چگونه هوش مصنوعی و حقوق به هم مرتبط می شوند؟

هوش مصنوعی و ML چگونه شرکت های حقوقی را متحول می کنند

در ابتدا، ممکن است تصور کنید که چگونه هوش مصنوعی / ML با قانون مرتبط است؟ زیرا به نظر می‌رسد که هر دو حوزه از هم جدا هستند. خب، حقیقت چیز دیگری است. امروزه هوش مصنوعی در راه تغییر حرفه حقوقی به طرق مختلف است و به شرکت‌های حقوقی کمک می‌کند تا فعالیت‌های خود را مدیریت کنند. و همچنین بسیاری از وظایفی را که قبلاً بر عهده انسان‌ها بود، کاهش می‌دهد و در وقت و نیروی انسانی گرانبها صرفه‌جویی می‌کند. پس می توان از نیروی انسانی برای کارهای سازنده تر استفاده کرد. و بسیاری از عملیات‌هایی را که نیاز به مشارکت انسانی دارند، خودکار می‌کند.

این راه حل ها سرعت را تا حد زیادی بهبود می بخشد. و همچنین خطاها را به شدت کاهش می دهد. و از این رو دقت نیز بهبود می یابد. هر زمان که یک فناوری جدید به جهان معرفی شود. به هر بخش و صنعت این امکان ارائه می شود که آن را برای ارتقاء عملکرد خود اتخاذ کند.

کامپیوترها بسیاری از کاغذبازی ها را حذف کردند

یک مثال از کامپیوترها و اینکه چگونه به سرعت در استفاده از آنها رشد کردند، بسیاری از کاغذبازی های دستی را به دست گرفتند، و اینکه چگونه امروزه تقریباً در هر اداره و حرفه ای ضروری شده اند. شرکت های حقوقی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. فناوری همیشه در خط مقدم بوده و راه خود را برای حمایت از وکلا، حقوقدانان، محققان و مشتریانی که با این حرفه مرتبط هستند، پیدا می کند. از طریق این مقاله، روش‌های مختلف استفاده از هوش مصنوعی و ML به‌طور خاص در حرفه حقوقی برای ساده‌ سازی عملیات و فرآیندهای کاری آن‌ها را بررسی و بحث خواهیم کرد. اجازه دهید با درک مختصری از اینکه هوش مصنوعی و ML واقعاً چیست شروع کنیم.

هوش مصنوعی و ML چیست؟

تاثیر هوش مصنوعی بر حرفه حقوقی؟

هیچ شکی وجود ندارد که هوش مصنوعی قبلاً شروع به تأثیرگذاری بر حوزه حقوقی کرده است. به روشی که ممکن است شما نیز متوجه آن شده باشید (اگر به این حرفه تعلق دارید). تحقیقات نشان داده است که بسیاری از کارهای دستی مورد نیاز در شرکت‌های حقوقی با ماشین‌های هوشمند مصنوعی جایگزین شده‌اند. از آنجایی که طبق مطالعات مختلف، عملیات بسیار بهبود یافته و ساده شده است. شرکت های حقوقی چاره ای جز پذیرش این موج جدید فناوری و پذیرش هوش مصنوعی و ML در عملیات روزانه خود ندارند. در زیر، ما برخی از برنامه های کاربردی متفاوتی را که شرکت های حقوقی با هوش مصنوعی پیدا کرده اند شرح می دهیم.

بررسی اسناد

بخش بزرگی از رسیدگی های حقوقی، مقدار اسنادی است که باید برای یافتن مطالب مربوطه مرور شود. این کار به تیمی از حقوقدانان و ساعت ها وقت گرانبها نیاز دارد. شرکت‌ها از نرم‌افزار هوش مصنوعی استفاده کرده‌اند که به تجزیه و تحلیل اسناد به راحتی کمک می‌کند.

دقت نظر

متخصصان حقوقی ملزم به انجام بررسی های جامع سوابق هستند و برای کشف اطلاعات مربوط به مشتریان خود باید تلاش های زیادی انجام دهند. سپس این حقایق و داده‌ها برای تصمیم‌گیری بهتر مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و برای حمایت از مشتریان و ارائه مشاوره صحیح به آنها استفاده می‌شوند. این کار کسالت بار و خسته‌کننده به سرعت با سیستم‌های هوشمند مصنوعی جایگزین می‌شود، که کمک می‌کنند بیشتر بررسی‌های لازم را کارآمدتر و دقیق‌تر انجام دهند.

مدیریت قرارداد

اغلب، مشتریان برای مشاوره حقوقی مراجعه می کنند تا قراردادها را بررسی کنند و تحقیق کنند که آیا مشکل یا خطری با آن قرارداد مرتبط است یا خیر. گاهی اوقات، قراردادها می توانند گمراه کننده باشند و تأثیر منفی داشته باشند، و متخصصان حقوقی به مشتریان خود کمک می کنند تا از آن اجتناب کنند. هوش مصنوعی را می توان برای تجزیه و تحلیل این گونه قراردادها به صورت انبوه مورد استفاده قرار داد و استفاده کرد تا یاد بگیرد که چنین موقعیت هایی را به سرعت و با خطاهای انسانی کمتر، شناسایی کند و از هر گونه اتفاق ناگوار جلوگیری کند.

نتیجه

زمان آن فرا رسیده است که مؤسسات حقوقی این تغییر فناوری جدید را بپذیرند و از آن استقبال کنند. یا مانند مخالفان دیگر بنشینند و تماشا کنند جهان در حال پرواز را. در حال حاضر، هوش مصنوعی و ML، دست در دست هم، بخش حقوقی را دگرگون می‌کنند. جایی که سازمان‌ها متوجه شده‌اند که فناوری و نوآوری کلید موفقیت است. سیستم های هوشمند برتری خود را بر انسان، از نظر آماری، نشان داده اند.

اگرچه برخی استدلال می‌کنند که بررسی دستی اسناد می‌تواند دقیق باشد. و انسان‌ها می‌توانند با ماشین‌ها رقابت کنند، اما در واقعیت چنین چیزی وجود ندارد که ثابت کند. سیستم‌های هوش مصنوعی در مورد سرعت با انسان ها قابل مقایسه نیستند. زیرا کاری را که آنها تنها در چند ساعت انجام می دهند. یک تیم کارآمد از حقوقدانان نمی توانند آن کار را بصورت دقیق حتی در چند روز اجرا کنند.

اشتراک گذاری:

مطالب دیگر

تماس با ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *