پروژه ساخت هرم هوشمند/شرکت آتاپایپ

گزارش پروژه ساخت هرم هوشمند 3 وجهی

مقدمه

پروژه ساخت هرم هوشمند 3 وجهی توسط شرکت تبلیغاتی فورسین با درخواست و همکاری شرکت آتاپایپ در نمایشگاه ساختمان تبریز در تاریخ خردادماه 1402 برگزار شد.

هدف پروژه

هدف اصلی این پروژه، ارائه یک هرم هولوگرافیک 3 وجهی با ابعاد 42 اینچ بود که قابلیت نمایش تصاویر و ویدئوهای سه بعدی را داشته باشد. این پروژه به عنوان یک ابزار تبلیغاتی و نمایشی برای شرکت آتاپایپ در نمایشگاه مورد استفاده قرار گرفت.

مراحل اجرای پروژه

مشخص شدن نیازها و توصیف مشخصات فنی

در این مرحله، نیازها و مشخصات فنی مورد نیاز برای ساخت هرم هولوگرافیک تعیین شد. ابعاد، ویژگی‌های نمایشگر، تصاویر محصولات-خدمات و سایر جزئیات فنی مشخص شدند.

طراحی و تولید

با در نظر گرفتن مشخصات فنی، طراحی هرم هولوگرافیک آغاز شد و پس از تایید، فرآیند ساخت و تولید آغاز گردید.

آزمایش و تست

پس از تولید، هرم هوشمند مورد آزمایش و تست قرار گرفت تا اطمینان حاصل شود که عملکرد آن به درستی انجام شده است.

نصب و راه‌اندازی

هرم هولوگرافیک در محل نمایشگاه ساختمان تبریز نصب و راه‌اندازی شد.

نتیجه‌گیری و اثرات

این پروژه با موفقیت انجام شد و هرم هولوگرافیک ساخته شده با استقبال بالایی مواجه شد.

شرکت آتاپایپ از این ابزار تبلیغاتی برای جلب توجه بازدیدکنندگان و نمایش محصولات و خدمات خود استفاده کرد.

این پروژه موجب افزایش شناخت شرکت و جذب مشتریان جدید نیز گردید.

کلام پایانی

در کل، پروژه ساخت هرم هوشمند 3 وجهی در ابعاد 42 اینچ با همکاری بین شرکت آتاپایپ (مشتری) و شرکت تبلیغاتی فورسین(کارفرما)، به‌عنوان یک موفقیت محسوب می‌شود که به تبلیغات و بازاریابی شرکت کمک بزرگی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *