ویترین مجازی بام لند/پروژه ساخت

پروژه ساخت ویترین مجازی مدل آواتار در بام لند تهران

ویترین مجازی بام لند: در راستای بهبود تجربه گردشگران بام لند و مشتریان شرکت خانه مدیای راه یاب خلاق، پروژه ساخت ویترین مجازی مدل آواتار با سایز ۷۵ اینچ به سفارش شرکت مذکور و با همکاری مجموعه تبلیغاتی فورسین اجرا شد. این پروژه با هدف افزایش جذابیت و تعامل بیشتر با بازدیدکنندگان، طراحی و توسعه یافته است.

مشخصات پروژه:

محصول هوشمند: ویترین مجازی

مدل: آواتار

سایز: ۷۵ اینچ

محل نصب: مجموعه گردشگری بام لند تهران

شرکت سازنده: مجموعه تبلیغاتی فورسین

شرکت سفارش‌دهنده: شرکت خانه مدیای راه یاب خلاق

تاریخ اجرای پروژه: اسفندماه ۱۴۰۲

 

ویژگی‌های ویترین مجازی

ویترین مجازی مدل آواتار با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته نمایش تصاویر (تصویر چهره بازدیدکنندگان را بصورت زنده تبدیل به انیمیشن می کند)، تجربه‌ای منحصر به فرد را برای بازدیدکنندگان فراهم آورد. سایز ۷۵ اینچی این ویترین، وضوح بالا و کیفیت تصویر بی‌نظیری را تضمین می‌کند که به راحتی توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌نماید.

محل نصب و اهمیت آن

محل نصب این ویترین در مجموعه گردشگری بام لند تهران انتخاب شده است. بام لند به عنوان یکی از مقاصد محبوب گردشگری در تهران، میزبان هزاران بازدیدکننده است. نصب ویترین مجازی در این مکان، فرصتی عالی برای نمایش تکنولوژی‌های نوین و جذب مخاطبان جدید فراهم می‌آورد.

همکاری شرکت‌ها

شرکت خانه مدیای راه یاب خلاق:

به عنوان سفارش‌دهنده این پروژه، با هدف ارتقاء تجربه بازدیدکنندگان و افزایش تعاملات مجازی، این پروژه را تعریف و پشتیبانی کرد.

مجموعه تبلیغاتی فورسین:

نیز با بهره‌گیری از تخصص و تجربه خود در زمینه تبلیغات و ساخت تکنولوژی‌های نوین، مسئولیت ساخت و اجرای این ویترین را بر عهده داشت.

زمانبندی و اجرای پروژه

پروژه ساخت ویترین مجازی مدل آواتار در اسفندماه ۱۴۰۲ به مرحله اجرا رسید. این زمانبندی به منظور هماهنگی با برنامه‌های فصلی و افزایش تعداد بازدیدکنندگان در نوروز انتخاب شد تا بیشترین تاثیرگذاری را داشته باشد.

نتیجه‌گیری

پروژه ساخت ویترین مجازی مدل آواتار در بام لند تهران، گامی نوین در بهره‌گیری از تکنولوژی‌های مدرن برای ارتقاء تجربه گردشگران و بازدیدکنندگان است. این ویترین با ویژگی‌های منحصر به فرد خود، نه تنها به جذابیت بام لند افزوده بلکه همکاری موفق بین شرکت‌های خانه مدیای راه یاب خلاق و مجموعه تبلیغاتی فورسین را به نمایش گذاشت.

جهت سفارش ساخت محصول با شماره 09195120186 تماس بگیرید.

 

اشتراک گذاری:

مطالب دیگر

تماس با ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *