ساخت آگهی تلویزیونی چیست؟

ساخت آگهی تلویزیونی

ساخت آگهی تلویزیونی، یک ویدیوی تبلیغاتی کوتاه است که یک نگاه اجمالی یا پیش نمایش یک محصول، خدمات، ویژگی جدید یا رویداد را ارائه می دهد. تیزر تلویزیونی برای ایجاد علاقه، انتظار و کنجکاوی در بین مخاطبان طراحی شده است، با افشای اطلاعات کافی برای جلب علاقه آنها – بدون ارائه تمام جزئیات!

هدف ساخت آگهی تلویزیونی

ایجاد هجو و ایجاد تعامل است. در نهایت بینندگان را برای اقدام، یادگیری و آشنایی بیشتر ترغیب می کند.

 

جهت ساخت آگهی تلویزیونی – ساخت انیمیشنساخت موشن گرافیکساخت ماکت معماریساخت غرفه نمایشگاهی همین حالا با شرکت فورسین تماس بگیرید.

 

چه زمانی باید از آگهی تلویزیونی استفاده کرد؟

وقتی می‌خواهید قبل از معرفی محصول، انتشار خدمات یا رویداد هیجان انگیزی ایجاد کنید، باید از ساخت آگهی تلویزیونی استفاده کنید. این یک راه عالی برای تبلیغ چیزی جدید یا آینده است. شما می توانید آن را حتی قبل از اینکه آن “چیز” به طور کامل توسعه یافته یا در دسترس باشد، انجام دهید.

آگهی تلویزیونی همچنین روشی عالی برای سنجش پاسخ هستند

ساخت آگهی تلویزیونی به شما امکان می دهد قبل از انتشار، به چیزهایی که مردم در مورد محصول یا خدمات جدید دوست دارند و یا نمی پسندند، دسترسی پیدا کنید. آگهی تلویزیونی را می‌توان در پلتفرم‌های مختلف از جمله وب‌سایت، رسانه‌های اجتماعی و حتی کانال‌های آفلاین به اشتراک گذاشت تا در کمپین بازاریابی شما، علاقه و انگیزه ایجاد شود.

چه نوع محتوایی را باید در یک آگهی تلویزیونی قرار دهید؟

در یک تیزر تلویزیونی، باید محتوایی را بگنجانید که توجه را به خود جلب کند و تعداد مخاطب را افزایش دهد. در این روش باید یک نگاه اجمالی یا نکات برجسته از رویداد، محصول یا خدمات ارائه شود، و در عین حال باعث ایجاد کنجکاوی شود. همچنین باید حامل پیام های غیرمستقیم باشد یعنی درباره چیزهایی باشد که شما در آگهی تلویزیونی، نگنجانده بودید.

حس رمز و راز، به ایجاد و ساخت آگهی تلویزیونی مؤثر کمک می‌کند

زیرا مخاطبان شما را، به حدس و گمان می‌اندازد.

از تصاویر جذاب، داستان سرایی جذاب و پیام‌های جذاب برای انتقال ماهیت چیزی که ارائه می‌دهید استفاده کنید.

آن را مختصر، تاثیرگذار و بر ایجاد هیجان متمرکز کنید.

هدف این است که مخاطبان هدف خود را مشتاق کنید تا درباره پیشنهاد شما بیشتر بدانند. به آن مانند یک تریلر فیلم فکر کنید – باید آنقدر نمایش داده شود تا مردم را هیجان زده کند، اما نه آنقدر که برای رفتن و دیدن کامل فیلم نیازی به خرید بلیط نداشته باشند!

تیزرهای تلویزیونی چه مزایایی دارند؟

ساخت آگهی تلویزیونی مزایای متعددی را برای اهداف بازاریابی و تبلیغاتی ارائه می دهد.
علاوه بر ایجاد هیجان در مورد محصول، خدمات یا رویداد شما، امکان ارتقای زودهنگام را نیز فراهم می کنند.
به طور بالقوه باعث توسعه و پرتاب بزرگ برند شما، در رادار مردم می شود.
به نوبه خود، به شما فرصتی برای گوش دادن و تکرار می دهد و شانس شما را برای ارائه محصول نهایی که مخاطبان شما را خوشحال می کند، بهینه می کند.

درباره تیزر تلویزیونی بیشتر بدانید

آگهی تلویزیونی چیز جدیدی نیست. تبلیغات تلویزیونی از اوایل دهه 1940 در حال اجرا بودند. قالب و کانال های تحویل ممکن است تغییر کرده باشند، اما این تکنیک بازاریابی هنوز هم در مورد آگاهی از برند و فروش است.
اگر عناصر مناسب را ترکیب کنید، می توانید به طور چشمگیری رشد کسب و کار خود را افزایش دهید. در این مقاله قصد داریم در مورد اینکه چگونه برند شما می تواند از ویدیوهای تبلیغاتی سود ببرد صحبت کنیم.

چگونه نام تجاری شما می تواند از تیزر تبلیغاتی سود ببرد؟

احتمالاً در طول زندگی خود صدها ویدیوی تبلیغاتی را دیده اید. حتی اگر نمی توانید بیشتر آنها را به خاطر بیاورید، به احتمال زیاد برخی از آنها در یک نقطه یا نقطه دیگر بر تصمیمات خرید شما تأثیر گذاشته است.

جدای از افزایش فروش

ساخت آگهی تلویزیونی یا تیزر تلویزیونی به شما امکان می دهد تا آگاهی از برند را ایجاد کنید. هرچه نام شما ” خاص” باشد، بیشتر در ذهن مشتریان بالقوه شما، باقی می ماند. این بدان معناست که وقتی آنها آماده خرید یا ثبت نام برای یک سرویس هستند، به احتمال زیاد ابتدا به شما فکر می کنند.
کسب و کارهای کوچک بیشترین سود را از ساخت آگهی تلویزیونی دارند. یکی از نمونه‌های بارز آن، Dollar Shave Club است. یک ویدیو در سال 2012 کافی بود تا شرکت را از گمنامی با ترغیب مردم به صحبت کردن در مورد آن نجات دهد.

این استراتژی همچنین برای مشاغلی که می خواهند خدمات خود را “انسانی” کنند، به خوبی کار می کند. به عنوان مثال، توضیح ارزش Slack برای کاربرانی که از فناوری آگاه نیستند می‌تواند پیچیده باشد.

ساخت یک آگهی تلویزیونی خوب انجام شده، می تواند این شکاف را پر کند

در هر دوی این موارد، ویدیوهای جذاب به رشد کسب و کار در مراحل اولیه کمک کرد. آنها این خبر را به افرادی رساندند که ممکن است از طریق رسانه های دیگر در مورد این برندها مطلع نشده باشند. اکنون، کانال های بیشتری از هر زمان دیگری برای بازاریابی ویدیویی در دسترس دارید، از جمله یوتیوب، اینستاگرام، اسنپ چت و دیگر پلتفرم های رسانه های اجتماعی.
مخاطبان آنجا هستند و با رویکرد درست، ساخت آگهی تلویزیونی می تواند به جذب مشتریان به سمت کسب و کار شما کمک کند.

چهار عنصر یک آگهی تلویزیونی موفق

بیشتر تیزرهای تلویزیونی مؤثر چند ویژگی مشترک دارند. اگر بتوانید آن‌ها را در تلاش‌های خود بگنجانید، شانس بیشتری برای ماندگاری برندتان در ذهن بینندگان خواهید داشت.

1. محتوا مختصر است و به نقطه اصلی می رسد

روشی که ما محتوا را به صورت آنلاین مصرف می کنیم با نحوه تعامل ما با رسانه های دیگر بسیار متفاوت است. برای مثال، کتاب ها و فیلم ها اغلب به توجه کامل ما نیاز دارند. وقتی نوبت به وب‌سایت‌ها می‌رسد، به احتمال زیاد اطلاعات را نادیده می‌گیریم، از یک برگه به برگه دیگر می‌پریم و جزئیات کوچک را از دست می‌دهیم. در نتیجه، اگر می خواهید به ذهن مخاطبان خود نفوذ کنید، باید مختصر باشید.

به طور سنتی، ساخت آگهی تلویزیونی همیشه کوتاه بوده است

به طور متوسط، آنها تمایل دارند حدود 15 ثانیه دوام بیاورند. وقتی صحبت از ویدیوی آنلاین می شود، داده های YouTube نشان می دهد که محبوب ترین محتوا کمتر از ده دقیقه اجرا می شود. با این حال، بیشتر آن محتوا شامل تبلیغات نیست. آنچه این داده ها نشان می دهد این است که کاربران تمایل دارند تیزرهای تلویزیونی کوتاه تری را ترجیح دهند. اما ممکن است 15 ثانیه به اندازه کافی طولانی نباشد.
این به شما زمان زیادی را برای ساخت آگهی تلویزیونی جذاب می دهد. برای کوتاه نگه داشتن ویدیوی خود، باید از قبل برنامه ریزی کنید.

تدبیر هوشمندانه کوتاه نگه داشتن تیزر عبارتند از:

کل ویدیوی خود را استوری برد کنید تا بدانید چه چیزی را می خواهید نشان دهید
داشتن یک اسکریپت در جای خود. بنابراین نیازی به بداهه‌گویی ندارید
طول فیلمنامه خود را با خواندن زمان بندی کنید تا بتوانید قبل از فیلمبرداری تنظیمات را انجام دهید
اگر کارگردانان بزرگ بتوانند بخش‌هایی از فیلمنامه‌هایشان را قطع کنند تا طول فیلم معقول بماند، شما هم می‌توانید همین کار را انجام دهید.

2. شما یک مخاطب هدف به وضوح تعریف شده دارید

اگر می خواهید محصولی را بازاریابی کنید، باید ایده ای داشته باشید که مخاطبان مورد نظر آن چه کسانی هستند. با این اطلاعات، می‌دانید که چگونه داستان پشت آن را چارچوب بندی کنید و کدام مزایا را برجسته کنید. ابزارهای ردیابی رفتار کاربر مانند Google Analytics و Facebook Insights می‌توانند برای شناسایی بیشترین مشتریان شما مفید باشند، بنابراین لازم نیست تنها به شهود متکی باشید.

ایجاد پرسونا برای مخاطبان

ایجاد پرسونا نیز می تواند به شما در درک بهتر مشتریان بالقوه کمک کند. هنگامی که برند خود را از منظر بیرونی در نظر می گیرید، ممکن است بتوانید تیزر تلویزیونی و سایر تلاش های بازاریابی خود را بهتر قاب بندی کنید.

3. مزایای محصول شما برای بیننده برجسته می شود

دانستن اینکه مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند باید به شما کمک کند تا درک درستی از نیازهای آنها داشته باشید.

اگر قصد دارید یک ویدیو برای بازاریابی محصول یا خدمات خاصی ایجاد کنید، دانستن موارد زیر به شما کمک می کند:

1. این محصول چه مشکلاتی را حل می کند؟
2. چه کسی می تواند بیشترین سود را از آن ببرد؟
3. به ویژه به کدام ویژگی ها اهمیت می دهند؟

شماره سه بسیار مهم است زیرا می خواهید ساخت آگهی تلویزیونی خود را مختصر نگه دارید. در مرحله برنامه ریزی، عناصری را که می خواهید در فیلمنامه خود بگنجانید، مشخص کنید. اگر محتوای شما کمی طولانی شده است، ممکن است لازم باشد برخی از مزایای “کمتر مهم” را کاهش دهید.

4. فیلم، محصول شما را از طریق یک داستان قاب بندی می کند

عنصر داستان سرایی چیزی است که یک آگهی تلویزیونی مناسب را از چیزی که مردم بعداً به خاطر خواهند آورد (و امیدواریم با دیگران به اشتراک بگذارند) جدا می کند. با این حال، راه های مختلفی وجود دارد که می توانید یک ویدیوی تبلیغاتی را قاب بندی کنید.

استفاده از داستان سرایی فرمولی است که می تواند برای ساخت تیزر تلویزیونی کار کند.

برخی از رایج ترین رویکردها عبارتند از:

صحبت کردن در مورد چگونگی شکل گیری کسب و کار شما.

نشان دادن یکی از مشتریان خود. و اینکه چگونه کسب و کار شما زندگی آنها را بهبود بخشیده است.

بحث در مورد فرآیند ایجاد محصولات شما.

داستان مناسب می‌تواند ویدیوی تبلیغاتی ایجاد کند که مردم به زودی فراموش نمی‌کنند، بنابراین از آزمایش کردن نترسید. ممکن است به دلیل هزینه یا پیچیدگی، ساخت آگهی تلویزیونی را به عنوان یک ابزار بازاریابی در نظر نگرفته باشید. اکنون بیش از هر زمان دیگری، به ابزارهایی دسترسی دارید که به شما امکان می‌دهند محتوای درجه یک ایجاد کنید، حتی اگر تجربه زیادی (یا هیچ) ندارید.

خلاصه مطلب

اگر می‌خواهید مطمئن شوید که ویدیوی تبلیغاتی شما امتیاز مناسبی دارد، این چهار عنصر را در نظر داشته باشید:

1. محتوا مختصر است و به اصل مطلب می رسد.

2. شما مخاطب هدف مشخصی دارید.

3. مزایای محصول شما برای بیننده برجسته می شود.

4. ویدیو محصول شما را از طریق یک داستان قاب می کند.

هزینه ساخت آگهی تلویزیونی چقدر است؟

هزینه ساخت آگهی تلویزیونی بسته به عوامل مختلفی است. مانند طول ویدئو، پیچیدگی انیمیشن یا تولید، سطح سفارشی سازی و تخصص شرکت تولید کننده ویدئو، می تواند متفاوت باشد. بهترین کار این است که با شرکت های تولید ویدئو مشورت کنید و آنها را از نیازهای خاص خود مطلع کنید تا اطلاعات دقیق قیمت را دریافت کنید.

مدت زمان یک تیزر تلویزیونی چقدر باید باشد؟

طول ایده‌آل برای یک ویدیوی تیزر معمولاً بین 15 تا 60 ثانیه است و در واقع در صورت لزوم می‌تواند حتی کوتاه‌تر از آن باشد. باید به اندازه کافی کوتاه باشد تا توجه بینندگان را حفظ کند و حس کنجکاوی ایجاد کند و در عین حال اطلاعات کافی برای ایجاد علاقه و انتظار را ارائه دهد. مختصر و متمرکز نگه داشتن ویدیو امکان مصرف سریع و اشتراک گذاری آسان در پلتفرم های مختلف را فراهم می کند. با جلب توجه در یک بازه زمانی کوتاه، ساخت آگهی تلویزیونی می تواند به طور موثر کنجکاوی را برانگیزند و بینندگان را به کاوش بیشتر ترغیب کند.

تیزرهای تلویزیونی کجا باید تبلیغ شوند؟

می‌توانید با اشتراک‌گذاری تیزر تکمیل‌شده خود در وب‌سایت، پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی و سایر نقاط، علاقه را ایجاد کنید – حتی با افزایش هزینه‌های ساخت آگهی تلویزیونی، فراتر از مخاطبان فعلی‌تان بروید. حتی می‌توانید فراتر از پلتفرم‌های آنلاین بروید.

کلام پایانی

جهت سفارش می توانید با کارشناسان مجموعه تبلیغاتی فورسین، در تماس باشید و به ساخت آگهی تلویزیونی محبوب و مطلوب خود، دست پیدا کنید.

اشتراک گذاری:

مطالب دیگر

تماس با ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *