وبسایت ساز هوش مصنوعی/برترین ها2023

وبسایت ساز هوش مصنوعی در سال 2023

وبسایت ساز هوش مصنوعی، از لحاظ بصری خیره کننده تر، سریعتر و کارآمدتر وبسایت شما را طراحی می کند. سازندگان هوش مصنوعی، ایجاد یک سایت حرفه‌ای و بهینه‌شده برای موبایل را در کمترین زمان آسان‌تر از همیشه می‌کنند. وبسایت ساز هوش مصنوعی از ابزارهای مولد هوش مصنوعی برای متحول کردن طراحی وب و ایجاد وبسایت های شخصی در عرض چند دقیقه استفاده می کند. این روش تمام کارهای سنگین را برای شما انجام می دهد.

بهترین وبسایت ساز هوش مصنوعی در سال 2023

اکثر پلتفرم ها یک فرآیند طراحی ساده هوش مصنوعی برای ایجاد وب سایت های جدید دارند. با این حال، برخی می توانند به کاربران پیشرفته وردپرس کمک کنند تا راه حل های کد سفارشی را با استفاده از هوش مصنوعی ایجاد کنند.

بهترین وبسایت سازهوش مصنوعی که به ترتیب فهرست شده اند:

1. Wix ADI
2. Hostinger AI Website Builder
3. Divi AI
4. Framer AI
5. Durable
6. CodeDesign.ai
7. GoDaddy Website Builder
8. 10Web
9. Bookmark AiDA
10. GetResponse AI Builder

 

وبسایت ساز هوش مصنوعی wix

1. Wix ADI

Wix ADI یک وبسایت ساز هوش مصنوعی است که ایجاد وب سایت را از طریق دستیار هوش مصنوعی خلاقانه خود ساده می کند. فناوری هوش مصنوعی مولد آن فرآیند طراحی وب سایت ها را ساده می کند و آن را به گزینه ای مناسب برای کاربرانی تبدیل می کند که ممکن است مهارت های فنی یا زمانی برای اختصاص دادن به ایجاد وب سایت نداشته باشند. این پلتفرم کاربران را قادر می سازد تا صفحات وب، لندینگ پیج و صفحات فروشگاهی آنلاین را از نظر بصری جذاب، ایجاد کنند. اگر به دنبال یک ابزار هوش مصنوعی راحت و کارآمد برای طراحی وب هستید، Wix ADI ارزش توجه دارد. همه ویژگی‌های وب‌سایت ساز استاندارد Wix در رابط ADI موجود است. اگر کاربران می خواهند به استفاده از وبسایت ساز هوش مصنوعی برای وب سایت های خود ادامه دهند، باید در ویرایشگر ADI بمانند.

ویژگی های کلیدی:

دستیار طراحی هوش مصنوعی بصری، برای ایجاد یک وب سایت تولید شده با هوش مصنوعی بر اساس پاسخ به سوالاتِ ساده
خروجی‌های قابل تنظیم، به راحتی طراحی و محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی را تغییر می‌دهند.
یکپارچه سایت خود را پس از ساخت با استفاده از هوش مصنوعی به یک سایت استاندارد Wix تبدیل کنید.

بهترین برای:

Wix ADI یک وبسایت ساز هوش مصنوعی برای صاحبان مشاغل کوچک، فروشگاه های آنلاین و مترجمان آزاد است. سازنده وب سایت Wix روشی منحصر به فرد برای ایجاد وب سایت هایی ارائه می دهد، که بسیاری از افراد از آن لذت می برند. ADI با ایجاد طرح‌های منحصربه‌فرد بر اساس نیازهای شما، فرآیند را ساده‌تر می‌کند.

 

وبسایت ساز

2. Hostinger AI Website Builder

Hostinger AI Website Builder ایجاد، سفارشی سازی و راه اندازی یک وب سایت کاملاً جدید با قدرت هوش مصنوعی را آسان می کند. فرآیند اولیه ساخت سایت شما با هوش مصنوعی تنها حدود 1 دقیقه طول می کشد. به سادگی چند فیلد فرم را پر کنید و به این سازنده، در مورد ویژگی وب سایت خود بگویید و روی دکمه کلیک کنید.

انتخاب نوع وب سایت به سازنده کمک می کند تا از طرح بندی های از پیش ساخته شده ای که ساختار وب سایت را ارائه می دهند، انتخاب کند. بر اساس اطلاعات ارائه شده، سازنده از فناوری هوش مصنوعی مولد، از جمله ChatGPT، برای تولید محتوا، تصاویر، فونت ها و پالت های رنگی برای ساخت سایت شما استفاده می کند.

فرآیند ایجاد هوش مصنوعی

حدود 30 ثانیه طول می کشد تا وب سایت جدید خود را نشان دهید. اگر آن را به صورت رایگان امتحان کنید، چند گزینه در پایین خواهید داشت که به شما امکان می دهد طرح، فونت و رنگ را تغییر دهید. حتی می توانید در صورت نیاز صفحات بیشتری اضافه کنید.

با یک برنامه میزبانی که از 2.99 دلار در ماه شروع می شود، تمام گزینه های سفارشی سازی هوش مصنوعی سازنده را باز خواهید کرد. به شما این امکان را می‌دهد که طرح‌های هوش مصنوعی پیشرفته‌تری تولید کنید و از ابزارهای هوش مصنوعی داخلی، از جمله دستیار نوشتن هوش مصنوعی و تولیدکننده تصویر، AI Logo Maker و ابزار AI Heatmap برای کمک به درک رفتار کاربر استفاده کنید.

ویژگی های کلیدی:

تنها با وارد کردن یک توضیح ساده، در عرض چند دقیقه یک وب سایت با هوش مصنوعی ایجاد کنید
طراحی واکنشگرا خارج از جعبه
برای طراحی آسان و بدون کد، سازنده وب سایت را بکشید و رها کنید
ابزار نگارش هوش مصنوعی داخلی برای تولید کپی
AI Logo Maker برای ساخت یک لوگوی سفارشی در چند ثانیه (رایگان آن را امتحان کنید)
ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی برای سئو
نقشه حرارتی هوش مصنوعی AI Heatmap
ابزارهای تجارت الکترونیک برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین
بیش از 100 قالب از پیش ساخته شده

به عنوان یک ارائه دهنده هاست

هاستینگر یکی از بهترین هاست که سرعت های سریع و فضای ذخیره سازی سخاوتمندانه را با هزینه کم ارائه می دهد. با پلتفرم وبسایت ساز و میزبانی وب آنها، می توانید از یک راه حل همه کاره، برای ساخت سایت خود لذت ببرید. شما به تمام ویژگی های سازنده هوش مصنوعی و هر چیز دیگری که یک وب سایت ممکن است نیاز داشته باشد (دامنه، میزبانی، ایمیل، ویژگی های تجارت الکترونیک و غیره) دسترسی کامل خواهید داشت.

بهترین برای:

Hostinger AI Website Builder برای مبتدیان یا کسب و کارهای کوچکی که می خواهند فرآیند ایجاد وب سایت با هوش مصنوعی را در یک پلتفرم سازنده سریع و قابل اعتماد داشته باشند، عالی است.

 

divi ai

3. Divi AI

یک وبسایت ساز با هوش مصنوعی قوی برای وردپرس است که از قدرت هوش مصنوعی برای ایجاد وب سایت ساده استفاده می کند. Divi AI شامل یک تولید کننده تصویر هوش مصنوعی، نویسنده محتوا و موارد دیگر است.

همه در یک دستیار طراحی وب قدرتمند هوش مصنوعی

هوش مصنوعی Divi وب سایت شما را درک می کند و به آن اجازه می دهد محتوای مرتبط با زمینه و مطابق با نام تجاری شما تولید کند. Divi AI Image Generator می تواند به طور خودکار تصاویر دیدنی ایجاد کند. یک کلیک و تمام! همچنین می توانید با توصیف تصویر مورد نظر خود و انتخاب از بین سبک های مختلف تصویر، با هوش مصنوعی تصاویر تولید کنید.
حتی می‌توانید از مولد تصویر Divi AI برای اصلاح و تغییر تصاویر موجود استفاده کنید، که شبیه جادو است.

Divi AI Content Writer

همچنین می تواند محتوا را تنها با یک کلیک به صورت خودکار تولید کند. از وب سایت شما یاد می گیرد و زمینه صفحه فعلی شما را درک می کند و از آن اطلاعات برای تولید محتوای جدید بر اساس تقاضا استفاده می کند. همچنین می‌توانید آنچه را که می‌خواهید درباره آن بنویسد، برای Divi AI توضیح دهید، و هر تعداد جزئیات را که دوست دارید به هوش مصنوعی ارائه دهید. ساخت وبسایت با هوش مصنوعی Divi مانند این است که همیشه یک کپی رایتر، هنرمند دیجیتال و عکاس در کنار خود داشته باشید!

ویژگی های کلیدی:

در حین ساخت وب سایت خود با یک کلیک محتوای هوش مصنوعی تولید کنید.
با استفاده از تولید کننده تصویر هوش مصنوعی Divi AI، تصاویر برند خیره کننده برای سایت خود ایجاد کنید.
تصاویر موجود را با استفاده از سبک‌های تصویر داخلی هوش مصنوعی، پیام‌های متنی و ویژگی‌های ارتقاء مقیاس، اصلاح کنید.
به طور خودکار یک کپی مرتبط با متن برای وب سایت خود ایجاد کنید.
با استفاده از گزینه های ویرایش کپی هوش مصنوعی، محتوای نوشته شده را مانند یک حرفه ای بهبود دهید.

بدون ایده؟

با مولد سریع Divi AI پیشنهادهایی برای محتوای جدید دریافت کنید.
کل پست های وبلاگ را با کلمات کلیدی خاص ایجاد کنید و آنها را در چند ثانیه ویرایش کنید.
با Divi AI، می‌توانید به سرعت یک وبسایت کامل را با استفاده از بسته‌های طرح‌بندی از پیش ساخته شده Divi’s 320 راه‌اندازی کنید.

مهم نیست که چه نوع وب سایتی را می خواهید بسازید

Divi یک طراحی دارد که برای شما مناسب است. هر کسی می‌تواند یک طرح‌بندی موجود را انتخاب کند و از هوش مصنوعی Divi استفاده کند تا آن را مال خود کند. در زمان کوتاهی، یک وب سایت کامل متناسب با کسب و کار خود خواهید داشت.

بهترین برای:

هوش مصنوعی Divi برای هر کاربر وردپرسی که به دنبال استفاده از قدرت هوش مصنوعی برای ایجاد وب‌سایت‌های خیره‌کننده با صفحه‌ساز بصری با کاربری آسان است، بهترین است. اگر یک کارآفرین پرمشغله یا صاحب یک کسب و کار کوچک هستید، در زمان و هزینه ایجاد یک وب سایت حرفه ای با هوش مصنوعی Divi صرفه جویی خواهید کرد.

 

framer

4. Framer AI

Framer AI یک سازنده وب سایت با هوش مصنوعی چشمگیر است که به شما امکان می دهد کل طراحی وب سایت را با استفاده از یک پیام متنی ایجاد کنید. فقط نوع سایتی را که می خواهید تایپ کنید و شاهد اتفاقات جادویی آن باشید. اگر طرح یا طرح رنگ خاصی را دوست ندارید، می‌توانید نتایج هوش مصنوعی جایگزین را روی هر عنصری با کلیک یک دکمه اعمال کنید. شما می توانید از آن برای ایجاد تقریباً هر سایتی استفاده کنید.

رابط کاربری بصری

به شما امکان می دهد طرح های خود را با استفاده از سازنده بصری بدون کد مشابه Figma یا Webflow ویرایش کنید. حتی می توانید یک پروژه را در Figma شروع کنید و به راحتی آن را به Framer منتقل کنید. با استفاده از اعلان‌های متنی، می‌توانید از فناوری تولید هوش مصنوعی داخلی برای تولید محتوا (مانند نوشتن و تصاویر) برای سایت خود نیز استفاده کنید. این کار روند ساخت و ساز را بدون نیاز به استخدام متخصص سرعت می بخشد.

این پلتفرم با در نظر گرفتن عملکرد و سئو ساخته شده است

بنابراین می توانید یک وب سایت سریع با تمام ابزارهای سئوی هوش مصنوعی که برای راه اندازی سایت خود بر روی یک پایه خوب نیاز دارید، داشته باشید. این برنامه با برنامه های شخص ثالث محبوب مانند YouTube، Lottie، Eventbrite و SoundCloud ادغام می شود. هنگامی که طراحی شما کامل شد، اگر می خواهید یک پروژه ساده ارسال کنید، می توانید سایت خود را به صورت رایگان منتشر کنید. یا می توانید به یک برنامه اولیه ارتقا دهید تا سایت شخصی میزبانی شده خود را با دامنه سفارشی و CMS دریافت کنید.

یک نسخه حرفه ای

شامل تجزیه و تحلیل سایت داخلی و یک سایت مرحله بندی نیز می شود. و اگر نمی‌خواهید از ابتدا شروع کنید، این پلتفرم شامل قالب‌های رایگان و ممتازی است که می‌توانید استفاده کنید.

ویژگی های کلیدی:

کل وب سایت ها یا عناصر خاص را با استفاده از پیام های متنی ایجاد کنید.
متن یا تصاویر تولید شده با هوش مصنوعی را برای سایت خود در لحظه ایجاد کنید.
رابط کاربری بصری مشابه Figma و Webflow
سئو پسند، پاسخگو و بهینه شده با سرعت.
از یک دامنه رایگان در Framer استفاده کنید یا دامنه شخصی خود را اضافه کنید.
مجهز به ابزارهای بازاریابی و تجزیه و تحلیل.

بهترین برای:

Framer بهترین گزینه برای کسانی است که به دنبال یک وبسایت ساز هوش مصنوعی با ترکیبی قدرتمند از ابزارهای طراحی وب و تولید هوش مصنوعی هستند. نتایجی که می توانید از چند خط متن بدست آورید، چشمگیر است. و حتی اگر در طول مسیر نیاز به تنظیم محتوا دارید، طیف گسترده ای از ویژگی های طراحی آن برای تکمیل کار کافی است.

 

durable

5. Durable

Durable یک وب سایت ساز هوش مصنوعی است که می تواند کل وب سایت را با کپی و تصاویر در چند ثانیه ارائه دهد. اگرچه نسبتاً جدید است، اما به یک راه حل مناسب برای مشاغل کوچک و مبتدیانی تبدیل شده است که می خواهند یک حضور آنلاین سریع داشته باشند. این پیچیدگی ایجاد وب سایت را از بین می برد و آن را با سرعت و اتوماسیون محض، جایگزین می کند.

تنها با سه دستور ساده

یک وب سایت کاربردی متناسب با هویت برند خود دریافت می کنید. هنگامی که وب سایت ساخته می شود، که می تواند نسبتاً سریع انجام شود، Durable ابزارهای عالی هوش مصنوعی را برای بهبود طراحی و محتوا در لحظه ارائه می دهد. همچنین می توانید سایت خود را با استفاده از ابزارهای سئو داخلی و سایر ویژگی های بازاریابی بهینه کنید. در حال حاضر فاقد ویژگی‌های تجارت الکترونیک است، اما می‌توان آن را با یک سرویس خارجی جفت کرد تا این کار را انجام دهد.

ویژگی های کلیدی:

با استفاده از یک اعلان سه مرحله ای یک وب سایت کامل با هوش مصنوعی در عرض چند دقیقه ایجاد کنید.
محتوای اولیه قابل اجرا (کلمات و تصاویر) را تولید می کند که می تواند با ابزارهای هوش مصنوعی بهینه شود.
ابزارهای CRM داخلی، تجزیه و تحلیل و سئو

Durable

یکی از بی دردسرترین جریان های کاری ایجاد وب سایت را در بین ابزارهای موجود در این لیست دارد. از صنعت، موقعیت مکانی و نام کسب و کار شما برای تولید خودکار وب سایتی با محتوا، تصاویر و حتی نقشه مکان کسب و کار استفاده می کند.
نیاز به دانش کدنویسی، مهارت های طراحی یا حتی دانش اولیه وب سایت را از بین می برد. سرعت و سهولت Durable هنگام راه اندازی یا اجرای یک وب سایت کسب و کار کوچک بسیار ارزشمند است.

بهترین برای:

هوش مصنوعی Durable، یک پلتفرم قابل اعتماد، برای کسانی است که می خواهند بدون سر و صدا یک وب سایت تجاری راه اندازی کنند. اگر شما کاملاً مبتدی هستید، یک صاحب کسب و کار کوچک، یا حتی فردی هستید که در حال انجام کارهای جانبی هستید، این بلیط شما برای ساخت یک وبسایت حرفه ای است. برخلاف پلتفرم‌های سنتی که به یک منحنی یادگیری شیب‌دار نیاز دارند، هوش مصنوعی Durable به شما امکان می‌دهد تا به راحتی مالک یک وبسایت شوید.

 

codedesign

6. CodeDesign.ai

CodeDesign.ai یک هوش مصنوعی پیشرفته است که ترکیبی یکپارچه از طراحی کاربرپسند و قابلیت‌های تکنولوژیکی پیشرفته را ارائه می‌کند. این پلتفرم نیاز به دانش گسترده کدنویسی یا بودجه زیاد را از بین می‌برد، اما سفارشی‌سازی و پشتیبانی را که اغلب برای خدمات حرفه‌ای و گران‌تر محفوظ است، فراهم می‌کند. CodeDesign.ai با رابط بصری خود و پشتیبانی خیره کننده از مشتری، تحسین کاربران و طراحان تازه کار را به خود جلب کرده است. و خود را به عنوان یک انتخاب برتر در ساخت وب سایت معرفی کرده است.

CodeDesign بستر مناسبی برای طراحان و توسعه دهندگان است تا با یکدیگر روی پروژه ها کار کنند. قابلیت‌های هوش مصنوعی آن فقط کارها را برای کل تیم سرعت می‌بخشد.

ویژگی های کلیدی:

طراحی بی‌درنگ فضای کاری با «AI Magic» که به شما کمک می‌کند به ساختن با هوش مصنوعی ادامه دهید
هاست ابری با پایگاه داده
سفارشی سازی بدون کد با پیکربندی های فراوان

AI Magic

یکی از ویژگی‌های عالی CodeDesign، AI Magic آن است که به شما امکان می‌دهد متن و سایر عناصر را کاملاً با هویت برند خود تنظیم کنید. این ترکیب یکپارچه از هوش مصنوعی و خلاقیت انسان، فرآیند طراحی را سریع‌تر و شهودی‌تر می‌کند، که بسیار مفید است. با AI Magic، می‌توانید پس از ایجاد وبسایت، به راحتی محتوا را لمس کنید و کنترل بیشتری بر حضور آنلاین خود داشته باشید و در عین حال از هوش مصنوعی برای صرفه‌جویی در زمان، در طول ساخت استفاده کنید.

بهترین برای:

اگر طراح هستید که به دنبال صرفه جویی در زمان بدون به خطر انداختن کیفیت هستید یا صاحب کسب و کار کوچکی هستید که هدفش حضور آنلاین حرفه ای است، CodeDesign.ai باید بهترین انتخاب باشد. برخی از سازندگان هوش مصنوعی در درجه اول بر روی ساخت اولیه تمرکز می کنند، اما CodeDesign دارای ویژگی های بدون کد عالی برای حفظ طولانی مدت یک وبسایت است.

 

godaddy

7. GoDaddy Website Builder

GoDaddy یک راه حل قدیمی برای دامنه ها و خدمات میزبانی بوده است. اما همچنین یک وبسایت ساز هوش مصنوعی را، برای کاربرانی که به دنبال راه حل همه کاره برای سایت خود هستند، ارائه می دهد. مانند Wix و Hostinger. وبسایت ساز هوش مصنوعی GoDaddy از شما می خواهد قبل از اینکه وب سایت شما را بسازد به چند سؤال سریع پاسخ دهید.
اخیراً ابزارهای هوش مصنوعی بیشتری را در اطراف خود اضافه کرده است تا به صاحبان مشاغل کوچک کمک کند تا با فناوری جدید کارهای بیشتری انجام دهند.

ویژگی های کلیدی:

فرآیند نصب هوش مصنوعی برای طراحی اولیه سریع
رزرو، ربات‌های گفتگو و ابزارهای رسانه‌های اجتماعی، یکپارچه شده‌اند
تبلیغات، سئو و تجزیه و تحلیل، همه داخلی هستند
نویسنده هوش مصنوعی برای کل وب سایت و توضیحات محصول

GoDaddy

از ابزارهای طراحی با کاربری آسان استفاده می کند. که انتخاب برند و طراحی شما را در سراسر وب سایت ثابت نگه می دارد. این به این دلیل است که می توانید از یک الگوی از پیش ساخته شده شروع کنید یا از سیستم هوش مصنوعی آن بخواهید یک قالب را برای وب سایت شما سفارشی کند. این کار را با پاسخ دادن به چند سوال مهم در مورد کسب و کارتان انجام می دهد. حتی ابزارهای خاصی را که برای کسب و کار موفق به آن نیاز دارید به سایت خود اضافه می کند.

بهترین برای:

کسب و کارهای کوچکی که به یکی از ساده ترین سازندگان وب سایت در بازار نیاز دارند.
دارای ابزارهای داخلی بسیاری است، که آن را در بین صاحبان مشاغلی که به ابزارهای رزرو، CRM ساده، زمان‌بندی رسانه‌های اجتماعی و موارد دیگر نیاز دارند بسیار محبوب است.

 

10web

8. 10Web

10Web AI WordPress Builder یک پلتفرم هوش مصنوعی پیشگامانه است. برای آژانس ها و فریلنسرهایی طراحی شده است که به دنبال ایجاد وب سایت های وردپرس با کیفیت بالا به راحتی هستند. قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی به کاربران اجازه می‌دهد تا وب‌سایت‌های خیره‌کننده‌ای بسازند. که نیازهای آن‌ها را برآورده کنند و در زمان خود نیز صرفه‌جویی کنند. این برنامه انواع برنامه های پولی را ارائه می دهد که هر کدام دارای مجموعه ای از ویژگی ها هستند. مانند ادغام نویسنده AI، ویرایشگر کشیدن و رها کردن، و گواهی های SSL.

کاربران

می توانند صفحات وب و لندینگ پیج های خیره کننده را در زمان واقعی ایجاد کنند. چیزی که در مورد محصول 10Web بسیار عالی است، این است که وب‌سایت‌هایی را با استفاده از وردپرس می‌سازد، که مدت‌هاست یکی از بهترین و قابل تنظیم‌ترین پلتفرم‌ها برای ایجاد هر وب‌سایتی بوده است. ایجاد سایت وردپرس با هوش مصنوعی، قدرت وردپرس را برای کاربران بیشتری به ارمغان می آورد.

ویژگی های کلیدی:

ایجاد وب سایت مبتنی بر هوش مصنوعی با محتوا و تصاویر
بر اساس وردپرس برای قابل تنظیم ترین پایه برای هر وب سایت
از هوش مصنوعی برای بازسازی وب سایت های قدیمی نیز می توانید استفاده کنید

بهترین برای:

10Web یک وب سایت ساز عالی هوش مصنوعی برای کسانی است که می خواهند وب سایت های پیشرفته داشته باشند. اگرچه هوش مصنوعی به اصول اولیه کمک خواهد کرد، اما وردپرس با رشد وب سایت تجاری و نیاز به انجام کارهای بیشتر، به شخصی سازی عمیق تر کمک می کند. آژانس ها استفاده از این پلتفرم را دوست خواهند داشت زیرا پلتفرم بازآفرینی صفحه آن URL را می گیرد و آن را دوباره ایجاد می کند.

 

bookmark ai

9. Bookmark AiDA

Bookmark یک سازنده وب سایت مبتنی بر هوش مصنوعی است که برای کمک به کاربران در ایجاد وب سایت های حرفه ای بدون زحمت طراحی شده است. این پلتفرم از هوش مصنوعی (با آنچه آنها دستیار طراحی هوش مصنوعی یا AiDA می‌نامند) برای ساده‌سازی فرآیند طراحی و ایجاد وب‌سایت‌های سفارشی‌سازی شده متناسب با نیازهای کاربران استفاده می‌کند. این دستیار هوش مصنوعی به کاربران کمک می کند تا در کمترین زمان وب سایت های جذاب و کاربردی ایجاد کنند.

ویژگی های کلیدی:

دستیار طراحی هوش مصنوعی که وب سایت های مبتنی بر هدف ایجاد می کند
هنگامی که می خواهید هوش مصنوعی را به دست بگیرید، سازنده وب سایت را بکشید و رها کنید
فروشگاه ها و وبلاگ های تجارت الکترونیک واکنش گرا بسازید
ابزارهای آژانس برای ساخت و مدیریت وب سایت های مشتری

بهترین برای:

یک انتخاب عالی برای مشاغل کوچک و مشاغل آزاد است. که به دنبال وبسایت ساز هوش مصنوعی با ابزارهای اضافی برای بهینه سازی در صفحه هستند. این راه حل برای هر نیاز وب سایت، از جمله رزرو، سئو، و ابزارهای فرم تماس ارائه می دهد.

 

getrespond-وبسایت ساز

10. GetResponse AI Builder

GetResponse AI Website Builder بخشی از پلتفرم بازاریابی همه کاره است که بیشتر برای ارسال ایمیل شناخته شده است. دارای یک وبسایت ساز مبتنی بر هوش مصنوعی است که به کاربران امکان می دهد وب سایت های بصری خیره کننده و بسیار کاربردی ایجاد کنند. طراحی بصری و ویژگی های قدرتمند آن، آن را به یک راه حل جامع برای مشاغلی تبدیل می کند که به دنبال راه اندازی حضور آنلاین خود و افزایش مخاطبان خود هستند.

ویژگی‌های کلیدی:

طراحی وب سایت مبتنی بر هوش مصنوعی برای ایجاد موارد جدید از ابتدا
ادغام با ابزارهای بازاریابی ایمیلی و اتوماسیون پلتفرم
از چت زنده، اعلان های وب و ابزارهای وبینار آن استفاده کنید

بهترین برای:

GetResponse AI Website Builder برای هر صاحب کسب و کاری که به GetRepsonce برای ایمیل، چت زنده، اتوماسیون و ابزارهای اجتماعی خود اعتماد دارد، عالی است. داشتن همه این ابزارهای ضروری بازاریابی تجاری زیر یک سقف، مدیریت همه چیز را بسیار ساده تر می کند. و می دانید که همه چیز به خوبی با هم کار می کند.

اشتراک گذاری:

مطالب دیگر

تماس با ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *