هرم هوشمند و معرفی با کیفیت محصولات نمایشگاهی

راه حلی هوشمندانه برای ارائه با کیفیت محصولات شما

حضور به موقع و درست توی مکان مناسب، باعث پیشرفت میشه. بزرگترین مشکل من توسط شرکت فورسین حل شد.
حالا بریم سراغ دومین ترس من از شرکت در نمایشگاه که معرفی و به نمایش گذاشتن محصولاتم بود.
راستش تعداد محصولاتم زیاد و متنوعه. اصلا زیادم که نباشه، فکر این که چجوری توی غرفه جاشون بدم، آزاردهنده و استرس زا ست. محصولات توی هر سایز و حجمی که باشه توی شلوغی نمایشگاه و متراژ غرفه، دردسرای خودشو داره.

بعضیا جاگیر و بزرگن بعضیام که اندازه کوچیکشون باعث میشه نگران گم شدنشون باشی. خلاصه فکر آدم مشغول چیزای پیش پا افتاده میشه و از هدفت که برندسازیه دور میشی.
خب وقتی یه شرکتی هست که به فکر همه این مشکلات بوده. وقتی اتاق فکرش قوی و خلاقه. خب چرا نباید کار رو به کاردون بسپرم؟!

هرم هوشمند یا هرم هولوگرافی

بخاطر نتیجه و بازخورد خوبی که از خرید آدمک مجازی داشتم. با کارشناسای بخش فروش تماس گرفتم. مشکلمو در میون گذاشتم. پیشنهادشون برای نمایش محصولاتم یه هرم بود. تمام محصولاتمو سه بعدی کردن و گذاشتنش توی یه هرم شیشه ای جذاب که بهش میگفتن: هرم هوشمند.

حالا بابت نمایش و معرفی محصولاتمم دیگه خیالم راحته راحته راحت شده. ماجرا به اینجا ختم نمیشه ها. بقیشو هم بخونی ضرر نمیکنی.

قبلی            بعدی

اشتراک گذاری:

مطالب دیگر

تماس با ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *