یخچال دیجیتال/یخچال ویترینی

چگونه یخچال های دیجیتال، بازاریابی دیجیتال را در سوپرمارکت ها متحول خواهند کرد

یخچال دیجیتال یا یخچال ویترینی فروشگاهی پتانسیل ایجاد انقلابی در بازاریابی دیجیتال برای سوپرمارکت ها دارند. یخچال نمایشگر شفاف یا یخچال دیجیتال تبلیغاتی راه های جدیدی برای تبلیغات هدفمند و تبلیغات شخصی ارائه می دهند. یخچال‌های دیجیتال می‌توانند تجربه‌های جدیدی از خرید را ارائه دهند.

تحول بازاریابی دیجیتال با یخچال های دیجیتال

تبلیغات هدفمند:

یخچال‌های دیجیتال می‌توانند داده‌های ارزشمند مشتری مانند تاریخچه خرید، ترجیحات برند و الگوهای خرید را جمع‌آوری کنند. سوپرمارکت ها می توانند از این اطلاعات برای ارائه تبلیغات بسیار هدفمند به طور مستقیم بر روی صفحه نمایش یخچال استفاده کنند. برای مثال، اگر مشتری به طور مکرر محصولات لبنی بخرد، یخچال ممکن است تبلیغاتی برای برندهای جدید شیر، انواع ماست یا تبلیغات پنیر را به نمایش بگذارد.

تبلیغات روی درب یخچال:

یخچال های ویترینی دیجیتال مجهز به دوربین یا صفحه نمایش می توانند به عنوان پلتفرم برای تبلیغات داخل یخچال عمل کنند. همانطور که مشتریان یخچال را باز می کنند، ممکن است تبلیغات هدفمندی به آنها ارائه شود که محصولات جدید، تخفیف ها یا پاداش های برنامه وفاداری را به نمایش می گذارد و نقاط تماس اضافی برای سوپرمارکت ها ایجاد می کند تا با مشتریان تعامل کنند.

بینش مشتری پیشرفته:

یخچال های دیجیتال اطلاعات ارزشمندی در مورد عادات مصرف، ترجیحات و رفتارهای خرید مشتریان تولید می کنند. سوپرمارکت ها می توانند از این اطلاعات برای به دست آوردن بینش در مورد نیازهای مشتری، اصلاح استراتژی های بازاریابی، بهینه سازی مدیریت موجودی و تبلیغات شخصی برای افزایش رضایت مشتری استفاده کنند.

بازاریابی صوتی:

با قابلیت تشخیص صدا، یخچال ویترینی دیجیتال می توانند مشتریان را قادر سازند تا با استفاده از دستورات صوتی با دستگاه تعامل داشته باشند. سوپرمارکت‌ها می‌توانند کمپین‌های تبلیغاتی فعال‌شده صوتی را بررسی کنند، به مشتریان اجازه می‌دهند در مورد جزئیات محصول پرس و جو کنند و توصیه‌های شخصی‌شده را دریافت کنند و یک تجربه خرید راحت و یکپارچه ایجاد کنند.
در نظر گرفتن عواملی مانند پذیرش مشتری، نگرانی‌های حفظ حریم خصوصی و پیشرفت‌های تکنولوژیکی برای پذیرش و موفقیت گسترده یخچال‌های دیجیتال در سوپرمارکت‌ها مهم است.

با این حال، با پتانسیل افزایش تعامل مشتری، تبلیغات هدفمند و فرآیندهای خرید ساده، یخچال‌های دیجیتال این قدرت را دارند که استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال را برای سوپرمارکت‌ها در آینده تغییر دهند.

تبلیغات دیجیتال در خرده فروشی ها و مغازه ها

نقطه فروش (POS) برای تبلیغات سوپرمارکت و وفاداری مشتری حیاتی است. اگر مشتریان ارائه کالاها، فضا و طراحی کلی یک فروشگاه را دوست داشته باشند، خوشحال خواهند شد که بازگردند. سیستم های درب شیشه ای راه جدیدی را برای برندها برای ارتباط با مصرف کنندگان ارائه می دهد.

علم بازاریابی خرده فروشی

از آنجایی که بیش از 50 درصد از تمام تصمیمات خرید در محل فروش گرفته می شود. خرده فروشان به دنبال راه های جدید و نوآورانه برای دستیابی به مشتریان خود هستند. زیرا آنها تصمیم می گیرند کدام محصول را بخرند. برخی از رادیو در فروشگاه برای ارائه پیام های تبلیغاتی استفاده می کنند. برخی دیگر از بوی خاصی برای تشویق خرید غذا استفاده می کنند. اما بسیاری از آنها از فناوری پیچیده تری استفاده می کنند، مانند تبلیغات دیجیتالی که از طریق یخچال ترنسپرنت دیده می شود.

برای سوپرمارکت ها، سهم درآمد محصولات یخچالی و یخ زده در حال رشد است و به همراه آن تقاضا برای افزایش فضا نیز در حال افزایش است. این به نوبه خود اولویت های جدیدی را بر روی فعالیت های تبلیغاتی قرار می دهد، که اکنون باید این مناطق سرد را در کمپین های خود بگنجانند. راه حل جدید برای نمایش محتوای دیجیتال، درب شیشه ای یخجال تبلیغاتی است. این سیستم درب شیشه ای درجه یک، مجهز به یک صفحه نمایش ال سی دی شفاف است که محتوای دیجیتالی را ارائه می دهد و در عین حال اجازه می دهد محصولات غذایی درون یخچال قابل مشاهده باشند.

صفحه نمایش

صفحه‌نمایش‌های با کیفیت بالا می‌توانند ویدیوهای محصول را پخش کنند، آخرین معاملات را ارائه دهند، یا تبلیغاتی را به نمایش بگذارند تا توجه خریدار را جلب کنند و خریدهای فوری را تحریک کنند. برای مشتریانی که قصد خرید کالاهای درون یخچال و منجمد را ندارند، این فضا فضای سرگرمی را فراهم می کند و در عین حال برندسازی محصولات تبلیغ شده را برای خرید آینده تقویت می کند.

کاربرد:

این ابزار بازاریابی برای سوپرمارکت ها، هایپر مارکت ها، نانوایی‌ها، ایستگاه‌های بزرگراهی، مراکز خرید، میادین تره بار، مغازه ها، ایستگاه ها، باشگاه ها و برای سایر مشاغل مناسب است تا محتوای تبلیغاتی را به روشی منحصر به فرد نمایش دهد.

___مشتریان شما دیگر نمی توانند به برند شما و یا به فروشگاه شما به همان شکل قبل نگاه کنند.

ویژگی های کلیدی و فنی یخچال هوشمند:

  • TLCD یعنی نمایشگر ترنسپرنت یا همان صفحه نمایش شفاف از طریق سنسور می تواند از شفاف کامل به نیمه شفاف تغییر کند.
  • پنل TLCD به صورت اپتیکال به شیشه جلو متصل می شود و کنتراست نور را بهبود می بخشد و تابش خیره کننده را از بین می برد.
  • پنل +IPS M دارای یک پیکسل سفید اضافی (RGBW) است که تصویری روشن تر و واضح تر ایجاد می کند و در عین حال حداکثر شفافیت را ارائه می دهد.
  • پخش کننده رسانه USB
  • کنترل
  • پخش صدای با کیفیت

نمایش محصولات:

یخچال های درب شیشه ای توسط مجموعه ای از LEDها روشن می شود.

یخچال هوشمند با صفحه نمایش LCD شفاف به مشتری این امکان را می دهد که نوشیدنی های خنک را از یخچال خارج کند و در عین حال تصاویر را نیز مشاهده کند.

___محصولات موجود در یخچال به دلیل شفافیت ال سی دی، به خوبی قابل رویت هستند.

 

تبلیغات خرده فروشی در فروشگاه های ایران نیز دیجیتالی می شود

مجموعه تبلیغاتی فورسین، شرکتی پیشرو در ساخت یخچال ویترینی دیجیتال است. برای نصب «یخچال هوشمند» در فروشگاه ها و ارائه محصول آماده است. یخچال ترنسپرنت یا یخچال دیجیتال می تواند مجموعه کاملی از هر آنچه که در یک یخچال قرار دارد را به همراه حقایق تغذیه دیجیتالی شده نمایش دهد. برندها می‌توانند برای تشویق مردم به خرید محصولاتشان، جایگاه‌های تبلیغات دیجیتال را در یخچال های هوشمند فروشگاهی خریداری کنند.
برانگیختن علاقه مردم به یخچال دیجیتال و تمایل برندها به تکرار موفقیت رسانه های خرده فروشی دیجیتال، در محیط فروشگاه انجام پذیر است.
تبلیغات دیجیتال جذاب هستند زیرا بسیار متنوع تر هستند.

استفاده از تبلیغات بر روی یخچال دیجیتال یا یخچال ویترینی تنها یک شروع است. برای شروع با ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری:

مطالب دیگر

تماس با ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *