ساخت پروژه هرم تک وجهی برای ویترین طلا فروشی
هرم هولوگرافیک تک وجهی برای گالری وجدان پاک به منظور ارائه بهتر و جذاب تر برای نمایش جواهرات ساخته. و تحویل مشتری عزیزمان گردید. این ابزار تبلیغاتی نوین در ویترین این گالری کمک شایانی به فروش این مجموعه داشته.که توسط گروه تبلیغاتی فورسین ساخته و تولید گردیده است.
مقدمه
امروزه تبلیغات مدرن با استفاده از فناوری های نوین می تواند.به بسیاری از کسب و کار ها در جذب مخاطب برای آشنایی با خدمات و محصولات شما کمک به سزایی داشته باشد. ما در مجموعه فورسین تلاش خود را می کنیم.تا با بهره گیری از تکنولوژی های به روز و مطرح دنیا در زمینه تبلیغات شما همراهان عزیز را در ارائه کسب و کار خود همراهی نماییم.
معرفی گالری وجدان پاک
این گالری سال های متمادی در زمینه خرید و فروش انواع جواهرات فعالیت داشته.و برای ویترین گالری خود از هرم تک وجهی استفاده نموده است. این مجموعه به روز با استفاده از شیوه تبلیغات مدرن در تلاش است.که محصولات با کیفیت خود را به همان صورت که هست.برای مخاطبان خود به نمایش بگذارد. این گالری به دلیل داشتن مدیریتی به روز برای استفاده از فناوری های نوین سعی نموده.تا برای مخاطبان خود ارزشمندی ویژه ای را به ارمغان آورد.
اهداف پروژه :
- تجربه حسی منحصر به فرد:
هرم تک وجهی هولوگرافیک به دلیل ایجاد ایلوژنی که برای مخاطبان ایجاد می کند.حس بسیار متفاوت و منحصر به فردی را در افراد القا می نماید. به گونه ای که بسیاری از افراد تحت تاثیر زیبایی و فضای سه بعدی اشیا قرار می گیرند. - ثبت برند:
تصاویر سه بعدی و یونیکی که هرم تک وجهی به شما می دهد.،باعث تثبیت برند شما در ذهن مخاطبان شما می شود. این موضوع خود به تنهایی اهمیت ویژه ای در مقابل هزینه هایی که افراد متحمل می شوند، دارد. چرا که دیده شدن توسط فناوری های نوین امروزه بسیار موثر تر است.
جمع بندی:
امروزه بسیاری از کسب و کار ها برای دیده شدن برند خود تبلیغات متفاوتی را انجام می دهند. اما تکنولوژی های نوین در تبلیغات برای صاحبان مشاغل فرصت های زیادی را فراهم کرده تا با استفاده از هرم تک وجهی هولوگرافیک بتوانند لحظاتی به خصوص را برای کاربران خود در نظر بگیرند.