خدمات فورسین در یک نگاه

خدمات شرکت فورسین

خدمات مجموعه تبلیغاتی فورسین نیز در کنار محصولات هوشمند این شرکت مکمل بسیار خوب و مفیدی برای مشتریان عزیز است. فورسین با ارائه بهترین خدمات در زمینه تبلیغات، متریال با کیفیت را در ساخت ابعاد مختلفی از این محصولات استفاده می نماید. این شرکت با بیش از دو دهه تجربه در مشاوره و طراحی محصولات هوشمند تبلیغاتی در زمینه های مختلف برای کسب و کار های متنوعی پروژه ها و خدمات بسیاری را انجام داده است.

1. ماکت معماری

ماکت معماری یک نمایش سه بعدی از یک طرح ساختمانی پیشنهادی است. ساخت ماکت معماری یک رسانه هنری است. یک تصویر هزاران کلمه را می گوید، اما یک ماکت معماری سه بعدی خوش ساخت میلیون ها کلمه را می گوید. ماکت معماری، ویژگی مکان و مادی بودن را ادغام می کند.
دانشجوی معماری و معمار آینده نیاز به مهارت های متعددی دارد که یکی از آنها ماکت سازی است. مدل های معماری راهی عالی برای ارائه نسخه سه بعدی از پروژه معماری، داخلی یا طراحی شهری شما هستند.
آنها به شما این حس را می دهند که عناصر در ترکیب با یکدیگر چه حسی خواهند داشت. علاوه بر این، درک آنها برای سایر بینندگان، به ویژه آنهایی که تجربه معماری ندارند، آسان تر است.
ماکت معماری، می تواند مقیاس و طراحی بالقوه یک پروژه ساخت و ساز یا طراحی داخلی را نشان دهد.

هدف از ساخت ماکت های معماری چیست؟

2. طراحی غرفه

طراحی غرفه نمایشگاهی خوب، باید فراتر از جلب توجه رهگذران در نمایشگاه باشد. باید مردم را مجذوب خود کند تا آنها به آنچه شما ارائه می دهید علاقه مند شوند.
اما همانطور که احتمالا قبلاً می دانید، طراحی غرفه ای که مردم را فراخواند، به برنامه ریزی استراتژیک نیاز دارد.
چرا طراحی غرفه خوب، مهم است؟
یکی از بهترین سرمایه‌گذاری‌هایی که می‌توانید هنگام برنامه‌ریزی یک نمایشگاه انجام دهید، داشتن بهترین طراحی غرفه است.

چرا باید به طراحی غرفه خود توجه بیشتری داشته باشید؟

 

3. پروژه مپینگ

پروژه مپینگ یک پروژه بصری است که در حال حاضر دارای آخرین هنر جلوه های صوتی، تصویری و نور می باشد. یکی از فناوری های مدرن است که به دلیل ماهیت قانع کننده و در عین حال مقرون به صرفه آن، به عنوان یک رسانه تبلیغاتی بسیار محبوب است.

چگونه پروژه مپینگ کار می کند؟

پروژه مپینگ نوعی چاپ با فرمت کوچک و یا بزرگ است. بوسیله این فناوری، می توان اشیاء را روی یک سطح به نمایش درآورد. شما می توانید هر سطحی مانند یک دیوار ساده، اتاق یا ساختمان بدون استفاده را، به نمایشگرهای تعاملی تبدیل کنید تا برای مخاطبان خود جذاب و به یاد ماندنی تر شوید.
این بدان معنی است که می توانید به مخاطبان خود این حس را منتقل کنید که در یک محیط کاملاً جدید هستند.
آنها ممکن است در یک انبار خالی ایستاده باشند، اما تصاویر باعث می شود احساس کنند در ته اقیانوس هستند یا به آسمان درخشان و ستاره ای نگاه می کنند.
پروژه مپینگ یک طرح و برنامه موفقیت آمیز برای آینده کسب و کار شما خواهد بود.

اگر به دنبال بیشترین بهره از پروژه مپینگ هستید، این نکات را در نظر بگیرید:

4. طراحی سایت

در واقع وب سایت صفحه ای در بستر اینترنت است که محتوا و اطلاعات مختلفی در آن قابل ارائه می باشد که در صفحات وب سایت به کاربران نمایش داده می شود. همانطور که ما یک قطعه زمین را در دنیای واقعی برای زندگی یا تجارت اجاره می کنیم، می توانیم در دنیای اینترنت نیز همین ساز و کار را داشته باشیم. یعنی می توانیم بخشی از اینترنت را اجاره کنیم و آن قسمت را برای مدتی برای خود داشته باشیم. که به آن وب سایت گفته می شود.
طراحی سایت و سئو با کمک طراحان متخصص می تواند در تبدیل برند شما به یک داستان بصری کمک شایانی کند. ما وب سایت شما را با روشی مؤثر، برای تعامل با مخاطبان و ابزار بازاریابی با عملکرد بالا، طراحی خواهیم کرد تا رضایت شما را بدست آوریم. چیزی فراتر از یک چهره زیبا. اگرچه ظاهر وب سایت شما اولین برداشتی است که یک مشتری از کسب و کار شما دارد.

ولی به همان اندازه ای که زیبایی ظاهری اش را به رخ می کشاند، باید مفید و کاربردی بودنش را نیز نشان دهد.

5. ساخت موشن گرافیک

در واقع انیمیشنی است که به صورت دو بعدی و حرکت های سریع تولید می شود. در واقع نمایش کاراکتر و یا متن های شما به صورت انیمیشن با افکت های صدای مناسب باعث جلب نظر مخاطب و تماشای آن می شود. این تکنیک را باید گونه ای پویا از یک طراحی گرافیکی دانست.
به طور مثال، اگر در یک فیلم آموزشی یا حتی یک محتوای متنی، بخواهید افزایش یا کاهش آماری را به نمایش بگذارید. و جلوه‌ای بصری را ایجاد کنید.

باید از موشن استفاده کنید:

6. ساخت تیزر تلویزیونی

یکی از موثرترین روش های تبلیغات برای معرفی برند، خدمات و محصولات شما می باشد. مجموعه تبلیغاتی فورسین با سابقه ۱۳ ساله در زمینه ساخت آگهی تبلیغاتی به صورت دو بعدی و سه بعدی و یا رئال انیمیشن می تواند بهترین خدمات را به شما مشتریان عزیز ارائه دهد. امروزه صاحبین برند برای ساخت آگهی و پخش آن در شبکه های سراسری کشور هزینه های هنگفتی می پردازند.

که متاسفانه در خیلی موارد پاسخگوی آنها نیست:

 

اجاره محصولات هوشمند

اجاره تجهیزات نمایشگاهی یکی از مهم ترین مسائل برای غرفه داران در نمایشگاه ها محسوب می شود. متفاوت دیده شدن در میان رقبا آن هم در فضایی که بسیاری از مخاطبان هدف شما حضور دارند، می تواند در انتخاب آن ها برای گرفتن خدمات از شما تاثیر به سزایی بگذارد. در میان این ابزار ها ملزومات تبلیغاتی قرار دارند. ما در این مجموعه با هدف ارائه تجهیزات هوشمندی برای بهتر دیده شدن شما، ابزار های به روزی را در نظر گرفتیم که با صرف هزینه هایی مناسب بازدهی بیشتری را داشته باشید.
اجاره محصولات هوشمند راهکاری هوشمندانه است که در آن شما به جای این که دستگاه ها را بخرید، اجاره می کنید.

از جمله آن ها می توان به:

 

راه های تماس با فورسین

تهران – شریعتی- بالاتر از سید خندان – خیابان سیمرغ شرقی – نبش کوچه مقدم – پلاک 38 – واحد 2

۲۶۷۰۰۸۰۴ ۲۱ ۹۸+

۲۶۷۰۰۹۱۳ ۲۱ ۹۸+

186 0 512 919 98+

 

ساعات کاری مجموعه

با کارشناسان ما در تمامی روز های هفته به جز تعطیلات رسمی از ساعت 9 صبح تا 5 بعدازظهر می توانید در ارتباط باشید.
برای دریافت بهترین راهنمایی و دریافت اطلاعات کافی لطفا در سایت ثبت نام کنید و از امکانات سایت بهره مند شوید.

 

اشتراک گذاری:

مطالب دیگر

تماس با ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *