Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

نمایشگاه تلکام 1403 | 25مین دوره

نمایشگاه تلکام 1403- نمایشگاه مخابرات 1403

نمایشگاه بین المللی تلکام

نمایشگاه تلکام در تاریخ 3 دی ماه 1403 در محل دائمی نمایشگاه ها برگزار می‌شود. برگزارکنندگان هر ساله و با توجه به شرایط موجود سعی در حفظ و ارتقای سطح کیفی نمایشگاه دارند. در همین راستا با پذیرش شرکت‌هایی صاحب نام و معتبر از داخل و خارج از کشور بستر مناسبی را برای رقابتی سالم و هدفمند ایجاد کرده‌اند. همچنین مجموعه‌های فعال در این حوزه با شرکت در این رویداد معتبر بین المللی علاوه بر اعتبار بخشی به برند خود می‌توانند آخرین دستاوردهای علمی خود را برای بازدیدکنندگان به نمایش بگذارند.

 

زمان و تاریخ برگزاری نمایشگاه تلکام 1403

 

تاریخ شمسی : 3 دی تا 6 دی 1403

تاریخ میلادی: 2024 / 26 23 / Dec

زمان بازدید ۸ صبح الی ۱۵ عصر

محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران

برگزار کننده: شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی جمهوری اسلامی ایران

 

 

حضوری شایسته در نمایشگاه را تجربه کنید 

 

مجموعه فورسین در حال درخشش و رقابت با دنیای نوین تبلیغات

شماره تماس: 09195120186

 

 

تاریخ نمایشگاه-محل برگزاری-نمایشگاه نفت و گاز

در دوره های نمایشگاهی یک دستگاه آینده نگرانه مانند هرم مجازی سه بعدی برای تبلیغ کسب و کارتان، ایده بسیار خوبی است. بیشتر

 

 

 

نمایشگاه نفت و گاز-تاریخ نمایشگاه-محل برگزاری

ویترین مجازی یکی از جدیدترین سیستم های نمایش است. بوسیله ویترین مجازی برند شما با جلوه ای خاص به نمایش درخواهد آمد. بیشتر

 

 

نمایشگاه نفت و گاز

 

این ویترین مجازی، مبتنی بر هوش مصنوعی می باشد. قابلیت تعامل و برقراری ارتباط با بازدیدکنندگان و مشتریان شما را دارد. بیشتر

 

 

 

نمایشگاه نفت-تاریخ نمایشگاهویترین مجازی مدل آواتار تصاویر حقیقی مشتریان را در لحظه، به انیمیشن و آواتار تبدیل می کند. برای جذب مشتریان و بازدید هر چه بیشتر از غرفه شما، گزینه مناسبی است. این ویترین جنبه سرگرمی دارد. بیشتر

 

 

 

یخچال هوشمند می تواند بصورت خاص و بسیار ویژه در نمایشگاه مورد استفاده قرار بگیرد.یخچال:برند،محصولات و خدمات شما را به شیوه ای جذاب نمایش و جمعیت را به سمت غرفه شما روانه خواهد کرد. بیشتر

 

 

 

هولوفن-محل برگزاری- تاریخ نمایشگاه

هر مصرف کننده ای که تبلیغات شما را با فن هولوگرافی یا هولوفن ببیند، قطعا برند شما را بخاطر خواهد سپرد. بیشتر

 

 

 

پروموتر مجازی فرصت های فراوان استفاده از این سیستم چند رسانه ای، ذهن را منفجر می کند. بیشتر

 

 

شومینه بخار سرد-تبخیری-تاریخ نمایشگاه-نمایشگاه نفت و گاز-محل برگزاری

 

می توانید از شومینه دکوراتیو درون دیوار، پیشخوان غرفه و یا در بخش VIP استفاده کنید. شومینه دکوراتیو باعث درخشش غرفه شما را خواهد شد. بیشتر

 

خدمات مجموعه تبلیغاتی فورسین

 

شماره تماس: 09195120186

 

پروژه مپینگ:

تصاویر ایجاد شده باعث می شود احساس کنید در ته اقیانوس هستید یا به آسمان درخشان و ستاره ای نگاه می کنید. پروژه مپینگ یک طرح و برنامه موفقیت آمیز برای آینده کسب و کار شما خواهد بود. بیشتر

 

ساخت غرفه نمایشگاهی:

یکی از بهترین سرمایه‌گذاری‌هایی که می‌توانید هنگام برنامه‌ریزی یک نمایشگاه انجام دهید، داشتن بهترین طراحی غرفه است. بیشتر

 

دیوار مه:

دیوار مه یک فناوری جدید و مهیج است که به شما امکان می دهد تصاویر و ویدیوها را بر روی صفحه نمایشی از مه پخش کنید. بیشتر

 

موضوعات مورد بررسی در بیست و پنجمین دوره این نمایشگاه

1.معرفی انواع سیستم‌های مخابراتی و ارتباطاتی

2.شناساندن تجهیزات و سرویس‌های مرتبط با مخابرات و ارتباطات

3.معرفی انواع آنتن‌ها و کابل‌های مخابراتی از طریق شرکت‌های فعال در این حوزه

4.اختصاص غرفه‌هایی برای معرفی تجهیزات ارتباطات ماهواره‌ای

5.حضور شرکت‌ها و نمایندگانی برای معرفی تجهیزات سنجش و اندازه‌گیری، طبق معیارهای مشخص

6.معرفی تجهیزات ضمائم، سیستم‌ها و تکنولوژی تلفن همراه از طریق شرکت‌های فعال در این حوزه

7.شناساندن آخرین دستاوردهای تکنولوژی اس ام اس از طریق شرکت‌های اپراتور ارتباطی

8.معرفی بروزترین فناوری‌های مربوط به ارتباطات ماهواره‌ای از طریق شرکت دانش بنیان

9.بازگو کردن راه‌ حل‌هایی نوآورانه در خصوص مخابرات و ارتباطات سوئیچینگ

10.بررسی تازه‌ترین تکونولوژی‌های مربوط به مخابرات و سوئیچینگ

11.معرفی سیستم‌های مرتبط با فناوری پیجینگ

12.شناساندن سیستم‌ها و تجهیزات مربوط به وایرلس و انواع ارتباطات آن

13.وجود غرفه‌هایی برای معرفی سیستم‌ها و تجهیزات الکترونیکی و مکانیکی صنایع مخابراتی و ارتباطی

14.معرفی سیستم‌های ارتباطات کابلی از طریق متخصصین این حوزه

15.بررسی سیستم‌ها و تجهیزات چند رسانه‌ای

16.حضور شرکت‌های فعال در زمینه سیستم‌های دریافت و ارسال ماهواره‌ای

17.معرفی سیستم‌های گویای ارتباطی و پست صوتی و تصویری از طریق گروه‌های پژوهشی

18.شناساندن انواع سیستم‌های ارتباطات تلفنی به همراه تجهیزات و برنامه‌های مرتبط به آن

19.بررسی شبکه‌های ارتباطی، اطلاعاتی و اطلاع رسانی

20.معرفی تجهیزات مربوط به شبکه، امنیت شبکه و مراکز تلفن

21.بررسی و معرفی نرم افزارها و سخت افزارهای مخابراتی و ارتباطی

22.معرفی راه حل‌هایی برای تجارت الکترونیک از طریق شرکت‌های فعال در این زمینه

23.شناساندن وسایل و تجهیزات انتقال و ادغام داده‌ها و گردآوری اخبار

24.معرفی تمامی صنایع و کالاهای مرتبط به گروه کارخانجات صنایع مخابراتی

مهم ترین گروه های حاضر در نمایشگاه ایران تلکام

 

برگزاری نمایشگاه تلکام یکی از مهم‌ترین اقدامات در راستای پیشرفت این صنعت به شمار می‌رود.

1.شرکت‌های فعال در حوزه صنایع مخابرات و فناوری اطلاعات

2.شرکت‌ها و یا نمایندگانی از اپراتورهای ارتباطی داخلی مانند: همراه اول، ایرانسل، رایتل

3.مجموعه‌های دانش بنیان و متخصص در حوزه مخابرات و ارتباطات

4.سازمان‌های وزارت ارتباطات و شرکت‌های وابسته به آن

5.نمایندگانی از پارک‌های علم و فناوری

6.صندوق‌های نوآوری و حمایت از فناوری

 

ساخت غرفه نمایشگاهی خود را همیشه به ما بسپارید 09195120186

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *