هرم هولوگرافیک مجازی چیست؟

هرم هولوگرافیک مجازی در دنیای تبلیغات دیجیتال یک واقعیت است

هرم هولوگرافیک مجازی یا هرم هوشمند و هرم هولوگرافیک غول پیکر یک صفحه نمایش سه بعدی خیره کننده می باشد که در حال حاضر در دسترس است. در دوره های نمایشگاهی یک دستگاه آینده نگرانه مانند هرم مجازی سه بعدی برای تبلیغ کسب و کارتان، ایده بسیار خوبی است. هرم هوشمند سه بعدی یک دستگاه جدید پیشگامانه است که به شما امکان می دهد هر تصویری را که دوست دارید به صورت هولوگرام های سه بعدی تولید کنید.

___با این هرم هولوگرافیک سه بعدی قبل از اینکه همه گیرشود، کسب و کار خود را مدرن و متمایز کنید.

هرم هولوگرافیک مجازی یا هرم مجازی سه بعدی یکی از بهترین ایده های آینده نگر به 6 دلیل زیر است:

1. هرم های هوشمند سه بعدی سازگار با اکثر گوشی های هوشمند هستند و می توان با استفاده از بلوتوث ارائه شده در دستگاه، به گوشی هوشمند خود متصل کنید و آماده پخش اطلاعات و محتواهای از پیش طراحی شده خود باشید.

2. تصاویر به نمایش درآمده در هرم هولوگرافیک سه بعدی، می تواند تصاویری خیره کننده باشد چون زاویه 360 درجه را منعکس می کند و از نقاط مختلف دیده می شود.

3. این دستگاه جذاب، یک دکوراسیون آینده نگرانه است که می توان آن را به راحتی روشن و خاموش کرد.

4. برای تبدیل فضای کسب و کار خود به یک فناوری پیشرفته، به سادگی می توانید روی کمک هرم هولوگرافیک مجازی حساب کنید.

5. قابل حمل بودن به دلیل اندازه کوچک.

6. قابل حمل بودن سازه های بزرگ هرم هوشمند. (با چرخ هایی که زیر کیوسک سازه تعبیه شده می توانید به راحتی این، وسیله قابل توجه و غول پیکر را با خود حمل کرده و به نمایش بگذارید.)

جنس محصول:

این محصول با متریالی همچون ورق آهن، شیشه، فویل تولید می شود و شامل بخش های نرم افزاری نیز هست.

ارائه روش های منحصر به فرد تبلیغاتی:

هرم های هولوگرافیک سه بعدی روشی جدید و منحصر به فرد، برای ایجاد فعالیت های بازاریابی ارائه می دهند. زیرا می توانید محصولات را به روشی کاملاً منحصر به فرد از طریق هولوگرام های سه بعدی با ظاهر ” آزاد وشناور” تبلیغ کنید که می تواند اطلاعات دقیق، ویژگی ها و نقطه فروش منحصر به فرد را توضیح دهد.

دستگاه هولوگرافی سه بعدی جلوه های تکان دهنده نمایش محصول را برای شما به ارمغان می آورد و تجربه ای واقعا منحصر به فرد را برای شما ایجاد می کند تا محصولات شما را با جلوه های هولوگرافی سه بعدیِ خیره کننده، به نمایش بگذارد که مخاطب را شگفت زده کرده و تخیل آنها را تحریک می کند.

___با هرم هوشمند مجازی مشتریان را برای تماشا و معرفی برند خود جذب کنید تا جلوه‌های نمایشی بی‌نظیری برای محصولات خود ارائه دهید.

____هرم هولوگرافیک مجازی یکی ازمحبوب ترین محصولات در جهان و دنیای تبلیغات است.

بسیاری از مشتریان در حال آماده شدن برای توسعه چنین محصولاتی در بازار محلی هستند.

کیوسک های هولوگرافی سه بعدی برای تبلیغات و نمایش محصولات مختلف بسیار مناسب هستند:

چه بخواهید بازاریابی در فروشگاه را گسترش دهید

یا بخواهید شرکت ها و محصولات را در نمایشگاه ها تبلیغ کنید

و چه بخواهید یک فعال سازی برند به یاد ماندنی را، ارائه دهید

فرقی نمی کند چون سبد محصولات هوشمند ما، متنوع و متفاوت است.

سفارشی سازی هرم هولوگرافیک:

اندازه و طراحی هرم مجازی می تواند متناسب با پروژه و درخواست شما باشد. در ابعاد کوچک، بزرگ و ابر سازه (سازه غول پیکر) قابل ساخت است.

معرفی هرم هولوگرافیک غول پیکر:

هرم هولوگرافیک غول پیکر در ایران توسط شرکت فورسین ساخته می شود. شرکت فورسین با افتخار به عنوان یک شرکت پیشرو در هوشمند سازی محصولات تبلیغاتی و اولین تولید کننده هرم های هولوگرافیک، پروموتر مجازی، ویترین مجازی، آیینه هوشمند تبلیغاتی در ایران شناخته می شود.

ویژگی ها و توانمندی های هرم هولوگرافیک غول پیکر:

یکی از ویژگی های بی نظیرهرم های هولوگرافیک، تنوع در ابعاد و شکل های ساخته شده است. ما به اندازه و شکل محصولات شما پاسخ می دهیم و هرم هایی با ابعاد بزرگ تا 3/20 در 3/20 متر و ارتفاع 2 متر تولید می کنیم. این تنوع به شما امکان معرفی محصولات به نحوی بی نظیر را می دهد که تاکنون ندیده اید.

هرم های هولوگرافیک از آخرین تکنولوژی های هولوگرافیک استفاده می کنند تا تصاویر سه بعدی واقع گرایانه از محصولات شما را ایجاد کنند. با اسکرین های پیشرفته، ما تصاویر معلق در هوا را بی نظیر ایجاد می کنیم که مشتریان شما را جلب خواهند کرد. تا برند شما در ذهن مخاطبتان نقش ببندد و ماندگار بماند.

هرم های هولوگرافیک غول پیکر به عنوان یک ابزار چند منظوره شناخته می شوند. آنها به شما امکان معرفی محصولات، برندسازی را می دهند. تجربه مشاهده تصاویر سه بعدی معلق در هوا برای مشتریان بی نظیر خواهد بود.

معرفی شرکت سازنده تجهیزات هوشمند تبلیغاتی:

شرکت فورسین با سابقه بیش از 15 سال در تولید و اجرای هرم های هولوگرافیک در ابعاد متنوع و این بار تولید و اجرای هرم های هولوگرافیک در ابعاد بزرگ به عنوان یکی از بهترین ها در این صنعت شناخته می شود. ما با تیمی از متخصصان و تجربه در پروژه های بزرگ به شما ضمانت می دهیم که هرم های ما با کیفیت عالی و به موقع تحویل داده شود.

شرکت فورسین از مشتریان متعددی در سراسر ایران پشتیبانی می کند که از هرم های هولوگرافیک ما برای معرفی و پرزنت محصولات خود استفاده می کنند . نتایج مثبت و بازخوردهای خوب از مشتریان ما نشان از کیفیت و توانایی ما در ارائه خدمات برتر دارد. اگر شما هم می خواهید تجربه ای جدید از معرفی محصولات خود داشته باشید و به دنبال یک راه جذاب برای معرفی محصولات خود هستید با شرکت فورسین تماس بگیرید.

تجربه ای نوین با تجهیزات هوشمند:

با انتخاب هرم های هولوگرافیک و معرفی محصولاتتان شما یک تجربه فراموش نشدنی برای مشتریان خود خواهید ساخت. ما آماده ایم تا هرم های هولوگرافیک بزرگ و بی نظیری برای شما ایجاد کنیم . از اینکه می توانیم به شما در رسیدن به موفقیت کمک کنیم بسیار خرسندیم .

سازه های غول پیکر هرم های هولوگرافیک با ابعاد بزرگ یک ابزار بی نظیر برای پرزنت و معرفی محصولات به بازار کنونی محسوب می شوند. این سازه ها توانمندی های منحصر بفرد ایجاد تصاویر سه بعدی واقع گرایانه از محصولات را دارند که تجربه مشتریان را به یک سطح جدیدی ارتقاء می دهند و به کسب و کارها کمک می کنند تا محصولات خود را با جلب توجه به بازار عرضه کنند.

از فانتزی تا واقعیت:

فناوری هولوگرام را پیش تر در صنعت فیلم سازی و در فیلم های تخیلی (نخستین بار در فیلم جنگ ستارگان) به کار می بردند. اما اکنون به کمک انسانِ با دانشِ امروزی، به دنیای حقیقی پا گذاشته است و برای اهداف عملی در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

خلاصه مطلب:

هولوگرام ها تصاویر سه بعدی هستند که با علم هولوگرافی ایجاد می شوند و تصاویر واقعی را ارائه می دهند. فناوری هولوگرام با ارائه نماهای سه بعدی واضح و تجارب همه جانبه، تحولی شگفت انگیز را در دنیای کسب و کار، بویژه در دنیای تبلیغات، در مراقبت های بهداشتی، آموزشی و سرگرمی ایجاد کرده است.
اکنون جایگزین های مقرون به صرفه ای برای هولوگرام ها وجود دارد. اما فناوری های پیشرفته ای مانند: هرم هولوگرافیک مجازی، پروموتر مجازی، ویترین مجازی، فن هولوگرافی مجازی با اختلاف در راس قرار دارند.

تعریف هرم هولوگرافیک مجازی: (نگاهی دقیق تر)

هرم هولوگرافیک

هرم های هولوگرافیک مجازی تجربه بصری واقع گرایانه ای را ارائه می دهند که تصاویر سه بعدی را بدون نیاز به ابزار خاصی مانند عینک های سه بعدی نمایش می دهند. این ویژگی از طریق هولوگرافی ایجاد می شود، یک فرآیند تصویربرداری که در آن از لیزر برای گرفتن و تکثیر اشیاء در تصاویر سه بعدی دقیق استفاده می شود.

نکته قابل توجه این است که: تصاویر جذاب سه بعدی، به نظر می رسد که در هوا معلق اند و از هر زاویه ای قابل مشاهده هستند.

با هولوگرام کمی بیشتر آشنا شویم:

دو نوع هولوگرام وجود دارد: استریوسکوپی و واقعی

تصاویر استریوسکوپی، ثابت می مانند در حالی که تصاویر واقعی را می توان در طول زمان با فناوری پیشرفته ای مانند نرم افزار HoloStudio تغییر داد که به طراحان کمک می کند تا از طریق این تصاویر پویا، تجربیات جذابی ایجاد کنند.

تصاویر دیجیتال واقع گرایانه از فناوری های پیچیده برای تولید نتایج معنادار از مدل های سه بعدی یا صحنه های مجازی استفاده می کنند. و به نوبه خود یک محیط خلاق و شگفت آور را ایجاد می کنند.

کلام پایانی:

فناوری هولوگرافیک در حال متحول کردن بسیاری از صنایع است. این فناوری ما را قادر می سازد تا دادهها و اطلاعات را با عمق بیشتری نسبت به قبل ببینیم و یاد بگیریم.

از نظر بازاریابی خرده ‌فروشی، هرم های هولوگرافیک مجازی یا هرم هوشمند به ابزاری محبوب در میان شرکت‌هایی تبدیل شده‌اند که به دنبال جلب توجه مشتریان هستند و آنها را به سمت خرید سوق می‌دهند.

اشتراک گذاری:

مطالب دیگر

تماس با ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *