.پروژه ویترین مجازی هوش مصنوعی سپاهان باتری
ویترین مجازی آواتار هوش مصنوعی، ترکیبی از واقعیت مجازی، پردازش زبان طبیعی و مدلسازی شخصیت دیجیتال است که به برندها این امکان را میدهد تا به جای استفاده از بروشورهای سنتی، اطلاعات محصولات خود را از طریق یک آواتار هوشمند، به صورت گفتاری و بصری به مخاطبان منتقل کنند.
ویترین مجازی سپاهان باتری در سایز ۷۵ اینچ برای نمایشگاه خودرو ۱۴۰۴ آماده سازی و ارائه شد. این نمایشگاه در تاریخ ۸ لغایت ۱۱ خرداد در محل دائمی رویداد های بین المللی برگزار شد. این دستگاه یکی از جذاب ترین محصولات شرکت فورسین است. ویترین مجازی با استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی.که توسط مجموعه آینده ساز ساخته شده، پیاده سازی شد. آواتار استفاده شده در این دستگاه بر اساس شخصیت اصلی در تبلیغات شرکت سپاهان باتری طراحی شده است. در ادامه به بررسی بیشتر این پروژه می پردازیم.
مقدمه:
سپاهان باتری یکی از شرکت های بزرگ در زمینه تولید باتری های سوزوکی و اوربیتال است.که در سطح داخلی و خارجی فعالیت می نماید. این مجموعه در سال های متوالی در این نمایشگاه شرکت کرده.و هر ساله محصول جدیدی را به سبد فروش خود افزوده است. حضور در این رویداد های بین المللی باعث دیده شدن برند و خدمات این شرکت می گردد. از این رو هر سال با ایده های نوین در این مارکت خودنمایی می کنند. امسال با استفاده از ویترین مجازی ۷۵ اینج آواتار تکنولوژی نوینی را در غرفه خود به نمایش گذاشتند.
اهداف پروژه:
ویترین مجازی یکی از کاربردی ترین محصولات برای تبلیغات چشمگیر محسوب می شود. این محصول با آواتار هوش مصنوعی سوالاتی را که بسیاری از کاربران دارند را پاسخ می دهد. همچنین اطلاعات مفیدی در زمینه باتری های اوربیتال و سوزوکی را در اختیار افراد قرار داده بود. هدف از ویترین مجازی هوش مصنوعی پاسخگویی در زمان کوتاه در کنار جذابیت برای مخاطبان بوده است. در زیر به برخی نکات مهم استفاده از این محصول اشاره می کنیم.
- جذب مخاطب برای ورود به غرفه
- پاسخگویی در کوتاه ترین زمان ممکن
- جلب توجه کاربران و دریافت اطلاعات مفید
- منحصر به فرد بودن در میان رقبا برای متقاوت دیده شدن
تجربهای متفاوت از معرفی محصولات با هوش مصنوعی و تعامل زنده
در نمایشگاه بینالمللی خودرو، سپاهان باتری با بهرهگیری از ویترین مجازی آواتار هوش مصنوعی، تحولی بزرگ در معرفی محصولات و جلب نظر مخاطبان ایجاد کرد. این پروژه نوآورانه، با هدف ارائه اطلاعات دقیق، تعامل جذاب و برندینگ هوشمند، در غرفه این برند خوشنام پیادهسازی شد و بازخوردهای فوقالعادهای از سوی بازدیدکنندگان دریافت کرد.
مزایای استفاده از ویترین مجازی آواتار:
- جلب توجه سریع و مؤثر
آواتار دیجیتال توجه رهگذران نمایشگاه را در چند ثانیه جذب میکند و آنها را به تعامل وامیدارد. - صرفهجویی در هزینه نیروی انسانی
پاسخگویی خودکار به سوالات معمول، حضور شما را هوشمندانه و مؤثر میسازد. - افزایش تعامل و زمان توقف در غرفه
بازدیدکنندگان مدت بیشتری در غرفه باقی میمانند، اطلاعات بیشتری دریافت میکنند و احتمال تصمیمگیری برای خرید بالاتر میرود. - برندسازی مدرن و بهیادماندنی
نمایش قدرت تکنولوژی در کنار محصول، تصویر ذهنی قوی و حرفهای از برند ایجاد میکند. - گردآوری دادههای رفتاری
امکان رهگیری سوالات پرتکرار و تحلیل تعاملات برای استفاده در بهبود فروش و بازاریابی.
برای مشاهده ویدئو ویترین مجازی آواتار کلیک کنید.
جمع بندی:
تجربه موفق پیادهسازی ویترین مجازی آواتار هوش مصنوعی در غرفه سپاهان باتری، تنها بخشی از تواناییهای شرکت فورسین در ارائه راهکارهای هوشمند تبلیغاتی و نمایشگاهی است. ما در فورسین، باور داریم که برندها با استفاده از تکنولوژی میتوانند تجربهای فراموشنشدنی برای مخاطبان خود خلق کنند؛ تجربهای که نهتنها دیده میشود، بلکه در ذهن ماندگار خواهد بود.
اما این تنها آغاز ماجراست.
ما در فورسین، مجموعهای متنوع از محصولات و راهکارهای نوآورانه در زمینه تبلیغات دیجیتال، ویترینهای تعاملی، آواتارهای سخنگو، استندهای هوشمند، تا فناوری واقعیت افزوده (AR) را طراحی و تولید کردهایم؛ محصولاتی که به برندها کمک میکنند با یک قدم جلوتر از رقبا، بدرخشند.
🎯 اگر شما هم به دنبال تغییری چشمگیر در نحوه معرفی محصولات خود هستید،
🎥 اگر میخواهید غرفه یا فروشگاهتان تبدیل به یک تجربه فراموشنشدنی شود،
📊 یا اگر بهدنبال افزایش تعامل، فروش و دیدهشدن برندتان هستید…
👈 وقتشه با دنیای محصولات فورسین آشنا بشی!