تهران، شریعتی، بالاتر از سید خندان، خروجی همت شرق، نبش کوچه سروستان سوم، پلاک 57، ساختمان سروستان، واحد 2

Foreseen.777@gmail.com
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

درباره ما

درباره مجموعه تبلیغاتی فورسین

مجموعه فورسین از سال ۸۵ فعالیت خود را در حوزه تبلیغات در ایران و خارج از ایران آغاز نمود. 

در سال ۹۵ و با توسعه فعالیت های مجموعه در بخش تجهیزات تبلیغاتی همچون سیستم های تاچ اسکرین و ساخت و طراحی اپلیکیشن تغییرات بنیادی در مجموعه فورسین اتفاق افتاد و هم اکنون با افتخار اعلام می‌کنیم ما بیشترین تنوع خدمات تبلیغاتی را بین همکاران داریم. 

شرکت فورسین یکی از پیشگامان معتبر در حوزه تجهیزات تبلیغاتی است که با ارائه محصولات و خدمات متنوع در این صنعت، نیازهای کسب‌ و کار ها را در زمینه تبلیغات برآورده می‌ کند.
فورسین با تیمی متخصص و متعهد، خدمات متنوعی چون بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO)، تبلیغات در گوگل و شبکه‌های اجتماعی، طراحی سایت‌های حرفه‌ای و استراتژی‌ های محتوایی را ارائه می‌دهد.

سروش هادیان فرد

Founder of Foreseen

اگر به دنبال خدمات تبلیغاتی با کیفیت بالا و نتیجه‌محور هستید، مجموعه فورسین انتخاب مناسبی برای شماست. این مجموعه با توجه به نیازهای خاص هر برند و استفاده از راهکارهای نوآورانه، از رقبای خود متمایز می‌شود. تیم فورسین متعهد به ارائه بهترین خدمات تبلیغاتی با استفاده از جدیدترین روش‌ها و تکنولوژی‌ها است، تا بتوانید در دنیای دیجیتال امروز، حضوری قوی و مؤثر داشته باشید.

پروژه های مجموعه تبلیغاتی فورسین

مجموعه تبلیغاتی فورسین در صنعت تبلیغات به طور مستمر در تلاش است تا با تکیه بر دانش فنی خود و با بهره گیری از فناوری های روز دنیا، به روی خاورمیانه مرزهای جدیدی بگشاید. هدف ما ایجاد تحول در تجربه های تبلیغاتی و ارائه راهکارهای خلاقانه، هوشمندانه و کارآمد است.

 پیشتر این مجموعه با نام تجاری مهان در زمینه چاپ، بسته بندی، طراحی و ساخت مالتی مدیا در سال ۱۳۸۵ کار خود را آغاز نمود. در فاصله زمانی ۱۳۸۷ تا ۱۳۹۰ بخش های ساخت آگهی تلویزیونی، موشن گرافیک و ساخت انیمیشن نیز به فعالیت های مجموعه اضافه شد.پس از انجام پروژه های موفق تبلیغاتی و همکاری با شرکت های بزرگ دولتی و خصوصی به استفاده از سیستم های اطلاع رسانی و تکنولوژی های ارتباطی، روی آوردیم. در سال ۱۳۹۲ عنوان مبتکر “آدمک گویا” را به خود اختصاص دادیم. رسانه های رسمی اظهار داشتند این طرح برای نخستین بار در ایران اجرا شده است. با متنوع شدن تجهیزات تبلیغاتی هوشمند، تصمیم بر آن شد نام تجاری خود را به فورسین تغییر دهیم.