Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

ویترین آواتار شرکت پارس ارتباط افراز

ویترین آواتار-ویترین مجازی مدل آواتار-ویترین شرکت پارس ارتباط افراز

اجاره ویترین مجازی مدل آواتار

 

ویترین آواتار شرکت پارس ارتباط در نمایشگاه ایپاس ۱۴۰۳ جلوه‌ای نوین از فناوری تبلیغاتی را به نمایش گذاشت. با حضور شرکت پارس ارتباط افراز و با تجهیز این شرکت به یک ویترین مجازی مدل آواتار ۷۵ اینچ و احاره آن از مجموعه تبلیغاتی فورسین، بازدیدکنندگان در مصلی تهران به طور کاملاً جدیدی با محصولات و خدمات این شرکت آشنا شدند.

این ویترین هوشمند، به دلیل قابلیت‌های تعاملی و نمایش دیجیتال پیشرفته، توانست به صورت مؤثر توجه مخاطبان نمایشگاه را به خود جلب کند. حس ارتباط و تجربه‌ای ملموس و خلاقانه را برای بازدیدکنندگان به ارمغان بیاورد. این پروژه، با برنامه‌ریزی دقیق و هماهنگی تیم‌های مجرب شرکت فورسین اجرا شد تا به شرکت پارس ارتباط افراز در جذب مخاطبان هدف در این نمایشگاه تخصصی یاری رساند.

 

در ادامه به جزییات بیشتری خواهیم پرداخت

 

کارفرما: شرکت پارس ارتباط افراز

مجری: مجموعه تبلیغاتی فورسین

پروژه: اجاره ویترین مجازی مدل آواتار

محل نصب: نمایشگاه ایپاس

محل برگزاری نمایشگاه: مصلی تهران

تاریخ شروع: 30/مهرماه/1403

تاریخ پایان: 03/آبان ماه/1403

 

هدف پروژه:

مجموعه تبلیغاتی فورسین با هدف ایجاد تجربه‌ای نوآورانه برای بازدیدکنندگان و ارتقاء برند پارس ارتباط افراز، از ویترین مجازی مدل آواتار استفاده کرد. این ویترین که بر پایه فناوری‌های پیشرفته تعاملی طراحی شده، امکان نمایش محصولات به صورت انیمیشن و مجازی را فراهم کرده و توجه مخاطبان را به طور مؤثر به خود جذب کرد.

 

ویترین مجازی مدل آواتار

 

فرآیند اجرا:

این پروژه شامل انتخاب و آماده‌سازی ویترین آواتار ۷۵ اینچ، نصب و راه‌اندازی در غرفه شرکت پارس ارتباط افراز و همچنین بهینه‌سازی محتوای دیجیتال برای نمایشگاه بود. تیم فورسین با طراحی دقیق محتوا، بازدیدکنندگان را قادر ساخت تا از طریق تعامل مجازی، به شکلی خاص و جذاب با محصولات و خدمات شرکت آشنا شوند.

 

نتایج:

استفاده از این ویترین باعث شد که شرکت پارس ارتباط افراز بتواند در مدت کوتاه نمایشگاه، تعداد زیادی از بازدیدکنندگان را جذب کند و تاثیر بصری قوی‌ای بر جای بگذارد. تجربه‌ای که به بازدیدکنندگان این امکان را می‌داد تا محصولات را از زوایای مختلف مشاهده کنند. جذابیت غرفه را دوچندان کرده و این شرکت را به عنوان یک برند پیشرو در به‌کارگیری فناوری‌های هوشمند معرفی کرد.

 

بازخورد:

بازدیدکنندگان، ویترین مجازی مدل آواتار را به عنوان یک عنصر خلاقانه و تأثیرگذار در جلب توجه و معرفی محصولات تجربه کردند. به‌طور کلی، پروژه با موفقیت توانست اهداف خود را در راستای تقویت تصویر برند و افزایش تعامل با مخاطبان محقق کند.

 

 

برای سفارش محصول با ما در تماس باشید

09195120186

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *