگان و مشتریان شما را دارد. بیشتر

 

 

 

نمایشگاه نفت-تاریخ نمایشگاهویترین مجازی مدل آواتار تصاویر حقیقی مشتریان را در لحظه، به انیمیشن و آواتار تبدیل می کند. برای جذب مشتریان و بازدید هر چه بیشتر از غرفه شما، گزینه مناسبی است. این ویترین جنبه سرگرمی دارد. بیشتر

 

 

 

یخچال هوشمند می تواند بصورت خاص و بسیار ویژه در نمایشگاه مورد استفاده قرار بگیرد.یخچال:برند،محصولات و خدمات شما را به شیوه ای جذاب نمایش و جمعیت را به سمت غرفه شما روانه خواهد کرد. بیشتر

 

 

 

هولوفن-محل برگزاری- تاریخ نمایشگاه

هر مصرف کننده ای که تبلیغات شما را با فن هولوگرافی یا هولوفن ببیند، قطعا برند شما را بخاطر خواهد سپرد. بیشتر

 

 

 

پروموتر مجازی فرصت های فراوان استفاده از این سیستم چند رسانه ای، ذهن را منفجر می کند. بیشتر

 

 

شومینه بخار سرد-تبخیری-تاریخ نمایشگاه-نمایشگاه نفت و گاز-محل برگزاری

 

می توانید از شومینه دکوراتیو درون دیوار، پیشخوان غرفه و یا در بخش VIP استفاده کنید. شومینه دکوراتیو باعث درخشش غرفه شما را خواهد شد. بیشتر

 

خدمات مجموعه تبلیغاتی فورسین

 

شماره تماس: 09195120186

پروژه مپینگ:

تصاویر ایجاد شده باعث می شود احساس کنید در ته اقیانوس هستید یا به آسمان درخشان و ستاره ای نگاه می کنید. پروژه مپینگ یک طرح و برنامه موفقیت آمیز برای آینده کسب و کار شما خواهد بود. بیشتر

 

ساخت غرفه نمایشگاهی:

یکی از بهترین سرمایه‌گذاری‌هایی که می‌توانید هنگام برنامه‌ریزی یک نمایشگاه انجام دهید، داشتن بهترین طراحی غرفه است. بیشتر

 

دیوار مه:

دیوار مه یک فناوری جدید و مهیج است که به شما امکان می دهد تصاویر و ویدیوها را بر روی صفحه نمایشی از مه پخش کنید. بیشتر

 

 

گروه های کالایی و غرفه داران نمایشگاه خشکبار و گیاهان دارویی تهران

 

شرکت های دانش بنیان حوزه خشکبار

تولید کنندگان و توزیع کنندگان خشکبار و گیاهان دارویی و زعفران

شرکت ها و کارخانه های بسته بندی

شرکت ها و کارخانه های آماده سازی

کسب و کارهای فعال در زمینه خدمات خلال کردن، بو دادن، پودر کردن

تولید کنندگان و فعالین حوزه میوه های خشک

فعالین حوزه های زرشک، زعفران، عناب، چای و قهوه، انواع حبوبات و چاشنی و ادویه، برنج و گندم

نهاده های کشاورزی

شرکت های بازرگانی

تمامی فروشندگان صنعت

تمامی تولید کنندگان محصولات خشکبار و گیاهان دارویی و زعفران

ماشین آلات و تجهیزات صنعتی مربوط به حوزه این صنعت

خدمات مربوط به گیاهان دارویی و زمینه خشکبار و زعفران

شرکت ها و وبسایت های (تجارت الکترونیک) فعال در این زمینه

 

 

مهم ترین اهداف حضور در نمایشگاه خشکبار و گیاهان دارویی

 

1.بستری برای معرفی محصولات و خدمات جدید:

 

شرکت در نمایشگاه خشکبار و زعفران تهران باعث می شود، تا فعالین و تولید کنندگان این صنعت، محصولات و خدمات و تکنولوژی های جدیدی که وارد بازار کرده اند و یا قصد ورود به بازار دارند را معرفی کنند. غرفه سازی در نمایشگاه فرصتی برای تبلیغ و بازاریابی محصولات و خدمات جدید شماست چه بهتر که از این فرصت به نحو احسن استفاده کنید.

 

2.آشنایی با جدید ترین پیشرفت ها و دستاوردهای رقبا:

 

با شرکت در نمایشگاه از آخرین دستاورد ها و تکنولوژی های مورد استفاده آنها و فن آوری های تخصصی ارائه شده از طرف شرکت کنندگان در نمایشگاه آشنا می شوید و فرصت استفاده و یادگیری هم برای شما مهیا خواهد شد.

 

3.ایجاد فرصت تعامل با تولیدکنندگان:

 

شرکت در نمایشگاه فرصتی برای ایجاد ارتباطات موثر با همکاران و تولیدکنندگان در این صنعت و فراهم کردن بستری در غرفه ها برای همکاری ها و تبادل خدمات و محصولات و راه کارهایی برای ارتقاء فروش و سطح کیفی محصولات و کسب و کار های نو و برند های جدید می باشد. در طراحی غرفه ها و یا غرفه سازی قسمت هایی را به نام CIP و یا VIP طراحی می کنند تا جلسه های خصوصی و خاص مثل جلسه های عقد قرار داد، سرمایه گذاری و ارتباط با شرکت ها و افراد خاص در این قسمت از غرفه ها انجام شود. طراحی فضای VIP و CIP در به نتیجه رسیدن موضوع بحث شما با طرف مقابل بسیار پر اهمیت می باشد.

 

4.ایجاد فرصت ارتباط با سرمایه گذاران:

 

شرکت در سومین نمایشگاه خشکبار و گیاهان دارویی و زعفران و خدمات وابسته تهران و دیده شدن شما، شرکت، نام محصولات و خدمات و برند، باعث می شود تا سرمایه گذاران بسیاری را جذب غرفه خود کنید و بتوانید محصولات و خدماتتان را در کل کشور و یا کشور های خارجی عرضه کنید. طراحی و غرفه سازی شما باعث جذب بازدیدکنندگان خارجی، که با هدف شرکت در نمایشگاه های داخلی برای انتخاب و جستجوی بهترین محصولات و خدمات برای خارج از کشور هستند، می شود.

 

5.آشنایی با آخرین دستاورد ها:

 

شرکت در نمایشگاه خشکبار و گیاهان دارویی باعث می شود تا با آخرین تکنولوژی ها، دانش و اطلاعات، خدمات و محصولات، ماشین آلات و دستگاه های صنعتی مربوط به حوزه خشکبار و گیاهان دارویی و زعفران آشنا شوید.

 

6.ایجاد فرصت تبلیغات و بازاریابی:

 

نمایشگاه به صورت کلی فرصتی برای بازاریابی محصولات و خدماتتان به هزاران بازدیدکننده نمایشگاه می باشد. با استفاده از استراتزی های درست می توانید این بازدیدکنندگان را تبدیل به مشتریان وفادارتان کنید. همچنین در نمایشگاه علاوه بر غرفه ی شما در سالن های نمایشگاه و محیط سر باز نمایشگاه فرصت های تبلیغاتی بسیار زیادی منتظر شماست.

 

7.شناخت نیاز مشتری:

 

در نمایشگاه با توجه به اینکه این فرصت را دارید تا با مشتریان ارتباطات نزدیک داشته باشید، فرصت دارید تا نیازهای مشتریان را هم بیشتر بشناسید و با توجه به آنها خدمات و محصولاتتان را ارائه دهید.

 

 

8.برندینگ نام محصولات و خدمات شما:

 

موضوع برندینگ پروسه ایی بسیار پیچیده و نیازمند تخصص دیجیتال مارکتینگ می باشد. اما شرکت در نمایشگاه و طراحی غرفه شما زیر نظر شرکت های توانمند و برندینگ باعث می شود نام محصول و مجموعه شما درخشان شده و در مدت برگزاری نمایشگاه 30 درصد از پروسه برندینگ و ماندگار شدن نام برندتان بر ذهن مشتریان و بازدیدکنندگان را خیلی سریع، طی کنید.

 

 

کلام پایانی

 

یکی از برتری های این نمایشگاه کیفیت بالای برگزاری می باشد. امکانات ارائه شده، هم برای غرفه داران و هم برای بازدیدکنندگان در بالاترین سطح خود می باشد.

 

از جمله این خدمات:

 

امکان استفاده از خدمات اینترنت در تمامی سالن های نمایشگاه می باشد.

خدمات نظافت سالن های نمایشگاه، موکت های راهروهای نمایشگاه هم وجود دارد و نظافت به طور منظم انجام می شود.

خدمات انتظامات و نگهبانی در تمام مدت برگزاری نمایشگاه وجود دارد.

روشنایی و تهویه سالن ها هم از کیفیت بالایی برخوردار می باشد.

نشست های تخصصی و سمینارها از جمله خدمات اضافه ایی می باشد که در این نمایشگاه وجود دارد.

 

دو دوره قبلی این نمایشگاه ثابت کرده است که این نمایشگاه برای غرفه داران و بازدیدکنندگان گامی به سمت توسعه و پیشرفت می باشد. امید است سومین دوره از این نمایشگاه هم به بهترین شکل خود در بهمن ماه برگزار شود و با استقبال زیادی مواجه شود.

 

اشتراک گذاری:

تازه ترین ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *