سفارش ساخت انیمیشن تبلیغاتی

موشن گرافیک تبلیغاتی و سفارش ساخت انیمیشن

سفارش ساخت انیمیشن و موشن گرافیک یک راه حل ایده آل برای پیام های معنی دار اما در عین حال کوتاه است. استفاده از انیمیشن برای پروژه های پیچیده که نمی توان معنای آن را به راحتی منتقل کرد، بسیار کاربری است. سفارش ساخت انیمیشن و موشن گرافیک روشی مناسب برای انجام پروژه هایی است که با انتخاب روش های دیگر، بسیار گران تهیه می شوند. به عنوان مثال، می توانید تبلیغات را بصورت موشن گرافیک، ویدیوهای توضیحی، تیزر تلویزیونی، معرفی محصول یا پروژه، انیمیشن عنوان، پاپ آپ و موارد دیگر سفارش دهید.

طراحی انیمیشن و موشن گرافیک در بسیاری از زمینه ها وجود دارد. در سینما، در زیرنویس ها استفاده می شود. فیلمبرداری موزیک ویدیو نیز اغلب شامل انیمیشن است. طراحی انیمیشن به ویژه برای تبلیغات مهم است. زیرا در یک ویدیوی کوتاه باید یک طرح بزرگ را منتقل کنید و یک درک احساسی ایجاد کنید. انیمیشن همیشه جالب تر از تصاویر ثابت است و توجه بیننده را بیشتر به خود جلب می کند. به همین دلیل است که طراحی ویدیو برای آموزش مناسب است. تماشای یک فیلم آموزشی بسیار جالب تر از خواندن کتابچه راهنمای کاربر است.

 

ساخت انیمیشن سوشیال مدیا-ساخت موشن گرافیک فضای مجازی-طراحی انیمیشن-تیزر تبلیغاتی

 

انتقال پیام تبلیغاتی از طریق انیمیشن

محبوبیت انیمیشن با توسعه فناوری و در دسترس بودن آنها شروع به رشد کرد. و امروزه، انیمیشن یکی از سریع ترین حوزه های در حال رشد در بازاریابی محتوا است. با این حال، ایجاد و طراحی انیمیشن با کیفیت بالا کار آسانی نیست. بلکه مستلزم دانش و مهارت های عملی در نرم افزارهای تخصصی (Adobe After Effects، Adobe Animate و غیره) می باشد. برای تسلط بر هنر انیمیشن، نه تنها باید اصول طراحی گرافیکی، متحرک سازی، تکنیک ها و ابزارهای خاص را بدانید، بلکه باید دید خلاقانه و هوشمندانه نیز داشته باشید.

فرآیند طراحی انیمیشن باید در هر فریم انجام شود. فرآیند تولید شامل مراحل زیر می باشد:

آماده سازی صحنه و تقسیم تمام عناصر کلیدی به لایه های جداگانه.
تعریف مراحل کلیدی انیمیشن.
تنظیم سرعت.
اضافه کردن انیمیشن های ثانویه به صحنه.
ترکیب بندی، جلوه های بصری و سبک سازی.
طراحی صدا، موسیقی و جلوه های صوتی، انیمیشن را تقویت می کنند.

اگر مشتری طرحی نداشته باشد، تیم ما سبک بصری پروژه را توسعه می‌دهد. استوری‌بورد را ترسیم می‌کند. سپس مراحل توضیح داده شده در بالا را طی می‌کند. نتیجه کار، یک فیلم انیمیشنِ تمام شده است.

طراحی انیمیشن به طور فعال در تمام زمینه های کسب و کار نفوذ می کند. اگر می خواهید همگام با زمان باشید، بدون آن نمی توانید تبلیغات خوب و موفقی داشته باشید.

 

تیم مجموعه تبلیغاتی فورسین یک ویدیو انیمیشنی چشمگیر برای شما ایجاد خواهد کرد. برند شما قطعا بدون بازدید نخواهد ماند.

09195120186

 

سفارش ساخت انیمیشن-ساخت انیمیشن تبلیغاتی-طراحی انیمیشن-طراحی موشن گرافیک-فضای مجازی

 

طراحی ویدئوهای تبلیغاتی

ویدئو و گرافیک، هم برای تبلیغات و هم برای ارائه مورد نیاز است. ما اسکریپت ها را توسعه می دهیم، طراحی می کنیم، عکس می گیریم. همچنین ما کاری را انجام می دهیم که انیمیشن نامیده می شود. این سرویس به ویژه برای وب و برنامه های کاربردی، برای ویدیوهای شرکتی و کانال های تلویزیونی مرتبط است. ما پیامی را ایجاد خواهیم کرد تا هر مخاطب هدف، شما را به یاد آورد. پس دقیقا، این همان چیزی است که شما نیاز دارید.

موشن گرافیک چیست؟

موشن گرافیک، نوعی از انیمیشن است که در آن جلوه های صوتی و بصری با هم ترکیب می شوند. این مفهوم ممکن است شامل دو بعدی، انیمیشن سه بعدی، GIF، ویدیوی 360 درجه، مواد واقعیت مجازی باشد.
مزیت اصلی استفاده از موشن گرافیک توانایی انتقال اطلاعات لازم به صورت خلاصه به مخاطب است. با کمک چنین تکنیکی می توان به تقویت احساسات از مشاهده یک ویدیو، ارائه رنگارنگ یک ایده یا یک محصول دست یافت.

طراحی موشن گرافیک افق های نامحدودی را برای تحقق رویاها باز می کند، زیرا شامل جهات مختلف زیادی است. امروزه پلتفرم های اجتماعی و رسانه های بیشتری حاوی محتوای ویدیویی هستند که برای جذب مخاطب استفاده می شود (توسط بازاریابان پیشرفته استفاده می شود). همچنین برای ایجاد فیلم های شرکتی، ارائه های ویدئویی، اینفوگرافیک ها، موزیک ویدیوها یا موارد آموزشی مناسب است.

 

مراحل ایجاد طراحی موشن گرافیک و انیمیشن

مجموعه تبلیغاتی فورسین، شما را در هر مرحله پشتیبانی می کند:

توسعه یک ایده، نوشتن یک اسکریپت – ایجاد یک ویدیو: باید درک کنید که چه ایده ای باید داشته باشید، چه چیزی را می خواهید در قاب ببینید، اقدامات چگونه توسعه می یابد.

اسکچینگ – طرح هایی از فریم های آینده، عناصر پیش نویس ویدئو.

ایجاد موشن گرافیک – ترسیم شخصیت ها، به حرکت درآوردن آنها.

صداگذاری ویدیو، انتخاب موسیقی – ضبط متن گوینده، انتخاب یا ایجاد یک موسیقی متن منحصر به فرد.

در این مرحله می توان با پیمانکاران خارجی – خوانندگان، نوازندگان، بازیگران (بسته به بودجه سریال بصری) مشارکت کرد.

گردآوری مطالب در یک ویدیو کامل – تکمیل کلیپ، اتصال تمامی فریم ها با انیمیشن و تولید نسخه نهایی.

در تمام مراحل تولید محتوای آینده شما، کارکنان ما پشتیبانی کامل را ارائه می دهند که درک شما از فرآیندها و سطح کار را تا حد زیادی آسان می کند.

امروزه سفارش ساخت انیمیشن در دسترس مخاطبان گسترده ای است، تقریباً هر کسب و کار یا وبلاگ نویس.

قیمت ها در بازار با اختلاف زیادی در نوسان است که باعث سوال در مورد قیمت منصفانه می شود.

 

در حوزه طراحی انیمیشن، قیمت هیچ تعریف ثابتی ندارد، زیرا به عوامل مختلفی بستگی دارد:

مدت زمان – هرچه فریم های بیشتری را برای پردازش نیاز داشته باشید، کار سخت تر و طولانی تر خواهد بود.
هر عنصر باید با دقت طراحی شود، رنگ آمیزی شود، تمام اشتباهات حذف شود و سبک و ایده ذخیره شود.

انیمیشن های پیچیده، جلوه ها – انیمیشن های کوتاه هزینه کمتری نسبت به یک پروژه موشن گرافیک در مقیاس بزرگ دارند. به عنوان مثال، قیمت طراحی انیمیشن سه بعدی با طراحی انیمیشن دو بعدی متفاوت خواهد بود.

تعداد خدمات اضافی (صدا، ویرایش) – هر مرحله از پردازش ویدیو به زمان بیشتر، تعداد متخصصان، منابع اضافی (گویندگان، نوازندگان) نیاز دارد.
همچنین، صلاحیت متخصصان (و ما در بالاترین سطح هستیم)، بهره وری تجهیزات، وجود بخش فناوری اطلاعات لازم برای اجرای ایده های شما، بر قیمت تأثیر می گذارد. ما همه چیزهایی را که برای ایجاد طراحی ویدئوی خوب و همچنین با قیمت های منصفانه نیاز دارید، در اختیار داریم.

 

مزایای سفارش ساخت انیمیشن در مجموعه تبلیغاتی فورسین

برای انجام این کار از فناوری ها و نرم افزارهای پیشرفته استفاده می شود. کارمندان ما همیشه دست خود را روی نبض آخرین پیشرفت‌ها نگه می‌دارند و نوآوری‌هایی را در تمام زمینه‌های طراحی معرفی می‌کنند.

شایان ذکر است که قیمت پایین کار همیشه نشان دهنده این نیست که نتیجه نهایی دقیقاً همانطور که انتظار دارید، خواهد بود.

 

زمان ایجاد ویدیو

با کیفیت شدن نه تنها به طول ویدیو، بلکه به پیچیدگی کار نیز بستگی دارد. به طور متوسط، طراحی انیمیشن چند روز یا چند هفته طول می کشد. فیلمبرداری بدون منبع نیاز به زمان برای توسعه و تایید فیلمنامه، تولید کامل و پس از تولید دارد. متخصصان ما حداکثر توجه را به مشتریان و خواسته‌های آنها می‌کنند و به سرعت و روان کار می‌کنند، حتی در زمان‌های سخت.

نمونه کارهای مجموعه تبلیغاتی فورسین    09195120186

 

آیا سفارش ساخت انیمیشن، ارزشش را دارد؟

از آنجایی که هدف اصلی از پردازش انیمیشن ایجاد محتوای باکیفیت است که بتواند به کسب و کار یا صفحه شما توجه کند، به دلایل زیر ساخت انیمیشن را سفارش دهید:

با کمک موشن گرافیک یا انیمیشن، به خاطر سپردن اطلاعات آسان تر می شود زیرا نه تنها بر ادراک شنیداری، بلکه بر ادراک بصری نیز تأثیر می گذارد.
طراحی موشن گرافیک یک افزوده مدرن به ویدیوی کلاسیک است که یک فضا با جلوه های منحصر به فردی ایجاد می کند.
تولید فیلم از ابتدا باعث صرفه جویی در هزینه های شما می شود.
محتوای با کیفیت بالا توجه را به شرکت، نام تجاری، وبلاگ جلب می کند و تأثیر واضحی بر جای می گذارد.

 

آیا به دنبال شخصی هستید که بتواند کاری را در زمینه طراحی حرکت انجام دهد؟

مجموعه تبلیغاتی فورسین انیمیشن را در فرمت های ۲ بعدی و ۳ بعدی ایجاد می کند.

ما در انجام کارهای زیر در طراحی انیمیشن به شما کمک خواهیم کرد:

– ساخت فیلم انیمیشن (انیمیشن طولانی مدت).

– ایجاد و انیمیشن با شخصیت ویژه.

– متحرک سازی آرم ها.

– ایجاد طراحی موشن گرافیک با هر پیچیدگی با توجه به اهداف شما.

اقدام به سفارش ساخت انیمیشن و موشن گرافیک را طولانی نکنید و همین الان یک مشاوره رایگان دریافت کنید!

09195120186

 

اشتراک گذاری:

مطالب دیگر

تماس با ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *