Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

ویترین مجازی بانک مسکن


ساخت ویترین مجازی بانک مسکن

 

ویترین مجازی بانک مسکن برای پیشبرد اهداف و با کیفیت هر چه بیشتر، طراحی و ساخته شد. بانک مسکن به منظور ارتقاء تجربه مشتریان و نوآوری در شیوه‌های نمایش محصولات و خدمات خود، اقدام به خرید یک ویترین مجازی ۷۵ اینچ از مجموعه تبلیغاتی فورسین نمود. این اقدام در راستای بهره‌گیری از فناوری‌های هوشمند و نوین در تبلیغات و تعامل با مخاطبان صورت گرفت.

 

هدف پروژه:

هدف از خرید ویترین مجازی، ارائه اطلاعات به‌روز و جذاب در شعبه بانک مسکن و ایجاد تعاملات بیشتر با مشتریان است. این فناوری به بانک مسکن امکان می‌دهد تا خدمات، پیشنهادات و اطلاعات مهم خود را به‌صورت خلاقانه و مؤثر به نمایش بگذارد.

 

جزئیات فنی:

 

سایز ویترین:

۷۵ اینچ

 

نوع ویترین:

ویترین مجازی هوشمند با قابلیت پخش ویدئو، انیمیشن و تعامل با مخاطب.

 

قابلیت‌های ویژه:

قابلیت نمایش تصاویر سه‌بعدی، تعاملی بودن با استفاده از سنسورهای حرکتی، به‌روزرسانی سریع محتوا از طریق سیستم‌های مدیریتی.

 

مراحل اجرایی پروژه:

 

1. تحلیل نیاز مشتری:

در ابتدا نیازها و انتظارات بانک مسکن به‌دقت بررسی شد. هدف اصلی بانک مسکن، ایجاد ارتباط بیشتر با مشتریان و نمایش خدمات بانک به شیوه‌ای نوآورانه و هوشمند بود.

 

2. طراحی و سفارشی‌سازی ویترین:

تیم طراحی فورسین با در نظر گرفتن نیازهای خاص بانک مسکن، ویترین را مطابق با شرایط فنی و بصری مورد نظر بانک آماده‌سازی نمود. این ویترین قابلیت هماهنگی با فضای شعبات و نیازهای تبلیغاتی بانک را دارد.

 

3. نصب و راه‌اندازی:

نصب ویترین مجازی ۷۵ اینچ در یکی از شعب اصلی بانک مسکن با همکاری تیم فنی فورسین انجام شد. این فرآیند شامل تست تمامی امکانات ویترین و آموزش به کارکنان بانک جهت استفاده بهینه از سیستم بود.

 

نتایج و مزایا:

 

ارتقاء تجربه مشتری:

با استفاده از این فناوری، مشتریان بانک مسکن می‌توانند به‌صورت تعاملی با خدمات بانک آشنا شوند و به اطلاعات مورد نظر خود دسترسی سریع‌تری داشته باشند.

 

افزایش جذابیت بصری:

ویترین مجازی ۷۵ اینچ به فضای شعبه زیبایی و جذابیت خاصی بخشیده و توانسته است توجه بیشتری را به خدمات بانک معطوف کند.

 

به‌روزرسانی سریع محتوا:

بانک مسکن می‌تواند به‌سادگی محتوای نمایش داده شده را به‌روز کرده و اطلاعات جدید را در لحظه به مشتریان ارائه دهد.

 

جمع بندی:

پروژه ساخت و نصب ویترین مجازی ۷۵ اینچ توسط بانک مسکن، با موفقیت به اتمام رسید. این پروژه توانست یکی از بهترین ابزارهای تبلیغاتی و تعاملی در محیط بانک را فراهم کند. ویترین مجازی علاوه بر نمایش هوشمندانه خدمات، توانسته تجربه‌ی بهتری برای مشتریان ایجاد کرده و تعاملات بیشتری را رقم بزند.

 

سفارش محصول

09195120186

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *