ابزارهای هوش مصنوعی

ابزارهای هوش مصنوعی برای صاحبان مشاغل

بهترین ابزارهای هوش مصنوعی

ابزارهای هوش مصنوعی برای همه چیز وجود دارند. هوش مصنوعی علم ساخت ماشین هایی است که می تواند مانند انسان فکر کند. می تواند کارهایی را انجام دهد که «هوشمند» در نظر گرفته شود. کسب‌وکارها با تقاضاهای فزاینده‌ای مواجه هستند و به راه‌حل‌های نوآورانه برای رقابتی ماندن در چشم‌انداز دیجیتالِ پرشتاب امروزی نیاز دارند. با پیشرفت سریع نوآوری‌های هوش مصنوعی، امروزه سازمان‌ها راه‌های مختلفی برای ارتقای مشارکت‌های خود دارند. ابزارهای هوش مصنوعی برای همه چیز وجود دارند. از افزایش بهره وری گرفته تا نوشتن پیشینه فروش و ایجاد کمپین های تبلیغاتی و خلاقیت.

در این مقاله بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای صاحبان مشاغل مورد بحث قرار خواهد گرفت

Glass AI

در بخش مراقبت های بهداشتی، Glass AI ابزاری است که باعث انقلابی در هوش مصنوعی می شود. سازندگان ادعا می کنند که هوش مصنوعی شیشه ای یک موتور جستجوی عمومی نیست بلکه محصولی برای استفاده بالینی است. این ابزار چند ثانیه پس از ورود کاربران به یک مشکل تشخیصی، یک طرح بالینی جامع برای شرایط ایجاد می کند. این یکی از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای صاحبان مشاغل است.

Apache Spark

آپاچی اسپارک یک چارچوب محاسباتی توزیع شده منبع باز، برای مدیریت و تجزیه و تحلیل مجموعه دادههای بزرگ است. به لطف طراحی سریع و ساده آن، می توانید دادهها را ایجاد و منتشر کنید.

AdCreative.ai

از Ad Creative AI برای تولید خلاقیت، عمدتاً برای پست های تبلیغاتی و رسانه های اجتماعی استفاده می شود. با تاکید بر کمک به کاربران برای افزایش فروش خود، این ابزار برای استارت آپ ها، فروشندگان تجارت الکترونیک و آژانس ها عالی است.

Vossle

کاربران برای استفاده از این ابزار برای ایجاد تجربیات واقعیت افزوده مبتنی بر وب خود، نیازی به دانستن نحوه کدنویسی ندارند. آزمایش‌های مجازی، بازی‌های واقعیت افزوده و فیلترهای چهره تنها چند ویژگی هستند که می‌توان روی این پلتفرم ایجاد کرد. Vossle همچنین افزونه های Magento and WordPress را در وب سایت رسمی خود می فروشد.

Murf AI

ابزار بعدی در لیست ابزارهای برتر هوش مصنوعی برای تجارت، تولید کننده گفتار متنی Murf است. که یکی از محبوب ترین و چشمگیرترین تولید کننده صدای هوش مصنوعی در بازار است. Murf هر کسی را قادر می‌سازد تا متن را به گفتار، صداگذاری و دیکته تبدیل کند و توسط طیف گسترده‌ای از متخصصان مانند توسعه‌دهندگان محصول، پادکست‌ها، مربیان و رهبران تجاری استفاده می‌شود.

Decoherence

همه از متن‌ها گرفته تا ویدیوها، از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند. Decoherence بهترین ابزاری است که می تواند به شما در ضبط موسیقی کمک کند. با این ابزار ساختن ویدیوها ” آسان، سریع و شهودی ” انجام می شود. علاوه بر این، کاربران می‌توانند اثرات واکنشی صوتی پلتفرم‌ها را آزمایش کنند. برای ایجاد ویدیوهای دلخواه، کاربران باید تصاویر شروع را انتخاب کنند، جلوه‌های واکنشی صوتی را انتخاب کنند، سبک‌های هوش مصنوعی را انتخاب کنند و از دستورات استفاده کنند.

Avanan email security

این راه حل امنیتی ایمیل، مبتنی بر هوش مصنوعی از سیستم های ایمیل در برابر فیشینگ، بدافزار و سایر تهدیدات مبتنی بر ایمیل محافظت می کند. از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی برای شناسایی و مسدود کردن تهدیدها استفاده می‌کند و قابلیت‌های پیشرفته اطلاعات تهدید و شکار تهدید را فراهم می‌کند.

Consensus

بررسی و اکتشاف مدعی، برای توسعه هر کسب و کاری ضروری است. Consensus ابزار جستجویی است که از هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کند و به سرعت نتایج را از مقالات تحقیقاتی علمی استخراج می‌کند. صفحه پرس و جو به مشتریان این امکان را می دهد تا مسائل مبرم را که به کل کشفیات مقالات تحقیقاتی بستگی دارد، روشن کنند. در حال حاضر، هیچ تبلیغی در پورتال، تجزیه و تحلیل سریع و نتایج علمی ارائه نمی دهد.

Tableau

یک پلتفرم شناخته شده هوش تجاری و تجسم داده است که می تواند به شما در تجزیه و تحلیل، درک و ارتباط داده های خود کمک کند. شما می توانید با استفاده از Tableau به بسیاری از منابع داده مختلف متصل شوید، داشبوردها و تجسم های تعاملی بسازید، و بینش خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

Casper AI

ارائه خلاصه مقالات، ایجاد محتوا و به اشتراک گذاری بینش با ذینفعان. Casper AI ابزار فوق العاده کارآمد دیگری است که کاربران را قادر می سازد گردش کار خود را ساده کنند. به عنوان افزونه مرورگر کروم در دسترس است. سازندگان ادعا می کنند که جدیدترین مدل های سری Open AI GPT در Casper AI استفاده می شود. کاربران فقط باید روی نماد Casper کلیک کنند تا زمانی که در صفحه مقاله هستند. آنها همچنین می توانند از این ابزار بخواهند که مقاله را به گونه ای خلاصه کند که کودکان پنج ساله نیز بتوانند آن را درک کنند. و Casper خلاصه ای را از آن مقاله ارائه می دهد.

اشتراک گذاری:

تازه ترین ها

دیدگاهتان را بنویسید