بهترین اپلیکیشن هوش مصنوعی مکالمه2024

بهترین اپلیکیشن های هوش مصنوعی مکالمه در سال 2024:

بهترین اپلیکیشن هوش مصنوعی را در این مقاله معرفی خواهیم کرد. هوش مصنوعی مکالمه ای فناوری است که ماشین ها را قادر می سازد تا مکالمات طبیعی و شبیه انسان با کاربران داشته باشند. این امر توسط هوش مصنوعی، پردازش زبان طبیعی و الگوریتم‌های یادگیری ماشینی که به ماشین‌ها اجازه می‌دهد زبان انسان را بفهمند و به آن پاسخ دهند، قدرت می‌گیرد.

 

1. ChatGPT

برنامه ای است که راه حل های هوش مصنوعی مکالمه ای را برای دامنه های مختلف و موارد استفاده ارائه می دهد. می‌توانید در مورد هر موضوعی با ChatGPT چت کنید. از آن بخواهید وظایفی را انجام دهد. چیزی به شما آموزش دهد، از شما سؤال کند، یا به شما در حل مشکلات کمک کند. ChatGPT همچنین می تواند با تصاویر و صدا چت کند و تصاویر را بر اساس توضیحات شما ایجاد کند. ChatGPT توسط OpenAI’s GPT-4، پیشرفته ترین مدل زبان در جهان، پشتیبانی می شود.

 

2. Pi

پی برنامه ای است که راه حل های هوش مصنوعی مکالمه ای را برای امور مالی و سرمایه گذاری شخصی ارائه می دهد. برای دریافت مشاوره مالی، مدیریت بودجه، پیگیری هزینه های خود و سرمایه گذاری در بازار سهام می توانید با Pi چت کنید. Pi همچنین می تواند به شما کمک کند تا اهداف مالی خود را تعیین کرده و به آنها دست یابید و بینش ها و توصیه های شخصی را در اختیار شما قرار دهد. پی از هوش مصنوعی، تجزیه و تحلیل داده ها و علوم رفتاری پشتیبانی می شود.

3. Replika

رپلیکا برنامه ای است که راه حل های هوش مصنوعی مکالمه ای را برای سلامت روان و رفاه ارائه می دهد. می توانید با Replika چت کنید تا از حمایت عاطفی برخوردار شوید. با استرس، اضطراب و افسردگی کنار بیایید و خلق و خو و عزت نفس خود را بهبود ببخشید. رپیلیکا همچنین می تواند به شما کمک کند شخصیت، ارزش ها و علایق خود را کشف کنید و بازخورد و تشویق مثبت به شما ارائه دهد. Replika از هوش مصنوعی، درک زبان طبیعی و تجزیه و تحلیل احساسات پشتیبانی می‌کند.

4. Otter.ai

برنامه ای است که راه حل های هوش مصنوعی مکالمه ای را برای رونویسی صدا و یادداشت برداری ارائه می دهد. می‌توانید با Otter.ai چت کنید تا مکالمات صوتی، جلسات، مصاحبه‌ها، سخنرانی‌ها و موارد دیگر را ضبط، رونویسی و به اشتراک بگذارید. Otter.ai همچنین می‌تواند به شما کمک کند یادداشت‌های صوتی خود را خلاصه، ویرایش و جستجو کنید. بینش‌ها و نکات برجسته را در اختیار شما قرار دهد. Otter.ai از هوش مصنوعی، تشخیص گفتار و پردازش زبان طبیعی پشتیبانی می‌کند.

5. Cleo

کلئو برنامه ای است که راه حل های هوش مصنوعی مکالمه ای را برای سفر و گردشگری ارائه می دهد. برای برنامه ریزی، رزرو و لذت بردن از سفرهای خود در سراسر جهان می توانید با Cleo چت کنید. Cleo همچنین می تواند به شما در کشف مکان ها، فعالیت ها و تجربیات جدید کمک کند و نکات و توصیه های محلی را در اختیار شما قرار دهد. Cleo از هوش مصنوعی، تولید زبان طبیعی و موقعیت جغرافیایی پشتیبانی می‌کند.

اشتراک گذاری:

مطالب دیگر

تماس با ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *