محصولات هوشمند فورسین در یک نگاه

محصولات هوشمند شرکت فورسین

محصولات هوشمند همگام با تکنولوژی های روز دنیا، توسط گام موثر شرکت فورسین وارد دنیای کسب و کار کشورمان ایران شد. مجموعه فورسین در زمینه تبلیغات، نقش به سزایی را از سال 1385 در انواع فعالیت ها و کسب و کار ها داشته است.
به عنوان اولین طراح و تولید کننده تمامی این محصولات، فعالیت خود را در زمینه تبلیغات آغاز کرد و تا به امروز توانسته بزرگ ترین پروژه ها را به سرانجام برساند. محصولات هوشمند: هرم هوشمندآینه هوشمندآدمک هوشمندیخچال تبلیغاتی هوشمندویترین مجازیباکس هوش مصنوعیهولوفن

خدمات مجموعه تبلیغاتی فورسین نیز در کنار محصولات هوشمند این شرکت مکمل بسیار خوب و مفیدی برای مشتریان عزیز است. بسیاری از مشاغل برای دیده شدن نیازمند ابزار هایی هستند که از کیفیت و بازخورد بهتری بهره مند شوند.

  • محصولات هوشمند و خدمات شرکت:

1. هرم هولوگرافیک

هرم هولوگرافیک مجازی یا هرم هوشمند و هرم هولوگرافیک غول پیکر یک صفحه نمایش سه بعدی خیره کننده می باشد که در حال حاضر در دسترس است. این دستگاه سه بعدی یک دستگاه جدید پیشگامانه است که به شما امکان می دهد هر تصویری را که دوست دارید به صورت هولوگرام های سه بعدی تولید کنید.
با این هرم هولوگرافیک سه بعدی قبل از اینکه همه گیرشود، کسب و کار خود را مدرن و متمایز کنید.
در دوره های نمایشگاهی یک دستگاه آینده نگرانه مانند هرم مجازی سه بعدی برای تبلیغ کسب و کارتان، ایده بسیار خوبی است.

هرم هولوگرافیک مجازی یا هرم مجازی سه بعدی یکی از بهترین ایده های آینده نگر به 6 دلیل است:

 

2. دیوار مه یا Fog Screen

دیوار مه یک فناوری جدید و مهیج است که به شما امکان می دهد تصاویر و ویدیوها را بر روی صفحه نمایشی از مه پخش کنید و این توهم را ایجاد کنید که تصاویر در هوا شناور هستند.
نمایشگرهای سه بعدی در مرحله پیشرفته تری از توسعه قرار دارند و بسیاری از آنها بخصوص دیوار مه، در حال حاضر بازار بسیار سودآوری دارند.
Fog Screen یا دیوار مه سیستمی است که از بخار آب برای ایجاد یک دیوار نیمه شفاف یا پرده ای از ذرات معلق که در یک ورقه نازک ( جریان آرام ) هوا به دام افتاده است استفاده می کند.
توسط یک پروژکتور روشن شده و برای تولید تصاویرِ در هوا شناور، استفاده می شود.

ایده ساخت دیوار مه:

 

3. آینه هوشمند

آینه هوشمند یا آینه جادویی یک آینه دو طرفه با نمایشگر داخلی در پشت شیشه است. این نمایشگر می‌تواند هر چیزی را که می‌خواهید روی سطح آینه نشان دهد، مانند زمان فعلی، پیش‌بینی آب‌ وهوا، تیتر اخبار، قرار ملاقات‌های آینده و موارد دیگر. این محصول برای افراد پرمشغله ای که می خواهند چند کار را انجام دهند و در حین حرکت مطلع شوند مفید خواهد بود.
به جای بیرون کشیدن مداوم یک دستگاه، می توان در حین انجام کارهای نظافت روزانه از آن مطلع شد.
امروزه به نظر می رسد هر دستگاهی دارای یک نسخه «هوشمند» از آن است. ساعت‌های هوشمند، تلویزیون‌های هوشمند، یخچال‌های هوشمند، بلندگوهای هوشمند، تجهیزات تبلیغاتی هوشمند و حتی چراغ‌های هوشمند وجود دارند.
آینه های هوشمند می توانند در همه اندازه ها از آینه های رومیزی کوچک گرفته تا آینه های کامل حمام باشند.

آینه هوشمند چه کاری می تواند انجام دهد؟

 

4. هرم هولوگرافیک غول پیکر

هرم هولوگرافیک غول پیکر در ایران توسط شرکت فورسین ساخته می شود.

مشاهده ویدئو

 

5. ویترین مجازی یا صفحه نمایش شفاف

ویترین مجازی یا صفحه نمایش شفاف (Transparent Display Screen) یک محصول تبلیغاتی هوشمند مبتنی بر هولوگرام است. صفحه نمایش شفاف یا ویترین مجازی یک صفحه نمایش هولوگرام زنده و واقعی به شما ارائه می دهد. تمام جزئیات، هر حرکت، با نهایت دقت بر روی صفحه نمایش شفاف ارائه می شود.
این شاهکار به ما نشان داد که چگونه فن‌آوری جدید می‌تواند ارتباط با مشتری را با ارائه تجربه‌ای فراگیرتر و جذاب‌تر از روش‌های سنتی متحول کند.

ویترین مجازی در دنیای تبلیغات:

صفحه نمایش شفاف ابزاری برای پویایی بیشتر تبلیغات شما است. بدلیل داشتن امکانات بی پایان به عنوان یک ابزار تبلیغاتی مهم و پرکاربرد شناخته می شود.
تجهیزات هوشمند تعامل واقعی را فراهم می کنند و می توانند تجربه خرید و فروش را افزایش دهد.
ویترین مجازی یکی از جدیدترین سیستم های نمایش است که می تواند هر شیء دو بعدی و انیمیشن را نمایش دهد. با ترسیم هر شیء به صورت دو بعدی، می توان آن را در یک ویترین مجازی نشان داد. بوسیله ویترین مجازی برند شما با جلوه ای خاص به نمایش درخواهد آمد.

توضیحات فنی ویترین مجازی:

 

6. پروموتر مجازی یا Virtual Promoter

پروموتر مجازی یک «مدل هولوگرافیک» ایجاد می‌کند که فروشگاه و یا شرکت ها را قادر می‌سازد تا پیام‌های قدرتمند، تبلیغاتی یا اطلاعاتی را به‌طور مؤثر و پیوسته با مشتریان به اشتراک بگذارد.
شرکت ارائه دهنده آدمک مجازی (شرکت فورسین) از ویدیوهای از پیش آماده شده استفاده می کند. که می تواند هر شخصی را نشان دهد. بنابراین به روشی که شما محصولات یا خدمات خود را تبلیغ می کنید، جلوه ای منحصر به فرد و متمایز می دهد.
تبلیغ کننده مجازی یکی از بهترین راه حل های دیجیتالی برای پیام های تبلیغاتی شما می باشد
پروموتر مجازی یا آدمک هوشمند طرحی از پلکسی شفاف است که بیش از یک سانتی متر ضخامت ندارد. روی آن مواد خاصی کشیده می شود. به لطف فیلم تبلیغاتی با ویژگی های خاص، در شرایط نور مصنوعی شدید، تصویر ارائه شده بسیار روشن باقی می ماند. پروموتر مجازی به ستون هایی برای انتقال ردیف صدا مجهز شده است.

فرصت های فراوان استفاده از این سیستم چند رسانه ای، ذهن را منفجر می کند.

 

7. یخچال هوشمند

یخچال هوشمند یا یخچال ترنسپرنت با ادغام بازاریابی فیزیکی و دیجیتال، فضای خرده فروشی را متحول خواهد کرد. برای اینکه نگاه مشتریان را به برند خود خیره کنید، یک یخچال نمایشگر شفاف تهیه کنید. مشتریان شما همیشه می توانند ویدئوها و محتواهای تبلیغاتی شما را در مقابل محصول واقعی مشاهده کنند.

کاربرد یخچال ترنسپرنت:

 

محصولات هوشمند رقیبی بی همتا برای شکست بازار سنتی.

 

8. فن هولوگرافی یا هولوفن

هولوفن (Holofan)  یا فن هولوگرافی تنها یک فن نیست، بلکه یک راه حل پیشرفته برای ایجاد محتوای ویدئویی سه بعدی منحصر به فرد با جلوه های هولوگرافیک است. هولوفن ها یا فن هولوگرافی انواعی از نمایشگرها هستند که با داشتن نوارهایی از LED های RGB متصل به پره های فن و یک واحد کنترل که با چرخش فن، پیکسل ها را روشن می کند، تصویری شبیه به هولوگرافی تولید می کنند که ظاهراً در هوا شناور است.
فن های هولوگرافیک ما داستان های تبلیغاتی شما را مستقیماً روی سطح تیغه و بصورت معلق و شناور در هوا پخش می کنند.

هر مصرف کننده ای که تبلیغات شما را با فن هولوگرافی یا هولوفن ببیند، قطعا برند شما را بخاطر خواهد سپرد.

 

  • دو محصول دکوراتیو

 

9. شومینه دکوراتیو یا شومینه بخار سرد

شومینه دکوراتیو یا شومینه بخار سرد یکی از راه های مقرون به صرفه برای طراحی داخلی می باشد. ایجاد شعله های طبیعی آتش را با استفاده از بخار سرد آب میسر می سازد. استفاده از شومینه دکوراتیو یا شومینه بخار سرد علاوه بر جلوه زیبا، فضای مناسبی را هم خلق می کند. شعله های شومینه دکوراتیو یا شومینه بخار سرد به واقعیت شعله های هیزم و گاز بوده و حس زیبایی از شعله را در برابر چشمان شما به نمایش درمی آورد.
اما نکته جالب توجه اینجاست که بدانید: در شومینه دکوراتیو یا شومینه بخار سرد، آنچه شعله را تولید می کند، در حقیقت سوخت گاز نیست، بلکه آب است. تبخیر آب در شومینه دکوراتیو یا شومینه بخار سرد باعث زیبایی شعله ها می شود و حس شعله واقعی را به شما می دهد. شومینه دکوراتیو یا شومینه بخار سرد هوای محیط را کاملا تصفیه و پاکسازی می کند.
می توانید از شومینه دکوراتیو درون دیوار، پیشخوان آشپزخانه، زیر تلویزیون و یا در وسط اتاق نشیمن استفاده کنید.

شومینه دکوراتیو یا شومینه بخار سرد زیبایی بصری فوق العاده ای را ایجاد می کند و خانه شما را شیک خواهد کرد.

 

10. آبنمای مدرن

آبنمای معلق، آبنماهای تزئینی هستند که برای نصب روی دیوار و یا بعنوان جداکننده فضای داخلی طراحی می شوند. معمولاً در اتاق نشیمن، راهرو یا سایر فضای داخلی استفاده می شوند. این فواره ها معمولاً از یک حوض آب. یک صفحه یا سطح عمودی که آب روی آن جریان دارد. یک پمپ که آب را دوباره به گردش در می آورد، ساخته می شوند. برای طراحی دکوراسیون بسیار جذاب و چشم نواز خواهد بود. آنها را می توان از مواد مختلفی ساخت. مانند شیشه، فلز، سنگ، یا رزین، با طرح های پیچیده یا آثار هنری.

نگرانی ها و باورهای غلط

 

اجاره محصولات هوشمند

اجاره تجهیزات نمایشگاهی یکی از مهم ترین مسائل برای غرفه داران در نمایشگاه ها محسوب می شود. متفاوت دیده شدن در میان رقبا آن هم در فضایی که بسیاری از مخاطبان هدف شما حضور دارند، می تواند در انتخاب آن ها برای گرفتن خدمات از شما تاثیر به سزایی بگذارد. در میان این ابزار ها ملزومات تبلیغاتی قرار دارند. ما در این مجموعه با هدف ارائه تجهیزات هوشمندی برای بهتر دیده شدن شما، ابزار های به روزی را در نظر گرفتیم که با صرف هزینه هایی مناسب بازدهی بیشتری را داشته باشید.
اجاره محصولات هوشمند راهکاری هوشمندانه است که در آن شما به جای این که دستگاه ها را بخرید، اجاره می کنید.

از جمله آن ها می توان به:

 

شما می توانید محصولات هوشمند گران قیمت را برای کسب و کار خود اجاره کنید.

 

راههای تماس با فورسین

تهران – شریعتی- بالاتر از سید خندان – ضرابخانه – لاین کندرو-بعد از سروستان سوم-ساختمان سروستان

۲۶۷۰۰۸۰۴ ۲۱ ۹۸+

۲۶۷۰۰۹۱۳ ۲۱ ۹۸+

واتساپ: 186 0 512 919 98+

 

ساعات کاری مجموعه

با کارشناسان ما در تمامی روز های هفته به جز تعطیلات رسمی از ساعت 9 صبح تا 5 بعدازظهر می توانید در ارتباط باشید.

برای دریافت بهترین راهنمایی و دریافت اطلاعات کافی لطفا در سایت ثبت نام کنید و از امکانات سایت بهره مند شوید.

 

 

اشتراک گذاری:

مطالب دیگر

تماس با ما

یک پاسخ

  1. You actually make it seem really easy along with your presentation however I find this matter to be really one
    thing that I think I might by no means understand.

    !It sort of feels too complex and very vast for me. I am looking forward on your next submit, I’ll attempt to get the hold of it

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *