هوش مصنوعی مولد چیست؟

هوش مصنوعی مولد چیست؟ راهنمای کاربردها و خطرات آن؟

هوش مصنوعی مولد، و استفاده از آن سازمان ها را قادر می سازد تا وضعیت امنیتی خود را به طور کلی تقویت کنند. هوش مصنوعی، با استفاده از یک تکنیک محاسباتی پیچیده به نام ML، الگوها و ترتیبات رایج را در مجموعه داده های عظیمی مطالعه می کند. سپس از این دانش برای تولید خروجی‌های تازه و متقاعدکننده استفاده می‌کنند.

هوش مصنوعی مولد چیست؟

مدل‌های مولد هوش مصنوعی به طور فزاینده‌ای در ابزارهای آنلاین و ربات‌های چت پیاده‌سازی می‌شوند که به کاربران اجازه می‌دهند درخواست‌ها یا دستورالعمل‌ها را در یک ناحیه ورودی ارسال کنند. و مدل های هوش مصنوعی پاسخی شبیه به انسان ایجاد می‌کند.

کاربردهای هوش مصنوعی

مراقبت های بهداشتی:

ابزارهایی مانند AWS Health Scribe به پزشکان این امکان را می دهد که مشاوره های بیمار را ثبت کند. داده های مهم را در پرونده الکترونیکی سلامت بیمار آپلود کند. هوش مصنوعی هم به عنوان ابزاری برای تسریع در یافتن دارو، می تواند بسیار کمک کننده باشد.

بازاریابی دیجیتال:

وقتی بازاریابی دیجیتالی با داده‌های مدیریت ارتباط با مشتری همراه شود. تبلیغ‌کنندگان، فروشندگان و تیم‌های بازرگانی می‌توانند از هوش مصنوعی برای ایجاد کمپین‌های شخصی‌سازی شده و اصلاح محتوا برای مطابقت با منافع مصرف‌کنندگان استفاده کنند.

آموزش:

تعدادی از فناوری های آموزشی شروع به استفاده از هوش مصنوعی برای ایجاد موارد یادگیری فردی کرده اند که ترجیحات یادگیری منحصر به فرد دانش آموزان را در نظر می گیرد.

محیط زیست:

محققان علوم زیست محیطی، از مولد استفاده می کنند.

محدودیت ها و خطرات هوش مصنوعی:

پتانسیل ابزارهای هوش مصنوعی مولد برای انتشار اطلاعات مخرب یک نگرانی بزرگ است. به ویژه برای ابزارهایی که در دسترس عموم هستند. تأثیرات انجام این کار می‌تواند گسترده و شدید باشد. مانند حمایت از باورهای مخرب، سخنان نفرت‌انگیز، صدمه به شهرت و حرفه. و همچنین احتمال پیامدهای قانونی و مالی. استفاده یا کنترل نادرست از هوش مصنوعی می تواند امنیت ملی را به خطر بیندازد.

 

اشتراک گذاری:

مطالب دیگر

تماس با ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *