شومینه دکوراتیو یا شومینه بخار سرد

چند نکته برای طراحی دکوراسیون با بودجه مناسب

شومینه دکوراتیو یا شومینه تزئینی (جهت معرفی) و چندین نکته برای طراحی داخلی، در این مقاله به شما کمک خواهد کرد بهترین تصمیم را بگیرید. همه دوست دارند خانه ای با دکوراسیون زیبا داشته باشند. اما پول، یک منبع محدود است و به راحتی می توانید به این فکر کنید که بودجه ای برای درخشش خانه خود ندارید. خب، این ذهنیت درستی نیست.

اگر به یک خانه شیک نیاز دارید، اما نمی‌خواهید بودجه زیادی را صرف ساختن آن کنید، راه‌های زیادی برای راه‌اندازی یک خانه شیک وجود دارد که باعث بوجود آمدن هزینه های کلان نمی شود.

 

  1. استفاده از شومینه دکوراتیو یا شومینه تزئینی

شومینه دکوراتیو یا شومینه تزئینی یکی از راه های مقرون به صرفه برای طراحی داخلی می باشد. ایجاد شعله های طبیعی آتش را با استفاده از بخار سرد آب میسر می سازد. استفاده از شومینه دکوراتیو یا شومینه تزئینی علاوه بر جلوه زیبا، فضای مناسبی را هم خلق می کند. شعله های شومینه دکوراتیو یا شومینه تزئینی به واقعیت شعله های هیزم و گاز بوده و حس زیبایی از شعله را در برابر چشمان شما به نمایش درمی آورد.

اما نکته جالب توجه اینجاست که بدانید: در شومینه دکوراتیو یا شومینه تزئینی، آنچه شعله را تولید می کند، در حقیقت سوخت گاز نیست، بلکه آب است. تبخیر آب در شومینه دکوراتیو یا شومینه تزئینی باعث زیبایی شعله ها می شود و حس شعله واقعی را به شما می دهد. شومینه دکوراتیو یا شومینه تزئینی هوای محیط را کاملا تصفیه و پاکسازی می کند.

می توانید از شومینه دکوراتیو یا شومینه تزئینی درون دیوار، پیشخوان آشپزخانه، زیر تلویزیون و یا در وسط اتاق نشیمن استفاده کنید.

 

___شومینه دکوراتیو یا شومینه تزئینی زیبایی بصری فوق العاده ای را ایجاد می کند و خانه شما را شیک خواهد کرد.بیشتر بدانید

 

  1. تمام بهم ریختگی های اضافی را پاک کنید

بی نظمی هرگز جذاب نیست و برای خانه شما نیز مفید نیست. اولین قدم برای دستیابی به یک سبک خیره کننده در خانه خود این است که از شر تمام چیزهایی که دیگر نیازی ندارید، خلاص شوید. علاوه بر اینکه فضا و ذهن شما را شلوغ می کند، داشتن وسایل کمتر نیز ذخیره سازی منظم همه چیز را در فضای موجود آسان تر می کند. به خصوص اگر مدت طولانی است که پاکسازی جدی انجام نداده اید، این می تواند به یک کار بزرگ تبدیل شود. فقط با یک کشو کوچک شروع کنید و هر بار به یک اتاق بروید.

 

___در حالی که تصمیم می گیرید چه چیزی را کنار بگذارید، به یاد داشته باشید که چیزی که دیگر دوست ندارید می تواند گنجی برای شخص دیگری باشد.

 

  1. مهارت داشته باشید

ممکن است عجیب به نظر برسد، اما اولین کسی که ممکن است مواردی را که دور انداخته اید دوست داشته باشد:خود شما هستید! خیلی وقت‌ها فکر می‌کنید دیگر چیزی را دوست ندارید، اما در واقع، با ایجاد یک تغیر ظاهری، می تواند شما را دوباره عاشق کند.

از رنگ آمیزی آن به رنگ دیگر گرفته تا اضافه کردن تزیینات. می توانید هزاران ایده آسان و ارزان را به صورت آنلاین پیدا کنید. آنها تغییرات بسیار شگفت انگیزی را به ارمغان می آورد.

 

  1. از بازارهای آنلاین برای مبادله و فروش استفاده کنید

حتی پس از یک فکر خلاق، چیزهایی وجود خواهند داشت که دیگر دوست ندارید و نمی‌توانید به روش‌های دیگر دوباره استفاده کنید و باید آن‌ها را دور بیندازید. اما به جای سطل زباله، به فکر فروش آن در یک بازار آنلاین باشید. برای شروع، پولی که از فروش وسایل خود به دست می آورید، بودجه بازسازی طراحی داخلی شما را افزایش می دهد.

 

___در بازارهای آنلاین مطمئناً اقلام دوست‌داشتنی را پیدا خواهید کرد که برای خانه شما مناسب هستند.

 

  1. تشکیل یک دورهمی دوستانه و خانوادگی

یکی دیگر از راه های عالی برای خلاص شدن از شر چیزهای ناخواسته و درعوض گرفتن کالاهای جدید، مبادله با اقوام و دوستانتان است. حتی ممکن است در آینده این رویداد کوچک را به یک رویداد بزرگ جایگزین، تبدیل کنید. یک شب موضوعی ترتیب دهید که در آن همه چیزهایی را که می‌خواهند از شر آن خلاص شوند، با خود به دورهمی شما بیاورند. سپس همه چیز را روی یک میز بگذارید و شروع به خرید و فروش و یا معاوضه کنید.

 

___همچنین می توانید نکاتی را به اشتراک بگذارید و ایده های طراحی داخلی را رد و بدل کنید.

 

  1. با خرید خانه خود برای طراحی با بودجه شروع کنید

جابجایی اشیا از یک اتاق به اتاق دیگر می‌تواند بی‌معنا به نظر برسد. اما از تعداد چیزهای مفیدی که می توانید در اطراف خانه خود پیدا کنید، تحت تأثیر قرار خواهید گرفت! سبدها، جعبه‌ها و گلدان‌ها نمونه‌هایی از چیزهایی هستند که در صورت نیاز، به راحتی می‌توانند از یک اتاق به اتاق دیگر منتقل شوند.

 

___هر زمان که احساس کردید به چیز جدیدی برای دکوراسیون خود نیاز دارید، در اطراف خانه خود قدم بزنید و ببینید آیا از قبل آن را دارید یا خیر.

 

  1. خارج از چارچوب ها فکر کنید

خلاقیت اغلب راه حل مشکلات عملی است. و وقتی نوبت به دکوراسیون خانه می‌رسد، اجازه می‌دهد تا چیزها را با دیدی جدید ببینیم. به ویژه، اگر اجازه دهید خلاقیت شما جریان پیدا کند. متوجه خواهید شد که لازم نیست خود را به استفاده از یک شی برای عملکرد اصلی آن محدود کنید. وقتی در خانه هستید، ممکن است چیزی برای استفاده مجدد و برای یک عملکرد جدید پیدا کنید. یا در حین خرید، ممکن است یک کالای ارزان‌تر خریداری کنید و از آن به‌طور غیر متعارف استفاده کنید. به طور مثال: به فضای ذخیره سازی بیشتری نیاز دارید، اما حمام شما خیلی کوچک است؟ چرا سعی نکنید فقط به یک نردبان به دیوار تکیه دهید؟

ما عادت کرده‌ایم به چیزها فقط برای عملکرد اصلی‌شان نگاه کنیم، اما در واقع، آن‌ها می‌توانند بسیاری از اهداف دیگر را نیز انجام دهند!

 

___نگاه خلاقانه به اشیا نیز راهی مطمئن برای صرفه جویی در هزینه های شماست.

 

  1. به روز رسانی های طراحی داخلی

آیا “جزئیات کوچک تفاوت بزرگی ایجاد می کند” را باور دارید؟ این کاملا درست است و همچنین یکی از بهترین نکات طراحی داخلی است! به عنوان مثال، یک چیز کوچک مانند تعویض دستگیره‌های کابینت آشپزخانه می‌تواند ظاهر کل اتاق را از حالت متوسط ​​به عالی تبدیل کند. تغییر کوچک دیگری که ظاهر خانه شما را زیباتر می کند، تغییر دستگیره درب ها به چیزی است که سبک شما را تکمیل می کند.

کلید و پریز برق چطور؟ به روز رسانی یا تزیین آن بلافاصله خانه شما را شیک تر می کند. همه اینها ممکن است در ابتدا چیزهای نامربوطی به نظر برسند، اما ما تضمین می‌کنیم که اگر یک یا دو مورد از آن‌ها را اجرا کنید، پیشرفت فوق‌العاده‌ای را در خانه خود خواهید دید.

 

  1. لوازم جانبی را با ایده های تزئینی فراموش نکنید

اگر به شما بگوییم که می توانید با صرف هزینه بسیار کم و بدون دست زدن به هیچ یک از مبلمان موجود ظاهر خانه خود را به طور کامل تغییر دهید چه؟ به نظر می رسد به عنوان یک راه حل ارزان قیمت طراحی داخلی، درست است؟ خوب، این دقیقاً همان کاری است که لوازم خانگی می توانند انجام دهند. آثار هنری، گلدان، کوسن، سینی، شمع… فهرست اشیا واقعا طولانی است. این اشیا می توانند به بیش از یک روش به خانه شما کمک کنند. لوازم جانبی می توانند فضا را شاداب کنند، حسی به روز به مبلمان قدیمی ببخشند و حتی برخی از ایرادات را پوشش دهند.

 

  1. یک قلم مو بردارید

یک لایه رنگ تازه می تواند بسیاری از مشکلات طراحی را حل کند. اما دیوارها تنها چیزی نیستند که می توانید نقاشی کنید. به عنوان مثال، رنگ آمیزی سقف با رنگ های تند هنوز یک چیز کاملاً غیر معمول است و هر کسی را که وارد خانه شما می شود، شگفت زده می کند! یا می توانید درب های اتاق خواب های و یا درب ورودی را رنگ آمیزی کنید.

 

  1. با دیوارهای خود چند نقطه کانونی ایجاد کنید

دیوارها یکی از بزرگترین سطوح در یک اتاق هستند و پتانسیل ایجاد تفاوت بزرگ در طراحی را دارند. رنگ آمیزی آنها عالی است، اما در واقع اولین گزینه برای تزئین دیوار است. جایگزین های ارزان زیادی مانند کاغذ دیواری قابل جابجایی و برگردان وجود دارد. نصب و برداشتن آنها آسان است و تأثیر آن چشمگیر است. کاشی‌های چسبنده نیز یک گزینه عالی هستند و می‌توانند در هر اتاق استفاده شوند.

 

___به یاد داشته باشید که یک دکوراسیون خوب دیوار بلافاصله به فضا شخصیت می بخشد و ویژگی زیبایی ایجاد می کند.

 

  1. اجازه دهید شخصیت شما حرف بزند

با ترکیب سبک های مختلف، به سبکی دست خواهید یافت که واقعا شخصیت شما را منعکس می کند. شما با ترکیب لوازم گران قیمت با یافته های ارزان قیمت، از بودجه خود نهایت استفاده را خواهید برد و ترکیبات منحصر به فردی ایجاد خواهید کرد. با ترکیب جدید و قدیمی، یک افکت لایه ای جالب ایجاد می کنید که به خانه شما شخصیت می بخشد.

 

  1. روشنایی کلید است

حتی بهترین و شیک ترین خانه ها را می توان با نور ضعیف خراب کرد … اجازه ندهید خانه شما تاریک باشد! وقتی صحبت از نورپردازی می شود، بهترین توصیه: لایه بندی است. این کار به شما گزینه هایی برای استفاده از فضا به روش های مختلف می دهد. پس بیایید نکات اصلی برای رسیدن به نور خوب را خلاصه کنیم. همیشه با نورپردازی بالا شروع کنید، که برای روشن کردن اتاق به طور کلی خوب است. سپس چراغ های زمینی و رومیزی را اضافه کنید. آنها مکانی را برای خواندن و نوشتن راحت، به شما می دهند یا با خاموش کردن نور عمومی، فضای ملایم تری را برای عصر ایجاد می کنند. در نهایت، نورهای پراکنده را اضافه کنید تا به ایجاد فضایی دنج کمک کنید. به عنوان مثال، شمع ها و چراغ های رشته ای برخی از راه های آزمایش شده برای ایجاد یک روحیه آرامش بخش هستند.

 

  1. مراحل “کار در حال انجام” را بپذیرید

به خصوص زمانی که با محدودیت‌های زمان و بودجه کار می‌کنید، این احتمال وجود دارد که نتوانید کل خانه خود را یکباره بازسازی کنید. اما این اصلا سخت نیست! ممکن است در ابتدا به کمی آموزش ذهنی نیاز داشته باشید.

 

کلام پایانی:

از تلاش و خلاقیت دست برندارید. پشتکار و صبوری همیشه نتیجه بخش است.

برای ساخت و سفارش شومینه تزئینی یا شومینه دکوراتیو با ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری:

مطالب دیگر

تماس با ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *