ماشین های پرنده برقی در ابوظبی

ماشین های پرنده برقی در حال حاضر برای گردشگران ابوظبی جالب هستند

ماشین های پرنده برقی در آسمان ابوظبی به پرواز در آمده است. و به گردشگران ابوظبی کمک می کنند تا به خانه بازگردند.
EVTOL یک تاکسی برقی پرنده است که در آینده نزدیک از هر کجا که به فرودگاه بین المللی ابوظبی پرواز می کنید. شما را به محل سکونتتان برمی گرداند. تفاهم نامه ای با شرکت فرانسوی ADP GROUP برای ایجاد زمینه هایی برای تحرک هوایی پیشرفته (AAM) در امارت به امضا رسید.
“ما هیجان زده هستیم که با Groupe ADP پیشرو در صنعت همکاری کنیم تا پتانسیل معرفی AAM در ابوظبی را بررسی کنیم. جمال سالم الظهری، مدیر عامل و مدیر اجرایی می گوید: این سیستم جدید فن آوری های پرواز را با طراحی های هواپیمای تحول آفرین ادغام می کند که از نیروی الکتریکی برای شناور شدن، برخاستن و فرود به صورت عمودی استفاده می کند و امکان پایداری در حمل و نقل هوایی را هم برای مسافران و هم برای بار فراهم می کند.

کمی درباره Groupe ADP بدانیم

Groupe ADP سه فرودگاه اصلی پاریس معروف به پاریس-شارل دوگل، پاریس-اورلی و پاریس-لو بورژه را توسعه و راه اندازی می کند. جدای از آن، آنها با فعالیت خود در 125 فرودگاه در 50 کشور جهان خود را مطرح کرده اند. آنها تنها در سال 2021 شبکه ای از 29 فرودگاه در سراسر جهان را اداره کردند.
فیلیپ مارتینت، مدیر عامل خدمات فرودگاهی Groupe ADP می گوید: “ما مفتخریم که با فرودگاه های ابوظبی برای همکاری در ساختن نقشه راه AAM و تسریع توسعه زیرساخت های لازم وارد مشارکت شده ایم.”
او می‌افزاید که تجربه عملی این شرکت در پاریس و همچنین در سطح جهانی به آنها درک عمیقی از چالش‌های عملیاتی و زیرساختی می‌دهد و می‌تواند پشتیبانی لازم برای اجرای سرویس AAM در امارت را به ابوظبی ارائه کند.

کنار رفتن خودروهای دیزلی

رویای داشتن وسایل نقلیه پرنده هنوز محقق نشده است. و این شبیه صحنه ای از یک فیلم فانتزی مانند جنگ ستارگان است. اما به زودی به واقعیت تبدیل می شود.  کشورهایی مانند بریتانیا در نظر دارند تا خودروهای دیزلی را از بین ببرند. تا سال 2030 و در ایالات متحده آمریکا تا سال 2035، این جایگزینی اتفاق خواهد افتاد. حالا تصور کنید در ترافیک گیر کرده اید و باتری ماشین خالی می شود! قطعاً، آدم در آن لحظه آرزوی داشتن خودروهای پرنده را در سر می پروراند. چون خودروهای پرنده برقی جدا از حل مشکلات ترافیکی تا حد زیادی می توانند فرد را از چنین موقعیت هایی نجات دهند.

اشتراک گذاری:

مطالب دیگر

تماس با ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *