آدمک هوشمند و ارتباط موثر با مشتری در نمایشگاه

ارتباط موثر با مشتری در نمایشگاه پر اهمیت ترین مسئله ست

وارد بانک شدم. نزدیکش رفتم. مدت زیادی روبه روش ایستادم. به تمام حرفای کارشناسی شدش که خیلی هم مسلط بود،گوش دادم. به خودم که اومدم، دیدم فقط منو جذب نکرده. هر کی پا توی بانک میذاشت، ناخودآگاه به سمتش میومد. علتش فقط یه چیز بود،کنجکاوسازی.

تکنولوژی ای به نام: آدمک هوشمند

از کارمندای محترم بانک دربارش پرس و جو کردم. از مزایاش خیلی برام صحبت کردن. مثلا کارمندای بانک می گفتن یه بار توضیحات لازمو که مردم باید برای مراجعه به بانک بدونن. یعنی جواب تمام سوالا رو فقط یه بار بهش گفتیم. حالا هزاران هزار بار داره تکرارشون می کنه. بدون اینکه تُپُق بزنه، خسته بشه یا یادش بره.

کارمندای بانک اطلاعات شرکت سازنده رو هم بهم دادن. واقعا باور کردنی نبود، مشکلی که سال ها منو درگیر کرده بود، به همین راحتی حل شد.

چندتا کلیک ساده توی گوگل و رفتن به سایت شرکت فورسین، واقعا دغدغه های کسب و کارمو کاهش داد. دیگه نیاز ندارم وقت و انرژی صرف کنمو توی این زمان کم، هزینه های هنگفتی رو پرداخت کنم. و به دوره هایی برم که ممکنه هیچوقت روابط عمومیمو ارتقا نده. و فن بیانمو تقویت نکنه.

اما خرید آدمک مجازی بدون ریسکه. این تکنولوژی امتحانشو پس داده. دیگه آزموده را آزمودن خطاست.

پس همه چی رو سپردم به تکنولوژی و هوشمندسازی. آدمک هوشمند بهترین جایگزین برای پوشوندن ضعفای شخصیتیم، برای شرکت در نمایشگاه شد. و اما ترس دوم من …

قبلی       بعدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *