مولد پرامپت هوش مصنوعی/ بهترین ابزار2024

مولد اعلان (پرامپت) هوش مصنوعی چیست؟

مولد پرامپت هوش مصنوعی یک ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی است که به کاربران کمک می کند تا دستورات مناسب را برای وظایف و پلتفرم های خاص ایجاد کنند. آن را به عنوان یک دستیار هوش مصنوعی در نظر بگیرید. تا دستورات خود را ساده کنید و از نتایج بهینه اطمینان حاصل کنید و خلاقیت بیشتری داشته باشید. با کمک یک مولد سریع هوش مصنوعی، درخواست‌های شما پاسخ‌های بسیار دقیقی را ارائه می‌دهند. همچنین می‌تواند برای دریافت نتایج دقیق از تولیدکننده‌های متن و تصویر هوش مصنوعی مانند Jasper، Midjourney و Stable Diffusion بسیار ارزشمند باشد.

چرا به یک مولد پرامپت AI نیاز دارید

پیشرفت اخیر هوش مصنوعی (AI) تولید تقریباً هر محتوا را با استفاده از پردازش زبان طبیعی (NLP) آسان‌تر از همیشه کرده است. اکثر ابزارهای مولد هوش مصنوعی یا ربات‌های چت این کار را از طریق پرامپت ها (اعلان‌ها) انجام می‌دهند. اطلاعاتی که کاربران وارد می‌کنند تا نتیجه مورد نظر را به دست آورند. با این حال، برای به دست آوردن بهترین نتایج، باید از دستورات مناسب استفاده کنید، که می تواند چالش برانگیز باشد. مولدهای سریع هوش مصنوعی به عنوان مجرا عمل می کنند و ایده های ما را به زبانی ترجمه می کنند که هوش مصنوعی می تواند بهترین درک را داشته باشد. آنها می توانند با در نظر گرفتن نوع پروژه، ژانر، حالت، سبک، چارچوب زمانی، کلمات کلیدی خاص و غیره، اعلان های منحصر به فردی ایجاد کنند.

مزایای اصلی استفاده از یک مولد پرامپت هوش مصنوعی عبارتند از:

خلاقیت بیشتر – استفاده از مولدهای سریع هوش مصنوعی می تواند جرقه ایده های جدیدی را برای کمک به نویسندگان یا هنرمندان در زمانی که به دیدگاهی تازه نیاز دارند، برانگیزد.

بهره وری بیشتر – به جای صرف ساعت های ارزشمند برای طوفان فکری یا تحقیق، می توانید نیازهای خود را در مولد سریع هوش مصنوعی وارد کنید. در عرض چند ثانیه، ابزار پیام های مفید مختلفی را به اشتراک می گذارد. این رویکرد عملی فرآیند خلاقیت را سرعت می بخشد و به شما زمان بیشتری برای ایجاد و اصلاح محتوا می دهد.

دقت بیشتر – مولدهای اعلانات هوش مصنوعی به دلیل درخواست های سفارشی خود می توانند خروجی هایی را ارائه دهند که کاملاً با نیازهای شما هماهنگ باشد.

در حالی که ما اذعان داریم که این ابزارها وظایف روزمره ما را ساده می کنند، اما می توانند معایبی نیز داشته باشند. ممکن است مواقعی وجود داشته باشد که این ابزارها نتایج مورد انتظار را ایجاد نکنند.

 

Prompt ai

بهترین مولدهای AI Prompt

بیشتر مولدهای پرامپت هوش مصنوعی ویژگی های مشابهی را برای کاربران خود ارائه می دهند.

1. PromptHero

PromptHero یک پلتفرم مولد سریع با طیف گسترده ای از اعلان های هنری رایگان برای DALL-E، Stable Diffusion، Midjourney و OpenJourney است. با رابط بصری آن، می‌توانید بدون زحمت درخواست‌های مورد نیاز خود را جستجو کنید یا بر اساس مدل و دسته فیلتر کنید. اگر به پرتره، عکاسی، معماری یا مناظر علاقه مند باشید، PromptHero اعلان های مورد نیاز شما را دارد. علاوه بر این، اگر می‌خواهید مهارت‌های مهندسی پرامپت خود را تقویت کنید، یک دوره مقدماتی برای مبتدیان برای هوش مصنوعی مولد دارد.

ویژگی های کلیدی:

مولد سریع بصری برای تصاویر

دارای کتابخانه گسترده ای از نمونه ها و درخواست ها

سازگار با مدل های شناخته شده هوش مصنوعی مانند ChatGPT، Midjourney، Stable Diffusion و Openjourney.

یک ویژگی تاریخچه سریع ارائه می دهد که به شما امکان می دهد تمام درخواست های ذخیره شده را مشاهده کنید.

به شما امکان می‌دهد تگ‌های خود را ایجاد کنید یا از برچسب‌های تولید شده توسط کاربران دیگر انتخاب کنید.

با PromptHero، ایجاد یک اعلان به سادگی انتخاب تصویر مورد نظر و استفاده از اعلان مربوطه است. اما شما این انتخاب را دارید که آن را به دلخواه کپی یا تغییر دهید. اگر تصمیم دارید آن را سفارشی کنید، می‌توانید با تنظیم اندازه تصویر یا افزودن دستورالعمل‌های فوری آن را افزایش دهید. هنگامی که این جزئیات را نهایی کردید، تصویر را ایجاد کنید تا نتیجه تغییرات شخصی خود را ببینید. وقتی از نتیجه راضی بودید، اعلان تصویر نهایی را کپی کنید. اکنون، همه چیز برای استفاده در مدل هوش مصنوعی ترجیحی شما آماده است.

 

2. PromptPerfect

PromptPerfect یک ابزار سریع برای تولید متن و تصویر است که از مدل های زبان بزرگ (LLM) مانند ChatGPT، GPT-4، Midjourney، Stable Diffusion و غیره پشتیبانی می کند. همچنین گزینه های مختلفی را برای بهینه سازی درخواست ها ارائه می دهد.

با ویژگی تنظیم خودکار آن، می‌توانید نمونه‌های سریع مختلفی را که برای مدل‌های مختلف هوش مصنوعی ساخته شده‌اند، پیمایش کنید. هنگامی که یک نمونه برای نیازهای خود پیدا کردید، از آن به عنوان درخواست اولیه خود استفاده کنید، سپس اجازه دهید Promptperfect آن را بهبود بخشد. علاوه بر این، گزینه هایی برای تنظیم دقیق اضافی وجود دارد. می‌توانید زبان درخواست بهینه‌سازی شده خود را تغییر دهید، درخواست‌های اصلی و بهینه‌شده را پیش‌نمایش کنید، درخواست نهایی را کوتاه کنید و موارد دیگر. همچنین شایان ذکر است که برخی از این ویژگی های بهینه سازی افزودنی هزینه ای نیز دارند. با این حال، در برنامه خود به چندین ویژگی بهینه سازی به صورت رایگان دسترسی خواهید داشت.

ویژگی های کلیدی:

بهینه سازی سریع خودکار برای مدل های متن و تصویر هوش مصنوعی مانند ChatGPT، GPT-4، GPT-3، Stable Diffusion و Midjourney

با استفاده از API آسان، دسته های بزرگی از درخواست ها را در یک عکس بهینه کنید.

با قابلیت غنی‌سازی و ترجمه سریع، به افرادی که انگلیسی زبان نیستند پاسخ می‌دهد.

ادغام با ChatGPT، WordPress، Notion و موارد دیگر.

الگو با متغیرهای قابل تعویض درخواست می کند، که باعث می شود به راحتی قابل استفاده مجدد باشد
تنظیمات قابل تنظیم و رابط بصری را ارائه می دهد.

ویژگی Streamline Promptperfect برای بهینه سازی سریع اولیه عالی است. برای استفاده از آن، یک مدل هوش مصنوعی انتخاب می‌کنید، درخواست اصلی خود را وارد می‌کنید و به چند سؤال روشن‌کننده پاسخ می‌دهید. Promptperfect این سوالات را طراحی می کند تا یک درخواست پیشرفته برای اصلاح و بهبود خروجی نهایی شما ایجاد کند.

3. PromptBase

PromptBase یک مولد سریع و یک بازار اعلانات با کیفیت بالا است. این فرمان‌ها برای کار با Dall-E، GPT، Leonardo AI، Midjourney، Llama و Stable Diffusion طراحی شده‌اند که به شما امکان می‌دهند نتایج خود را به حداکثر برسانید و هزینه‌های API خود را کاهش دهید. هنگامی که یک حساب کاربری با PromptBase ایجاد می کنید، پنج اعتبار به شما داده می شود تا بر اساس درخواست هایی که ارائه می دهید، تصاویر تولید کنید. اگر هنوز نیاز به ایجاد و رندر تصاویر دارید، می توانید اعتبارات اضافی خریداری کنید. شما همچنین می توانید درخواست هایی را که تولید می کنید بفروشید و درخواست های موجود را خریداری کنید. هنگامی که یک درخواست خاص را خریداری کردید، به فایل اعلان و سایر دستورالعمل های دقیق در مورد نحوه استفاده از آن برای مدل AI ترجیحی خود دسترسی خواهید داشت.

ویژگی های کلیدی:

امکان ایجاد و فروش اعلان های هوش مصنوعی.

پشتیبانی از چندین پلتفرم مانند DALL-E، Stable DIffusion، Midjourney، و دستورات GPT

قابلیت تولید تصاویر به طور مستقیم در PromptBase

بیش از 80 دسته متن و تصویر درخواست برای انتخاب.

با Promptbase می توانید تصاویر را مستقیماً در داخل پلتفرم ایجاد کنید. به سادگی اعلان های خاص و دقیق را برای مشاهده نتایج فورا ارائه دهید. این بسیار راحت‌تر از کپی و چسباندن اعلان‌ها در یک پلت فرم متفاوت برای نتایج آزمایش است.

 

4. PromptoMANIA

Promptomania یک سازنده سریع هوش مصنوعی رایگان است که از CF Spark، Midjourney، Stable Diffusion و دیگر مدل‌های تولیدکننده تصویر شناخته شده هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کند. هدف اصلی این ابزار کمک به خلق آثار و آثار بصری دقیق و جذاب با استفاده از دستورات است. Promptomania ویژگی های قوی مناسب برای نیازهای خلاقانه مختلف را ارائه می دهد. پرتره، اشیاء سه بعدی واقعی، یا مناظر خیره کننده، Promptomania می تواند یک درخواست مناسب ارائه دهد.

Promptomania با ارائه گزینه های سفارشی سازی مختلف به کاربران، فرآیند ایجاد اعلان ها را ساده می کند. شما فقط باید تصویر پایه خود را انتخاب کنید و جزئیات سفارشی را مطابق با اولویت خود اضافه کنید، مانند رسانه هنری دلخواه یا تکنیک های پس از پردازش، و از سبک هنرمند مورد علاقه خود تقلید کنید. پس از ایجاد نتیجه، مستقیماً درخواست را با مدل هوش مصنوعی ترجیحی خود ادغام کنید.

ویژگی های کلیدی PromptoMania

یک سازنده سریع بصری به شما کمک می کند خروجی مورد نظر را تصور کنید.

روشی مفید برای تولید چندین تصویر از یک منبع واحد.

کاملاً با CF SPARK، Midjourney و Stable Diffusion سازگار است.

تنظیمات هنری سفارشی از جمله نورپردازی، انعکاس، مدیوم، سبک و موارد دیگر را ارائه می دهد.

5. ChatX

ChatX یک مولد پرامپت هوش مصنوعی و بازاری برای ChatGPT، DALL-E 2، Stable Diffusion و Midjourney است. شما می توانید از این اعلان ها برای ایجاد اعلان های پیشرفته برای نوشتن مقالات وبلاگ، تبلیغات، محتوای رسانه های اجتماعی و غیره استفاده کنید. به سادگی یک تصویر را انتخاب کنید و درخواست مربوطه را کپی کنید.

ویژگی های کلیدی:

شامل ادغام با ChatGPT، DALL-E، Stable Diffusion و Midjourney.

یک بازار سریع و رایگان در دسترس همه.

دارای طیف گسترده ای از دسته بندی های سریع برای هر دو مدل هوش مصنوعی تصویر و متن.

یک تولید کننده سریع ChatGPT داخلی.

با ایجاد کننده اعلان ChatGPT، می توانید درخواست ها را بر اساس اولویت خود سفارشی کنید. شما فقط باید دستورالعمل های دقیق و نقشی که باید ایفا کند را وارد کنید. سپس به صورت خودکار درخواست را ایجاد می کند. پس از به دست آوردن نتیجه، این دستور را در ChatGPT کپی و پیست کنید.

 

6. WebUtility.io

WebUtility.io یک مولد پرامپت هوش مصنوعی رایگان برای ChatGPT، Stable Diffusion و MidJourney است. این ابزار دارای Random AI Prompt Generator و ChatGPT Prompt Generator است. ویژگی Random AI Prompt Generator اعلان‌های تصادفی ایجاد می‌کند اما به شما اجازه نمی‌دهد آنها را در پلتفرم سفارشی کنید. علاوه بر این، ChatGPT Prompt Generator به شما این امکان را می‌دهد تا با انتخاب کنش، تمرکز، موضوع و زمینه اضافی در مورد درخواست، درخواست‌های خود را سفارشی کنید.

ویژگی های کلیدی WebUtility.io

مولد رایگان AI Prompt.

دستورات را به صورت تصادفی ایجاد کنید.

سازگار با Midjourney، ChatGPT، DALL-E 2، DreamStudio، Stable Diffusion و موارد دیگر.

مولد سریع ChatGPT که به صراحت برای کدنویسی طراحی شده است.

Webutility.io همچنین ChatGPT Prompt Generator را به طور خاص برای کدنویسی ارائه می دهد. این ژنراتور گزینه های خاصی برای کدنویسی دارد.

 

مولد پرامپت هوش مصنوعی

7. PromptMakr

Promptmakr پلتفرمی است که در آن آثار هنری نامحدود هوش مصنوعی را بدون هیچ هزینه ای تولید و توزیع می کنید. با رابط کاربر پسند آن، می‌توانید اعلان‌های هنری هوش مصنوعی بدون دردسر و تصاویری با کیفیت بالا ایجاد کنید.

PromptMakr دارای طیف وسیعی از ویژگی های قابل تنظیم است. اینها شامل سبک، واقع گرایی، انتخاب هنرمند، زاویه نور، موقعیت دوربین، کیفیت و موارد دیگر است. با استفاده از این گزینه ها، می توانید اعلان هایی ایجاد کنید که کاملاً متناسب با نیازهای شما باشد. هنگامی که تمام جزئیات و توضیحات را اضافه کردید، می توانید فوراً آنها را در مدل هوش مصنوعی دلخواه خود کپی کرده و استفاده کنید یا آنها را در یک کتابخانه ذخیره کنید. Promptmak کامپایل درخواست های سطح بالا را برای استفاده در آینده آسان می کند. هنگامی که یک درخواست را ذخیره می کنید، آنها در کنار تصاویر مربوطه خود برای تشخیص آسان سازماندهی می شوند.

ویژگی های کلیدی PromptMakr

ادغام با Midjourney.

انواع گزینه های قابل تنظیم را ارائه می دهد.

شامل کتابخانه ای از دستورات با کیفیت بالا برای استفاده در آینده است.

امکان اختصاص دادن تصاویر به دستورات برای به خاطر سپردن ساده.

8. Phraser

Phraser یک تولید کننده اعلان آنلاین با چندین گزینه عالی برای کمک به شما در تولید تصاویر و موسیقی با درخواست های با کیفیت است. با انواع مدل‌های هوش مصنوعی مانند Stable Diffusion، Midjourney، DALL-E 2 و غیره کار می‌کند. برای ایجاد یک اعلان با Phraser، فقط باید اعلان خاص مورد نیاز خود را در نوار جستجو تایپ کنید و تصاویر مختلفی مرتبط با آنچه جستجو کرده اید در اختیار شما قرار می دهد. هنگامی که تصویری را انتخاب کردید، می‌توانید پیام مربوطه را کپی کرده و از آن استفاده کنید.

ویژگی های کلیدی Phraser

سازگار با مدل‌های مشهور هوش مصنوعی مانند Midjourney، DALL-E، Stable Diffusion و بیش از 43 مدل دیگر.

قابلیت جستجوی متن و تصویر برای درخواست‌ها را دارد.

طیف گسترده ای از عناصر را شامل می شود، از جمله شبکه های عصبی، رنگ ها، کیفیت، تنظیمات دوربین، انواع محتوا، توضیحات، سبک ها، احساسات و دوره ها.

از طریق گزینه‌های قابل انطباق، اعلان‌های قابل تنظیم را ارائه می‌دهد.

هنگام تایپ درخواست‌های خود در نوار جستجو، Phraser گزینه‌های مختلفی را نیز ارائه می‌کند تا اعلان‌هایی را که ایجاد می‌کنید دقیق‌تر کند. می توانید تنظیمات رنگ، بافت، حس، محتوا، سبک و دوربین را اضافه کنید.

 

مولد پرامپت هوش مصنوعی

9. AI Text Prompt Generator

AI Text Prompt Generator یک مولد اعلان AI است که برای ایجاد اعلان های هنری تخیلی عالی است. اگرچه بر روی دستورات تولید کننده تصویر مانند Midjourney و Stable Diffusion تمرکز می کند، یک سازنده پولی برای ایجاد اعلان های ChatGPT در دسترس است. علاوه بر این، ایجاد اعلان‌ها با این پلتفرم به سادگی اضافه کردن موضوع اصلی، اقدامات، تم‌ها و موارد دیگر از طیف گسترده‌ای از گزینه‌های داخل پلتفرم است.

ویژگی های کلیدی AI Text Prompt Generator

درخواست ها را می توان با توجه به اولویت شما تنظیم کرد.

شامل یک سازنده سریع رایگان و یک سازنده حرفه ای است.

با نسخه حرفه ای، می توانید به بیش از 1000 سبک، 1500 هنرمند و 500 درخواست از پیش ساخته شده دسترسی داشته باشید.

می‌توانید هنگام ایجاد درخواست‌های خود برای مدل‌های تصویر هوش مصنوعی، تصادفی یا از پیش ساخته شده را انتخاب کنید. گزینه random prompt برای هر کلیک اعلان های مختلفی ایجاد می کند. علاوه بر این، می‌توانید با انتخاب موضوع و اقدام خود، درخواست‌های از پیش ساخته را سفارشی کنید.

اشتراک گذاری:

مطالب دیگر

تماس با ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *